Niemands probleemquote:
Ik zou ze bij elkaar leggen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:52 schreef Cronometer het volgende:
Hoe kan je het beste halterschijven opbergen? Iemand een idee
Wilde jij mij niet in elkaar rammen ?quote:
huh, ontdekt door wie?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Was ontdekt en ook ff klaar ermee. Werd zomer enzo.
Oh ja, dit klinkt eigenlijk vrij logischquote:
Denk iemand van school. Kreeg een anonieme dmquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
huh, ontdekt door wie?
[..]
Oh ja, dit klinkt eigenlijk vrij logisch
Alleen maar klieren dacht ik.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilde jij mij niet in elkaar rammen ?
Deed ie wel normaal of dat niet? Wat zuurquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Denk iemand van school. Kreeg een anonieme dm
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Deed ie wel normaal of dat niet? Wat zuur
Yes gaat goedquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ok geen probleem dan toch baby girl
Alles ok met je?
Dat is fijn. Ook saai, maar fijn ahaha.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ja, gaat goed gelukkig, geen labiele buien meer
Nee, nee. dit is goed. Ik voel me heerlijk zo. Leven is ups en downs, maar niet meer zoals toen thank god hoorquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is fijn. Ook saai, maar fijn ahaha.
Wie mis jequote:Op zaterdag 23 november 2019 22:29 schreef 00wildchild het volgende:
Pffff hoe kun je iemand die je maar drie keer hebt gezien zo erg missenecht debiel.
Dat is fijnquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, nee. dit is goed. Ik voel me heerlijk zo. Leven is ups en downs, maar niet meer zoals toen thank god hoor
Ik heb je nog nooit gezien en ik mis je ook al dus zo moeilijk is dat niet te gelovenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:29 schreef 00wildchild het volgende:
Pffff hoe kun je iemand die je maar drie keer hebt gezien zo erg missenecht debiel.
Mijn nieuwe Dquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha lief jijquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien en ik mis je ook al dus zo moeilijk is dat niet te geloven
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Dwhut. dit is teveel manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwam je er zelf achter iig?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja echt dom maarja life. Hij was toch dodelijk saai dus zo erg is het uiteindelijk niet.
Ik zou die kip ook nog plukken voordat je gaat bakkenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
Koffie moet je malen voordat je het kunt drinken en kip moet vermoord en gebakken voordat je kan eten en zo is het leven ook.
Kentucky Fried Myrr.
Ja dat werd te lang.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:35 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik zou die kip ook nog plukken voordat je gaat bakken
Jep.quote:
Dus die flikker vertelde het je niet eens. Mannen zijn stront.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat werd te lang.
[..]
Jep.
Chill girl, rustig aanquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:37 schreef 00wildchild het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en dan lekker de hele avond knuffelen en elkaar nog meer leren kennen en lekker slapen en samen wakker worden en en en enIk walg van mezelf.
Ja echt. Drink nauwelijks meer. Alleen als ik uitga en soms thuis 2 drankjes maar dat was het dan.quote:
Klopt. Zelfs deze nieuwe maarja toch van stapel af donderstralen hè en het niet eens proberen tegen te houden. 🤦🏻♀quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dus die flikker vertelde het je niet eens. Mannen zijn stront.
Je bent echt de heilige maagd maria hèquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:42 schreef Cronometer het volgende:
Myrr, je bent jong, al doende leer je, het is niet erg allemaal
Klopt. Life, ben wel trots op mezelf.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:42 schreef Cronometer het volgende:
Myrr, je bent jong, al doende leer je, het is niet erg allemaal
Is normaal na een verbroken relatie, enjoyquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs deze nieuwe maarja toch van stapel af donderstralen hè en het niet eens proberen tegen te houden. 🤦🏻♀
Ik denk dat ik vrij braaf ben ja.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent echt de heilige maagd maria hè
Oh dat zeker 😈quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Is normaal na een verbroken relatie, enjoy
Brengt je niksquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrij braaf ben ja.
Iig een natte kutquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
al slettend rondneuken ook niet
Jammer ditquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In overvloed maar die hou ik lekker voor mezelf![]()
App nou gewoon naar crono, ze is zo benieuwd.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In overvloed maar die hou ik lekker voor mezelf![]()
We willen alles horenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De lieve dingen horen jullie wel
Zelfs mijn vriendinnen weten niet wat we allemaal hebben uitgespookt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
App nou gewoon naar crono, ze is zo benieuwd.
omg watquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:56 schreef Cronometer het volgende:
Veereli deed da took met haar trio
Oh ga ze ook absoluut niet delenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:56 schreef Cronometer het volgende:
Ik hoef andermans sletten verhalen niet te horen, zet ze niet hier ofzo Myrrr. Veereli deed da took met haar trio en die had daar spijt van na een paar dagen.
Lekker voor je houdenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh ga ze ook absoluut niet delenik ga helemaal stuk.
ik ben waarschijnlijk de enige vrouw die bewust niet date na een lange relatie. Even afstand, aan mijzelf werken en zo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
en hoe je nieuwe vlam leren kennen
en hoezo zo snel al nieuwe
Tinder aangeslingerd zonder echte intenties, maar ja gesprekken gingen zo vibe dat we er niet omheen konden dus spraken we maar af en dat was bingo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
en hoe je nieuwe vlam leren kennen
en hoezo zo snel al nieuwe
Kan prima tegelijk hoor. Ga niet samenwonen ofzo we zien elkaar gewoon af en toe en doe er zat naast.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik ben waarschijnlijk de enige vrouw die bewust niet date na een lange relatie. Even afstand, aan mijzelf werken en zo.
CHicks gaan gelijk op een andere lul.
benen bij elkaar mensquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kan prima tegelijk hoor. Ga niet samenwonen ofzo we zien elkaar gewoon af en toe en doe er zat naast.
Knap dat je dit o snel gevonden hebtquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
ik lees nu trio verhaal veereli
tering wat geil
Link?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
ik lees nu trio verhaal veereli
tering wat geil
Nee kan niet te goeie echt iedereen heeft geen ideequote:
Okéquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee kan niet te goeie echt iedereen heeft geen idee
Dit was ook niet de bedoeling oké.Verveelde me gewoon en gesprekken gingen zo flowy al meteen. Moest 2 weken daarna toch al in zijn woonplaats zijn beeeest ver bij mij vandaan dus toen hebben we meteen maar afgesproken en was echt heel leuk.
quote:
Ik spreek niet snel af, anders had ik afgsproken met iemand die echt leuk was. Ik durfde niet. You go girl.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee kan niet te goeie echt iedereen heeft geen idee
Dit was ook niet de bedoeling oké.Verveelde me gewoon en gesprekken gingen zo flowy al meteen. Moest 2 weken daarna toch al in zijn woonplaats zijn beeeest ver bij mij vandaan dus toen hebben we meteen maar afgesproken en was echt heel leuk.
bij mij zit altijd super strak condoomquote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lengte doet er niet toe he, wel zn dunne slurfje.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bij mij zit altijd super strak condoom
heb je dan dikke lala?
Bij mij past die altijd als een handschoen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je dan dikke lala?
Je bent een zieke HOMOquote:
Ik ook niet hoor. Maar met deze moest wel. Had je moeten doen stommie. Angst niet je wensen in de weg laten zittennnn.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik spreek niet snel af, anders had ik afgsproken met iemand die echt leuk was. Ik durfde niet. You go girl.
Sad life.
Hoi Nielsquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:39 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt voor de motivatie, ik ga nu een bierflesje in mijn kont stoppen.
Zou een plastic flesje pakken.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:39 schreef Catkiller het volgende:
Kan nog altijd, hij appt soms nogquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar met deze moest wel. Had je moeten doen stommie. Angst niet je wensen in de weg laten zittennnn.
Doe gewoon.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kan nog altijd, hij appt soms nog
Heyyyyyyyquote:Op zondag 24 november 2019 00:08 schreef UitStraling het volgende:
Toppunt van eenzaamheid wel, Myrr die hoiii zegt tegen Haags en Haags die heyyy zegt tegen Myrr, beetje Moskou 1985.
Was zelf eveneens een tijdje weg en moet er weer aan denken nu jij en Mirr weer posten.quote:
Hoi Ash, wat vind je van diepvriespizza's?quote:Op zondag 24 november 2019 00:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Was zelf eveneens een tijdje weg en moet er weer aan denken nu jij en Mirr weer posten.
Ben je horecapersoon? Wil iets peilen los hiervan.
Ha die Remqoquote:Op zondag 24 november 2019 00:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hoi Ash, wat vind je van diepvriespizza's?
hoe bedoel jequote:Op zondag 24 november 2019 00:26 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Was zelf eveneens een tijdje weg en moet er weer aan denken nu jij en Mirr weer posten.
Ben je horecapersoon? Wil iets peilen los hiervan.
sommige zijn best prima tov de gemiddelde pizzatent. Pizza is heel qualiteitsgevoelig.quote:Op zondag 24 november 2019 00:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hoi Ash, wat vind je van diepvriespizza's?
Hey maat!quote:Op zondag 24 november 2019 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Big American salami altijd genot man.
Hee enige normale userquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:39 schreef Catkiller het volgende:
Dima wat ben je allemaal aan het doenquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb je dan dikke lala?
Had gisteren Dokter Oetker pizza, was wel lekker.quote:
Hallontjesquote:
Bierflesjes in je anus inbrengen is inderdaad erg normaal.quote:
mafia?quote:Op zondag 24 november 2019 01:14 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Had gisteren Dokter Oetker pizza, was wel lekker.
Mijn favo Italiaan is uitgeschakeld vanwege een mafklapper die met explosieven rond stond te strooien
Als je buiten eet, is 't dan Americans of Italian?quote:Op zondag 24 november 2019 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Big American salami altijd genot man.
NWS / Ontploffing bij hotel Zaandijk: volgens politie doelgerichte actiequote:
Dan zit er weinig anders op dan Italiaans.quote:Op zondag 24 november 2019 01:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Als je buiten eet, is 't dan Americans of Italian?
Ja bedoelde met buiten niet letterlijk buiten maar eveneens bezorgen dus Domino's etcetera.quote:Op zondag 24 november 2019 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan zit er weinig anders op dan Italiaans.
Wat bestel je wel?quote:Op zondag 24 november 2019 01:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik bestel zelden pizza, en als ik dat wel doe is het bij een italiaan ipv Domino's of NY Pizza.
De meeste pizza's die ik eet zijn de diepvriespizza's
Ik bestel bijzonder weinig, ik gebruik thuisbezorgd.nl mss maar 2x per jaar.quote:
Nog nooit opquote:Op zondag 24 november 2019 01:32 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik bestel bijzonder weinig, ik gebruik thuisbezorgd.nl mss maar 2x per jaar.
Ook de shoarmazaak om de hoek, kom ik ook niet zo vaak, 1x in de 3 weken .
Maar nu de wintermaanden voor de deur staan, maak en eet ik ook vaker stamppotten.
Wat vind jij van boerenkool en hutspot?
Ben geen vleeseter, vooral nu baffen niet meer op 't menu staat.quote:Op zondag 24 november 2019 01:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
Boerenkool met rookworst en uitgebakken spekjes, ik word daar zo euforisch van, zo lekker
Als die meet niet van de grond komt, dan kom je maar hier leren boerenkool eten, de worst en spekjes kan ik apart serveren. Hollandse kost wat vult en energie geeftquote:Op zondag 24 november 2019 01:41 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ben geen vleeseter, vooral nu baffen niet meer op 't menu staat.
En als die meet er wel komtquote:Op zondag 24 november 2019 01:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als die meet niet van de grond komt, dan kom je maar hier leren boerenkool eten, de worst en spekjes kan ik apart serveren. Hollandse kost wat vult en energie geeft
Proberen waard zo te horen, ben sowieso anti-pretentieus en pro-comfort.quote:Op zondag 24 november 2019 01:54 schreef FernandoMartinez het volgende:
Je kan de hele wereld rondreizen en alle exotische gerechten proeven, maar een bord vol boerenkool stamppot, dan weet je dat je thuis bent
Stamppotjes zijn vrij eenvoudig te bereiden en het is stevige kost om de winter door te komen, en je pakt je vitamientjes mee, het is nog gezond ookquote:Op zondag 24 november 2019 02:12 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Proberen waard zo te horen, ben sowieso anti-pretentieus en pro-comfort.
Bijlezen veereli trioquote:Op zondag 24 november 2019 01:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dima wat ben je allemaal aan het doen
Ik Kan niet zoeken op mobielquote:Op zondag 24 november 2019 06:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel me meer. Wat kan ik dit vinden?
