Collega van me heeft bijbaan als fotograaf en heeft hele mooie platen geschoten toen, zijn werkplek kijkt horizontaal uit op het platformquote:
Qquote:Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh god, QIk zat in de anti-Q Facebookgroep.
Deze is ook wel mooiquote:Op donderdag 12 december 2019 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Collega van me heeft bijbaan als fotograaf en heeft hele mooie platen geschoten toen, zijn werkplek kijkt horizontaal uit op het platform
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Deze is ook wel mooiJa tof, die geeft een mooi zicht op de diepte en afstandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto van Collega, uit zijn zakelijk portfolioOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Op Eelde staat nu een funkelnagelneue Airbus H135 ter vervanging van de EC120.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die rotdingen hebben een tijdje bij ons landingen gedaan toen er gedoe was met de oude gele toestellen.
Allemachtig wat een bak herrie als die tussen bebouwing moeten landen...
Ook niet met mijquote:Op donderdag 12 december 2019 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kennis had je an sich niet hoeven delen van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:36 schreef Tele6 het volgende:
Camera- en helikopterverhalen gaan me (deels letterlijk?) boven de pet vrees ik
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan voor mijn housewarming. Voor de minestronesoep de halve groenteafdeling leeggekocht.Die mensen komen je feliciteren met je succes, met je gave nieuwe eigen plekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hartstikke positief dus, sowieso.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Deze is ook wel mooiMooie foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan voor mijn housewarming. Voor de minestronesoep de halve groenteafdeling leeggekocht.Alles wat Fietsie zegt. De mensen komen omdat ze jou leuk vinden en samen met jou blij zijn met je nieuwe huis. Dat je er buikpijn van hebt is normaal hoor (feestjes geven went niet echt, altijd spannend) maar wat je zegt, over 48 uur is het over en sta je af te wassen 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik weet ook eigenlijk wel dat ik allemaal mensen op bezoek krijg die niet zo kritisch zijn en die het niet erg vinden om mee te helpen als er wat is. En ze komen omdat ze dat zelf willen.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alles wat Fietsie zegt. De mensen komen omdat ze jou leuk vinden en samen met jou blij zijn met je nieuwe huis. Dat je er buikpijn van hebt is normaal hoor (feestjes geven went niet echt, altijd spannend) maar wat je zegt, over 48 uur is het over en sta je af te wassen 😉
Dat laatste heeft iedereen heus hoor, dat je je zorgen maakt of het wel allemaal goed loopt en voor iedereen leuk is, als je tenminste niet routinematig feestjes geeft.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk wel dat ik allemaal mensen op bezoek krijg die niet zo kritisch zijn en die het niet erg vinden om mee te helpen als er wat is. En ze komen omdat ze dat zelf willen.
De supermarkt is letterlijk om de hoek dus als we wat missen is het ook geen probleem. En A en B komen wat eerder.
Ik baal er vooral van dat het niet zo leuk is als dat het zou kunnen zijn. Waarom zou je een feestje organiseren als het je vooral heel veel stress geeft?
Sommige dingen zijn ver van te voren, tijdens en na afloop leuk 😁 . Da’s net als vakantie, vooraf, tijdens en na is leuk, maar op weg naar schiphol helemaal nietquote:Op donderdag 12 december 2019 22:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk wel dat ik allemaal mensen op bezoek krijg die niet zo kritisch zijn en die het niet erg vinden om mee te helpen als er wat is. En ze komen omdat ze dat zelf willen.
De supermarkt is letterlijk om de hoek dus als we wat missen is het ook geen probleem. En A en B komen wat eerder.
Ik baal er vooral van dat het niet zo leuk is als dat het zou kunnen zijn. Waarom zou je een feestje organiseren als het je vooral heel veel stress geeft?
Dat zit ik al de hele avond, met interessante tv.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:55 schreef borisz het volgende:
Allemaal naar de Beeb of SkyNews nu/.
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:02 schreef borisz het volgende:
CON 368.
LAB 191.'
Grootste zege voor CON sinds 1987. De derde zege van Thatcher.
Nederland 1quote:Op donderdag 12 december 2019 22:55 schreef borisz het volgende:
Allemaal naar de Beeb of SkyNews nu/.
1 hele specialequote:Op donderdag 12 december 2019 22:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Q![]()
![]()
Maar het schijnt dat er meer Q-en zijn.
Die was toch dood?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja godver mn dokter Phil grap![]()
![]()
Een nieuw referendum wou Brussel niet. Dan is is Boris wel het duidelijkst. Brexit zo snel mogelijk er door fietsen en dan hopelijk duidelijkheid.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef borisz het volgende:
Het is heel simpel. Men is Brexitmoe en Corbyn is nog minder populair dan mijn naamgenoot. Liever de leugens van Boris dan Corbyn en dat zegt genoeg....
#neverforgetquote:Op donderdag 12 december 2019 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja godver mn dokter Phil grap![]()
![]()
Hoognodig tijd voor een nieuwe Labour-partijleider met wat meer charisma.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef borisz het volgende:
Het is heel simpel. Men is Brexitmoe en Corbyn is nog minder populair dan mijn naamgenoot. Liever de leugens van Boris dan Corbyn en dat zegt genoeg....
Reken maar van yesquote:Op donderdag 12 december 2019 23:39 schreef borisz het volgende:
De SNP heeft ook bijna iedere Schotse seat te pakken. 55 uit 59.
Dus dat wordt ook nog leuk hierna. Nieuw Schots referendum?
In elk geval hadden ze niet iemand moeten hebben die tegen hetgeen is waar de partij voor is...quote:Op donderdag 12 december 2019 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoognodig tijd voor een nieuwe Labour-partijleider met wat meer charisma.
Uitslagen van Labour sinds 1964:
1964: 317
1966: 364
1970: 288
Feb 1974: 301
Oct 1974: 319
1979: 269
1983: 209
1987: 229
1992: 271
1997: 418
2001: 413
2005: 355
2010: 258
2015: 232
2017: 262
2019: 191 [Ipsos MORI exit poll]
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan voor mijn housewarming. Voor de minestronesoep de halve groenteafdeling leeggekocht.Maar ze komen juist omdat ze het leuk vinden en trots zijn dat je het bereikt hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak het jezelf makkelijk.. zorg dat mensen zelf hun drankjes kunnen pakken. Dan hou je ook nog tijd voor een babbeltje her en der over.
Hapjes die je vantevoren kunt maken of kant en klaar.. kun je zo in een schaaltje of bord kieperen..
Het is ook jouw feestje.
Niemand verwacht dat je iedereen entertaint.. dat doen ze heus zelf.
Nog een letter aan het eind van het alfabet?quote:
Tijd geleden een artikel gelezen over Corbyn. Ik wist niet zo heel veel van deze meneer, maar na dat artikel had ik ook Johnson gestemd. Terwijl ik tegen Brexit ben. (en nee, was geen Engels tabloid artikelquote:Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef borisz het volgende:
quote:Take away Brexit, and Johnson is a run-of-the-mill conservative whose policy agenda, instincts, and world view, as opposed to his personality, verge on the dull; a member and defender of the establishment whose wish is to climb atop it, not rip it down. Corbyn is the opposite: a populist who believes in the inherent corruption of the established order, at home and abroad; a man who sees conspiracy and injustice everywhere. Only one of these descriptions comes close to the U.S. president.
Wat leerde je allemaal dan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd geleden een artikel gelezen over Corbyn. Ik wist niet zo heel veel van deze meneer, maar na dat artikel had ik ook Johnson gestemd. Terwijl ik tegen Brexit ben. (en nee, was geen Engels tabloid artikel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |