Ik denk dat het in carnisse voor een hoop mensen gewoon echt niet leeft.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Het leeft wel bij bepaalde mensen ja, Bep van het van Swietenhof is in ieder geval wel blij geloof ikHet kan zuidplein/zuidwijk/carnisse echt wel wat brengen. Maar niet iedereen hoeft er ook blij mee te zijn. Je kunt nooit een hele stad pleasen.
He maakt een grapje, toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het mooi om te zien hoe het toerisme in Dordrecht is toegenomen na Koningsdag, The Passion en de Sinterklaasintocht.
Klinkt als een stichting Leergeld. Dat zal er in de meeste gemeenten wel zijn toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:33 schreef Aure het volgende:
[..]
En in Rotterdam hebben we ook nog meedoen in Rotterdam. Zij vergoeden ook contributies voor sport/cultuurlessen, instrumenthuur, scouting, tweedehands computers, schoolreisjes, zwemlessen, fietsen, tweedehands laptops
Ja geen idee eigenlijk! Ik had laatst pas voor het eerst van ze gehoordquote:Op donderdag 12 december 2019 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klinkt als een stichting Leergeld. Dat zal er in de meeste gemeenten wel zijn toch?
Nee hoor. Steden willen dit soort dingen niet voor niets zo graag organiseren. Het is echt heel goed voor een stad. Je breekt je nek over de toeristen in Dordt tegenwoordig. Er zijn ineens ook weer veel meer winkelpanden bezet en er zijn veel meer leuke restaurants en andere horeca.quote:
Ik hoop dat die naalden een beetje behoorlijk verteren anders kan het nog wel knap pijnlijk worden de volgende dagquote:Op donderdag 12 december 2019 16:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Als die ooit een app/fbgroep begint vreet ik eh een kerstboom op
Deed ie maar eens gek😉quote:Op donderdag 12 december 2019 16:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Als die ooit een app/fbgroep begint vreet ik eh een kerstboom op
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een bon van van ¤40 is toch ook niets mis mee?
Lavendelgeurzakjes schijnen een beetje uit de gratie te zijnquote:Op donderdag 12 december 2019 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor.
Beter zelfs dan 4 tubes chemische geuren.
Mooie kadootjes toch! als je het gebruikt/tegen kanquote:Op donderdag 12 december 2019 17:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Deed ie maar eens gek😉
En heb je besloten over de werkdag?
Kerstpakket ontvangen van een werkgever van mn.X.
Een pakketje met Rituals met shampoos en scheerschuim![]()
#schippers met baarden.
Vorige week kreeg ik een ¤ 40 bon bij Primera van de bieb.
#paard#bek
Die zijn “écht”, liggen onderin de kledingkast.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lavendelgeurzakjes schijnen een beetje uit de gratie te zijn
Goeie beslissing.👍🏼quote:Op donderdag 12 december 2019 17:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooie kadootjes toch! als je het gebruikt/tegen kan
Ja hoor, gisteren al besloten niet te werken en goed op te knappen zodat ik ook nog wat aan mijn vakantie heb.
Vrijdag 27 december pas weer werken nu.
Buikvirus woedt nog wel voort
Hmm ik was toch wel blij met mn doosje rituals hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor.
Beter zelfs dan 4 tubes chemische geuren.
Ligt eraan. Ontdekte gisteren dat unox 2 maten heeft. De normale (zeg maar hema formaat) neem ik als bv 2 jonge knullen komen eten, 2. Ik denk dat ik 1/3 eet en zij de rest. Maar van de week in de erwtensoep, 7 liter, had ik 2 erin gedaan. Maar daar zat verder ook veel vlees in. Alleen mijn neef had commentaar. Lekkerste erwtensoep even maar fijn dat z’n moeder er nog een rookworst bij had gekochtquote:Op donderdag 12 december 2019 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Met z'n hoevelen delen jullie een rookworst? Of, 'wat is normaal'?
Wij met zijn 2... maar weet niet of dat normaal isquote:Op donderdag 12 december 2019 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Dit heb ik ze serieus al voorgesteld voor de reis naar Indonesiëquote:Op donderdag 12 december 2019 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Och Cat, wat klote dit.
Die medereizigers moet dus in het vervolg vooruit sturen, komen jullie gelijktijdig aan
Wij delen een 250 gramsworst.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:01 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit heb ik ze serieus al voorgesteld voor de reis naar Indonesië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |