abonnement Unibet Coolblue
pi_190328272
Hoop dat ik het over de volkskrant mag hebben zonder direct naar te linken dus probeer ik het op deze manier

Het begon allemaal hiermee


EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:41 (1/12) Dankzij activist, Hassan Bahara, sta ik vandaag op het zaterdagkatern van de @volkskrant als “het gestileerde gezicht van radicaal rechts”. Een item gericht op karaktermoord.Ik sta te trillen van zowel schrik als woede door deze valstrik en demonisering.Hier de feiten: https://t.co/3v20raSqlY reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:43 (2/12) Naar aanleiding van mijn speech bij FvD benaderde Bahara mij per mail met een aantal vragen, omdat ik deze mail pas laat (in spambox) voorbij zag komen, belde Bahara mij. Hij vertelde mij dat hij met een item bezig was over “kritiek op het feminisme uit de rechtse hoek”. https://t.co/X4c7DYOoiY reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:44 (3/12) Hij vroeg mij 3 vragen schriftelijk te beantwoorden, ik behield het recht het item op onjuistheden te controleren. Ik vroeg wie hij verder had geïnterviewd. Zijn antwoord: een wetenschapster en Ava Brighton. Hij vroeg mij binnen een half uur mijn antwoorden in te sturen. reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:48 (4/12) Zie hier de drie vragen die hij mij vroeg te beantwoorden én de antwoorden die ik (snel) heb teruggestuurd. Nog geen 15 minuten later kreeg ik het gehele item binnen. Mijn mond viel bij de eerste regels reeds open van verbazing, maar de ergste laster moest nog komen. https://t.co/OD4Ucg6tIo reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:50 (5/12) Het item dat hij zei te schrijven over “kritiek uit de rechtse hoek” ging nu ineens over mij. Het gezicht van “radicaal rechts”. Eerst een analyse van mijn uiterlijk, gevolgd door pure laster.Één groot frame, dat voor mijn mail met antwoorden op de vragen, al klaarlag. https://t.co/jvttpB5REE reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:51 (6/12) Het ergste feit dat Bahara bewust voor mij heeft verzwegen, is dat de @volkskrant actief een promovenda (@aamattheis) uit de VS heeft ingeschakeld om mijn speech te analyseren.Noch dat ik het onderwerp was van haar analyse, noch de uitkomst daarvan, werd met mij gedeeld. reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:52 (7/12) Mattheis, auteur van “Schildmaagd van Witheid”, bestudeert de rol van vrouwen in “blank nationalistische kringen” en meent uit mijn speech te mogen opmaken dat ik “duidelijk hint naar de grote omvolkingstheorie” en dat ik “bruine mensen een gevaar acht voor witte mensen.” https://t.co/MKSk1zrGaK reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:53 (8/12) Ook zou ik “een flinke bijdrage aan het demoniseren van minderheden en feministen”, leveren.“Dit is een wetenschappelijke interpretatie”, aldus Bahara, toen ik hem telefonisch boos wees op zijn onfatsoen en de lasterlijke mening van een of andere promovenda. reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:54 (9/12) NB, Bahara heeft in de volgende alinea zelfs het lef te impliceren dat ik op deze verwijten reageer.Totaal misleidend. Nogmaals, ik wist níets van de lasterende “analyse” van deze “wetenschapster” noch van Bahara’s frames. Ik heb enkel “reactie” gegeven op die 3 vragen. https://t.co/qDHozgueoP reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:57 (10/12) Ik heb NIET de kans gehad mijzelf te verdedigen. Bahara heeft mijn boze telefonische reactie ná het lezen van het item wederom opgenomen als een officiële reactie. Dit terwijl mij telefonisch was beloofd dat dit als redactie aantekening onderaan het item zou komen. https://t.co/UPJDfgsGEO reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:57 (11/12) Deze verwijten zijn zo schadelijk en lasterend, dat ik er verder geen (inhoudelijke) aandacht aan zal besteden. Iedereen die mijn speech bekijkt, ziet dat dit item één grote demoniserende leugen is met het bekende wapen van links: de racisme-kaart. reageer retweet
EvaVlaar twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 09:26:58 (12/12) Toch ben ik erg geschrokken van het pure activisme en gebrek aan integriteit van “journalist” Hassan Bahara en @volkskrant, @klokpieter.Ik hoop dat deze poging tot karaktermoord tot niets leidt dan de ontmaskering van de tactieken en het activisme van deze “journalist”. reageer retweet
Wat je ook van het onderwerp vind het is wel een uitstekende propaganda middel van de FVD



Niet mijn OP.
pi_190328448
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:00 schreef -Chakotay- het volgende: [..] zit er wat jou betreft een verschil in rechts en extreem rechs? zo ja, kan je die dan ook benoemen? of loop je gewoon de schaap tussen de schapen te zijn?
Ga jij eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren voordat je iemand aanspreekt. Oh, en ik zou ook een andere naam kiezen. Chakotay was zo ongeveer de allerhardst deugende gutmensch uit het Star Trek universum. Of heb je die naam gekozen uit ironie? Niet dat ik dat kan voorstellen, maar je weet maar nooit.

Maar vooruit, laat ik je een kort antwoord geven. Normaal (centrum-)rechts heb ik geen probleem mee, integendeel. Daar schaar ik mezelf onder. PVV is al wat meer dubieus. Maar die zijn verder niet zo schokkend. Want laten we wel wezen: de PVV heeft haar beste tijd gehad en komt wat clownesk over. FvD moet ik niet. Teveel schimmig gelul, teveel schimmige types in de coulissen en laten we het helemaal maar niet hebben over die brulaap van een Baudet. Gelukkig hebben z'n sneue volgelingen nog niet door dat hij er nooit toe zal doen en een stem op hem een verloren stem is. Ze vinden zichzelf 'de zwijgende meerderheid' terwijl ze feitelijk niet meer zijn dan een verongelijkt krijsende minderheid. Elk land heeft zo'n 15 tot 25 procent verongelijkte losers en die verenigen zich in dit soort clubjes. Goddank hebben wij hier niet eenzelfde kiessysteem als in de VS, want dan zou Thierry Trump zomaar een afgrijselijke werkelijkheid kunnen worden. Hier, in de beschaafde wereld, plaatsen we gewoon een hekje om de aapjes heen zodat we kunnen wijzen naar en lachen om de malle fratsen van Thierry en z'n maatjes.
pi_190328495
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 15:00 schreef Xa1pt het volgende:

Ja, pluk jij de volgende keer maar iets van Instagram om e.o.a. boude stelling te onderbouwen. Dan kun je triomfantelijk roepen "ja, maar hullie deden dat ook!!!". Het zou een koddige en tamelijk domme zet zijn, maar soit.
Instagram heb ik niet, het interesseert me niet en volg dat verder ook niet. Het begon initieel met eoa tweet van een enorm opgewonden standje die begon te zaniken over de relatie. Vervolgens vraag ik om een bron en krijg te horen "instagram"... Ja leuk en nu? Wordt er ook nog ergens naar gelinkt of wat? Of mag ik het allemaal zelf gaan uitzoeken?

quote:
Maar vertel eens, welke bron vind je dan precies wel legitiem als het om relaties gaat? Ze heeft foto's op haar Instagram staan met Julien Rochedy, die ze allerlei troetelnaampjes geeft. Maar Instagram is wat dat betreft dus geen goeie bron? Wat dan precies wel?
Ik vind het verder prima maar echt serieus neem ik zo'n bron natuurlijk niet, het is hooguit het niveau Story/ Prive en dat soort kapperszaakbladen.
pi_190328553
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:19 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ga jij eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren voordat je iemand aanspreekt. Oh, en ik zou ook een andere naam kiezen. Chakotay was zo ongeveer de allerhardst deugende gutmensch uit het Star Trek universum. Of heb je die naam gekozen uit ironie? Niet dat ik dat kan voorstellen, maar je weet maar nooit.

Maar vooruit, laat ik je een kort antwoord geven. Normaal (centrum-)rechts heb ik geen probleem mee, integendeel. Daar schaar ik mezelf onder. PVV is al wat meer dubieus. Maar die zijn verder niet zo schokkend. Want laten we wel wezen: de PVV heeft haar beste tijd gehad en komt wat clownesk over. FvD moet ik niet. Teveel schimmig gelul, teveel schimmige types in de coulissen en laten we het helemaal maar niet hebben over die brulaap van een Baudet. Gelukkig hebben z'n sneue volgelingen nog niet door dat hij er nooit toe zal doen en een stem op hem een verloren stem is. Ze vinden zichzelf 'de zwijgende meerderheid' terwijl ze feitelijk niet meer zijn dan een verongelijkt krijsende minderheid. Elk land heeft zo'n 15 tot 25 procent verongelijkte losers en die verenigen zich in dit soort clubjes. Goddank hebben wij hier niet eenzelfde kiessysteem als in de VS, want dan zou Thierry Trump zomaar een afgrijselijke werkelijkheid kunnen worden. Hier, in de beschaafde wereld, plaatsen we gewoon een hekje om de aapjes heen zodat we kunnen wijzen naar en lachen om de malle fratsen van Thierry en z'n maatjes.
Okay boomer.
pi_190328558
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:19 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ga jij eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren voordat je iemand aanspreekt. Oh, en ik zou ook een andere naam kiezen. Chakotay was zo ongeveer de allerhardst deugende gutmensch uit het Star Trek universum. Of heb je die naam gekozen uit ironie? Niet dat ik dat kan voorstellen, maar je weet maar nooit.

Maar vooruit, laat ik je een kort antwoord geven. Normaal (centrum-)rechts heb ik geen probleem mee, integendeel. Daar schaar ik mezelf onder. PVV is al wat meer dubieus. Maar die zijn verder niet zo schokkend. Want laten we wel wezen: de PVV heeft haar beste tijd gehad en komt wat clownesk over. FvD moet ik niet. Teveel schimmig gelul, teveel schimmige types in de coulissen en laten we het helemaal maar niet hebben over die brulaap van een Baudet. Gelukkig hebben z'n sneue volgelingen nog niet door dat hij er nooit toe zal doen en een stem op hem een verloren stem is. Ze vinden zichzelf 'de zwijgende meerderheid' terwijl ze feitelijk niet meer zijn dan een verongelijkt krijsende minderheid. Elk land heeft zo'n 15 tot 25 procent verongelijkte losers en die verenigen zich in dit soort clubjes. Goddank hebben wij hier niet eenzelfde kiessysteem als in de VS, want dan zou Thierry Trump zomaar een afgrijselijke werkelijkheid kunnen worden. Hier, in de beschaafde wereld, plaatsen we gewoon een hekje om de aapjes heen zodat we kunnen wijzen naar en lachen om de malle fratsen van Thierry en z'n maatjes.
point well taken m.b.t taal (de/het schaap) ik typ nu eenmaal sneller dan het licht
maar begrijpend lezen is voor jou blijkbaar een wat groter probleem dan mijn snelheid van typen
je geeft namelijk totaal geen antwoord op mijn vraag

Jij komt met kreten en leuzen als "alt right, extreem rechts" en vervolgens lul je wat over de verschillen in partijen.
pi_190328586
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Instagram heb ik niet, het interesseert me niet en volg dat verder ook niet. Het begon initieel met eoa tweet van een enorm opgewonden standje die begon te zaniken over de relatie. Vervolgens vraag ik om een bron en krijg te horen "instagram"... Ja leuk en nu? Wordt er ook nog ergens naar gelinkt of wat? Of mag ik het allemaal zelf gaan uitzoeken?
[..]

Ik vind het verder prima maar echt serieus neem ik zo'n bron natuurlijk niet, het is hooguit het niveau Story/ Prive en dat soort kapperszaakbladen.
https://www.instagram.com/p/By55xW3o6QN/

Enzovoorts.
pi_190328598
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Okay boomer.
Leuk geprobeerd, maar je zit er een paar decennia naast.
pi_190328616
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:19 schreef IntensiveGary het volgende:

Maar vooruit, laat ik je een kort antwoord geven. Normaal (centrum-)rechts heb ik geen probleem mee, integendeel. Daar schaar ik mezelf onder. PVV is al wat meer dubieus. Maar die zijn verder niet zo schokkend. Want laten we wel wezen: de PVV heeft haar beste tijd gehad en komt wat clownesk over. FvD moet ik niet. Teveel schimmig gelul, teveel schimmige types in de coulissen en laten we het helemaal maar niet hebben over die brulaap van een Baudet. Gelukkig hebben z'n sneue volgelingen nog niet door dat hij er nooit toe zal doen en een stem op hem een verloren stem is. Ze vinden zichzelf 'de zwijgende meerderheid' terwijl ze feitelijk niet meer zijn dan een verongelijkt krijsende minderheid. Elk land heeft zo'n 15 tot 25 procent verongelijkte losers en die verenigen zich in dit soort clubjes. Goddank hebben wij hier niet eenzelfde kiessysteem als in de VS, want dan zou Thierry Trump zomaar een afgrijselijke werkelijkheid kunnen worden. Hier, in de beschaafde wereld, plaatsen we gewoon een hekje om de aapjes heen zodat we kunnen wijzen naar en lachen om de malle fratsen van Thierry en z'n maatjes.
Maar wat zijn ze nou? midden, radicaal midden, rechts, normaal rechts, centrum rechts, doorsnee rechts, radicaal rechts, extreem rechts, extreem radicaal rechts? Ben ik er nog een paar vergeten?
pi_190328710
quote:
Lekker wijf, ik snap die vent wel van eind twintig, lekker sappig 18 jarig meisje is het wel.

Maar goed als we haar als persoon benaderen is het misschien wel netjes om dat uiterlijk even achterwege te laten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190328720
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lekker wijf, ik snap die vent wel van eind twintig, lekker sappig 18 jarig meisje is het wel.

Maar goed als we haar als persoon benaderen is het misschien wel netjes om dat uiterlijk even achterwege te laten.
Zo lekker vind ik haar eigenlijk niet eens.
pi_190328725
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:19 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ga jij eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren voordat je iemand aanspreekt. Oh, en ik zou ook een andere naam kiezen. Chakotay was zo ongeveer de allerhardst deugende gutmensch uit het Star Trek universum. Of heb je die naam gekozen uit ironie? Niet dat ik dat kan voorstellen, maar je weet maar nooit.

Maar vooruit, laat ik je een kort antwoord geven. Normaal (centrum-)rechts heb ik geen probleem mee, integendeel. Daar schaar ik mezelf onder. PVV is al wat meer dubieus. Maar die zijn verder niet zo schokkend. Want laten we wel wezen: de PVV heeft haar beste tijd gehad en komt wat clownesk over. FvD moet ik niet. Teveel schimmig gelul, teveel schimmige types in de coulissen en laten we het helemaal maar niet hebben over die brulaap van een Baudet. Gelukkig hebben z'n sneue volgelingen nog niet door dat hij er nooit toe zal doen en een stem op hem een verloren stem is. Ze vinden zichzelf 'de zwijgende meerderheid' terwijl ze feitelijk niet meer zijn dan een verongelijkt krijsende minderheid. Elk land heeft zo'n 15 tot 25 procent verongelijkte losers en die verenigen zich in dit soort clubjes. Goddank hebben wij hier niet eenzelfde kiessysteem als in de VS, want dan zou Thierry Trump zomaar een afgrijselijke werkelijkheid kunnen worden. Hier, in de beschaafde wereld, plaatsen we gewoon een hekje om de aapjes heen zodat we kunnen wijzen naar en lachen om de malle fratsen van Thierry en z'n maatjes.
Gaap.
pi_190328730
quote:
9s.gif Op zondag 8 december 2019 15:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo lekker vind ik haar eigenlijk niet eens.
Knapper dan je eigen vriendin dus waarom dat azijn zeiken? Welke onzekerheid zit daar achter?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 8 december 2019 @ 15:35:39 #13
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 8 december 2019 @ 15:39:22 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190328780
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Instagram heb ik niet, het interesseert me niet en volg dat verder ook niet. Het begon initieel met eoa tweet van een enorm opgewonden standje die begon te zaniken over de relatie. Vervolgens vraag ik om een bron en krijg te horen "instagram"... Ja leuk en nu? Wordt er ook nog ergens naar gelinkt of wat? Of mag ik het allemaal zelf gaan uitzoeken?
[..]

Ik vind het verder prima maar echt serieus neem ik zo'n bron natuurlijk niet, het is hooguit het niveau Story/ Prive en dat soort kapperszaakbladen.
Ken je Instagram wel? Want wat de Story en de Privé en soortgelijke bladen ermee te maken hebben ontgaat me.

En waarom beantwoord je mijn vraag niet?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 december 2019 @ 15:40:13 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190328788
quote:
14s.gif Op zondag 8 december 2019 15:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ah, thanks. ^O^

En wat was het probleem ook alweer? Dat die kerel van FN was toch?
Nee, dat jij Instragram in dit geval geen bron normde.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190328790
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Knapper dan je eigen vriendin dus waarom dat azijn zeiken? Welke onzekerheid zit daar achter?
Azijn zeiken? Ik zeg alleen dat ik haar niet zo heel lekker vind als de goegemeente hier. Ze is niet lelijk, maar dat lekker zijn valt ook wel weer mee als je het mij vraagt. Stel je niet zo aan.
pi_190328805
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:25 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

point well taken m.b.t taal (de/het schaap) ik typ nu eenmaal sneller dan het licht
maar begrijpend lezen is voor jou blijkbaar een wat groter probleem dan mijn snelheid van typen
je geeft namelijk totaal geen antwoord op mijn vraag

Jij komt met kreten en leuzen als "alt right, extreem rechts" en vervolgens lul je wat over de verschillen in partijen.
Het was niet alleen het schaap. Je hele post stond bol van de fouten. Net als deze trouwens. En dat heeft niets met snelheid van typen te maken. Trots op je land zijn begint met het beheersen van de taal.

En ik begreep je uitstekend, hoor. Zo diep ging het allemaal niet. Maar aangezien jouw reactie helemaal niets te maken had met mijn post, maar meer een halfzachte poging was mij in een kadertje te drukken, dacht ik: "ach, het is zondag, ik hang even op Fok. Ik ga wel even shitposten".

Voor de duidelijkheid: wat mij betreft is alles ten oosten van CDA, VVD, klein christelijk en de andere normale partijen fout. Of je het nu radicaal, extreem of alt ( of waar de bruinhemdjes zelf mee komen: het belachelijk eufemistische 'conservatief' :D ) noemt maakt me niets uit. Was niets, is niets, wordt niets.

Tot slot een tip: verspil je energie niet aan een reactie. Pak liever een schoolboek op en doe wat nuttigs net je tijd. Ik ben er toch alweer klaar mee en glibber weer terug naar POL in lurkmodus.

[ Bericht 0% gewijzigd door IntensiveGary op 08-12-2019 15:48:24 ]
pi_190328810
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

Maar wat zijn ze nou? midden, radicaal midden, rechts, normaal rechts, centrum rechts, doorsnee rechts, radicaal rechts, extreem rechts, extreem radicaal rechts? Ben ik er nog een paar vergeten?
Dom rechts en plat rechts was je nog vergeten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 8 december 2019 @ 15:42:29 #19
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190328819
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:41 schreef IntensiveGary het volgende:

Voor de duidelijkheid: wat mij betreft is alles ten westen van CDA, VVD, klein christelijk en de andere normale partijen fout. Of je het nu radicaal, extreem of alt ( of waar de bruinhemdjes zelf mee komen: het belachelijk eufemistische 'conservatief' :D ) noemt maakt me niets uit. Was niets, is niets, wordt niets.
West is linksaf he.
pi_190328831
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

Maar wat zijn ze nou? midden, radicaal midden, rechts, normaal rechts, centrum rechts, doorsnee rechts, radicaal rechts, extreem rechts, extreem radicaal rechts? Ben ik er nog een paar vergeten?
Wat mij betreft zijn er twee soorten; normaal rechts en fout rechts. De buzzwords zeggen mij weinig.
  zondag 8 december 2019 @ 15:43:42 #21
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190328841
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 15:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, dat jij Instragram in dit geval geen bron normde.
Klopt en nog steeds vind ik het niveautje Facebook, dus ik neem dat niet heel serieus als bron nee.

quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 13:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

Waarom zou haar (of zijn) Instagram geen bron zijn in dit geval?
Voldoet bovenstaand antwoord?
pi_190328854
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

West is linksaf he.
Ten oosten, mijn excuses. Alcohol gehad bij de brunch ;)
pi_190328862
quote:
14s.gif Op zondag 8 december 2019 15:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ah, thanks. ^O^

En wat was het probleem ook alweer? Dat die kerel van FN was toch?
En een fervent homohater is, inderdaad.
pi_190328875
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2019 15:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Azijn zeiken? Ik zeg alleen dat ik haar niet zo heel lekker vind als de goegemeente hier. Ze is niet lelijk, maar dat lekker zijn valt ook wel weer mee als je het mij vraagt. Stel je niet zo aan.
Naja ik heb zoiets met Doutzen Kroes dus opzicht. Maar dit soort dingen worden vaak gezegd door gasten met een lelijke vriendin dat is gewoon een grote grap natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190328898
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:19 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ga jij eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren voordat je iemand aanspreekt. Oh, en ik zou ook een andere naam kiezen. Chakotay was zo ongeveer de allerhardst deugende gutmensch uit het Star Trek universum. Of heb je die naam gekozen uit ironie? Niet dat ik dat kan voorstellen, maar je weet maar nooit.

Maar vooruit, laat ik je een kort antwoord geven. Normaal (centrum-)rechts heb ik geen probleem mee, integendeel. Daar schaar ik mezelf onder. PVV is al wat meer dubieus. Maar die zijn verder niet zo schokkend. Want laten we wel wezen: de PVV heeft haar beste tijd gehad en komt wat clownesk over. FvD moet ik niet. Teveel schimmig gelul, teveel schimmige types in de coulissen en laten we het helemaal maar niet hebben over die brulaap van een Baudet. Gelukkig hebben z'n sneue volgelingen nog niet door dat hij er nooit toe zal doen en een stem op hem een verloren stem is. Ze vinden zichzelf 'de zwijgende meerderheid' terwijl ze feitelijk niet meer zijn dan een verongelijkt krijsende minderheid. Elk land heeft zo'n 15 tot 25 procent verongelijkte losers en die verenigen zich in dit soort clubjes. Goddank hebben wij hier niet eenzelfde kiessysteem als in de VS, want dan zou Thierry Trump zomaar een afgrijselijke werkelijkheid kunnen worden. Hier, in de beschaafde wereld, plaatsen we gewoon een hekje om de aapjes heen zodat we kunnen wijzen naar en lachen om de malle fratsen van Thierry en z'n maatjes.
Persoonlijk vind ik je wel een beetje kort door de bocht. Ik denk eerder dat deze groep is ontstaan door de ervaringen met bepaalde groepen in de samenleving en steeds meer mensen krijgen er helaas mee te maken. Zo zal de groep die jij noemt als *verongelijkte losers* steeds groter worden. Dat is ook 1 van de redenen waarom de landelijke media/rechtstaat ook alles probeert te verdoezelen. Door halve informatie te geven bij bepaalde zaken of met de term *verward* komen bij bepaalde personen.

Zelf heb ik ook helaas negatieve ervaringen gehad. Door die ervaringen ben ik ook meer naar rechts bewogen op bepaalde onderwerpen. Zo heb je wel in bijna elke stad wel een wijk waar je het liefst in de avond liever niet komt. Waar ik vandaan kom, had je zelf 2 wijken waar je niet dood gevonden wou worden. De gemeente heeft als reactie de helft van de wijk platgegooid en nieuwe huizen neergezet. Waardoor het voor oude bewoners te duur werd en zijn vertrokken. Als resultaat is de wijk veel veiliger geworden en kan je weer rustig over straat en dat liep hand in hand met het vertrek van *het volk* wat daar woonde.

Tegenwoordig heb je hier buurt een islamistische school. Wat eigenlijk wel een rare plek was voor zon school in een wijk 1% moslims. Maar je kan wel gelijk de splitsing zien. De ouders van de kinderen zal je niet zien in het winkelcentrum waar de school tegen ligt. Staan met de auto op de parkeerplaats en zijn pleite. Soms lijkt de school niet eens open omdat alles op slot zit en bijna geen kinderen buiten spelen. Wat een groot contrast is met de school die er vorige jaar zat. Best een vreemd gezicht, twee volkeren die langs elkaar leven.

[ Bericht 4% gewijzigd door hunterrnl op 08-12-2019 15:53:54 ]
pi_190328900
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naja ik heb zoiets met Doutzen Kroes dus opzicht. Maar dit soort dingen worden vaak gezegd door gasten met een lelijke vriendin dat is gewoon een grote grap natuurlijk.
Ok man.
  zondag 8 december 2019 @ 15:49:23 #27
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190328922
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Klopt en nog steeds vind ik het niveautje Facebook, dus ik neem dat niet heel serieus als bron nee.
[..]

Voldoet bovenstaand antwoord?
Niet echt. In normale gevallen vind ik dat ook geen bron ("da heb op Feesboek gestaan").

Maar voor het hebben van een relatie vind ik het wel degelijk een (mogelijke) bron.

Wat vind jij een bron voor het hebben van een relatie?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190328940
TT van deze deel 2 is nog steeds nepnieuws.
Hassan Bahara wordt hier gedemoniseerd als iemand die Eva Vlaardingerbroek extreemrechts heeft genoemd. ( slachtoffertje spelen)
Lees dat artikel dan toch,
Of vinden mensen dat het framen van Hassan Bahara/ Volkskrant/ links het belangrijkste is en dan mag je bestwel liegen.
  zondag 8 december 2019 @ 15:54:42 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190328997
Ze is best lekker maar heeft een afstotelijk onbetrouwbare uitstraling.
pi_190329060
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:47 schreef hunterrnl het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik je wel een beetje kort door de bocht. Ik denk eerder dat deze groep is ontstaan door de ervaringen met bepaalde groepen in de samenleving en steeds meer mensen krijgen er helaas mee te maken. Zo zal de groep die jij noemt als *verongelijkte losers* steeds groter worden. Dat is ook 1 van de redenen waarom de landelijke media/rechtstaat ook alles probeert te verdoezelen. Door halve informatie te geven bij bepaalde zaken of met de term *verward* komen bij bepaalde personen

Zelf heb ik ook helaas negatieve ervaringen gehad. Door die ervaringen ben ik ook meer naar rechts bewogen op bepaalde onderwerpen. Zo heb je wel in bijna elke stad wel een wijk waar je het liefst in de avond liever niet komt. Waar ik vandaan kom, had je zelf 2 wijken waar je niet dood gevonden wou worden. De gemeente heeft als reactie de helft van de wijk platgegooid en nieuwe huizen neergezet. Waardoor het voor oude bewoners te duur werd en zijn vertrokken. Als resultaat is de wijk veel veiliger geworden en kan je weer rustig over straat en dat liep hand in hand met het vertrek van *het volk* wat daar woonde.

Bedankt voor je serieuze en normale reactie. Neem mijn post alsjeblieft niet al te serieus. Hoewel het in essentie is wat ik denk, is het een tikje dik aangezet want a: dit is Fok en b: ik wilde chakotay op stang jagen ;)

Voordat NWS veranderde in StormFok werd ik hier door de linkerhoek regelmatig voor extreemrechts uitgemaakt. Jouw verhaal komt overeen met het mijne. Ben geboren in de Pijp in Amsterdam toen het nog gewoon een volksbuurt vol Tokkies, allochtonen en boefjes was. Ik ken alle problemen van dichtbij. Zeer dichtbij zelfs. Hoewel de 'gevestigde orde' er inderdaad een puinhoop van heeft gemaakt koester ik niet de illusie dat een derderangs volksmennertje als Baudet wel de oplossing heeft. Die zit er uitsluitend en alleen ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
pi_190329297
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 15:41 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Het was niet alleen het schaap. Je hele post stond bol van de fouten. Net als deze trouwens. En dat heeft niets met snelheid van typen te maken. Trots op je land zijn begint met het beheersen van de taal.

En ik begreep je uitstekend, hoor. Zo diep ging het allemaal niet. Maar aangezien jouw reactie helemaal niets te maken had met mijn post, maar meer een halfzachte poging was mij in een kadertje te drukken, dacht ik: "ach, het is zondag, ik hang even op Fok. Ik ga wel even shitposten".

Voor de duidelijkheid: wat mij betreft is alles ten oosten van CDA, VVD, klein christelijk en de andere normale partijen fout. Of je het nu radicaal, extreem of alt ( of waar de bruinhemdjes zelf mee komen: het belachelijk eufemistische 'conservatief' :D ) noemt maakt me niets uit. Was niets, is niets, wordt niets.

Tot slot een tip: verspil je energie niet aan een reactie. Pak liever een schoolboek op en doe wat nuttigs net je tijd. Ik ben er toch alweer klaar mee en glibber weer terug naar POL in lurkmodus.
je bent gewoon een communisje :)
pi_190329420
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:14 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

je bent gewoon een communisje :)
Verdorie, je hebt me door! Al is voor jouw soort alles ten westen ( ja AchJa, dit keer wel goed ;) ) van een gestrekte rechterarm natuurlijk al snel communist. Het zou overigens wel ietsje harder aankomen als je je scheldwoorden juist spelt. Doe daarmee wat je wilt. Weet je wie trouwens ook zo ongeveer communist was? Chakotay! :D
pi_190329424
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 15:58 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Bedankt voor je serieuze en normale reactie. Neem mijn post alsjeblieft niet al te serieus. Hoewel het in essentie is wat ik denk, is het een tikje dik aangezet want a: dit is Fok en b: ik wilde chakotay op stang jagen ;)

Voordat NWS veranderde in StormFok werd ik hier door de linkerhoek regelmatig voor extreemrechts uitgemaakt. Jouw verhaal komt overeen met het mijne. Ben geboren in de Pijp in Amsterdam toen het nog gewoon een volksbuurt vol Tokkies, allochtonen en boefjes was. Ik ken alle problemen van dichtbij. Zeer dichtbij zelfs. Hoewel de 'gevestigde orde' er inderdaad een puinhoop van heeft gemaakt koester ik niet de illusie dat een derderangs volksmennertje als Baudet wel de oplossing heeft. Die zit er uitsluitend en alleen ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Mijn excuses. Ik ben nogal nieuw en ben nog niet bekend met alle mensen.

Zijn alle politici niet alleen maar met hun zelf bezig :P ? Europees parlement is er ook alleen maar voor deze mensen een extra baan te geven. Als wethouder zullen ze niet genoeg verdienen.
  zondag 8 december 2019 @ 16:27:30 #34
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_190329505
Wat verwacht deze juffrouw dan ook, dat ze een eerlijk profiel zou krijgen in de Volkskrant of NRC? Daar is iedereen ter rechterzijde van Mark Rutte een fascist.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_190329578
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 16:22 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Verdorie, je hebt me door! Al is voor jouw soort alles ten westen ( ja AchJa, dit keer wel goed ;) ) van een gestrekte rechterarm natuurlijk al snel communist. Het zou overigens wel ietsje harder aankomen als je je scheldwoorden juist spelt. Doe daarmee wat je wilt. Weet je wie trouwens ook zo ongeveer communist was? Chakotay! :D
als je nou nog reageert op mijn bericht, krijg je van mij een sticker met een hamer en sikkel d'r op :)

en een links onverzorgd meisje met haar onder dr oksels :)
pi_190329594
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 16:22 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Verdorie, je hebt me door! Al is voor jouw soort alles ten westen ( ja AchJa, dit keer wel goed ;) ) van een gestrekte rechterarm natuurlijk al snel communist. Het zou overigens wel ietsje harder aankomen als je je scheldwoorden juist spelt. Doe daarmee wat je wilt. Weet je wie trouwens ook zo ongeveer communist was? Chakotay! :D
Chakotay was wel een fucking held in Voyager.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190329608
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:22 schreef hunterrnl het volgende:

[..]

Mijn excuses. Ik ben nogal nieuw en ben nog niet bekend met alle mensen.

Zijn alle politici niet alleen maar met hun zelf bezig :P ? Europees parlement is er ook alleen maar voor deze mensen een extra baan te geven. Als wethouder zullen ze niet genoeg verdienen.
Geen punt. Welkom :) Verder laat ik het hierbij. Politieke discussies op Fok, en al helemaal in NWS, zijn volstrekt kansloos doordat het forum is gekaapt door de extremen van beide kanten. Normale mensen komen hier alleen nog om een beetje te trollen of om aapjes te kijken.

Onthoud één ding: neem Fok niet te serieus. Het staat hier stijf van de reactionairen, activisten, ongewassen werkloos krakerstuig, bierkratzittend schültenbrauklokkend Brabants/Limburgs PVV-tuig en erkenbranderige FvD-jügend. Oh, en vergeet de staatstrolletjes, corporate trolletjes en andere ( Sorosaanhang, Putinaanhang, breitbart/8chan/Reddit/gab/weetikveel-trolletjes) niet.
pi_190329614
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:33 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

als je nou nog reageert op mijn bericht, krijg je van mij een sticker met een hamer en sikkel d'r op :)

en een links onverzorgd meisje met haar onder dr oksels :)
Beste jongen, Gary is verre van links. Op de meeste terreinen haalt hij jou rechts in.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 december 2019 @ 16:40:33 #39
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190329747
quote:
9s.gif Op zondag 8 december 2019 16:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Chakotay was wel een fucking held in Voyager.
Ik was geen fan. Vond 'm vaak net even te dwars voor z'n rang. Maar laten we er geen ST-discussie van maken. Hoewel dat oneindig veel interessanter zou zijn dan de huidige "jij bent een communist!", "En jij een nazi!"-discussie

Al is het geroddel over Eva en haar FN vriendje natuurlijk ook best leuk. Gaan we ze dan Eva en Adolf noemen? Op zich leuk omdat zij Eva heet, maar natuurlijk wel een beetje zwaar. Frau Helga en haar Herr Flick vind ik wat meer passend bij de real life sitcom die het FvD is. Wat jij?
  zondag 8 december 2019 @ 16:49:36 #41
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190329820
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Niet echt. In normale gevallen vind ik dat ook geen bron ("da heb op Feesboek gestaan").

Maar voor het hebben van een relatie vind ik het wel degelijk een (mogelijke) bron.

Wat vind jij een bron voor het hebben van een relatie?
Een mogelijke bron idd, en 1 is geen. Daarnaast vind ik het eerlijk gezegd niet zo heel interessant, het schijnt nu een dingetje te zijn omdat betrokkene een homofobe FN knakker is ofzo.

Alles kan een goeie bron zijn mits het verhaal van meerdere kanten ondersteund wordt.
  zondag 8 december 2019 @ 16:51:21 #42
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190329843
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 15:50 schreef Bluesdude het volgende:
TT van deze deel 2 is nog steeds nepnieuws.
Hassan Bahara wordt hier gedemoniseerd als iemand die Eva Vlaardingerbroek extreemrechts heeft genoemd. ( slachtoffertje spelen)
Lees dat artikel dan toch,
Of vinden mensen dat het framen van Hassan Bahara/ Volkskrant/ links het belangrijkste is en dan mag je bestwel liegen.
Speciaal voor jou heb ik er "radicaal" bijgezet, is het nu nog niet goed?
pi_190329906
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beste jongen, Gary is verre van links. Op de meeste terreinen haalt hij jou rechts in.
Hoho, zo zie jij dat. Maar jij bent een cultuurmarxistische cryptocommunistische hoernalist die uit naam van de almachtige EU de hardwerkende echte Nederlander in het ootje tracht te nemen en ja, dan vind je al snel iemand rechts :D

Zonder gekheid nu. Als ik in een hokje gezet zou moeten worden dan zou dat zijn: klassiek liberaal met een licht conservatieve inslag. De VVD van vroeger, zeg maar. Bolkesteijn was voor mij de reden om bij de JOVD te gaan. De eerste bijeenkomst was overigens de reden om daar meteen weer te vertrekken, maar dat terzijde :D
pi_190329913
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat verwacht deze juffrouw dan ook, dat ze een eerlijk profiel zou krijgen in de Volkskrant of NRC? Daar is iedereen ter rechterzijde van Mark Rutte een fascist.
Het is meer het totale gebrek aan fatsoen bij de volkskrant. Hoe durven ze een kritisch stuk te plaatsen over deze strijdster die voorop gaat in de strijd voor behoud van volk en vaderland.
  zondag 8 december 2019 @ 16:57:31 #45
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190329928
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beste jongen, Gary is verre van links. Op de meeste terreinen haalt hij jou rechts in.
Ja en jij bent een zogenaamde VVDer die op Frans Timmermans heeft gestemd. :') Er komt nooit een einde aan de maskerade.
  zondag 8 december 2019 @ 17:00:56 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190329981
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een mogelijke bron idd, en 1 is geen. Daarnaast vind ik het eerlijk gezegd niet zo heel interessant, het schijnt nu een dingetje te zijn omdat betrokkene een homofobe FN knakker is ofzo.

Alles kan een goeie bron zijn mits het verhaal van meerdere kanten ondersteund wordt.
Dit is geen secundaire bron. Dit komt van haarzelf. Als zij zegt een relatie met die knakker te hebben en hij spreekt dat niet tegen, dan zie ik geen reden haar niet te geloven.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 december 2019 @ 17:04:14 #47
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190330022
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:56 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Het is meer het totale gebrek aan fatsoen bij de volkskrant. Hoe durven ze een kritisch stuk te plaatsen over deze strijdster die voorop gaat in de strijd voor behoud van volk en vaderland.
Een kritisch stuk, ja ja. Vrouwen uitmaken voor marionetten zonder eigen wil van extreemrechtse machomannen is net zo min ''kritiek'' als dat volgelingen van Mohammed uitmaken voor pedofiele geitenneukers constructieve ''Islamkritiek'' is.

Normaal gesproken spreek je dit soort onderbuikgelul alleen uit in de kroeg, maar bij de Volkskrant mag iedere paranoide gek van progressieve signatuur zijn persoonlijke theorie uitbraken. Waaronder deze ''Hassan'', wie de fuck die man ook moge zijn.
pi_190330028
quote:
9s.gif Op zondag 8 december 2019 16:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Chakotay was wel een fucking held in Voyager.
Ik ben ook een held!
alleen begrijpen jullie dat niet
  zondag 8 december 2019 @ 17:06:04 #49
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190330046
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dit is geen secundaire bron. Dit komt van haarzelf. Als zij zegt een relatie met die knakker te hebben en hij spreekt dat niet tegen, dan zie ik geen reden haar niet te geloven.
En Anne Fleur Dekker heeft ook een relatie gehad met een FVD''ers, hoewel ze zelf een progressieve feministische activiste is. Wie je neukt is weinig relevant.
  zondag 8 december 2019 @ 17:07:41 #50
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190330067
Die toespraak was toch ook dom, populistisch, ongefundeerd rechts?

Zoals we de FvD kennen.
Laffe huichelaar
pi_190330068
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dit is geen secundaire bron. Dit komt van haarzelf. Als zij zegt een relatie met die knakker te hebben en hij spreekt dat niet tegen, dan zie ik geen reden haar niet te geloven.
Precies.

Overigens zie ik niet in waarom dit een topic is. Degenen waar het over gaat lijken volstrekt oninteressant en derhalve niet erg belangrijk voor het nieuwsgebeuren.

Wel een leuk wijfje om te zien. Misschien moeten we ons eens even verdiepen in haar "werken".
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_190330084
Ik heb deze naam trouwens gekozen, niet eens zozeer om het gegeven dat ik idolaat van hem ben.
Zocht gewoon snel een nieuwe accountnaam.

Maar ik vind hem wel de meest sierlijke karakter van de serie.
Rustgevende uitstraling, tikkeltje radicaal, maar geloofde wel altijd waar hij achter stond.
Ging de discussie aan, durfde ook voor zijn mening uit te komen. Ging de confrontatie aan, maar zocht altijd de dialoog.
Respecteert en omarmt zijn cultuur.
Is goedgelovig en trouw. Terwijl iedereen hem achter zijn rug belazerde.

Wat dat betreft dus best veel overeenkomsten :)
  zondag 8 december 2019 @ 17:09:07 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190330092
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

En Anne Fleur Dekker heeft ook een relatie gehad met een FVD''ers, hoewel ze zelf een progressieve feministische activiste is. Wie je neukt is weinig relevant.
Dat is het punt dan ook helemaal niet he?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190330106
Volkskrant :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_190330113
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja en jij bent een zogenaamde VVDer die op Frans Timmermans heeft gestemd. :') Er komt nooit een einde aan de maskerade.
Ach, mocht je even niets te doen hebben en zin hebben op je woorden terug te moeten komen, dan raad ik je aan om een paar jaar terug te duiken in mijn PoHi. Zeg maar van voor de tokkieficatie van NWS. Dan zul je zien dat ik pagina na pagina jongens als remlof, koos, weltschmerz ( toen 'ie nog kraakvocaat was ipv fvd-aanhanger) de huid vol schold en daarvoor vele notes en wat bans opliep. Check ook de pak 'm beet eerste vijftig zp-topics. Honderden posts heb ik daar staan waarin ik de vloer aanveeg met een aantal activistjes.

Pas toen NWS veranderde in StormFok ben ik 'm gepeerd naar de POL-SC, totdat ook die gesloopt werd door de deplorables. Nu lurk ik nog slechts. Zoveel als vandaag heb ik in geen jaren gepost en ik stop daar ook meteen weer mee. Ik voel mezelf per gepost woord in NWS dommer worden. Snel weer weg dus ;)
pi_190330171
Wat zouden mannen met een duidelijke rechtse voorkeur nou van een vrouw met dezelfde standpunten vinden?

- Het is een vrouw
- Vrouwen kunnen niet rechts zijn
- Het mag, zolang ze maar af en toe op de knietjes gaat.
pi_190330175
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:55 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Hoho, zo zie jij dat. Maar jij bent een cultuurmarxistische cryptocommunistische hoernalist die uit naam van de almachtige EU de hardwerkende echte Nederlander in het ootje tracht te nemen en ja, dan vind je al snel iemand rechts :D

Zonder gekheid nu. Als ik in een hokje gezet zou moeten worden dan zou dat zijn: klassiek liberaal met een licht conservatieve inslag. De VVD van vroeger, zeg maar. Bolkesteijn was voor mij de reden om bij de JOVD te gaan. De eerste bijeenkomst was overigens de reden om daar meteen weer te vertrekken, maar dat terzijde :D
Maar nog even het volgende.
Als de sierlijkheid van mijn spelling en taal te wensen overlaat, kan ik u wel het volgende mededelen.
Mijn taalbeheersing is in ieder geval volmaakter dan uw opvoeding. Het is aan u dus om per omgaande zeer positief te zijn. Dat komt uw eigen opvoeding immers ten goede.
  zondag 8 december 2019 @ 17:15:23 #58
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190330182
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:11 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ach, mocht je even niets te doen hebben en zin hebben op je woorden terug te moeten komen, dan raad ik je aan om een paar jaar terug te duiken in mijn PoHi. Zeg maar van voor de tokkieficatie van NWS. Dan zul je zien dat ik pagina na pagina jongens als remlof, koos, weltschmerz ( toen 'ie nog kraakvocaat was ipv fvd-aanhanger) de huid vol schold en daarvoor vele notes en wat bans opliep. Check ook de pak 'm beet eerste vijftig zp-topics. Honderden posts heb ik daar staan waarin ik de vloer aanveeg met een aantal activistjes.