Al fucking lang niet gezien.quote:Op zondag 24 november 2019 06:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
MAHL ook op anoniem zie ik.
Zonde, was altijd wel hilarisch.
Gespotquote:
Prima wel. Hopelijk met jou ook. Fijne verjaardag zoquote:
Eerst naar omaquote:Op zondag 24 november 2019 08:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Prima wel. Hopelijk met jou ook. Fijne verjaardag zo
Naar oma gaan en altijd met een volle buik en een muntje van vijf gulden in je knuistje gedrukt weer naar huis gaanquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 08:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Naar oma gaan en altijd met een volle buik en een muntje van vijf gulden in je knuistje gedrukt weer naar huis gaan
Knuistje ook echtquote:Op zondag 24 november 2019 08:13 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Naar oma gaan en altijd met een volle buik en een muntje van vijf gulden in je knuistje gedrukt weer naar huis gaan
Hallo goede vriendquote:
Jazeker. De 18equote:Op zondag 24 november 2019 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DvenGod! Kwam jij in december nou weer naar Nederland?
Godin!quote:Op zondag 24 november 2019 09:14 schreef 00wildchild het volgende:
Goedemorgen deze veel te vroegen zondagmorgen.
Beetje eftelingen enzulksquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niceeeeeeeeeee. Dagje Madurodam natuurlijk.
wie houdt je tegen?quote:
ja, zonder auto wordt dat wat lastiger.quote:Op zondag 24 november 2019 09:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb geen auto. Dat is wel zo handig gezien het +- 52/55 minuten rijden is als alles mee zit.
Zeker waar. Snap niet dat daar inmiddels nog steeds geen spoorlijn is aangelegd.quote:Op zondag 24 november 2019 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zonder auto wordt dat wat lastiger.
Geen ruimte voor.quote:Op zondag 24 november 2019 09:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zeker waar. Snap niet dat daar inmiddels nog steeds geen spoorlijn is aangelegd.
Ja eens. Misschien een metro?quote:Op zondag 24 november 2019 09:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is Den Bosch dat is wel een beetje triest hoor.
Er is een jaarlijkse meet en verschillende users carpoolen.quote:Op zondag 24 november 2019 09:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is Den Bosch dat is wel een beetje triest hoor.
Ik ga wel hoor (sws altijd keer in de zomer en keer in de winter en daartussen nog een keer)quote:Op zondag 24 november 2019 09:52 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Er is een jaarlijkse meet en verschillende users carpoolen.
Met deze kou? Vraag me af hoelang ik nog hier blijf, houd van nederland maar dit climaat is inhumaan.quote:Op zondag 24 november 2019 09:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ga wel hoor (sws altijd keer in de zomer en keer in de winter en daartussen nog een keer)af en toe auto pakken van een ander maar als ik er zelf een zou hebben zou ik bijvoorbeeld nu gaan. Heel random. Kleed je snel aan Joa we gaan ergens naartoe.
quote:Op zondag 24 november 2019 09:57 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Met deze kou? Vraag me af hoelang ik nog hier blijf, houd van nederland maar dit climaat is inhumaan.
Ja gewoon warm aankleden. Hoi er ook totaal niet van maar de WinterEfte is echt fantastischquote:Op zondag 24 november 2019 09:57 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Met deze kou? Vraag me af hoelang ik nog hier blijf, houd van nederland maar dit climaat is inhumaan.
Frozen 2 al gezien?quote:Op zondag 24 november 2019 09:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja gewoon warm aankleden. Hoi er ook totaal niet van maar de WinterEfte is echt fantastischje bent de hele tijd bezig toch dus dan heb je dat niet zo door.
Iedereen is buitenlander whoopwhoop.quote:Op zondag 24 november 2019 09:58 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
? alle personen komen van oorsprong uit africa.
waarom blijven ze niet daar dan?quote:Op zondag 24 november 2019 09:58 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
? alle personen komen van oorsprong uit africa.
Het bljft bij 1?quote:Op zondag 24 november 2019 10:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb 1 niet eens gekeken. Heb eenzoontje
en wil nooit een dochter.
dat was de andere reactie die ik overwoog.quote:
Ik laat nooit bezorgen.quote:Op zondag 24 november 2019 01:22 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Ja bedoelde met buiten niet letterlijk buiten maar eveneens bezorgen dus Domino's etcetera.