Pas toen NWS veranderde in StormFok ben ik 'm gepeerd naar de POL-SC, totdat ook die gesloopt werd door de deplorables. Nu lurk ik nog slechts. Zoveel als vandaag heb ik in geen jaren gepost en ik stop daar ook meteen weer mee. Ik voel mezelf per gepost woord in NWS dommer worden. Snel weer weg dus ;)
Hij heeft het over KoosVogels, niet over jou ;)

Al zou ik ook KoosVogels niet links noemen. Bij mijn weten stemt hij idd VVD.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190330202
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja en jij bent een zogenaamde VVDer die op Frans Timmermans heeft gestemd. :') Er komt nooit een einde aan de maskerade.
Jij denkt teveel in hokjes. Ik kies de partij waarvan ik op dat moment denk dat die het beste is. Soms is dat de VVD, dan weer PvdA en een andere keer CDA.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190330215
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij denkt teveel in hokjes. Ik kies de partij waarvan ik op dat moment denk dat die het beste is. Soms is dat de VVD, dan weer PvdA en een andere keer CDA.
Mooi man, helemaal niks mis mee.
  zondag 8 december 2019 @ 17:17:34 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190330217
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:14 schreef Timethy het volgende:
Wat zouden mannen met een duidelijke rechtse voorkeur nou van een vrouw met dezelfde standpunten vinden?

- Het is een vrouw
- Vrouwen kunnen niet rechts zijn
- Het mag, zolang ze maar af en toe op de knietjes gaat.
Hoezo zouden vrouwen niet rechts kunnen zijn? Voorbeelden te over. Ook als politieke leiders.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190330246
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:11 schreef IntensiveGary het volgende:
Dan zul je zien dat ik pagina na pagina jongens als remlof, koos, weltschmerz ( toen 'ie nog kraakvocaat was ipv fvd-aanhanger) de huid vol schold en daarvoor vele notes en wat bans opliep.
Goede werken werden daar verricht. :) Hoewel WS nog steeds een goede gozert is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_190330263
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al zou ik ook KoosVogels niet links noemen. Bij mijn weten stemt hij idd VVD.
Vroeger was hij links. Maar sinds hij "huiseigenaar" is stemt ie VVD. Dat ziet men vaak.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_190330293
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:08 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik heb deze naam trouwens gekozen, niet eens zozeer om het gegeven dat ik idolaat van hem ben.
Zocht gewoon snel een nieuwe accountnaam.

Maar ik vind hem wel de meest sierlijke karakter van de serie.
Rustgevende uitstraling, tikkeltje radicaal, maar geloofde wel altijd waar hij achter stond.
Ging de discussie aan, durfde ook voor zijn mening uit te komen. Ging de confrontatie aan, maar zocht altijd de dialoog.
Respecteert en omarmt zijn cultuur.
Is goedgelovig en trouw. Terwijl iedereen hem achter zijn rug belazerde.

Wat dat betreft dus best veel overeenkomsten :)
En zijn geliefde was ook niet verkeerd :9
pi_190330303
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:20 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Vroeger was hij links. Maar sinds hij "huiseigenaar" is stemt ie VVD. Dat ziet men vaak.
:D

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij denkt teveel in hokjes. Ik kies de partij waarvan ik op dat moment denk dat die het beste is. Soms is dat de VVD, dan weer PvdA en een andere keer CDA.
Ben je met dat gedraai dan niet eigenlijk gewoon een D66-er?

;)
"Pools are perfect for holding water"
pi_190330316
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:22 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

En zijn geliefde was ook niet verkeerd :9
dat is @Seven. (of was het @Seven ) ?
  zondag 8 december 2019 @ 17:24:54 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190330337
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:23 schreef probeer het volgende:

[..]

:D
[..]

Ben je met dat gedraai dan niet eigenlijk gewoon een D66-er?

;)
Ik dacht dat het draaien-frame op de PvdA sloeg (Wouter Bos)? Maar ik loop achter kennelijk? :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190330431
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:14 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Maar nog even het volgende.
Als de sierlijkheid van mijn spelling en taal te wensen overlaat, kan ik u wel het volgende mededelen.
Mijn taalbeheersing is in ieder geval volmaakter dan uw opvoeding. Het is aan u dus om per omgaande zeer positief te zijn. Dat komt uw eigen opvoeding immers ten goede.
Jongen toch. Voor hetgeen hierboven gekrabbeld hebben de Amerikanen een mooie uitdrukking bedacht: word salad. Je probeert 'mooi' te schrijven, maar maakt jezelf belachelijk. Een beetje zoals die malloot die het altijd over 'het Haerlemsche' heeft. Maar dan met minder emoticons. Dat siert je dan wel weer. Of je weet gewoon de emoticons niet te vinden. Daar wil ik vanaf zijn.

Wat is dat toch met jou? Je maakt continu zeer vreemde en ongefundeerde aannames. Eerst maak je me uit voor Communist en nu twijfel je aan mijn opvoeding. Misschien hadden mijn ouders me inderdaad moeten bijbrengen het laaghangende fruit met rust te laten. Je hebt ook eigenlijk wel een puntje, vooruit.

Nu zou ik natuurlijk de bal kunnen terugkaatsen en een bloemlezing uit jouw PoHi te berde kunnen brengen zodat de achteloze meelezer ziet uit wat voor vuiligheid negen van de tien van jouw posts bestaat, daarmee meteen de potsierlijkheid van je beschuldiging aantonende. Maar dat je me hebt weten te verleiden deze post te tikken is eigenlijk al meer dan genoeg aandacht voor je. Ik wens je nog een fijne zondag.
pi_190330444
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:11 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ach, mocht je even niets te doen hebben en zin hebben op je woorden terug te moeten komen, dan raad ik je aan om een paar jaar terug te duiken in mijn PoHi. Zeg maar van voor de tokkieficatie van NWS. Dan zul je zien dat ik pagina na pagina jongens als remlof, koos, weltschmerz ( toen 'ie nog kraakvocaat was ipv fvd-aanhanger) de huid vol schold en daarvoor vele notes en wat bans opliep. Check ook de pak 'm beet eerste vijftig zp-topics. Honderden posts heb ik daar staan waarin ik de vloer aanveeg met een aantal activistjes.

Pas toen NWS veranderde in StormFok ben ik 'm gepeerd naar de POL-SC, totdat ook die gesloopt werd door de deplorables. Nu lurk ik nog slechts. Zoveel als vandaag heb ik in geen jaren gepost en ik stop daar ook meteen weer mee. Ik voel mezelf per gepost woord in NWS dommer worden. Snel weer weg dus ;)
:D
"Pools are perfect for holding water"
pi_190330467
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het draaien-frame op de PvdA sloeg (Wouter Bos)? Maar ik loop achter kennelijk? :P
Ow, die inside joke ken ik dan niet. Ik denk daarbij altijd meteen aan D66; gekozen burgemeester, referendum, sleepnetwet.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 8 december 2019 @ 17:35:19 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190330490
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Ow, die inside joke ken ik dan niet. Ik denk daarbij altijd meteen aan D66; gekozen burgemeester, referendum, sleepnetwet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 december 2019 @ 17:35:28 #72
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_190330493
quote:
14s.gif Op zondag 8 december 2019 17:32 schreef probeer het volgende:

[..]

:D
Ik kreeg daar ook al Horst Mahler-associaties bij :o. WS lees ik altijd graag, ondanks dat ik het niet altijd met hem eens ben.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 8 december 2019 @ 17:36:05 #73
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190330501
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is geen secundaire bron. Dit komt van haarzelf. Als zij zegt een relatie met die knakker te hebben en hij spreekt dat niet tegen, dan zie ik geen reden haar niet te geloven.
Maar ze zei het zelf helemaal niet in dit geval, het werd te berde gebracht door een boze meneer op Twitter want het scheen heel belangrijk te zijn.

En nogmaals, wat er allemaal op instagram staat is prima en in dit geval kun je wel ongeveer raden dat ze een relatie hebben idd. Maar als bron neem ik het nog steeds niet echt serieus.
pi_190330519
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:07 schreef timmmmm het volgende:
Die toespraak was toch ook dom, populistisch, ongefundeerd rechts?
Nee.
quote:
Zoals we de FvD kennen.
Okee hoor.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_190330537
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:30 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Misschien hadden mijn ouders me inderdaad moeten bijbrengen het laaghangende fruit met rust te laten.
Ben je homo?
  zondag 8 december 2019 @ 17:38:12 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190330539
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:36 schreef AchJa het volgende:

[..]

Maar ze zei het zelf helemaal niet in dit geval, het werd ten berde gebracht door een boze meneer op Twitter want het scheen heel belangrijk te zijn.

En nogmaals, wat er allemaal op instagram staat is prima en in dit geval kun je wel ongeveer raden dat ze een relatie hebben idd. Maar als bron neem ik het nog steeds niet echt serieus.
Dus wat mensen zelf zeggen op Instagram neem je niet serieus? Ok.

Even voor de duidelijkheid: het gaat mij er puur om dat je iemands eigen posts op het eigen Instagram-account niet accepteert als bron. Niet of zij al dan niet in verband gebracht kan worden met een FN-er.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 december 2019 @ 17:39:43 #77
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190330622
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij heeft het over KoosVogels, niet over jou ;)

Al zou ik ook KoosVogels niet links noemen. Bij mijn weten stemt hij idd VVD.
Koos zegt: "Gary is heul niet links niet". V_A zegt: "ja, dat zeg je over jezelf ook. Maar wij weten wel beter", daarmee wel degelijk implicerend dat ik zo'n vermaledijde linkse ben :-D

Verder zal het me worst zijn wat 'ie vindt. Aardbei is niet heel interessant verder met z'n getroll. Althans, ik hoop dat 'ie trollt.
pi_190330632
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:14 schreef Timethy het volgende:
Wat zouden mannen met een duidelijke rechtse voorkeur nou van een vrouw met dezelfde standpunten vinden?

- Het is een vrouw
- Vrouwen kunnen niet rechts zijn
- Het mag, zolang ze maar af en toe op de knietjes gaat.
Wat probeer je nu te zeggen? Eigenlijk helemaal niks en dat weet je natuurlijk ook zelf wel.
  zondag 8 december 2019 @ 17:47:32 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190330674
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:39 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nou, wat mensen op feesboek zeggen neem ik ook niet serieus nee.
Daar hebben we het al over gehad, dus je kent mijn standpunt daarover ("da hep op Faceboek gestaan") ;)

Een verhaal over een ontmoeting met aliens op Facebook niet klakkeloos geloven (of beter: absoluut niet geloven) lijkt me nogal evident.

Het is echter iets heel anders dan dat iemand op Instagram of Facebook aangeeft een relatie te hebben met iemand en daar betreffende persoon niet tegengesproken wordt niet geloven.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 december 2019 @ 17:48:33 #81
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190330693
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:44 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Koos zegt: "Gary is heul niet links niet". V_A zegt: "ja, dat zeg je over jezelf ook. Maar wij weten wel beter", daarmee wel degelijk implicerend dat ik zo'n vermaledijde linkse ben :-D

Verder zal het me worst zijn wat 'ie vindt. Aardbei is niet heel interessant verder met z'n getroll. Althans, ik hoop dat 'ie trollt.
Ah, op die manier.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190330739
Maar wie is deze dame eigenlijk? Iemand van de partij FvD?
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 8 december 2019 @ 17:58:22 #83
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190330841
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

Het is echter iets heel anders dan dat iemand op Instagram of Facebook aangeeft een relatie te hebben met iemand en daar betreffende persoon niet tegengesproken wordt niet geloven.
Nou ben ik een behoorlijke instagram noob maar volgens mij zie ik alleen maar foto's? En ik had volgens mij al gezegd dat nav die foto's het er alle schijn van heeft dat ze een relatie hebben. Maar ik lees het nergens in haar bio ofzo.
pi_190330893
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:38 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Ben je homo?
*Proest*

Je vraagt dit toch niet serieus, hoop ik? Eenieder die minder vauten maakt dan jij is homo? Kolere hee, dat betekent dat 95% of meer van de Nederlandse bevolking op hetzelfde geslacht zou vallen. Nu begrijp ik meteen de omvolkingstheorie; we moeten wel mensen binnenhalen, want al die Holebi's brengen amper kinderen voort. :')

Niet dat het er iets toe doet, niet dat het iets uitmaakt, en al helemaal niet dat het je iets aangaat... Maar nee, ik ben geen homo. Dus sorry, je zult iemand anders moeten vragen om lul. Als je wat beter zou schrijven en je algemene ontwikkeling überhaupt wat beter op orde zou zijn had ik je best willen koppelen aan wat vrienden van me die wél de Griekse beginselen zijn toegedaan. Maar helaas, je zult even verder moeten kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door IntensiveGary op 08-12-2019 18:07:52 ]
  zondag 8 december 2019 @ 18:03:39 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190330924
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nou ben ik een behoorlijke instagram noob maar volgens mij zie ik alleen maar foto's? En ik had volgens mij al gezegd dat nav die foto's het er alle schijn van heeft dat ze een relatie hebben. Maar ik lees het nergens in haar bio ofzo.
Ja klopt. Foto's en filmpjes *Instagram Story's). Maar je kunt wel iets schrijven bij de foto of het filmpje dat je post ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 december 2019 @ 18:04:18 #86
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190330940
quote:
11s.gif Op zondag 8 december 2019 17:52 schreef Morrigan het volgende:
Maar wie is deze dame eigenlijk? Iemand van de partij FvD?
Eva? Ja.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190330973
quote:
11s.gif Op zondag 8 december 2019 17:52 schreef Morrigan het volgende:
Maar wie is deze dame eigenlijk? Iemand van de partij FvD?
Dat vroeg ik me ook al af. En waarom "Bassan Habara" die wij eveneens niet kennen met iets wat zij gedaan of niet gedaan heeft daar mee zit. Een raar topic is het.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_190330976
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoezo zouden vrouwen niet rechts kunnen zijn? Voorbeelden te over. Ook als politieke leiders.
Noem mij een rechtse politieke leidster
pi_190330980
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:44 schreef Questular het volgende:

[..]

Wat probeer je nu te zeggen? Eigenlijk helemaal niks en dat weet je natuurlijk ook zelf wel.
Klopt. :)
  zondag 8 december 2019 @ 18:07:07 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190330987
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:06 schreef Timethy het volgende:

[..]

Noem mij een rechtse politieke leidster
Voorbeelden te over. Maar Thatcher lijkt me een goed begin.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 8 december 2019 @ 18:09:02 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190331026
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:06 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af. En waarom "Bassan Habara" die wij eveneens niet kennen met iets wat zij gedaan of niet gedaan heeft daar mee zit. Een raar topic is het.
Haar speech op het FvD-congres lijkt haar in de kijker te hebben gesoeeld. Maar het artikel gaat verre van alleen over haar. Heb je het wel gelezen?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190331036
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voorbeelden te over. Maar Thatcher lijkt me een goed begin.
Is w.s. ook de enige. Nare cynische graaister was dat. Voor de rest doen voornamelijk mannen dat.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_190331041
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 18:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voorbeelden te over. Maar Thatcher lijkt me een goed begin.
Thatcher heeft de wetenschap als achtergrond. Die is links dus.
pi_190331081
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Heb je het wel gelezen?
Nee. Maar dat kan ik met terugwerkende kracht nog even doen. Misschien denk ik er dan opeens heel anders over. Maar het lijkt me zo volstrekt onbelangrijk allemaal wat iemand die we niet kennen en er niet toe doet gezegd heeft en wat iemand die we niet kennen en er niet toe doet daar dan weer van vind.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_190331098
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:10 schreef Timethy het volgende:

[..]

Thatcher heeft de wetenschap als achtergrond. Die is links dus.
Zij was zo rechts als je ze kan vinden ter rechterzijde. Nare cynische rijke Bitch.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zondag 8 december 2019 @ 18:14:13 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190331104
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:10 schreef Timethy het volgende:

[..]

Thatcher heeft de wetenschap als achtergrond. Die is links dus.
Ga ff elders trollen.. :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190331147
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ga fff elders trollen.. :W
Is dat een soort standaard drogreden tegenargument?
pi_190331162
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:15 schreef Timethy het volgende:
(fatty's kunnen goed pijpen uit eigen ervaring)
Houden we het wel even netjes Timmotie? Het gewicht van de vrouw in kwestie heeft daar niets mee te maken.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_190331193
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:17 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Houden we het wel even netjes Timmotie? Het gewicht van de vrouw in kwestie heeft daar niets mee te maken.
Ik denk dat de inhoud van Annebel er ook vrij weinig mee te maken om te staan waar ze staat.
  zondag 8 december 2019 @ 18:41:22 #100
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190331824
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2019 18:01 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

*Proest*

Je vraagt dit toch niet serieus, hoop ik? Eenieder die minder vauten maakt dan jij is homo? Kolere hee, dat betekent dat 95% of meer van de Nederlandse bevolking op hetzelfde geslacht zou vallen. Nu begrijp ik meteen de omvolkingstheorie; we moeten wel mensen binnenhalen, want al die Holebi's brengen amper kinderen voort. :')

Niet dat het er iets toe doet, niet dat het iets uitmaakt, en al helemaal niet dat het je iets aangaat... Maar nee, ik ben geen homo. Dus sorry, je zult iemand anders moeten vragen om lul. Als je wat beter zou schrijven en je algemene ontwikkeling überhaupt wat beter op orde zou zijn had ik je best willen koppelen aan wat vrienden van me die wél de Griekse beginselen zijn toegedaan. Maar helaas, je zult even verder moeten kijken.
we lullen langs elkaar heen maat
het boeit gewoon echt niet zoveel meer wat je te zeggen hebt
en even het volgende
als je meer typt, heb je niet meer gelijkt hè :D
fijne avond
  zondag 8 december 2019 @ 20:54:46 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190334043
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 14:16 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Ik denk al te weten wat jou probleem is.
Je hebt gewoon een hekel aan goed verzorgde + uitziende hollandse vrouwen die veel zelfvertrouwen en zelfrespect hebben.

Het is de stereotypering van dit soort vrouwen die jij verafschuwt.
Volgens mij ben jij in het verleden te vaak afgewezen door dit soort dames :)
Nee eerder teveel mannen in mn omgeving een kutleven zien krijgen door types die zo'n onbetrouwbare uitstraling al hebben.

Maar je moet het zelf maar uitvinden dan.
pi_190334136
Zolang ze geen elf blanke kinderen op de wereld zet blijft ze net zo links als Joke Kaviaar.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
  zondag 8 december 2019 @ 21:05:21 #104
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190334303
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:44 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Koos zegt: "Gary is heul niet links niet". V_A zegt: "ja, dat zeg je over jezelf ook. Maar wij weten wel beter", daarmee wel degelijk implicerend dat ik zo'n vermaledijde linkse ben :-D
Nee Gary, ik had het inderdaad over Koos, niet over jou. Ik had jouw post niet eens gelezen. Sorry dat ik je ego kwets.
  zondag 8 december 2019 @ 21:09:07 #105
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190334393
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 18:06 schreef Timethy het volgende:

[..]

Noem mij een rechtse politieke leidster
Le Pen. Die Duitse van de AfD.
pi_190334516
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 21:09 schreef VoMy het volgende:
Le Pen.
Sinds ze het van haar vader heeft overgenomen is die partij ook best gematigd geworden. :')
  zondag 8 december 2019 @ 21:27:53 #107
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190334916
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 21:13 schreef Timethy het volgende:

[..]

Sinds ze het van haar vader heeft overgenomen is die partij ook best gematigd geworden. :')
Ja super gematigd. :') Je bent gewoon uitgeluld.
  zondag 8 december 2019 @ 23:35:03 #108
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_190337321
Ik vind de werkwijze van de journalist zeer discutabel, op zn zachtst, gezegd, maar zij kokketeert wel met dat bijzonder rechtse geluid en identiteitspolitiek, dus helemaal uit de lucht getrokken is het allemaal niet. Mij boeit dit soort randfiguren vrij weinig.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_190338873
Straks bij Goedemorgen Nederland hebben ze het over de 'vele ophef over de karaktermoord op Vlaardingerbroek' :')_!!
pi_190338896
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:58 schreef Eufonie het volgende:
Zolang ze geen elf blanke kinderen op de wereld zet blijft ze net zo links als Joke Kaviaar.
Volgens mij meen jij dit ook nog he?..
pi_190338940
'Heel Twitter was woedend'
'Werd neergezet als een soort Eva Braun'

:')
pi_190338943
Ko Stompé heeft ook een mening erover _O-
pi_190339338
Hassan Bahara is gewoon een mossad asset, beetje de anti-islam homo uithangen.

duh
  maandag 9 december 2019 @ 08:58:37 #114
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190339409
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 07:24 schreef bamibij het volgende:
'Heel Twitter was woedend'
'Werd neergezet als een soort Eva Braun'

:')
Ik krijg een ref link op Braun. Wat is dit.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 9 december 2019 @ 09:02:25 #115
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_190339438
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2019 08:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik krijg een ref link op Braun. Wat is dit.
Braun scheerapparaten
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 9 december 2019 @ 09:04:02 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190339444
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 23:35 schreef VeX- het volgende:
Ik vind de werkwijze van de journalist zeer discutabel, op zn zachtst, gezegd, maar zij kokketeert wel met dat bijzonder rechtse geluid en identiteitspolitiek, dus helemaal uit de lucht getrokken is het allemaal niet. Mij boeit dit soort randfiguren vrij weinig.
Helaas vinden dit soort randfiguren zichzelf wel heel interessant
Laffe huichelaar
  maandag 9 december 2019 @ 10:33:45 #117
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_190340163
Misschien dan niet bij de FvD aansluiten?