Ja, dat zie je toch? (lol) Jij?quote:Op zondag 24 november 2019 10:12 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hee maat, heb jij gestudeerd?
Wel een goeie vraag tho.quote:Op zondag 24 november 2019 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was de andere reactie die ik overwoog.
Huh, waaraan zie je dat?quote:Op zondag 24 november 2019 10:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, dat zie je toch? (lol) Jij?
quote:Op zondag 24 november 2019 10:10 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Ben op jonge leeftijd vastgoed ingerold met geld dat ik als horecamanager verdiende. Vastgoed loopt prima maar ik merk steeds meer de gevolgen van ouder worden en vraag me af hoe lang ik horecawerk fysiek nog volhoud terwijl ik pas midden twintig ben. Anderzijds kamp ik met melancholie en neerslachtigheid in de winter en vraag me af of deze combinatie niet tot gevolg heeft dat ik beter een aantal jaar alsnog kan studeren zodat ik m'n netwerk en kennis van vastgoed uitbreid waardoor je een vangnet hebt in plaats van nu de volgende stap te zetten in horeca door voor mezelf te beginnen. Dit betekent wel dat je op korte termijn behoorlijk moet inleveren. Wat zouden jullie doen?
boven of onder de sahara?quote:Op zondag 24 november 2019 10:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel een goeie vraag tho.
Hmm. Afrika maar eens op de bucketlist zetten.
Nergens aan. Was een lolletje.quote:
Binnenkant van jouw hoofd zou wel een interessante docu opleveren. Zin om een te maken met me? 😍quote:
Goed.quote:Op zondag 24 november 2019 11:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Binnenkant van jouw hoofd zou wel een interessante docu opleveren. Zin om een te maken met me? 😍
Ja hoor dat mag.quote:Op zondag 24 november 2019 11:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Goed.
Mag ik dan tijdens de docu mijn testikels de hele tijd laten zien?
Omdat je de hele tijd aan testikels denkt? HAHAATJESquote:Op zondag 24 november 2019 11:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Goed.
Mag ik dan tijdens de docu mijn testikels de hele tijd laten zien?
Blijf je dan ook daar? Dat zou ik heel fijn vindenquote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef Kiid het volgende:
Als ik straks mod ben van ONZ dan zal ik jullie nooit vergeten vrienden
Nee, blijf hier nog wel een beetje in contact met de mensen. Je kan je afkomst niet in 1 keer aan de kant zetten bij het eerste succes. Ik zal ook jullie helpenquote:Op zondag 24 november 2019 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijf je dan ook daar? Dat zou ik heel fijn vinden
quote:Op zondag 24 november 2019 13:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, blijf hier nog wel een beetje in contact met de mensen. Je kan je afkomst niet in 1 keer aan de kant zetten bij het eerste succes. Ik zal ook jullie helpen
Dat zou leuk zijn, ik begin binnenkort op KLB.quote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef Kiid het volgende:
Als ik straks mod ben van ONZ dan zal ik jullie nooit vergeten vrienden
We zouden een magisch duo vormenquote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, ik begin binnenkort op KLB.
Zie hem nergensquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is al helemaal overtreffende trap toekomstige collegaquote:Op zondag 24 november 2019 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb nog nooit call of duty gehad in mijn leven.
Na 5 december pas. En op 31 december gaat hij op de brandstapel.quote:Op zondag 24 november 2019 15:55 schreef Kiid het volgende:
Mensen die de Kerstboom nog niet hebben staan
We moeten sws ff samen gaan bazen dan broerquote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Catkiller het volgende:
60 euro betalen om in je reet geneukt te worden en met een onvoldaan gevoel naar bed te gaan.!
quote:Op zondag 24 november 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
N
[..]
Na 5 december pas. En op 31 december gaat hij op de brandstapel.
Kerstbomen zijn net als vrouwen he, het versieren is vrij makkelijk maar na 2 dagen is het beste er wel vanaf.quote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is veel te kort man. Dit is al ziek laat
Ter vervanging van hoop ikquote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus de Apexspeler die lootboxen kooptquote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Catkiller het volgende:
60 euro betalen om in je reet geneukt te worden en met een onvoldaan gevoel naar bed te gaan.!