Zomaar een idee.

Als je niet met radicaal rechts geassocieerd wil worden is het misschien verstandig je niet te verbinden met een club die daarom bekend staat.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 9 december 2019 @ 10:41:13 #118
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190340235
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:33 schreef DustPuppy het volgende:
Misschien dan niet bij de FvD aansluiten?

Zomaar een idee.

Als je niet met radicaal rechts geassocieerd wil worden is het misschien verstandig je niet te verbinden met een club die daarom bekend staat.
Dat is het nou juist, FVD wordt alleen als ''radicaal rechts'' gezien door idioten - ofwel hen die te dom zijn om te poepen, of hen die zich actief inspannen om de club kapot te maken uit pure nijd. Het is oneerlijk dat Eva Vlaardingerbroek slachtoffer wordt omdat andere mensen niet normaal kunnen doen.

Iedereen die wel de moeite neemt om het partijprogramma te lezen ziet dat het heus wel meevalt (in tegenstelling tot die haat-manifestjes van 1 A4 die Geert Wilders uitbraakt) maar men blijft keer op keer gespeeld verontwaardigd doen omdat Thierry Baudet lekker prikkelende uitspraken wil blijven doen.

De kiezer interesseert het geen reet en inmiddels staat FVD weer vrolijk op bijna dezelfde hoogte als VVD en PVV in de peilingen.
pi_190340243
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee eerder teveel mannen in mn omgeving een kutleven zien krijgen door types die zo'n onbetrouwbare uitstraling al hebben.

Maar je moet het zelf maar uitvinden dan.
Dat zegt vooral wat over de 'mannen' uit jouw omgeving.
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:33 schreef DustPuppy het volgende:
Misschien dan niet bij de FvD aansluiten?

Zomaar een idee.

Als je niet met radicaal rechts geassocieerd wil worden is het misschien verstandig je niet te verbinden met een club die daarom bekend staat.
Waarin is FvD radicaal rechts?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  maandag 9 december 2019 @ 10:42:34 #120
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_190340248
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat is het nou juist, FVD wordt alleen als ''radicaal rechts'' gezien door idioten - ofwel hen die te dom zijn om te poepen, of hen die zich actief inspannen om de club kapot te maken uit pure nijd.
Argumentum ad Personam, aka 'Op de Man Spelen'.
Succes daarmee. :|W

Wat het partijprogramma betreft kan ik kort zijn: Dit is populistisch van aard.

Wat de frontman zegt is recht radicaal en aangezien deze nog steeds de frontman is, ga ik er vanuit dat de partij het wel best vind. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet tenslotte.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_190340419
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 17:11 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ach, mocht je even niets te doen hebben en zin hebben op je woorden terug te moeten komen, dan raad ik je aan om een paar jaar terug te duiken in mijn PoHi. Zeg maar van voor de tokkieficatie van NWS. Dan zul je zien dat ik pagina na pagina jongens als remlof, koos, weltschmerz ( toen 'ie nog kraakvocaat was ipv fvd-aanhanger) de huid vol schold en daarvoor vele notes en wat bans opliep.
Dus jij liep te schelden en bans te verzamelen, en dat was voor de tokkieficatie? Ok dan.

Overigens is de volkshuisvesting en de woningnood nog steeds onderwerp van mijn aandacht en ben ik geen FvD aanhanger.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_190340478
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 10:42 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Argumentum ad Personam, aka 'Op de Man Spelen'.
Succes daarmee. :|W

Wat het partijprogramma betreft kan ik kort zijn: Dit is populistisch van aard.

Wat de frontman zegt is recht radicaal en aangezien deze nog steeds de frontman is, ga ik er vanuit dat de partij het wel best vind. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet tenslotte.
Noem eens zo'n radicaal standpunt van de partij dan?

Het enige radicale standpunt wat ik zou kunnen bedenken is nexit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_190341867
Geplaatst door Ewout Klei | 29 Nov 2018

quote:
Verhaal over een vluchteling werd vrijgesproken van een verkrachtingsmisdrijf, omdat hij de normen en waarden van Frankrijk niet kende, blijkt een hoax.

----
Opiniemaker en FvD-stemmer Eva Vlaardingerbroek deelde op Twitter een nieuwsbericht over een bizarre verkrachtingszaak. Een migrant zou zijn vrijgesproken van een verkrachtingsmisdrijf, omdat hij de culturele codes van het land niet kende
https://jalta.nl/buitenla(...)j-de-culturele-codes
  maandag 9 december 2019 @ 12:13:27 #124
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190341925
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:09 schreef Bluesdude het volgende:
Geplaatst door Ewout Klei | 29 Nov 2018
[..]

https://jalta.nl/buitenla(...)j-de-culturele-codes
Eva Vlaardingerbroek kan zo aansluiten bij Ongehoord Nederland, de journalistieke kwaliteiten heeft ze er in ieder geval al voor.
pi_190342115
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:13 schreef VoMy het volgende:

[..]

Eva Vlaardingerbroek kan zo aansluiten bij Ongehoord Nederland, de journalistieke kwaliteiten heeft ze er in ieder geval al voor.
Het was gewoon in de mainstream media hoor. Nou doet die wel vaak opzettelijk aan fakenews maar dit was een breed gedeelde canard. Tevens is het blijkbaar niet de moeite om even te vertellen hoe het dan wel zat met deze verkrachter uit Bangladesh en hoe die canard is ontstaan.

Ook wordt er natuurlijk niet ingegaan op haar voorbeeldzaak van een Nederlandse statushouder die een lagere straf krijgt voor verkrachting zodat zijn verblijfsvergunning niet kan worden ingetrokkken. Of de zaak die zij ook heeft aangekaart, waarbij een verkrachter volgens het jeugdstrafrecht wordt veroordeeld omdat hij zwakbegaafd zou zijn, en waarbij zijn achterlijke cultuur strafverminderend werkt.

Er is natuurlijk helemaal geen probleem met inteeltmoslims die hier vrouwen komen verkrachten, want ze worden niet helemaal vrijgesproken vanwege hun cultuur, dat was een hoax, dus dan is het allemaal koek en ei.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 9 december 2019 @ 12:28:08 #126
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190342160
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er is natuurlijk helemaal geen probleem met inteeltmoslims die hier vrouwen komen verkrachten, want ze worden niet helemaal vrijgesproken vanwege hun cultuur, dat was een hoax, dus dan is het allemaal koek en ei.
We vullen weer van alles in. Lekker projecteren en dat aan de man brengen als de mening van anderen, ook jij zou het vast goed doen bij Ongehoord Nederland.
pi_190342240
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 20:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee eerder teveel mannen in mn omgeving een kutleven zien krijgen door types die zo'n onbetrouwbare uitstraling al hebben.

Maar je moet het zelf maar uitvinden dan.
Misschien moet je dan wat minder 'mannen' kennen die een lange rok dragen om een afkeurend signaal te geven aan verkrachters.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_190342295
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, dat is nou eenmaal hoe die deskundige haar speech duidt. Maar dat mag volgens jou niet gepubliceerd worden?
Dat mag wel, maar dan beoordeel ik het artikel wel zoals het is geschreven: Hassan komt intellect tekort en zocht iemand die de gaten in zijn verhaal kon opvullen met vermeende deskundigheid. Het falen wordt daardoor slechts gedeeld en niet gecorrigeerd.

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 12:23 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Er lopen zat vrouwen bij de VVD rond die er andere idealen op nahouden dan de vrouwen bij Groenlinks bijvoorbeeld. Het punt bij FvD-partijleden is dat ze ideeën aanhangen die verdacht veel overeenkomen met de altright. Zelfs Wilders heeft het nog niet eens over homeopathische verdunningen binnen de samenleving of begint plat te gaan op IQ verschillen tussen rassen. :') Natuurlijk wordt die vrouw eruit gepakt, omdat ze onlangs een dubieuze voordracht had op een FvD congress.
Wat is je punt? PVV heeft het vaak genoeg over SJW'ers gehad, over omvolking en dat er oorlogsvoering zou zijn via de islamitische kinderwagen i.p.v. met tanks.Allemaal 'alt-rightretoriek'.

Wat vond je dubieus aan de voordracht van Vlaardingerbroek?

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 13:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze springt juist niet uit de band en blaat een beetje de al veelgebruikte retoriek na.
Ze springt niet uit de band? Een brede waaier van nationalistisch politiek denken is aan de macht in Nederland en heeft cruciale posities binnen gevestigde instituten? Was het maar zo'n feest.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 9 december 2019 @ 12:45:10 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190342407
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:33 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Misschien moet je dan wat minder 'mannen' kennen die een lange rok dragen om een afkeurend signaal te geven aan verkrachters.
Is niet zo lastig. Ik kan er niet minder dan nul kennen.

Maargoed, prima als jouw inschattingsvermogen zegt dat die vrouw buitengewoon eerlijk en betrouwbaar is. Hte is niet mijn probleem verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 09-12-2019 13:39:58 ]
pi_190342417
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het was gewoon in de mainstream media hoor. Nou doet die wel vaak opzettelijk aan fakenews maar dit was een breed gedeelde canard. Tevens is het blijkbaar niet de moeite om even te vertellen hoe het dan wel zat met deze verkrachter uit Bangladesh en hoe die canard is ontstaan.

Ook wordt er natuurlijk niet ingegaan op haar voorbeeldzaak van een Nederlandse statushouder die een lagere straf krijgt voor verkrachting zodat zijn verblijfsvergunning niet kan worden ingetrokkken. Of de zaak die zij ook heeft aangekaart, waarbij een verkrachter volgens het jeugdstrafrecht wordt veroordeeld omdat hij zwakbegaafd zou zijn, en waarbij zijn achterlijke cultuur strafverminderend werkt.

Er is natuurlijk helemaal geen probleem met inteeltmoslims die hier vrouwen komen verkrachten, want ze worden niet helemaal vrijgesproken vanwege hun cultuur, dat was een hoax, dus dan is het allemaal koek en ei.
En hoe weet jij zo zeker dat ze minder straf krijgen 'omdat cultuur'?

Ik bedoel .. ik ben het met je eens dat die twee veel te licht gestraft zijn. Maar volgens de rechters lag dat bij de een aan zijn verminderde toerekeningsvatbaarheid door een iq van ~70, en bij de ander aan het feit dat hij door zijn veroordeling ook nog eens extra gestraft zou worden met uitzetting, en de rechter dat onevenredig vond.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 9 december 2019 @ 12:51:38 #131
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190342499
Dat de straffen zo laag hier zijn is een mythe

https://joop.bnnvara.nl/n(...)renger-gaan-straffen
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190342551
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:45 schreef probeer het volgende:

[..]

En hoe weet jij zo zeker dat ze minder straf krijgen 'omdat cultuur'?
We hebben het er eerder over gehad, en motivering in een vonnis kan zelden de beslissing dragen. 'Met redenen omkleed' heet dat, ipv met redenen onderbouwd. Maar als de achterlijke cultuur expliciet in de motivering van de straf wordt genoemd dan mag je aannemen dat dat meegespeeld heeft bij het natte vingerwerk van de strafhoogte.

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:28 schreef VoMy het volgende:

[..]

We vullen weer van alles in. Lekker projecteren en dat aan de man brengen als de mening van anderen, ook jij zou het vast goed doen bij Ongehoord Nederland.
Het is natuurlijk terecht om de canard de canard te noemen, maar dat neemt niet weg dat de voorbeelden van twee andere zaken waar zij uitgebreid op is ingegaan blijkbaar niet de moeite van het bespreken waard zijn. Haar twitter moet dan wel uitgeplozen worden op een retweetje van een fout mainstream krantenbericht, ook nog zonder te vertellen hoe het dan wel zat.

Het lijkt wel alsof niemand wat in de te brengen heeft tegen haar standpunt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_190342842
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:38 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat mag wel, maar dan beoordeel ik het artikel wel zoals het is geschreven: Hassan komt intellect tekort en zocht iemand die de gaten in zijn verhaal kon opvullen met vermeende deskundigheid. Het falen wordt daardoor slechts gedeeld en niet gecorrigeerd.
Bahara is geen deskundige, maar een verslaggever. Als een journalist zo'n onderwerp aanvliegt, gaat hij op zoek naar mensen die er iets zinnigs over kunnen zeggen. Die een stukje duiding kunnen geven. Daarom heeft de vrouwen benaderd die in het stuk aan het woord komen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190343009
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We hebben het er eerder over gehad, en motivering in een vonnis kan zelden de beslissing dragen. 'Met redenen omkleed' heet dat, ipv met redenen onderbouwd. Maar als de achterlijke cultuur expliciet in de motivering van de straf wordt genoemd dan mag je aannemen dat dat meegespeeld heeft bij het natte vingerwerk van de strafhoogte.
Ja, maar dat is toch weer heel wat anders dan 'lage straf omdat cultuur'.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 9 december 2019 @ 13:22:05 #135
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190343020
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is natuurlijk terecht om de canard de canard te noemen, maar dat neemt niet weg dat de voorbeelden van twee andere zaken waar zij uitgebreid op is ingegaan blijkbaar niet de moeite van het bespreken waard zijn. Haar twitter moet dan wel uitgeplozen worden op een retweetje van een fout mainstream krantenbericht, ook nog zonder te vertellen hoe het dan wel zat.
Dus we moeten het hebben over de dingen die ze wel goed doet, daar zijn namelijk ook twee hele voorbeelden van? Wat een coulance.

quote:
Het lijkt wel alsof niemand wat in de te brengen heeft tegen haar standpunt.
Ik heb een video-still gezien waarin ze zegt dat het modern feminisme een giftige cocktail van haat is. :') verder heb ik in dit draadje gelezen dat ze een relatie heeft met een franse homofoob, wat niet verrassend is aangezien ze bij de FvD zit en homofobie staat daar hoog op de agenda.

Heeft ze verder nog baanbrekende inzichten die onweerlegbaar zijn?
pi_190343123
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:22 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dus we moeten het hebben over de dingen die ze wel goed doet, daar zijn namelijk ook twee hele voorbeelden van? Wat een coulance.
[..]

Ik heb een video-still gezien waarin ze zegt dat het modern feminisme een giftige cocktail van haat is. :') verder heb ik in dit draadje gelezen dat ze een relatie heeft met een franse homofoob, wat niet verrassend is aangezien ze bij de FvD zit en homofobie staat daar hoog op de agenda.

Heeft ze verder nog baanbrekende inzichten die onweerlegbaar zijn?
En uiteraard voert ze een felle strijd tegen het 'cultuurmarxisme', wat in feite gewoon een extreem-rechtse complottheorie is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  FOK!Babe maandag 9 december 2019 @ 13:32:35 #137
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_190343253
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

het 'cultuurmarxisme', wat in feite gewoon een extreem-rechtse complottheorie is.
Hoezo?
pi_190343285
quote:
5s.gif Op maandag 9 december 2019 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Hoezo?
Vraag dat maar aan Anders Breivik en Brenton Tarrant.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  FOK!Babe maandag 9 december 2019 @ 13:34:53 #139
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_190343295
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vraag dat maar aan Anders Breivik en Brenton Tarrant.
Okee, bedankt voor de uitgebreide toelichting van je statement, ik heb echt iets geleerd.
pi_190343325
quote:
5s.gif Op maandag 9 december 2019 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Hoezo?
Omdat er geen cultuurmarxisten zijn. Dat is niets meer dan een stro-pop.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190343351
quote:
15s.gif Op maandag 9 december 2019 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Okee, bedankt voor de uitgebreide toelichting van je statement, ik heb echt iets geleerd.
Interessant leesvoer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  FOK!Babe maandag 9 december 2019 @ 13:39:40 #142
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_190343398
Het irritante aan van die simpele rechtsgekkies is dat ze altijd gewoon dingen gillen alsof het feiten zijn, zoals bijvoorbeeld cultuurmarxisme; "het is allemaal onderdeel van een complot om onze westerse beschaving te ontwrichten!".

Als je dan vraagt hoe ze daar bij komen snauwen ze je eerst af omdat je wel een Klaver-stemmer zal zijn, en als je dan doorvraagt krijg je over het algemeen een linkje naar een of andere stront-rechtse "nieuws site" die het niveau van een hobby blog nauwelijks ontstijgt.

Gelukkig is dat hier helemaal niet aan de orde.
  maandag 9 december 2019 @ 13:41:28 #143
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190343433
quote:
5s.gif Op maandag 9 december 2019 13:32 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Hoezo?
Feministen, LGBTQ-activisten, 'anti-racisten' en islamisten die samenspannen en als doel hebben om de westerse cultuur 'te vernietigen' en zo een marxistische heilstaat op te richten waarin het Westerse volk onderworpen is.

:')

Het is overduidelijk een complottheorie, aangezien de hele aanname is dat er een samenzwering is dus verschillende partijen (feministen, islamisten, etc.). Er zijn overigens 0 bewijzen voor, het is een ronduit achterlijke theorie, en een theorie die bedacht is en herhaald wordt in extreem-rechtse kringen.

Ergo, een extreem-rechtse complottheorie.

Het is eigenlijk allemaal heel simpel. Ik heb voor het eerst de definitie eens opgezocht en je moet wel heel erg dom zijn als je hierin gelooft :P.
pi_190343458
Ik zou haar doen.
  maandag 9 december 2019 @ 13:46:48 #145
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_190343503
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wat in feite gewoon een extreem-rechtse complottheorie is.
Wat is de deug-linkse theorie... Kom er maar gezellig biij. Enig idee hoe dit in Frankrijk heeft uitgepakt.
pi_190344538
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maargoed, prima als jouw inschattingsvermogen zegt dat die vrouw buitengewoon eerlijk en betrouwbaar is. Hte is niet mijn probleem verder.
Jij bent de enige in dit topic die in meerdere posts doet alsof geheel FOK! met haar in het huwelijksbootje wil stappen om vervolgens financieel uitgekleed te worden. Met welk niveau van argumentatie moeten we het doen? Je onderbuik en anekdotisch bewijs.

Heus, er zijn vrouwen, vaak zeer aantrekkelijke vrouwen zoals Eva Vlaardingerbroek die weten hoe goed ze in de liefdesmarkt liggen en die daar misbruik van maken, maar jij bent de enige die er zo'n punt van maakt. Zit er oud zeer bij je vanwege je vrienden of jij zelf? Je hebt zoiets zelf in de hand door voor vrouwen, ook vrouwen van dit kaliber een succesvolle, aantrekkelijke, ambitieuze, integere, bewust levende man te zijn die haar blijvend weet te interesseren. Ja, als je niet in jezelf investeert, dan raken types zoals Eva verveeld, gaan ze over je heen lopen en gaan ze rondneuken met mannen die de vrouwen in kwestie meer op waarde kunnen schatten.

Ik vind het een non-thema en volledig off-topic, ga liever in op wat de jongedame in kwestie zegt, schrijft of wat er over haar gezegd of geschreven wordt.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_190344831
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch weer heel wat anders dan 'lage straf omdat cultuur'.
Het mag dus blijkbaar wel meewegen in het voordeel van de verdachte, hij verkracht een meisje achterin de bus maar dat wordt hem niet zo zwaar aangerekend omdat in zijn cultuur seksualiteit wordt onderdrukt (al leek hij daar in zijn vlogs geen last van te hebben). Dat het bij die vrijspraak in Frankrijk, hij werd overigens wel veroordeeld voor een andere verkrachting, dan niet hetgene was wat de vrijspraak voor het andere geval leidde en dat krantenbericht verkeerd was lijkt me dan niet het meest relevante.

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 13:22 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dus we moeten het hebben over de dingen die ze wel goed doet, daar zijn namelijk ook twee hele voorbeelden van? Wat een coulance.
[..]

Ik heb een video-still gezien waarin ze zegt dat het modern feminisme een giftige cocktail van haat is. :') verder heb ik in dit draadje gelezen dat ze een relatie heeft met een franse homofoob, wat niet verrassend is aangezien ze bij de FvD zit en homofobie staat daar hoog op de agenda.

Heeft ze verder nog baanbrekende inzichten die onweerlegbaar zijn?
Wat wil je nou zeggen dan? Omdat ze een mainstream krantenbericht retweet is het onderwerp rechters en moslimverkrachters klaar? Ze heeft twee Nederlandse zaken uitgebreid onder de loupe genomen en dat zijn geen canards.

Zij is het er bijvoorbeeld niet mee eens dat de strafrechter een lichtere straf voor verkrachting oplegt omdat dan de vreemdelingenrechter niet meer kan besluiten de verblijfsvergunning in te trekken. Ben jij het daarmee eens? Is dat na die retweet ineens niet meer de moeite van het bespreken waard?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 9 december 2019 @ 14:59:32 #148
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190344892
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:

Wat wil je nou zeggen dan? Omdat ze een mainstream krantenbericht retweet is het onderwerp rechters en moslimverkrachters klaar? Ze heeft twee Nederlandse zaken uitgebreid onder de loupe genomen en dat zijn geen canards.

Ik zeg helemaal niets over welk onderwerp dan ook, dat haal je er allemaal zelf bij.

Het is wel weer typerend hoe vergoeilijkend je bent als iemand 2 hele nieuwsberichten weet uit te pluizen zonder verzonnen 'kijk eens hoe buitenlanders gepamperd worden'-teksten gretig over te nemen. Van de 3 pogingen. Heel knap hoor, applaus, ze verdiend een lintje. Fan-tas-tisch gewerkt. Ongelofelijk goede score.
  maandag 9 december 2019 @ 15:09:22 #149
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190345046
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 14:43 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Jij bent de enige in dit topic die in meerdere posts doet alsof geheel FOK! met haar in het huwelijksbootje wil stappen om vervolgens financieel uitgekleed te worden. Met welk niveau van argumentatie moeten we het doen? Je onderbuik en anekdotisch bewijs.

Heus, er zijn vrouwen, vaak zeer aantrekkelijke vrouwen zoals Eva Vlaardingerbroek die weten hoe goed ze in de liefdesmarkt liggen en die daar misbruik van maken, maar jij bent de enige die er zo'n punt van maakt. Zit er oud zeer bij je vanwege je vrienden of jij zelf? Je hebt zoiets zelf in de hand door voor vrouwen, ook vrouwen van dit kaliber een succesvolle, aantrekkelijke, ambitieuze, integere, bewust levende man te zijn die haar blijvend weet te interesseren. Ja, als je niet in jezelf investeert, dan raken types zoals Eva verveeld, gaan ze over je heen lopen en gaan ze rondneuken met mannen die de vrouwen in kwestie meer op waarde kunnen schatten.

Ik vind het een non-thema en volledig off-topic, ga liever in op wat de jongedame in kwestie zegt, schrijft of wat er over haar gezegd of geschreven wordt.
Ik constateer gewoon een onprettig karakter. Op basis van lichaamstaal. Dat heeft verder niet zo zeer met haar mooie uiterlijk te maken. Zelfs al woog ze 130 kilo en had ze een kort pittig kapsel dan was de conclusie hetzelfde geweest. Deze dame maakt een tamelijk valse en manipulatieve indruk.

De uitspraak "don't stick your dick in crazy" bestaat niet voor niets.
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 15:13:51 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190345138
dan neuk je dr toch gewoon niet :?

lekker belangrijk man _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_190345305
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik constateer gewoon een onprettig karakter. Op basis van lichaamstaal. Dat heeft verder niet zo zeer met haar mooie uiterlijk te maken. Zelfs al woog ze 130 kilo en had ze een kort pittig kapsel dan was de conclusie hetzelfde geweest. Deze dame maakt een tamelijk valse en manipulatieve indruk.

De uitspraak "don't stick your dick in crazy" bestaat niet voor niets.
https://speld.nl/2016/12/20/kay-praat-vrouwen-alsof-iets-kiezen/
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_190345457
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 14:59 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niets over welk onderwerp dan ook, dat haal je er allemaal zelf bij.

Het is wel weer typerend hoe vergoeilijkend je bent als iemand 2 hele nieuwsberichten weet uit te pluizen zonder verzonnen 'kijk eens hoe buitenlanders gepamperd worden'-teksten gretig over te nemen. Van de 3 pogingen. Heel knap hoor, applaus, ze verdiend een lintje. Fan-tas-tisch gewerkt. Ongelofelijk goede score.
Je zou een punt hebben als ze zomaar berichtjes uit verdachte media retweette. Maar dit was gewoon een bericht uit veel respectabele media dat aansloot bij een onderwerp waar ze meer aandacht aan heeft besteed. Onder andere twee zaken die ik ook ken en waar wel degelijk wat opvallends aan de hand is inzake de beoordeling van moslimverkrachters.

Dan vind ik het een beetje flauw om alleen te melden dat het een canard was, niet te vertellen hoe de zaak dan wel in elkaar zat, en te doen alsof er niks aan de hand is met het beoordelingskader van rechters.

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 12:13 schreef VoMy het volgende:

[..]

Eva Vlaardingerbroek kan zo aansluiten bij Ongehoord Nederland, de journalistieke kwaliteiten heeft ze er in ieder geval al voor.
Dit is dus hopeloos overdreven, althans indien mijn vermoeden dat je geen hoge dunk hebt van Ongehoord Nederland juist is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 9 december 2019 @ 16:02:32 #153
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190346307
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dit is dus hopeloos overdreven, althans indien mijn vermoeden dat je geen hoge dunk hebt van Ongehoord Nederland juist is.
Mijn opmerking was dan ook gekscherend bedoeld. Hoewel ik met de banden tussen FvD en ON niet verbaasd zou zijn als er een rolletje voor haar weggelegd is in de toekomstige programmering van ON. Even een Jojanneke doen en vervolgens bij de NCRV ofzo aan de slag gaan omdat ze daar wel serieus werk kan verrichten.
  maandag 9 december 2019 @ 16:14:51 #154
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190346568
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 15:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik constateer gewoon een onprettig karakter. Op basis van lichaamstaal. Dat heeft verder niet zo zeer met haar mooie uiterlijk te maken. Zelfs al woog ze 130 kilo en had ze een kort pittig kapsel dan was de conclusie hetzelfde geweest. Deze dame maakt een tamelijk valse en manipulatieve indruk.
Een onprettig karakter. Op basis van haar lichaamstaal. :') Mooie analyse hoor, Sigmund Freud.

quote:
De uitspraak "don't stick your dick in crazy" bestaat niet voor niets.
Nee, dat is inderdaad een super misogyne uitspraak die perfect illustreert hoe jij in het leven staat en wat je visie op vrouwen is. Het woord ''hysterisch'' is ook door mannen bedacht, wist je dat?

Soms vraag ik mij af of jij echt zo bent of dat je hier gewoon een inktzwarte karikatuur van een door en door hypocriete progressieveling neerzet.
  maandag 9 december 2019 @ 16:27:00 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190346907
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 16:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Een onprettig karakter. Op basis van haar lichaamstaal. :') Mooie analyse hoor, Sigmund Freud.
[..]

Nee, dat is inderdaad een super misogyne uitspraak die perfect illustreert hoe jij in het leven staat en wat je visie op vrouwen is. Het woord ''hysterisch'' is ook door mannen bedacht, wist je dat?

Soms vraag ik mij af of jij echt zo bent of dat je hier gewoon een inktzwarte karikatuur van een door en door hypocriete progressieveling neerzet.
Het is gewoon mn indruk van deze vrouw. Niks meer en niks minder. Dat jij daar de hele vrouwelijke wereldbevolking bij haalt kan ik ook niks aan doen.
pi_190348663
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 16:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

Een onprettig karakter. Op basis van haar lichaamstaal. :')

Idd echt bizar.
Als je iemand niet uit wil kunnen staan, wegens politieke opvatting ofzo, lijkt alles gelegitimeerd om als stok mee te slaan.

''Haar lichaamstaal verraad aan mij dat ze een vals persoon is''.
Wtf. Toe maar. Ronduit idioot, en hoe vals als persoon ben je zelf dan wel niet?

Ondertussen bij de Telegraaf, Afshin Elian vind er ook wat van; Links criminaliseert politieke tegenstanders.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_190349380
quote:
4s.gif Op maandag 9 december 2019 17:45 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Idd echt bizar.
Als je iemand niet uit wil kunnen staan, wegens politieke opvatting ofzo, lijkt alles gelegitimeerd om als stok mee te slaan.

''Haar lichaamstaal verraad aan mij dat ze een vals persoon is''.
Wtf. Toe maar. Ronduit idioot, en hoe vals als persoon ben je zelf dan wel niet?

Ondertussen bij de Telegraaf, Afshin Elian vind er ook wat van; Links criminaliseert politieke tegenstanders.
Was je ook zo verontwaardigd toen dat klimaatkind Thunberg voor stront werd uitgemaakt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 18:24:02 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190349407
ja dat vond ik ook mega matig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 december 2019 @ 18:24:43 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190349422
Jullie lezen nooit lichaamstaal? Is best handig.
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 18:26:38 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190349441
tijdens het sporten wel ja maar das meer omdat ze niet zoveel babbelen

en als ze het doen kun je beter niet luisteren _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_190349494
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Was je ook zo verontwaardigd toen dat klimaatkind Thunberg voor stront werd uitgemaakt?
Inderdaad hypocriet.

Maar net als bij Greta is het ook hier kansloos om iemand op het uiterlijk te beoordelen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_190349502
quote:
4s.gif Op maandag 9 december 2019 17:45 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Idd echt bizar.
Als je iemand niet uit wil kunnen staan, wegens politieke opvatting ofzo, lijkt alles gelegitimeerd om als stok mee te slaan.

''Haar lichaamstaal verraad aan mij dat ze een vals persoon is''.
Wtf. Toe maar. Ronduit idioot, en hoe vals als persoon ben je zelf dan wel niet?

Ondertussen bij de Telegraaf, Afshin Elian vind er ook wat van; Links criminaliseert politieke tegenstanders.
Er wordt 1 kritisch stuk geschreven en allerlei figuren staan meteen moord en brand te schreeuwen. :')

Het blijft verbazingwekkend hoe slecht er om wordt gegaan met een beetje kritiek op iemands opvattingen. "Karaktermoord!!! Criminaliseren van tegenstanders!!!" Haar naam is niet besmeurd, haar uiterlijk was een beetje een smakeloze manier om daar de aandacht op te leggen maar goed, dat was welgeteld een alinea of 2. Daarna heeft de auteur haar opvattingen in een breder voetlicht geplaatst en vergeleken met diezelfde trends elders. En de auteur vindt dergelijke opvattingen en die trend negatief en schadelijk. Reden genoeg om maar weer eens boos in de pen te klimmen inderdaad.

:')
  maandag 9 december 2019 @ 18:33:09 #163
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190349552
quote:
4s.gif Op maandag 9 december 2019 17:45 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ondertussen bij de Telegraaf, Afshin Elian vind er ook wat van; Links criminaliseert politieke tegenstanders.
Maar, wat hij zegt klopt voor geen meter :?? Ik kan nergens in het stukje van die Hassan iets vinden dat niet klopt. Behalve dan dat hij het overduidelijk niet eens is met de meningen van betreffende dames.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_190349684
quote:
15s.gif Op maandag 9 december 2019 18:29 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Inderdaad hypocriet.

Maar net als bij Greta is het ook hier kansloos om iemand op het uiterlijk te beoordelen.
Stuk van Bahara gaat vooral over haar speech op het FvD-congres. Daar wordt ze ook afgerekend door de deskundige die wordt aangehaald.

Heel kort gaat het erover dat ze mooi, blond en jong is en dat dat er mede voor zorgt dat ze veel fanboys aan zich weet te binden. Lijkt mij verder geen heel schokkende analyse.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 9 december 2019 @ 18:41:22 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_190349730
volgens mij gaat het in dit geval om Hexagon zijn verrhaal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_190349757
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Was je ook zo verontwaardigd toen dat klimaatkind Thunberg voor stront werd uitgemaakt?
Wat heeft een kind, met meerdere psychische stoornissen, die door klimaat-hysterieanen op het deugschild getrokken word, hier nu weer mee te maken? Godallemachtig zeg.

Alsof ik ooit gezegd zou hebben dat ik Greta niet uit kan staan omdat ik uit haar lichaamstaal kan halen dat ze een vals kreng is. :')

Iedereen die zoiets over Greta zou opperen zou ik net zo dom vinden. Maar ga jij nu maar eens voorbeelden geven van mij of fokkers die dat gedaan hebben dan. Ben echt benieuwd met hoeveel voorbeelden je op de proppen komt, of dat het alleen maar loos geluk blijkt te zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Beste debater 2022 maandag 9 december 2019 @ 18:43:44 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_190349770
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 16:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Een onprettig karakter. Op basis van haar lichaamstaal. :') Mooie analyse hoor, Sigmund Freud.
[..]

Nee, dat is inderdaad een super misogyne uitspraak die perfect illustreert hoe jij in het leven staat en wat je visie op vrouwen is. Het woord ''hysterisch'' is ook door mannen bedacht, wist je dat?

Soms vraag ik mij af of jij echt zo bent of dat je hier gewoon een inktzwarte karikatuur van een door en door hypocriete progressieveling neerzet.
Veel beter inderdaad dan Vader_Aardbei, die enkel op basis van politieke voorkeur maar even alle vrouwen die iets ter linkerzijde van Atilla de Hun zitten tot 'inherent lelijke mormels' bombardeert, en 'conservatieve vrouwen' daar tegenover plaatst als pareltjes van natuurlijke pracht.

Over hypocrisie gesproken.

Maar goed, wat wil je van iemand die serieus Hitler ziet als soort proto-PvdA'er en de Democraten nog altijd als de club van Breckinridge cum suis ziet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_190349858
quote:
4s.gif Op maandag 9 december 2019 18:43 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat heeft een kind, met meerdere psychische stoornissen, die door klimaat-hysterieanen op het deugschild getrokken word, hier nu weer mee te maken? Godallemachtig zeg.

Alsof ik ooit gezegd zou hebben dat ik Greta niet uit kan staan omdat ik uit haar lichaamstaal kan halen dat ze een vals kreng is. :')

Iedereen die zoiets over Greta zou opperen zou ik net zo dom vinden. Maar ga jij nu maar eens voorbeelden geven van mij of fokkers die dat gedaan hebben dan. Ben echt benieuwd met hoeveel voorbeelden je op de proppen komt, of dat het alleen maar loos geluk blijkt te zijn.
Niet om het een of ander, maar Thunberg wordt door complete volksstammen voor stront uitgemaakt. Ook jij claimt hier dat dat kind lijdt aan een psychische stoornis (bedankt voor het onderstrepen van mijn punt).

Wat Thunberg hiermee te maken heeft, lijkt mij niet al te ingewikkeld. In beide gevallen luidt de klacht dat er sprake is van karaktermoord.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190349870
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er wordt 1 kritisch ...
Jij kunt mij quoten wat je wil, lappen tekst tikken wat je wil, maar ik ga echt niet meer de moeite doen om inhoudelijk op jou te reageren, laat staan een fatsoenlijk en uitgebreid antwoord tikken.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 9 december 2019 @ 18:50:33 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190349905
quote:
4s.gif Op maandag 9 december 2019 18:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij kunt mij quoten wat je wil, lappen tekst tikken wat je wil, maar ik ga echt niet meer de moeite doen om inhoudelijk op jou te reageren, laat staan een fatsoenlijk en uitgebreid antwoord tikken.
Negeren is te lastig?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190349923
quote:
4s.gif Op maandag 9 december 2019 18:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij kunt mij quoten wat je wil, lappen tekst tikken wat je wil, maar ik ga echt niet meer de moeite doen om inhoudelijk op jou te reageren, laat staan een fatsoenlijk en uitgebreid antwoord tikken.
Dat had je eerder al duidelijk gemaakt, dus het lag ook zeker niet in de lijn der verwachting dat je dat wel zou doen. Daar deed ik het ook niet voor verder, maar toch bedankt voor de hernieuwde notificatie.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 9 december 2019 @ 18:55:39 #172
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_190349995
quote:
4s.gif Op maandag 9 december 2019 18:48 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Jij kunt mij quoten wat je wil, lappen tekst tikken wat je wil, maar ik ga echt niet meer de moeite doen om inhoudelijk op jou te reageren, laat staan een fatsoenlijk en uitgebreid antwoord tikken.
Als dit je niveau is, blijf dan gewoon weg.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 9 december 2019 @ 18:57:47 #173
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_190350042
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 18:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stuk van Bahara gaat vooral over haar speech op het FvD-congres. Daar wordt ze ook afgerekend door de deskundige die wordt aangehaald.

Heel kort gaat het erover dat ze mooi, blond en jong is en dat dat er mede voor zorgt dat ze veel fanboys aan zich weet te binden. Lijkt mij verder geen heel schokkende analyse.
Lachwekkend.

Dus omdat ze er leuk uit ziet, hoef je niet op haar argumenten in te gaan. Journalistiek op basis van aannames en veronderstellingen.

PS: dit gaat dus niet direct over jou, maar over het artikel.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_190350083
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:57 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Lachwekkend.

Dus omdat ze er leuk uit ziet, hoef je niet op haar argumenten in te gaan. Journalistiek op basis van aannames en veronderstellingen.

PS: dit gaat dus niet direct over jou, maar over het artikel.
Ik leg net uit dat het stuk nou juist vooral over haar uitlatingen gaat. Daar wordt ze op beoordeeld door de deskundige die wordt aangehaald.

Maar laat me raden: je hebt het stuk niet gelezen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 9 december 2019 @ 19:00:41 #175
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190350099
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:57 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Lachwekkend.

Dus omdat ze er leuk uit ziet, hoef je niet op haar argumenten in te gaan. Journalistiek op basis van aannames en veronderstellingen.

PS: dit gaat dus niet direct over jou, maar over het artikel.
:?
Het gaat juist over haar speech op het FvD-congres.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 9 december 2019 @ 19:02:13 #176
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_190350126
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik leg net uit dat het stuk nou juist vooral over haar uitlatingen gaat. Daar wordt ze op beoordeeld door de deskundige die wordt aangehaald.

Maar laat me raden: je hebt het stuk niet gelezen?
De papieren versie zelfs. Hannah Barberra is geen indrukwekkende journalist. maar ja, het is dan ook geen beschermd beroep.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 9 december 2019 @ 19:03:35 #177
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_190350151
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:57 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Lachwekkend.

Dus omdat ze er leuk uit ziet, hoef je niet op haar argumenten in te gaan. Journalistiek op basis van aannames en veronderstellingen.

PS: dit gaat dus niet direct over jou, maar over het artikel.
Het stukje is niet heel erg diepgaand ofzo, maar het bevat voornamelijk feiten en directe uitspraken dus deze post is echt bizar :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 9 december 2019 @ 19:03:36 #178
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190350152
:s)
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:02 schreef thedeedster het volgende:

[..]

De papieren versie zelfs. Hannah Barberra is geen indrukwekkende journalist. maar ja, het is dan ook geen beschermd beroep.
Niveautje...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190350155
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:57 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Lachwekkend.

Dus omdat ze er leuk uit ziet, hoef je niet op haar argumenten in te gaan. Journalistiek op basis van aannames en veronderstellingen.

PS: dit gaat dus niet direct over jou, maar over het artikel.
Er gaat 10%, of nog niet eens, over haar uiterlijk. De rest van het artikel gaat over haar opvattingen en worden vergeleken met die van trends in die hoek en in internationaal licht.
pi_190350323
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:02 schreef thedeedster het volgende:

[..]

De papieren versie zelfs. Hannah Barberra is geen indrukwekkende journalist. maar ja, het is dan ook geen beschermd beroep.
Vreemd dat je dan beweert dat het stuk de nadruk legt op haar uiterlijk. Ik heb namelijk ook de papieren versie gelezen en ik trek toch een heel andere conclusie. Verhaal gaat vooral over haar woorden.

Maar ik snap wel dat je het zo wil framen. Bij users die het stuk niet hebben geleden zal het ongetwijfeld werken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190350448
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar Thunberg wordt door complete volksstammen voor stront uitgemaakt.
Lijkt mij een beetje overdreven, dit statement. En ze word ook niet echt vanwege haar "lichaamstaal" als persoon afgebrand, dacht ik zo. Zo wel, dan is dat net zo idioot natuurlijk. Duh. Jezus zeg.
quote:
Ook jij claimt hier dat dat kind lijdt aan een psychische stoornis (bedankt voor het onderstrepen van mijn punt).
Ja dat heeft ze, meerdere zelfs. Jouw punt?
quote:
Wat Thunberg hiermee te maken heeft, lijkt mij niet al te ingewikkeld. In beide gevallen luidt de klacht dat er sprake is van karaktermoord.
Nou dat is niet zo mooi dus. Walgelijk zelfs. Maar dan lees ik hier dus dat er een paar select fokkertjes ziin de karaktermoord van Eva als terecht zien. En roepen "och de ophef". "Wat een boze mannetjes weer". Terwijl het echte boze mannetje in deze de schrijver van het artikel is. Helpt ook niet dat ie marrokkaanse roots heeft, trouwens. Of heeft ie toevallig ook kritische artikelen over feminisme in marrokko?

En dan word als argument gegeven, ja haar lichaamstaal. Okee.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_190350617
Tering, een normale beschaafde vrouw met een paar standpunten die je niet bevallen en men gooit hier de boel alweer vol met homofoob, nazi en extreem-rechts.

We zijn echt heel diep gezonken met z'n allen. Ik zie een lieve vrouw met oprechte zorgen en een rationele mening.
pi_190350623
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Negeren is te lastig?
Dankje voor de reminder, dat ga ik vanaf nu wel doen.
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Als dit je niveau is, blijf dan gewoon weg.
Nee mij voor kanker idioot uitmaken is wel okee. Dat is niveau.

Nee of domme nazi, door ser-clapio. Niveau.

Nee of aangeven dat je het mooi vind dat ik fysiek bedreigd ben geweest en hoopt dat ik in elkaar geslagen word, zoals Probeer, is ook okee. Ik heb dat gerapporteerd MAAR DAAR IS GEEN ENE KUT MEE GEDAAN. Want dat is niveau.

Ik probeer in m'n post altijd netjes te zijn en goed te onderbouwen.

Ga ik blijven doen tot jouw verdriet. En scheld aso's zoals xapt ga ik verder negeren, okee?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 9 december 2019 @ 19:29:51 #184
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_190350672
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:27 schreef Generationalpha het volgende:
Tering, een normale beschaafde vrouw met een paar standpunten die je niet bevallen en men gooit hier de boel alweer vol met homofoob, nazi en extreem-rechts.

We zijn echt heel diep gezonken met z'n allen. Ik zie een lieve vrouw met oprechte zorgen en een rationele mening.
Dat kan, dat jij dat zo ziet.
Anderen zien het anders. Ook dat kan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_190350686
quote:
4s.gif Op maandag 9 december 2019 19:19 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Lijkt mij een beetje overdreven, dit statement. En ze word ook niet echt vanwege haar "lichaamstaal" als persoon afgebrand, dacht ik zo. Zo wel, dan is dat net zo idioot natuurlijk. Duh. Jezus zeg.
[..]

Ja dat heeft ze, meerdere zelfs. Jouw punt?
[..]

Nou dat is niet zo mooi dus. Walgelijk zelfs. Maar dan lees ik hier dus dat er een paar select fokkertjes ziin de karaktermoord van Eva als terecht zien. En roepen "och de ophef". "Wat een boze mannetjes weer". Terwijl het echte boze mannetje in deze de schrijver van het artikel is. Helpt ook niet dat ie marrokkaanse roots heeft, trouwens. Of heeft ie toevallig ook kritische artikelen over feminisme in marrokko?

En dan word als argument gegeven, ja haar lichaamstaal. Okee.
Alleen Hexagon heeft het over haar lichaamstaal. Je doet alsof ze hier door Jan en alleman wordt afgefakkeld.

Verder vind ik het stuk van Bahara geen karaktermoord. Er worden haar geen woorden in de mond gelegd. Het gaat om uitspraken die Vlaardingerbroek zelf heeft gedaan. Die worden tegen het licht gehouden. En ja, als ze rept over cultuurmarxisme wordt ze in de radicaal rechtse hoek gedrukt. Lijkt mij niet meer dan terecht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190350703
Superleuke meid, maar laten we haar inderdaad bombarderen tot een nazi. Dat gaat vast bijdragen aan een goede discussie. :)

  maandag 9 december 2019 @ 19:35:56 #187
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_190350794
Laten we het eens over de inhoud hebben.

Dat het feminisme hier te ver is doorgeschoten slaat helemaal nergens op.

Alle lijstjes wijzen in die richting. Om te beginnen met deze

https://en.wikipedia.org/wiki/Global_Gender_Gap_Report

Daar scoort Nederland zeker niet denderend. Zeker niet voor westerse standaarden.

We hebben niet voor niets nog nooit een vrouwelijke premier gehad. Dat is in Finland wel anders, een daadwerkelijk progressief paradijs.

alexstubb twitterde op maandag 09-12-2019 om 06:36:34 My party is not in government, but I rejoice that the leaders of the five parties in government are female. Shows that #Finland is a modern and progressive country. The majority of my government was also female. One day gender will not matter in government. Meanwhile pioneers. 👍 https://t.co/dW8OMEOiqb reageer retweet
PGKroeger twitterde op maandag 09-12-2019 om 18:10:29 Christendemocraat in Finland. Klasbak. https://t.co/BacSyRKeQj reageer retweet
Een schoon, egalitair, open, progressief, ruimtelijk, gelukkig en creatief land. Alles waar FvD een hekel aan heeft.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_190350807
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Alleen Hexagon heeft het over haar lichaamstaal. Je doet alsof ze hier door Jan en alleman wordt afgefakkeld.

Verder vind ik het stuk van Bahara geen karaktermoord. Er worden haar geen woorden in de mond gelegd. Het gaat om uitspraken die Vlaardingerbroek zelf heeft gedaan. Die worden tegen het licht gehouden. En ja, als ze rept over cultuurmarxisme wordt ze in de radicaal rechtse hoek gedrukt. Lijkt mij niet meer dan terecht.
Ik haal Hexagon aan, want ik snap zijn logica niet. En ik heb het nergens zo bedoeld alsof er meerdere zijn die haar afbranden wegens haar lichaamstaal.
Nee het gaat niet alleen over die speech, Bahara heeft later nog gebeld, maar haar antwoorden zijn door hem ook in een verkeerde context gezet.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_190350808
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:31 schreef Generationalpha het volgende:
Superleuke meid, maar laten we haar inderdaad bombarderen tot een nazi. Dat gaat vast bijdragen aan een goede discussie. :)

Met iemand die huilt over cultuurmarxisme valt sowieso geen fatsoenlijke discussie te houden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190350816
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 18:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er wordt 1 kritisch stuk geschreven en allerlei figuren staan meteen moord en brand te schreeuwen. :')

Het blijft verbazingwekkend hoe slecht er om wordt gegaan met een beetje kritiek op iemands opvattingen. "Karaktermoord!!! Criminaliseren van tegenstanders!!!" Haar naam is niet besmeurd, haar uiterlijk was een beetje een smakeloze manier om daar de aandacht op te leggen maar goed, dat was welgeteld een alinea of 2. Daarna heeft de auteur haar opvattingen in een breder voetlicht geplaatst en vergeleken met diezelfde trends elders. En de auteur vindt dergelijke opvattingen en die trend negatief en schadelijk. Reden genoeg om maar weer eens boos in de pen te klimmen inderdaad.

:')
Goh, we hebben dit allemaal al een keer eerder gezien en toen werdt er iemand vermoordt.
'Dit nooit meer!!!' zogenaamd....
pi_190350859
quote:
4s.gif Op maandag 9 december 2019 19:36 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik haal Hexagon aan, want ik snap zijn logica niet. En ik heb het nergens zo bedoeld alsof er meerdere zijn die haar afbranden wegens haar lichaamstaal.
Nee het gaat niet alleen over die speech, Bahara heeft later nog gebeld, maar haar antwoorden zijn door hem ook in een verkeerde context gezet.
Wat is er mis met de context?

Eerst wordt uit de speech van Vlaardingerbroek geciteerd (en deels geparafraseerd), vervolgens laat een Amerikaanse deskundige een analyse los op haar woorden waarna Eva zelf aangeeft dat zij het oneens is met de analyse.

Lijkt mij niks mis mee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190350860
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 19:35 schreef Klopkoek het volgende:
Laten we het eens over de inhoud hebben.

Dat het feminisme hier te ver is doorgeschoten slaat helemaal nergens op.

Alle lijstjes wijzen in die richting. Om te beginnen met deze

https://en.wikipedia.org/wiki/Global_Gender_Gap_Report

Daar scoort Nederland zeker niet denderend. Zeker niet voor westerse standaarden.

We hebben niet voor niets nog nooit een vrouwelijke premier gehad. Dat is in Finland wel anders, een daadwerkelijk progressief paradijs.

alexstubb twitterde op maandag 09-12-2019 om 06:36:34 My party is not in government, but I rejoice that the leaders of the five parties in government are female. Shows that #Finland is a modern and progressive country. The majority of my government was also female. One day gender will not matter in government. Meanwhile pioneers. 👍 https://t.co/dW8OMEOiqb reageer retweet
PGKroeger twitterde op maandag 09-12-2019 om 18:10:29 Christendemocraat in Finland. Klasbak. https://t.co/BacSyRKeQj reageer retweet
Een schoon, egalitair, open, progressief, ruimtelijk, gelukkig en creatief land. Alles waar FvD een hekel aan heeft.
Ja maar als we het feminisme niet bestrijden dan lopen alle vrouwen direct met okselhaar rond.

Tot zover het niveau van Eva.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190350982
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:37 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Goh, we hebben dit allemaal al een keer eerder gezien en toen werdt er iemand vermoordt.
'Dit nooit meer!!!' zogenaamd....
Nou, schrijf maar geen kritische artikelen meer want straks wordt er iemand vermoord!

:')

Kijk je wel uit met je kritisch uitlaten over Hassan Bahara, straks wordt hij nog eerder omgelegd dan Eva Vlaardingerbroek.
pi_190351165
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:27 schreef Generationalpha het volgende:
Tering, een normale beschaafde vrouw met een paar standpunten die je niet bevallen en men gooit hier de boel alweer vol met homofoob, nazi en extreem-rechts.

We zijn echt heel diep gezonken met z'n allen. Ik zie een lieve vrouw met oprechte zorgen en een rationele mening.
Het woord extreemrechts of nazi is geloof ik nog geen enkele keer in dit topic gevallen, je bent de eerste. Radicaal-rechts is dan ook wat anders dan extreemrechts.

En dat haar vriend een fervente homofoob is lijkt me - in het licht van haar opvattingen - wel een relevant gegeven. Maar goed, daar kunnen de meningen over verschillen natuurlijk.
pi_190351249
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja prima, ga die onzin nog even verdedigen. Hoe bevooroordeeld kun je hierin staan zeg.
Welke onzin? Je komt met gestrekt been het topic binnenvallen en roept daarbij dat mw. Vlaardingerbroek hier in 1 zin wordt genoemd met nazi, extreemrechts en homofoob. Dat was voordat je die post plaatste nog niet aan de orde.

Nu komen de trolletjes het topic kapen met schreeuwerige boodschappen en zijn de Godwins inderdaad realiteit. Maar voor de chronologische volgorde zou het wel eens aardig zijn om nu precies na te gaan waar dat dan is begonnen.

CTRL+F: "nazi". De 1e post: Generationalpha.
  maandag 9 december 2019 @ 19:58:45 #196
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190351270
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hey sukkel, met die beredenering start dit hele topic. Links heeft geen argumenten tegen zo iemand, dus is het maar extreem rechts/fascist/hitler...
Hahahahaha. Kijk anders nog even welke calimero dit topic eigenlijk begonnen is. Manmanman, je bent inhoudelijk alweer helemaal zoekgespeeld he _O-

Nergens wordt Eva in het originele artikel met een van die termen vergeleken. :')
pi_190351280
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja prima, ga die onzin nog even verdedigen. Hoe bevooroordeeld kun je hierin staan zeg.
Laten we ons wel even beperken tot de feiten. Jij komt het topic binnenstormen met de claim dat deze meid tot nazi wordt gebombardeerd. Dat terwijl daar helemaal geen sprake van was.

Vervolgens maakt Klopkoek een opmerking over Eva Braun. Hij krijgt geen bijval en niemand anders maakt soortgelijke opmerkingen.

Dus doe aub niet alsof Vlaardingerbroek hier massaal wordt weggezet als nazi, want dat is simpelweg gelul.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190351344
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 19:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke onzin? Je komt met gestrekt been het topic binnenvallen en roept daarbij dat mw. Vlaardingerbroek hier in 1 zin wordt genoemd met nazi, extreemrechts en homofoob. Dat was voordat je die post plaatste nog niet aan de orde.

Nu komen de trolletjes het topic kapen met schreeuwerige boodschappen en zijn de Godwins inderdaad realiteit. Maar voor de chronologische volgorde zou het wel eens aardig zijn om nu precies na te gaan waar dat dan is begonnen.

CTRL+F: "nazi". De 1e post: Generationalpha.
Het begon niet bij mij maar bij deze onzin. Blijf eens bij de feiten.

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2019 16:44 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik was geen fan. Vond 'm vaak net even te dwars voor z'n rang. Maar laten we er geen ST-discussie van maken. Hoewel dat oneindig veel interessanter zou zijn dan de huidige "jij bent een communist!", "En jij een nazi!"-discussie

Al is het geroddel over Eva en haar FN vriendje natuurlijk ook best leuk. Gaan we ze dan Eva en Adolf noemen? Op zich leuk omdat zij Eva heet, maar natuurlijk wel een beetje zwaar. Frau Helga en haar Herr Flick vind ik wat meer passend bij de real life sitcom die het FvD is. Wat jij?
pi_190351362
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laten we ons wel even beperken tot de feiten. Jij komt het topic binnenstormen met de claim dat deze meid tot nazi wordt gebombardeerd. Dat terwijl daar helemaal geen sprake van was.

Vervolgens maakt Klopkoek een opmerking over Eva Braun. Hij krijgt geen bijval en niemand anders maakt soortgelijke opmerkingen.

Dus doe aub niet alsof Vlaardingerbroek hier massaal wordt weggezet als nazi, want dat is simpelweg gelul.
Waar zeg ik massaal? Ik zeg alleen dat dit soort vergelijkingen in het topic worden getrokken en dat is terecht.
pi_190351375
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:01 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het begon niet bij mij maar bij deze onzin. Blijf eens bij de feiten.
[..]

Daarin wordt Eva toch geen extreemrechts of nazi genoemd? Er wordt een niveau van de discussie aangeduid.

Je klaaglied was iets te voorbarig.
pi_190351403
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 19:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het woord extreemrechts of nazi is geloof ik nog geen enkele keer in dit topic gevallen, je bent de eerste. Radicaal-rechts is dan ook wat anders dan extreemrechts.

En dat haar vriend een fervente homofoob is lijkt me - in het licht van haar opvattingen - wel een relevant gegeven. Maar goed, daar kunnen de meningen over verschillen natuurlijk.
Weet ik niet. Enerzijds zou je kunnen beredeneren dat Eva toch hopelijk wel voor gelijke rechten voor homoseksuelen is, en het dus best opmerkelijk is dat ze een openlijke homofoob date terwijl ze klaagt over het invoeren van mensen die onze gelijke rechten kapot willen maken.

Anderzijds kan het ook zijn dat ze homoseksuelen tot de cultuurmarxisten rekent.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 9 december 2019 @ 20:05:48 #202
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190351437
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waar zeg ik massaal?

men gooit hier de boel alweer vol met homofoob, nazi en extreem-rechts.


Daar. Vol gooien doe je niet sporadisch.
pi_190351439
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 20:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daarin wordt Eva toch geen extreemrechts of nazi genoemd? Er wordt een niveau van de discussie aangeduid.

Je klaaglied was iets te voorbarig.
Echt heel zwak dit. Maar prima, draai vooral om het punt heen. Punt is namelijk dat mensen hier de onzinnigste vergelijkingen trekken en Eva graag in een hoek zetten waar ze haar willen hebben zodat ze het niet over de inhoud hoeven te hebben. En lees deze suggestieve quote nog eens:

quote:
Frau Helga en haar Herr Flick vind ik wat meer passend bij de real life sitcom die het FvD is. Wat jij?
pi_190351447
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Weet ik niet. Enerzijds zou je kunnen beredeneren dat Eva toch hopelijk wel voor gelijke rechten voor homoseksuelen is, en het dus best opmerkelijk is dat ze een openlijke homofoob date terwijl ze klaagt over het invoeren van mensen die onze gelijke rechten kapot willen maken.

Anderzijds kan het ook zijn dat ze homoseksuelen tot de cultuurmarxisten rekent.
Ik ga gemakshalve maar uit van het laatste, aangezien dat inherent is aan die complottheorie. Als ze voor gelijke rechten / gelijkwaardigheid is en tegelijkertijd zich bij het FvD bevindt en date met Julien Rochedy die pleit voor homofobe wetten en geweld t.a.v. LHBT-ers bestempelt als propaganda... dat zou een scenario voor South Park zijn.
  maandag 9 december 2019 @ 20:08:18 #205
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190351480
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:04 schreef probeer het volgende:

[..]


Anderzijds kan het ook zijn dat ze homoseksuelen tot de cultuurmarxisten rekent.
LGBTQ-propaganda is onderdeel van het ant-Westerse, socialistische pro-islamcomplot inderdaad. Vraag me niet waarom.
pi_190351494
Je aansluiten bij FVD en dan verbaasd zijn dat je als radicaal/extreem rechts wordt uitgemaakt :') _O-
pi_190351502
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Echt heel zwak dit. Maar prima, draai vooral om het punt heen. Punt is namelijk dat mensen hier de onzinnigste vergelijkingen trekken en Eva graag in een hoek zetten waar ze haar willen hebben zodat ze het niet over de inhoud hoeven te hebben. En lees deze suggestieve quote nog eens:
[..]

Je trekt een opmerking volledig uit zijn verband. Maar ok, gaan we even uit van je aanname dat IntensiveGary dat niet sarcastisch bedoeld maar mw. Vlaardingerbroek inderdaad als Frau Helga ziet. Dat was letterlijk 1 post. Jij komt het topic binnenstormen met:
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 19:27 schreef Generationalpha het volgende:
Tering, een normale beschaafde vrouw met een paar standpunten die je niet bevallen en men gooit hier de boel alweer vol met homofoob, nazi en extreem-rechts.

We zijn echt heel diep gezonken met z'n allen. Ik zie een lieve vrouw met oprechte zorgen en een rationele mening.
Dat gebeurt dus niet, want dat was de enige post in dat verband. Je gedraagt je een beetje hysterisch. Voor niets, eigenlijk.
pi_190351504
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Weet ik niet. Enerzijds zou je kunnen beredeneren dat Eva toch hopelijk wel voor gelijke rechten voor homoseksuelen is, en het dus best opmerkelijk is dat ze een openlijke homofoob date terwijl ze klaagt over het invoeren van mensen die onze gelijke rechten kapot willen maken.

Anderzijds kan het ook zijn dat ze homoseksuelen tot de cultuurmarxisten rekent.
Ik heb ook vriendinnen gehad met gedachtes waar ik niet achter stond, liefde maakt blind he.
Dat betekent dus dat ze niet gelijk dezelfde gedachtegang heeft.
pi_190351512
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 20:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ga gemakshalve maar uit van het laatste, aangezien dat inherent is aan die complottheorie. Als ze voor gelijke rechten / gelijkwaardigheid is en tegelijkertijd zich bij het FvD bevindt en date met Julien Rochedy die pleit voor homofobe wetten en geweld t.a.v. LHBT-ers bestempelt als propaganda... dat zou een scenario voor South Park zijn.
Het eerste is nogal, eh, dom. Ik kan het niet echt anders noemen wanneer je zo'n enorme inconsistentie in je verhaal zelf niet ziet.

De tweede optie, zeer onsmakelijk. Walgelijk zelfs.

En als ik haar de intellectuele capaciteiten toe ken die ze volgens de mensen om haar heen zou moeten hebben, dan kom ik inderdaad ook uit bij het laatste.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190351514
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:09 schreef KINGIEE het volgende:
Je aansluiten bij FVD en dan verbaasd zijn dat je als radicaal/extreem rechts wordt uitgemaakt :') _O-
Want FVD is extreem rechts? Ik leer elke dag iets nieuws hier.
pi_190351537
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 20:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je trekt een opmerking volledig uit zijn verband. Maar ok, gaan we even uit van je aanname dat IntensiveGary dat niet sarcastisch bedoeld maar mw. Vlaardingerbroek inderdaad als Frau Helga ziet. Dat was letterlijk 1 post. Jij komt het topic binnenstormen met:
[..]

Dat gebeurt dus niet, want dat was de enige post in dat verband. Je gedraagt je een beetje hysterisch. Voor niets, eigenlijk.
Ach, het topic ging toch al nergens over. Dan kan dit er ook nog wel bij. :)
pi_190351579
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ach, het topic ging toch al nergens over. Dan kan dit er ook nog wel bij. :)
:')

Toon dan een beetje ballen en zeg dat je inderdaad wat te voorbarig was met dergelijke insinuaties.
pi_190351601
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 20:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')

Toon dan een beetje ballen en zeg dat je inderdaad wat te voorbarig was met dergelijke insinuaties.
Nee hoor. Niet zolang jij zo makkelijk over het eigenlijke punt heenpraat. (Wat ik al meerdere keren heb aangegeven maar je gewoon negeert.) Namelijk dat er niet op de inhoud wordt ingegaan maar allerlei dingen worden gesuggereerd.
pi_190351643
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee hoor. Niet zolang jij zo makkelijk over het eigenlijke punt heenpraat. (Wat ik al meerdere keren heb aangegeven maar je gewoon negeert.) Namelijk dat er niet op de inhoud wordt ingegaan maar allerlei dingen worden gesuggereerd.
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 19:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het woord extreemrechts of nazi is geloof ik nog geen enkele keer in dit topic gevallen, je bent de eerste. Radicaal-rechts is dan ook wat anders dan extreemrechts.

En dat haar vriend een fervente homofoob is lijkt me - in het licht van haar opvattingen - wel een relevant gegeven. Maar goed, daar kunnen de meningen over verschillen natuurlijk.
pi_190351686
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 20:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Nee, dat is geen relevant gegeven. In alle interviews die ze geeft is dit niet ter sprake gekomen en ze heeft hier nog niets over gezegd. Ga liever in op wat ze dan wél heeft gezegd.
  maandag 9 december 2019 @ 20:27:06 #216
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190351881
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2019 20:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]


[..]

Heeft zij ooit wel eens een uitspraak gemaakt over homo’s?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_190351896
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee, dat is geen relevant gegeven. In alle interviews die ze geeft is dit niet ter sprake gekomen en ze heeft hier nog niets over gezegd. Ga liever in op wat ze dan wél heeft gezegd.
Ze heeft het o.a. over cultuurmarxisme. Een complottheorie die suggereert dat het streven naar zoveel mogelijk gelijkwaardigheid een bedreiging is voor onze beschaving en die dat mogelijk ten val kan brengen. En dan met name de gelijkwaardigheid ten aanzien van vrouwen en LHBT-ers. Als je dan een partner hebt die openlijk homofoob is, is het eerder vreemd dat ze daar nog niet over ondervraagd is.

Dat ze daar zelf nog niets over heeft gezegd is dan ook niet zo heel vreemd, want als ze daar open over zou zijn zou dat haar meteen vrij ongeloofwaardig maken.

Ik snap oprecht het gebrek aan een ietwat kritische houding niet. Er hangt al tijden een zweem van vieze luchtjes om die beweging, maar zolang mensen niet zelf verklaren dat ze tegen homo's of feministen zijn is kennelijk alles koek en ei.
pi_190352043
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heeft zij ooit wel eens een uitspraak gemaakt over homo’s?
Geen idee, maar als je cultuurmarxisme als legitiem idee verkondigt, waar een zekere allergische houding ten aanzien van LHBT-ers inherent aan is en ook nog eens een partner hebt die openlijk zijn afkeur over homo's laat blijken en geweld tegen LHBT-ers als onzin en propaganda verklaart, dan zit je wat dat betreft toch al in een lastige positie.

Laat ik het anders vragen: hoe kun je enerzijds gelijke rechten en een streven naar gelijkwaardigheid van LHBT-ers en vrouwen zien als bedreiging van onze beschaving en anderzijds tegelijkertijd vóór gelijke rechten en gelijkwaardigheid van diezelfde groepen zijn?

Ik kan dat niet met elkaar rijmen.
  maandag 9 december 2019 @ 20:34:18 #219
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190352053
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je moet echt heel hard moeite doen om een verband te vinden zie ik. Dit is behoorlijk flexibel hersengymnastiek wat je aan het uitoefenen bent om iemand vooral woorden in de mond te proberen te leggen.

Maar kudo’s voor je moeite.
Eva -> Cultuurmarxisme -> LHBT-rechten zijn een anti-Westerscomplot. Voor bijna niemand is dit moeilijke hersengymnastiek, deze denkstap van diepte 1.
pi_190352128
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze heeft het o.a. over cultuurmarxisme. Een complottheorie die suggereert dat het streven naar zoveel mogelijk gelijkwaardigheid een bedreiging is voor onze beschaving en die dat mogelijk ten val kan brengen. En dan met name de gelijkwaardigheid ten aanzien van vrouwen en LHBT-ers.
Ik zie dit soort complotdenken op geen enkele manier terug in haar stukken of interviews. Wel heeft het voor mij 0 toegevoegde waarde om dit soort termen te gebruiken. Ik vind wel dat je bepaalde zaken (de enorme aandacht voor genderneutraliteit etc.) kritisch kunt bevragen maar dat kun je dan beter onderwerp voor onderwerp doen.

quote:
Als je dan een partner hebt die openlijk homofoob is, is het eerder vreemd dat ze daar nog niet over ondervraagd is.
Lijkt me goed dat dit snel gaat gebeuren inderdaad.

quote:
Ik snap oprecht het gebrek aan een ietwat kritische houding niet. Er hangt al tijden een zweem van vieze luchtjes om die beweging, maar zolang mensen niet zelf verklaren dat ze tegen homo's of feministen zijn is kennelijk alles koek en ei.
Een kritische houding is niet hetzelfde als alles meteen de radicaal-rechtse of ergere hoek in te trekken. Ik ga ook niet bij elke scheet van links meteen heel raar verdacht doen en iedereen meteen aan Fidel Castro linken.

(Dat vind ik overigens ook slecht aan Rechtse complotdenkers zoals Duk en Karskens die veel actie van links gelijktrekken met communistische ideologieën.)

Betekent nog niet dat jij niet gewoon op de inhoud zou kunnen reageren. Immigratie, integratie, genderneutraliteit en politieke correctheid zijn belangrijke thema's die serieuze discussie verdienen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2019 20:38:18 ]
  maandag 9 december 2019 @ 20:50:21 #221
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190352383
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:34 schreef VoMy het volgende:

[..]

Eva -> Cultuurmarxisme -> LHBT-rechten zijn een anti-Westerscomplot. Voor bijna niemand is dit moeilijke hersengymnastiek, deze denkstap van diepte 1.
Prima, laat maar even een bron zien waarin ze cultuurmarxisme verheerlijkt en propagandeert.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 9 december 2019 @ 20:55:08 #222
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190352493
https://rechtsnederland.w(...)ctheid-en-feminisme/

Nou, anderhalf uur praten tussen twee gelijkgestemden waarvan eentje Eva is. De link spreekt over 'cultuur-marxisme' maar in de paar snippets die ik geluisterd heb is die term nog niet gevallen.
Wel een redelijk komisch stuk over de vierde feministische golf waardoor ik nu niet opeens denk dat Eva een genie is.

Iedereen ff luisteren en dan terugkomen.
pi_190352496
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dat bedoelde ik dus met hersengymnastiek, maar dat was al blijkbaar vier deurtjes te ver voor VoMy.
Niet best wat er in dit topic gebeurt inderdaad. En ontzettend zonde dat we het niet gewoon over belangrijke kernonderwerpen kunnen hebben.
pi_190352498
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik zie dit soort complotdenken op geen enkele manier terug in haar stukken of interviews. Wel heeft het voor mij 0 toegevoegde waarde om dit soort termen te gebruiken. Ik vind wel dat je bepaalde zaken (de enorme aandacht voor genderneutraliteit etc.) kritisch kunt bevragen maar dat kun je dan beter onderwerp voor onderwerp doen.
[..]

Lijkt me goed dat dit snel gaat gebeuren inderdaad.
[..]

Een kritische houding is niet hetzelfde als alles meteen de radicaal-rechtse of ergere hoek in te trekken. Ik ga ook niet bij elke scheet van links meteen heel raar verdacht doen en iedereen meteen aan Fidel Castro linken.

(Dat vind ik overigens ook slecht aan Rechtse complotdenkers zoals Duk en Karskens die veel actie van links gelijktrekken met communistische ideologieën.)

Betekent nog niet dat jij niet gewoon op de inhoud zou kunnen reageren. Immigratie, integratie, genderneutraliteit en politieke correctheid zijn belangrijke thema's die serieuze discussie verdienen.
Dat is toch het hele probleem tegenwoordig. Je wordt meteen in de extreem linkse of rechtse hoek geplaatst. Zet je vraagtekens bij het immigratiebeleid dan ben je extreem rechts, ben je voor een soepeler migratiebeleid dan ben je extreem links. Met de bijbehorende forum one-liners om vooral het punt kracht bij te zetten. Iets wat in dit topic aardig zichtbaar is.
  maandag 9 december 2019 @ 20:57:32 #225
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190352547
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:55 schreef VoMy het volgende:
https://rechtsnederland.w(...)ctheid-en-feminisme/

Nou, anderhalf uur praten tussen twee gelijkgestemden waarvan eentje Eva is. De link spreekt over 'cultuur-marxisme' maar in de paar snippets die ik geluisterd heb is die term nog niet gevallen.
Wel een redelijk komisch stuk over de vierde feministische golf waardoor ik nu niet opeens denk dat Eva een genie is.

Iedereen ff luisteren en dan terugkomen.
Je wil haar dus het imago van een verkondiger van cultuurmarxisme aanwrijven omdat er in een gesprek dit ter sprake komt, staat genoteerd.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_190352555
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:55 schreef VoMy het volgende:
https://rechtsnederland.w(...)ctheid-en-feminisme/

Nou, anderhalf uur praten tussen twee gelijkgestemden waarvan eentje Eva is. De link spreekt over 'cultuur-marxisme' maar in de paar snippets die ik geluisterd heb is die term nog niet gevallen.
Wel een redelijk komisch stuk over de vierde feministische golf waardoor ik nu niet opeens denk dat Eva een genie is.

Iedereen ff luisteren en dan terugkomen.
Twee gelijkgestemden. _O- Je hebt dus helemaal niet geluisterd. Die man (Shad Raouf) is links, de podcast is links:

https://www.vrij-links.nl(...)prekken-over-ideeen/

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2019 20:58:56 ]
pi_190352579
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik zie dit soort complotdenken op geen enkele manier terug in haar stukken of interviews.
De term cultuurmarxisme is populair geworden door conservatief christelijke amerikaanse stromingen. Overgeslagen naar extreemrechts en nu ook in het Nederlandse radicaalrechtse spectrum geaccepteerd als een juist synoniem voor links .
Maar er zit een complottheorie aangekoppeld.... over Frankfurter Schule van 80 / 70 jaar geleden, die gigantische veel invloed gehad zou hebben en zo de Europese cultuur wil vernietigen.
En sommigen antisemieten zien het ook als een Joods complot.
Tjaaaa en Soros is ter "far right" antisemieten het symbool en bewijs van dat joods complot.
Voor anderen is Soros het bewijs dat links de Europese samenleving wilt vernietigen.
Linkse mensen noemen zich niet cultuurmarxisten en de term suggereert dat Karl Marx de belangrijkste inspiratiebron is voor "links" .
Dan wel.... dat feminisme, homo-emancipatie, migratie, de EU is veroorzaakt door de Frankfurter Schule .

Soms laat Baudet zien verdwaald te zijn in dat complotdenken.
Nu ken ik Eva Vlaardingenbroek niet... maar als ze uitgesproken Baudetfan is, dan kun je hetzelfde lasterlijk geluid van haar horen

Baudet en zijn complotdenkneiging
thierrybaudet twitterde op zondag 20-08-2017 om 08:54:55 Omdat de Europese Unie een cultuurmarxistisch project is dat tot doel heeft de vernietiging van de Europese beschaving. https://t.co/EqLbrlbpoS reageer retweet
  maandag 9 december 2019 @ 20:59:38 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_190352597
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De term cultuurmarxisme is populair geworden door conservatief christelijke amerikaanse stromingen. Overgeslagen naar extreemrechts en nu ook in het Nederlandse radicaalrechtse spectrum geaccepteerd als een juist synoniem voor links .
Maar er zit een complottheorie aangekoppeld.... over Frankfurter Schule van 80 / 70 jaar geleden, die gigantische veel invloed gehad zou hebben en zo de Europese cultuur wil vernietigen.
En sommigen antisemieten zien het ook als een Joods complot.
Tjaaaa en Soros is ter "far right" antisemieten het symbool en bewijs van dat joods complot.
Voor anderen is Soros het bewijs dat links de Europese samenleving wilt vernietigen.
Linkse mensen noemen zich niet cultuurmarxisten en de term suggereert dat Karl Marx de belangrijkste inspiratiebron is voor "links" .
Dan wel.... dat feminisme, homo-emancipatie, migratie, de EU is veroorzaakt door de Frankfurter Schule .

Soms laat Baudet zien verdwaald te zijn in dat complotdenken.
Nu ken ik Eva Vlaardingenbroek niet... maar als ze uitgesproken Baudetfan is, dan kun je hetzelfde lasterlijk geluid van haar horen

Baudet en zijn complotdenkneiging
thierrybaudet twitterde op zondag 20-08-2017 om 08:54:55 Omdat de Europese Unie een cultuurmarxistisch project is dat tot doel heeft de vernietiging van de Europese beschaving. https://t.co/EqLbrlbpoS reageer retweet
Ja dames en heren, hier zien we een tekstboek voorbeeld van Guilt By Association.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_190352620
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De term cultuurmarxisme is populair geworden door conservatief christelijke amerikaanse stromingen. Overgeslagen naar extreemrechts en nu ook in het Nederlandse radicaalrechtse spectrum geaccepteerd als een juist synoniem voor links .
Maar er zit een complottheorie aangekoppeld.... over Frankfurter Schule van 80 / 70 jaar geleden, die gigantische veel invloed gehad zou hebben en zo de Europese cultuur wil vernietigen.
En sommigen antisemieten zien het ook als een Joods complot.
Tjaaaa en Soros is ter "far right" antisemieten het symbool en bewijs van dat joods complot.
Voor anderen is Soros het bewijs dat links de Europese samenleving wilt vernietigen.
Linkse mensen noemen zich niet cultuurmarxisten en de term suggereert dat Karl Marx de belangrijkste inspiratiebron is voor "links" .
Dan wel.... dat feminisme, homo-emancipatie, migratie, de EU is veroorzaakt door de Frankfurter Schule .

Soms laat Baudet zien verdwaald te zijn in dat complotdenken.
Nu ken ik Eva Vlaardingenbroek niet... maar als ze uitgesproken Baudetfan is, dan kun je hetzelfde lasterlijk geluid van haar horen

Baudet en zijn complotdenkneiging
thierrybaudet twitterde op zondag 20-08-2017 om 08:54:55 Omdat de Europese Unie een cultuurmarxistisch project is dat tot doel heeft de vernietiging van de Europese beschaving. https://t.co/EqLbrlbpoS reageer retweet
In dit soort onzin van Baudet ga ik inderdaad niet mee. Maar ik wil eerst bewijs dat zij ook dit soort ideeën verkondigt.
pi_190352630
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prima, laat maar even een bron zien waarin ze cultuurmarxisme verheerlijkt en propagandeert.
Uit haar speech tijdens het FvD-congres:

quote:
Die vlaggen zijn daar niet voor niets: het feminisme van vandaag de dag is namelijk totaal in de ban geraakt van het cultuur-marxisme.

Bron
En ze verheerlijkt het cultuurmarxisme niet. Het is volgens haar (en gelijkgestemden) juist de bron van alle kwaad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190352639
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je wil haar dus het imago van een verkondiger van cultuurmarxisme aanwrijven omdat er in een gesprek dit ter sprake komt, staat genoteerd.
Mooiste is nog dat de interviewer links is, en dat dit een linkse podcast is. En hij noemt het twee gelijkgestemden. _O-
pi_190352661
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja dames en heren, hier zien we een tekstboek voorbeeld van Guilt By Association.
Leg eens uit..
Als Vlaardingenbroek een uitgesproken Baudetfan is, dan valt die flauwekul over cultuurmarxisme ook van haar te verwachten. Dat is de associatie
Ze is toch FvD-lid ? Dan is ze al guilty
  maandag 9 december 2019 @ 21:02:50 #233
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190352680
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Twee gelijkgestemden. _O- Je hebt dus helemaal niet geluisterd. Die man (Shad Raouf) is links, de podcast is links:

https://www.vrij-links.nl(...)prekken-over-ideeen/
Ik heb een paar snippets geluisterd, zoals ik gewoon aangeef, en heb nergens enig tegengas bespeurd. Als dat de interviewstijl is en hij eigenlijk het met haar oneens is, so be it.
pi_190352790
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uit haar speech tijdens het FvD-congres:
[..]

En ze verheerlijkt het cultuurmarxisme niet. Het is volgens haar (en gelijkgestemden) juist de bron van alle kwaad.
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Toen was het stil.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190353071
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

In dit soort onzin van Baudet ga ik inderdaad niet mee. Maar ik wil eerst bewijs dat zij ook dit soort ideeën verkondigt.
In het filmpje in de OP noemt ze cultuurmarxisme als oorzaak.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190353134
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:55 schreef Questular het volgende:

[..]

Dat is toch het hele probleem tegenwoordig. Je wordt meteen in de extreem linkse of rechtse hoek geplaatst. Zet je vraagtekens bij het immigratiebeleid dan ben je extreem rechts, ben je voor een soepeler migratiebeleid dan ben je extreem links. Met de bijbehorende forum one-liners om vooral het punt kracht bij te zetten. Iets wat in dit topic aardig zichtbaar is.
Nee hoor. Als je met cultuurmarxisme aan komt zetten dan hoor je gewoon in de extreem/radicaal rechtse hoek.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190353160
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee hoor. Als je met cultuurmarxisme aan komt zetten dan hoor je gewoon in de extreem/radicaal rechtse hoek.
Wat bedoelen ze met cultuur marxisme?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190353212
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee hoor. Als je met cultuurmarxisme aan komt zetten dan hoor je gewoon in de extreem/radicaal rechtse hoek.
Dit inderdaad.

Met kritiek op immigratie is an sich weinig mis. Snap heel goed dat veel Nederlanders er niet op zitten te wachten. Hell, ik vind ook dat die zogenaamde 'veilige landers' hier niets hebben te zoeken en per direct teruggestuurd moeten worden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190353225
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:24 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee hoor. Als je met cultuurmarxisme aan komt zetten dan hoor je gewoon in de extreem/radicaal rechtse hoek.
Prima, het punt gaat voor de rest aan je voorbij zo te lezen.
pi_190353231
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat bedoelen ze met cultuur marxisme?
Een complottheorie voor paranoïde rechts
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190353339
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat bedoelen ze met cultuur marxisme?
Een complottheorie over feministen, voorstanders van lgbtq-rechten, linksmensen, verdedigers van de islam en tegenstanders van racisme, die samen zouden zweren om traditionele westerse waarden te vernietigen.

Ontstaan als nazi-propaganda tegen de bolsjewisten, later vervormd tot een (imo bizarre) kritiek op de frankfurter schule (lui die juist vrij kritisch waren op cultureel verval), en nu ingezet als xenofobisch vijandsbeeld.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190353379
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:28 schreef Questular het volgende:

[..]

Prima, het punt gaat voor de rest aan je voorbij zo te lezen.
Nee hoor. Ik stel simpelweg dat het in dit geval compleet terecht is om haar in die hoek neer te zetten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190353429
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:35 schreef probeer het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik stel simpelweg dat het in dit geval compleet terecht is om haar in die hoek neer te zetten.
Ik stel simpelweg dat het te pas en te onpas hier wordt gedaan. Iets wat ten koste gaat van de normale discussie die je over politiek kunt voeren. Het is vooral over en weer geschreeuw over hoe extreem de ander is. En dat is jammer.
pi_190353487
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:36 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik stel simpelweg dat het te pas en te onpas hier wordt gedaan. Iets wat ten koste gaat van de normale discussie die je over politiek kunt voeren. Het is vooral over en weer geschreeuw over hoe extreem de ander is. En dat is jammer.
Misschien moeten er dan niet te pas en te onpas mensen zijn die dit soort radicale dingen roepen (of users die verhalen over die mensen posten).

Dit topic gaat over Eva, en dus haar opvattingen. Kan er verder niet veel aan doen dat die benoemd worden voor wat ze zijn; radicaal / extremistisch.

Ik ga dat soort opvattingen niet opeens volwaardig noemen en serieus nemen, omdat we anders degene die ze uit wellicht in een hoek zetten.

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 09-12-2019 21:44:18 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_190353552
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
Hell, ik vind ook dat die zogenaamde 'veilige landers' hier niets hebben te zoeken en per direct teruggestuurd moeten worden.
Nou Koos, dat vind ik nogal rechtse praat. Geen mens is toch illegaal..?

O-)
pi_190353695
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:42 schreef Hoogslaper het volgende:

[..]

Nou Koos, dat vind ik nogal rechtse praat. Geen mens is toch illegaal..?

O-)
Oké, en nu?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190353718
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oké, en nu?
En nu? Nu blader ik verder in de actieve topics en wens ik jou nog een fijne avond. Tenzij je nog iets wilde vragen?
pi_190353882
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik zie dit soort complotdenken op geen enkele manier terug in haar stukken of interviews. Wel heeft het voor mij 0 toegevoegde waarde om dit soort termen te gebruiken. Ik vind wel dat je bepaalde zaken (de enorme aandacht voor genderneutraliteit etc.) kritisch kunt bevragen maar dat kun je dan beter onderwerp voor onderwerp doen.
Voor iemand die beweerde het meeste gelezen te hebben...

Ze heeft het daar notabene over in haar optreden bij de FvD-dag.

quote:
Een kritische houding is niet hetzelfde als alles meteen de radicaal-rechtse of ergere hoek in te trekken. Ik ga ook niet bij elke scheet van links meteen heel raar verdacht doen en iedereen meteen aan Fidel Castro linken.
Dat is dan ook niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat er vrij oppervlakkig naar dergelijke figuren wordt gekeken. Als iemand zich een beetje eloquent uitlaat is het al snel goed, terwijl - zowel hier als bij Baudet, Peterson, et cetera, et cetera gewoon uitlatingen worden gedaan die verwerpelijk zijn of er sprake is van tegenstrijdige denkbeelden die niet nader tegen het licht worden gehouden.

quote:
Betekent nog niet dat jij niet gewoon op de inhoud zou kunnen reageren. Immigratie, integratie, genderneutraliteit en politieke correctheid zijn belangrijke thema's die serieuze discussie verdienen.
Genderneutraliteit en immigratie zijn feitelijk gezien relatieve non-issues. Lekker belangrijk dat er genderneutrale toiletten en dergelijke worden gebouwd. Maar kennelijk moet je je daar enorm over opwinden ofzo.
pi_190354164
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Voor iemand die beweerde het meeste gelezen te hebben...

Ze heeft het daar notabene over in haar optreden bij de FvD-dag.
[..]

Dat is dan ook niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat er vrij oppervlakkig naar dergelijke figuren wordt gekeken. Als iemand zich een beetje eloquent uitlaat is het al snel goed, terwijl - zowel hier als bij Baudet, Peterson, et cetera, et cetera gewoon uitlatingen worden gedaan die verwerpelijk zijn of er sprake is van tegenstrijdige denkbeelden die niet nader tegen het licht worden gehouden.
[..]

Genderneutraliteit en immigratie zijn feitelijk gezien relatieve non-issues. Lekker belangrijk dat er genderneutrale toiletten en dergelijke worden gebouwd. Maar kennelijk moet je je daar enorm over opwinden ofzo.
Blijkbaar wel als je het in kan zetten als vijandsbeeld.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 9 december 2019 @ 22:09:28 #250
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190354172
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prima, laat maar even een bron zien waarin ze cultuurmarxisme verheerlijkt en propagandeert.
https://www.telegraaf.nl/(...)ep-aan-het-verliezen

Deze stond in een verwijderde post, maar doe er je voordeel mee.


quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 20:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je wil haar dus het imago van een verkondiger van cultuurmarxisme aanwrijven omdat er in een gesprek dit ter sprake komt, staat genoteerd.
En dit klopt dus niet.
pi_190354196
Wat vind Eva Vlaardingenbroek van deze baudetteksten?
thierrybaudet twitterde op donderdag 28-12-2017 om 13:29:52 UIT de Europese Unie. Niet “minder”. GEEN Europese Unie. Niet “hervormen”. Het is een cultuur-marxistisch project gericht op het ondermijnen van vrijhandel, het voeren van oorlog en het vernietigen van onze oude natiën. Unconditional surrender! #NEXIT https://t.co/x39Xxtdsux reageer retweet
en dit uit die boreale peech
quote:
we worden ondermijnd door onze universiteiten onze journalisten door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen en die onze gebouwen ontwerpen en bovenal worden we ondermijnd door onze bestuurders
Ik vind het radicaal rechts van Baudet.
Ter extreemrechtse zijde is dit soort opgefoktheden ook populair.
pi_190354277
quote:
Ahja lekker objectief weer natuurlijk.

De groene was toch dat filosofische blad uit Amsterdam?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 9 december 2019 @ 22:16:45 #253
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_190354311
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ahja lekker objectief weer natuurlijk.

De groene was toch dat filosofische blad uit Amsterdam?
Je kunt dit echt overal vinden, ook buiten de Groene. Als de bron je niet aanstaat, doe dan zelf wat google-werk en kom met je eigen uitleg+interpretatie.
pi_190354321
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Voor iemand die beweerde het meeste gelezen te hebben...

Ze heeft het daar notabene over in haar optreden bij de FvD-dag.
Zag net 1 stuk waarin ze het noemt ja. Heeft ze niet nodig en verzwakt haar punt.

quote:
Dat is dan ook niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat er vrij oppervlakkig naar dergelijke figuren wordt gekeken. Als iemand zich een beetje eloquent uitlaat is het al snel goed, terwijl - zowel hier als bij Baudet, Peterson, et cetera, et cetera gewoon uitlatingen worden gedaan die verwerpelijk zijn of er sprake is van tegenstrijdige denkbeelden die niet nader tegen het licht worden gehouden.
Zit wat in ja. Ik vind het jammer dat sommige terechte kritiekpunten ondersneeuwen in constant zwart-wit denken. (Extreemrechts etc.) Maar goed, daar zijn ze zelf ook schuldig aan door zich dubieus uit te laten natuurlijk.

quote:
Genderneutraliteit en immigratie zijn feitelijk gezien relatieve non-issues. Lekker belangrijk dat er genderneutrale toiletten en dergelijke worden gebouwd. Maar kennelijk moet je je daar enorm over opwinden ofzo.
Dat het relatieve non-issues zijn is ook een standpunt, geen feit. Zeker immigratie is een heel belangrijk thema, het heeft constant centraal gestaan in het debat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2019 22:18:48 ]
pi_190354343
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ahja lekker objectief weer natuurlijk.

De groene was toch dat filosofische blad uit Amsterdam?
Je kunt het stuk natuurlijk ook gewoon lezen. Maar ik heb meer het idee dat je het gewoon niet wil weten. De bron afkraken is immers veel makkelijker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190354355
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:16 schreef VoMy het volgende:

[..]

Je kunt dit echt overal vinden, ook buiten de Groene. Als de bron je niet aanstaat, doe dan zelf wat google-werk en kom met je eigen uitleg+interpretatie.
Ik lees dat artikel nu al 5 minuten en heb nog geen definitie gevonden maar er wordt wel gestrooid met Hitler en Anders Breivik en de term "Cultuur Marxisme"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354363
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zag net 1 stuk waarin ze het noemt ja. Heeft ze niet nodig en verzwakt haar punt.
Dat is het probleem juist. Ze hebben dat blijkbaar wel nodig, daar ze overduidelijk bezig zijn om andersdenkenden als de vijand weg te zetten. Want zieltjes winnen. Dus moet er een boeman zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190354418
quote:
Waarom stuur je die link met een hele lap oninteressante tekst waarin het begrip 0x wordt uitgelegd maar waarin alleen maar wordt geframed om die term via drogredenen af te vallen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354427
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat is het probleem juist. Ze hebben dat blijkbaar wel nodig, omdat ze overduidelijk bezig zijn om andersdenkenden als de vijand weg te zetten.
Zoals ik gisteren zei: Wat ik jammer vind is dat punten die best een kritische noot verdienen (waarom laten we vrij veel mensen binnen met een totaal andere cultuur, kunnen we die mensen snel genoeg laten integreren?), (waarom geven we kleine slachtoffergroepen in de samenleving zo'n enorme stem, mag dat niet wat minder?) door andere onzinnige retoriek ondersneeuwt.

Baudet maakt zich hier veel te vaak schuldig aan. Maar goed, de vragen die ik stel worden door partijen als VVD en CDA wel kritisch benaderd. Dat zijn dan ook de partijen waar ik me meer bij thuis voel.
pi_190354480
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Een complottheorie over feministen, voorstanders van lgbtq-rechten, linksmensen, verdedigers van de islam en tegenstanders van racisme, die samen zouden zweren om traditionele westerse waarden te vernietigen.

Ontstaan als nazi-propaganda tegen de bolsjewisten, later vervormd tot een (imo bizarre) kritiek op de frankfurter schule (lui die juist vrij kritisch waren op cultureel verval), en nu ingezet als xenofobisch vijandsbeeld.
Welke theorie? Traditionele westerse waarden lijkt mij niet iets voor mensen die culturele vernieuwing willen nastreven.

I dont give a fuck about nazi propaganda.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354518
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom stuur je die link met een hele lap oninteressante tekst waarin het begrip 0x wordt uitgelegd maar waarin alleen maar wordt geframed om die term via drogredenen af te vallen?
Het begrip wordt niet uitgelegd? Serieus?

Laat me raden: jij bent nooit verder gekomen dan stripboeken en Snelle Jelle?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190354527
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 21:55 schreef Xa1pt het volgende:
Peterson, et cetera, et cetera gewoon uitlatingen worden gedaan die verwerpelijk zijn of er sprake is van tegenstrijdige denkbeelden die niet nader tegen het licht worden gehouden.
Wat zegt Petersen dan voor rare dingen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354577
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt het stuk natuurlijk ook gewoon lezen. Maar ik heb meer het idee dat je het gewoon niet wil weten. De bron afkraken is immers veel makkelijker.
Heb de hele tekst gelezen man, zonde van mijn tijd zeg, ik vraag naar een definitie van cultuur marxisme en die heb ik niet gekregen, wordt namelijk 0x uitgelegd in die bron.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354605
quote:
10s.gif Op maandag 9 december 2019 22:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het begrip wordt niet uitgelegd? Serieus?

Laat me raden: jij bent nooit verder gekomen dan stripboeken en Snelle Jelle?
Nee, het hele begrip wordt nergens uitgelegd, wat wordt er nou mee bedoelt? Quote anders even het specifieke deel van die bron van je, vooralsnog lees ik alleen maar het zwartmaken van de term vanwege het associëren van de term met nazi / hitler / andere "slechte" ongein.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354614
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Welke theorie? Traditionele westerse waarden lijkt mij niet iets voor mensen die culturele vernieuwing willen nastreven.

I dont give a fuck about nazi propaganda.
Hoe bedoel je, welke theorie? Cultuurmarxisme ís de theorie dat er een bepaald complot bestaat. Ik heb het niet bedacht hoor.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190354624
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:33 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, welke theorie? Cultuurmarxisme ís de theorie dat er een bepaald complot bestaat. Ik heb het niet bedacht hoor.
Denk niet dat mensen die dit woord gebruiken dit woord zo definiëren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354704
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, het hele begrip wordt nergens uitgelegd, wat wordt er nou mee bedoelt? Quote anders even het specifieke deel van die bron van je, vooralsnog lees ik alleen maar het zwartmaken van de term vanwege het associëren van de term met nazi / hitler / andere "slechte" ongein.
Je snapt dat een begrip ergens ontstaat? Historische oorsprong en context is relevant om te begrijpen waar het cultuurmarxisme voor staat.

Maar inderdaad, een definitie van cultuurmarxisme wordt niet opgevoerd. Toch valt de betekenis wel uit de tekst te destilleren. Je moet daar alleen wel een beetje moeite voor doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190354710
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, het hele begrip wordt nergens uitgelegd, wat wordt er nou mee bedoelt? Quote anders even het specifieke deel van die bron van je, vooralsnog lees ik alleen maar het zwartmaken van de term vanwege het associëren van de term met nazi / hitler / andere "slechte" ongein.
quote:
Want leek dat Kulturbolschewismus niet verdacht veel op het ‘cultuurmarxisme’ waar een club rechtse scherpslijpers de laatste tijd zo fel tegen tekeergaat? Het complot wordt deze keer niet bekokstoofd in Moskou, maar in Frankfurt of Brussel. En de communisten zijn niet enkel doorgedrongen tot de moderne kunst, maar controleren alle maatschappelijke instituties. Maar het achterliggende doel is nog altijd hetzelfde: de Europese cultuur en tradities te gronde richten, om vervolgens een socialistische heilstaat te stichten.

Dat is althans hoe de aanjagers van dit ‘paranoïde rechts’ het cultuurmarxisme uitleggen. Thierry Baudet definieerde het afgelopen januari in een interview met de Nederlandse Boekengids als ‘de variant van het marxisme die de “Verelendung”, waar uiteindelijk de wereldrevolutie uit voort zou moeten komen, niet langer verwacht van het economisch systeem en daardoor deze vervreemding via de cultuur wil realiseren’.
Daaruit destilleer ik een definitie van cultuurmarxisme, zijnde een bewust en doelgericht complot om middels culturele vervreemding van Europese cultuur en tradities, een socialistische heilstaat te stichten.

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk niet dat mensen die dit woord gebruiken dit woord zo definiëren.
Nou, vraag hen dan eens wat ze er mee bedoelen dan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190354732
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je snapt dat een begrip ergens ontstaat? Historische oorsprong en context is relevant om te begrijpen waar het cultuurmarxisme voor staat.

Maar inderdaad, een definitie van cultuurmarxisme wordt niet opgevoerd. Toch valt de betekenis wel uit de tekst te destilleren. Je moet daar alleen wel een beetje moeite voor doen.
Ik vraag voor de definitie van de term cultuur marxisme.

Uit de tekst maak ik vrijwel niks op behalve een grote negatieve framing over het begrip cultuur marxisme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354769
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vraag voor de definitie van de term cultuur marxisme.

Uit de tekst maak ik vrijwel niks op behalve een grote negatieve framing over het begrip cultuur marxisme.
Degenen die denken dat het bestaat stellen inderdaad dat het een negatief iets is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190354792
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:42 schreef probeer het volgende:

[..]

Degenen die denken dat het bestaat stellen inderdaad dat het een negatief iets is.
Nee, dat er hol over een term wordt gepraat, alleen om de term te associeren met vrij heftige negatieve termen, zoals HITLER en weet ik veel wat.

Terwijl het hele begrip niet wordt uitgelegd, zonder enige onderbouwing, vrij matig, beetje demoniseren ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354822
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vraag voor de definitie van de term cultuur marxisme.

Uit de tekst maak ik vrijwel niks op behalve een grote negatieve framing over het begrip cultuur marxisme.
Uit deze passage kun je distilleren wat wordt verstaan onder cultuurmarxisme. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet?

quote:
Natuurlijk komt de term niet uit de koker van Baudet of Cliteur. In feite doen zij niet veel meer dan het populariseren van een theorie die al twintig jaar de ronde doet op obscure internetfora, waar ultraconservatieven en xenofobe nationalisten samenkomen om hun gal te spuien over het verval van de westerse cultuur. Met lede ogen moeten deze groepen aanzien hoe ‘traditionele waarden’, zoals het respect voor God, het vaderland en de familie, worden aangetast. En in het cultuurmarxisme vinden ze de ultieme oorzaak en een handig etiket dat ze kunnen plakken op alles wat niet deugt. De Europese Unie is een cultuurmarxistisch project. Immigratie is een doelbewuste strategie van de cultuurmarxistische elite om de Europese beschaving te vernietigen. Feministen, voorvechters van LGBHT-rechten en anti-racismeactivisten zijn pionnen van het vermaledijde cultuurmarxisme. ‘Afkeer van de natiestaat, internationalisme, verheerlijking van de Derde Wereld, de maakbaarheid van de samenleving, hulpverleningssyndroom, negatief tegenover het christendom en cultuurrelativisme’, al deze ‘radicale ideeën’ hebben volgens Martin Bosma hun wortels in het cultuurmarxisme, schreef de PVV-adjudant zeven jaar geleden al in De schijn-élite van de valsemunters.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190354833
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, dat er hol over een term wordt gepraat, alleen om de term te associeren met vrij heftige negatieve termen, zoals HITLER en weet ik veel wat.
Dat komt dan ook omdat het idee over het bestaan van zo'n complot, afgeleid is uit nazi-propaganda.

quote:
Terwijl het hele begrip niet wordt uitgelegd, zonder enige onderbouwing, vrij matig, beetje demoniseren ofzo.
Degenen die het wel uitleggen geven geen verifieerbare onderbouwing, dus daar kan dan ook niet echt vruchtbaar over gediscussieerd worden. Het bestaat, en dat moeten we blijkbaar allemaal maar geloven van Baudet en consorten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190354838
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uit deze passage kun je distilleren wat wordt verstaan onder cultuurmarxisme. Zo ingewikkeld is het toch allemaal niet?
[..]

Alles wat een afkeer heeft aan de traditionele cultuur?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354843
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:47 schreef probeer het volgende:
Dat komt dan ook omdat het idee over het bestaan van zo'n complot, afgeleid is uit nazi-propaganda.
Denk niet dat de gebruikers van dat woord dat woord gebruiken om zich te associëren met nazi's
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354849
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, dat er hol over een term wordt gepraat, alleen om de term te associeren met vrij heftige negatieve termen, zoals HITLER en weet ik veel wat.

Terwijl het hele begrip niet wordt uitgelegd, zonder enige onderbouwing, vrij matig, beetje demoniseren ofzo.
Volgens mij ben je niet verder gekomen dan de derde of vierde alinea. Je wekt namelijk de suggestie dat Hitler een prominente plaats inneemt in het artikel, maar dat is gewoon niet waar.

Maar het maakt onderdeel uit van de historische context van het begrip. Dat kun je vervelend vinden, maar het is nou eenmaal zo.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190354869
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Alles wat een afkeer heeft aan de traditionele cultuur?
Die passage is toch niet al te ingewikkeld? Er staan zelfs geen moeilijke woorden in.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190354875
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet verder gekomen dan de derde of vierde alinea. Je wekt namelijk de suggestie dat Hitler een prominente plaats inneemt in het artikel, maar dat is gewoon niet waar.

Maar het maakt onderdeel uit van de historische context van het begrip. Dat kun je vervelend vinden, maar het is nou eenmaal zo.
Ik heb het hele artikel gelezen en ik vond het weerzinwekkend zonde van mijn tijd. Puur een term demoniseren, een heel artikel lang, zonder in te gaan op wat die term eigenlijk inhoudt en zonder inhoudelijk in te gaan op die definitie waarom dat zoal slecht zou zijn.

Puur demoniseren van een term. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354884
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
Maar het maakt onderdeel uit van de historische context van het begrip. Dat kun je vervelend vinden, maar het is nou eenmaal zo.
Vraag aan jou: Zouden de personen die de term bezigen dat zo bedoelen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354895
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Denk niet dat de gebruikers van dat woord dat woord gebruiken om zich te associëren met nazi's
Ik mag inderdaad hopen dat dat niet het doel is nee. Maar dat is wel wat er gebeurt wanneer je je bedient van eenzelfde soort ideeën.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190354897
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die passage is toch niet al te ingewikkeld? Er staan zelfs geen moeilijke woorden in.
Wat destilleer jij er uit dan? Wees eens concreet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354914
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb het hele artikel gelezen en ik vond het weerzinwekkend zonde van mijn tijd. Puur een term demoniseren, een heel artikel lang, zonder in te gaan op wat die term eigenlijk inhoudt en zonder inhoudelijk in te gaan op die definitie waarom dat zoal slecht zou zijn.

Puur demoniseren van een term. :')
De term ís van zichzelf al demoniserend. Dat is het hele idee.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190354937
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:52 schreef probeer het volgende:

[..]

De term ís van zichzelf al demoniserend. Dat is het hele idee.
Pff, word je er niet moe van om je met dit soort onzinnigheden te bezigen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354958
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vraag aan jou: Zouden de personen die de term bezigen dat zo bedoelen?
Dat ze bedoelen dat lgbt-activisten, feministen, islam-aanhangers, links-stemmenden etc etc doelbewust de Europese cultuur kapot willen maken?

Ja, dat is precies hoe ze die term bedoelen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190354979
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat ze bedoelen dat lgbt-activisten, feministen, islam-aanhangers, links-stemmenden etc etc doelbewust de Europese cultuur kapot willen maken?

Ja, dat is precies hoe ze die term bedoelen.
De traditionele cultuur passen ze toch aan? Die willen ze toch ook veranderen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354989
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:53 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat ze bedoelen dat lgbt-activisten, feministen, islam-aanhangers, links-stemmenden etc etc doelbewust de Europese cultuur kapot willen maken?

Ja, dat is precies hoe ze die term bedoelen.
Waarom die gekleurde woorden ook steeds? Beetje objectiever kan wel of niet? :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190354996
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Pff, word je er niet moe van om je met dit soort onzinnigheden te bezigen?
De term is bedacht om specifieke mensen te kunnen verwijten dat ze proberen om de Europese cultuur doelbewust kapot te maken.

En nee, behalve dat ik het nu jou tevergeefs uit probeer te leggen, laat ik mensen die in deze theorie geloven echt compleet links liggen, en vind ik het niet eens waard om met ze in discussie te gaan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190355003
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vraag aan jou: Zouden de personen die de term bezigen dat zo bedoelen?
Ja. Dat blijkt ook uit andere uitspraken die bijvoorbeeld een Baudet doet over traditionele waarden, de elite die ons land sloopt, etc. Dat sluit aan bij wat wordt verstaan onder cultuurmarxisme.

Maar wat denk jij dat Baudet en consorten ermee bedoelen? Want ze gebruiken de term toch echt met enige regelmaat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190355007
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom die gekleurde woorden ook steeds? Beetje objectiever kan wel of niet? :')
Nogmaals, dat is hoe de aanhangers van die term hem uitleggen. Dat anderen zaken kapot willen maken.

Sorry maar ben je nou aan het trollen, of wat?
"Pools are perfect for holding water"
pi_190355027
Om de meest zinnige post van deze twee topics nog maar eens te herhalen:

quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:12 schreef Twiitch het volgende:
Boooooh, Lekker wijf hoor. Haar mening boeit me overigens vrij weinig.
"Pools are perfect for holding water"
pi_190355036
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:56 schreef probeer het volgende:

[..]

Nogmaals, dat is hoe de aanhangers van die term hem uitleggen. Dat anderen zaken kapot willen maken.

Sorry maar ben je nou aan het trollen, of wat?
Nee ik vind dit hele onderwerp een beetje triest ik denk dat er nogal wat uit verband wordt getrokken.

Zeker als Peterson en Paul Cliteur worden afgevallen of een leuke nuchtere jongedame.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190355042
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat destilleer jij er uit dan? Wees eens concreet.
Weet niet hoor, maar de passage die ik postte laat weinig ruimte voor interpretatie. Zeg dan gewoon dat je het niet wil weten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190355054
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weet niet hoor, maar de passage die ik postte laat weinig ruimte voor interpretatie. Zeg dan gewoon dat je het niet wil weten.
Okay dan zijn we uitgepraat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190355119
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee ik vind dit hele onderwerp een beetje triest ik denk dat er nogal wat uit verband wordt getrokken.

Zeker als Peterson en Paul Cliteur worden afgevallen of een leuke nuchtere jongedame.
Dit ja. Best bizar dat een leuke vlotte meid zo snel in een hoekje wordt gezet en er gewoon geweigerd wordt om een gesprek over de inhoud in te gaan. Treurig.
  maandag 9 december 2019 @ 23:03:49 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190355148
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja. Dat blijkt ook uit andere uitspraken die bijvoorbeeld een Baudet doet over traditionele waarden, de elite die ons land sloopt, etc. Dat sluit aan bij wat wordt verstaan onder cultuurmarxisme.

Maar wat denk jij dat Baudet en consorten ermee bedoelen? Want ze gebruiken de term toch echt met enige regelmaat.
Ik meende dat cultuur marxisme juist het idee was dat allerlei minderheden op sleutelposities gezet moesten worden om op die manier de strijd tegen de traditionele/ conservatieve samenleving te winnen. Hoe kan een partij als het FvD dan cultuur marxistisch zijn?
pi_190355325
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 23:03 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik meende dat cultuur marxisme juist het idee was dat allerlei minderheden op sleutelposities gezet moesten worden om op die manier de strijd tegen de traditionele/ conservatieve samenleving te winnen. Hoe kan een partij als het FvD dan cultuur marxistisch zijn?
Cultuurmarxisme is volgens Baudet de vijand/het gevaar. Hij is er geen aanhanger van.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_190355433
:') :') :') :') :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190355685
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 22:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat zegt Petersen dan voor rare dingen?
Vrouwen provoceren mannen door het dragen van make-up en hakken, Peterson vraagt zich af of mannen en vrouwen wel samen kunnen werken en niet gewoon gescheiden moeten worden en als het om homo's gaat dan stelt hij dat ze minder capabel zijn dan hetero's om kinderen op te voeden.
pi_190356073
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 23:27 schreef Xa1pt het volgende:
Vrouwen provoceren mannen door het dragen van make-up en hakken
Lokken mannen uit? Misschien onbewust, schoonheid van vrouwen heeft impact op een gezonde heteroseksuele man.

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 23:27 schreef Xa1pt het volgende:
Peterson vraagt zich af of mannen en vrouwen wel samen kunnen werken en niet gewoon gescheiden moeten worden
Want? Klinkt nogal uit verband getrokken.

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 23:27 schreef Xa1pt het volgende:
en als het om homo's gaat dan stelt hij dat ze minder capabel zijn dan hetero's om kinderen op te voeden.
Zit vast een filosofie achter van wat vrouwelijkheid en mannelijkheid in de opvoeding ofzo, of andere redenen, zo losstaand klinkt het als een loze kreet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190356141
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 23:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lokken mannen uit? Misschien onbewust, schoonheid van vrouwen heeft impact op een gezonde heteroseksuele man.
[..]

Want? Klinkt nogal uit verband getrokken.
[..]

Zit vast een filosofie achter van wat vrouwelijkheid en mannelijkheid in de opvoeding ofzo, of andere redenen, zo losstaand klinkt het als een loze kreet.
Ja, niks aan de hand verder. Hele normale opmerkingen. Maar goed, dit is daar niet het topic voor.
  maandag 9 december 2019 @ 23:50:34 #301
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_190356173
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 23:12 schreef KoosVogels het volgende:

Cultuurmarxisme is volgens Baudet de vijand/het gevaar. Hij is er geen aanhanger van.
Waarom lees ik dan regelmatig dat Baudet een cultuurmarxist zou zijn en met Gramsci's ideeen aan de haal gaat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')