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordigquote:Op zondag 24 november 2019 15:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is al helemaal overtreffende trap toekomstige collega
Hey Marco, pannenkoekquote:Op zondag 24 november 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordig
Uncharted is altijd genietenquote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ben hardcore treasurehunter in the Lost Legacy
Beter pannenkoek dan SS’er HAHAHAquote:
Wowquote:Op zondag 24 november 2019 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter pannenkoek dan SS’er HAHAHA
Wel raar dat z’n microfoontje nog openstond.quote:
Mja, kon er wel om lachen.quote:Op zondag 24 november 2019 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel raar dat z’n microfoontje nog openstond.
Typisch hahahaquote:Op zondag 24 november 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja, kon er wel om lachen.
Die koop ik niet en dan nog heeft het niks te maken met wat voor frustrerend campspel dat Call of Duty is.quote:Op zondag 24 november 2019 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aldus de Apexspeler die lootboxen koopt
Ik zag een plaatje van iemand waarop stond dat je al minstens een maand offline bent.quote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ben hardcore treasurehunter in the Lost Legacy
Je bent gewoon slecht vriend. Roll een keer met mij mee en ik laat het je zienquote:Op zondag 24 november 2019 16:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die koop ik niet en dan nog heeft het niks te maken met wat voor frustrerend campspel dat Call of Duty is.
Ken ik niet vriendquote:Op zondag 24 november 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordig
Je bent nog geen mod en praat nu al onzin.quote:Op zondag 24 november 2019 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht vriend. Roll een keer met mij mee en ik laat het je zien
Alvast oefenen tochquote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent nog geen mod en praat nu al onzin.
Call of Duty speel je ook voor de SPquote:Op zondag 24 november 2019 16:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die koop ik niet en dan nog heeft het niks te maken met wat voor frustrerend campspel dat Call of Duty is.
Ik ga lekker online knallen hoor vriendquote:Op zondag 24 november 2019 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Call of Duty speel je ook voor de SP
Haal je toch geen voldoening uit, rungundoodrespawnrepeatquote:Op zondag 24 november 2019 16:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga lekker online knallen hoor vriend
Ach, het verzet je gedachte en daar draait het uiteindelijk omquote:Op zondag 24 november 2019 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haal je toch geen voldoening uit, rungundoodrespawnrepeat
Volg dan een goed verhaal in plaats van dat oppervlakkige gerommelquote:Op zondag 24 november 2019 16:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach, het verzet je gedachte en daar draait het uiteindelijk om
Dat kost teveel moeite vriend. Het moet gewoon hap- en speelklaar zijnquote:Op zondag 24 november 2019 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volg dan een goed verhaal in plaats van dat oppervlakkige gerommel
Jij slaat zeker ook het voorspel over en geeft er gewoon een flinke rochel opquote:Op zondag 24 november 2019 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kost teveel moeite vriend. Het moet gewoon hap- en speelklaar zijn
Ja en nee. Gewoon glijmiddel. Gaat als een tierelier en is nog milieuvriendelijk ookquote:Op zondag 24 november 2019 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij slaat zeker ook het voorspel over en geeft er gewoon een flinke rochel op
F1 2k20 nog niet spelenquote:Op zondag 24 november 2019 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme wil ik net n00bs ownen op F1 2019 loopt die weer vast godverdomme. Ze waren net aan het kwalificeren. Dan kan ik uiteraard niet zelf een tijd neerzetten maar ik had wel achteraan kunnen starten en een inhaalrace kunnen rijdenn
Het leven is zo oneerlijk soms.
Is nog niet uit malle jongen.quote:
Wanneer komt die uit dan broerquote:Op zondag 24 november 2019 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is nog niet uit malle jongen.
Wel cool dat Zandvoort dan ook in dat spel zit.
Zomer ‘20 of zo.quote:
Het is tenminste een categorie die het meest wat in de buurt komt van hoe het in het echt is.quote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Racen is misschien wel het allersaaiste dat er is qua gamen, typisch dat meneer rolex hier weer helemaal in opgaat
Met het kleine verschil dat die gasten dus daadwerkelijk op een circuit losgaan.quote:Op zondag 24 november 2019 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is tenminste een categorie die het meest wat in de buurt komt van hoe het in het echt is.
Formule 1 coureurs spelen racespellen om te oefenen. Dat is teringcool.
Ik ga mayb F1 2k19 ook kopen al is het alleen om in de huid te kunnen kruipen van Ricciardoquote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Racen is misschien wel het allersaaiste dat er is qua gamen, typisch dat meneer rolex hier weer helemaal in opgaat
Toch zeker wel met playseatquote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga mayb F1 2k19 ook kopen al is het alleen om in de huid te kunnen kruipen van Ricciardo
De krachten niet maar de baan zelf wel. Je kan door middel van simuleren wel erachter komen waar je het beste instuurt, gas geeft, remt.quote:Op zondag 24 november 2019 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met het kleine verschil dat die gasten dus daadwerkelijk op een circuit losgaan.
Ik denk niet dat een coureur veel beter wordt in een simulator, dat is meer een soort bezigheidstherapie. Je moet toch de baan op met alles erop en eraan, al die krachten en het aanvoelen van de auto ga je niet terugvinden in een sim.
Insgelijks vriend. Met mij gaat het goed, met jou hopelijk ook ondanks je aanwezigheid.quote:Op zondag 24 november 2019 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fijn je te zien kerel. Hopelijk gaat het goed, gezien je afwezigheid ga ik daar vanuit.
Waarom wens je dat onze goede lieve coureurs toequote:Op zondag 24 november 2019 17:22 schreef UitStraling het volgende:
Zou echt wel grappig zijn als in zo'n F1 spelletje de baan net anders is zodat de echte coureurtjes brandend en gillend aan hun einde komen.
Omdat het complete onzin is om een spelletje met het echte werk te vergelijken.quote:Op zondag 24 november 2019 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom wens je dat onze goede lieve coureurs toe
quote:Op zondag 24 november 2019 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Insgelijks vriend. Met mij gaat het goed, met jou hopelijk ook ondanks je aanwezigheid.
Houd je smoel joh domme labiele turkquote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 november 2019 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Insgelijks vriend. Met mij gaat het goed, met jou hopelijk ook ondanks je aanwezigheid.
Met fifa en voetbal wel ja. Racen met een stuur komt al veel dichterbij het echte werk.quote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat het complete onzin is om een spelletje met het echte werk te vergelijken.
Kijk hem carenquote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Houd je smoel joh domme labiele turk
Jeetje schatje, zo boos.. Zal ik je even aaien?quote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Het blijft altijd leuk hier hequote:Op zondag 24 november 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
¿quote:
Game over is toch net wat anders dan een gebroken nek.quote:Op zondag 24 november 2019 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met fifa en voetbal wel ja. Racen met een stuur komt al veel dichterbij het echte werk.
De techniek is gewoon hetzelfde. Risico alleen niet.quote:Op zondag 24 november 2019 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Game over is toch net wat anders dan een gebroken nek.
Denk dat meneertje ook elke dag Euro Truck Simulator speelt en doet alsof dat zijn echte werk is en dan komt zijn moeder hem gehaktballen uit de jus brengen enzoquote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Die virtuele pallets vervoeren zichzelf natuurlijk niet hè.quote:Op zondag 24 november 2019 17:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat meneertje ook elke dag Euro Truck Simulator speelt en doet alsof dat zijn echte werk is en dan komt zijn moeder hem gehaktballen uit de jus brengen enzo
Ja heb ze allemaal al uitgespeeld maar nu ga ik nog een keer om te treasurehuntenquote:Op zondag 24 november 2019 16:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uncharted is altijd genieten
Dan is diegene niet echt betrouwbaarquote:Op zondag 24 november 2019 16:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zag een plaatje van iemand waarop stond dat je al minstens een maand offline bent.
Zal het doorgeven aan dpquote:Op zondag 24 november 2019 18:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dan is diegene niet echt betrouwbaar
Geef meteen mijn bestelling door mijn vorige provider heeft me geghostquote:
@Solotovskiquote:Op zondag 24 november 2019 18:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Geef meteen mijn bestelling door mijn vorige provider heeft me geghost
Terechtquote:Op zondag 24 november 2019 18:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Geef meteen mijn bestelling door mijn vorige provider heeft me geghost
Ja snap het ook welquote:Op zondag 24 november 2019 18:15 schreef Catkiller het volgende:
Normaal ghosten de mannen die jou betalen je dus op zich wel terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |