Racen en gitaar spelenquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ken ik niet..
Wat vind je leuk om te doen?
Op PC ja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Racen?
En kan je dat een beetje, spelen op een gitaar?
Dat schijnt te kloppen. Misschien is een band wat voor mij. (alligatorband) (lol)quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Spelen op een gitaar is toch chickmagnetmaterial?
Dat laatste heb ik net zitten doen man.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
Haags, kan je je postaantal niet omzetten in FOK!coins, zodat je kan rentenieren op een tropisch eiland?
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat schijnt te kloppen. Misschien is een band wat voor mij. (alligatorband) (lol)
Op zich wel een goede naam voor een band.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Zelfspot is je niet vreemd, al heb je daar jaren op kunnen oefenen natuurlijk.
Beter dan Gspotquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich wel een goede naam voor een band.
Redband. Lolquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich wel een goede naam voor een band.
Dat was vakantie, ik zei rentenierenquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik net zitten doen man.
Prima idee maat.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat was vakantie, ik zei rentenieren
Heb je thuis weinig te zeggen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat was vakantie, ik zei rentenieren
Zijn moeder heeft de broek aan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je thuis weinig te zeggen?
Hij heeft ineens een mening hier, er moet iets aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft de broek aan.
Dat kan en dat mag.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij heeft ineens een mening hier, er moet iets aan de hand zijn.
Nee dat ie trainer wordt bij zo'n club en dan gaat alles goedquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk! Op bezoek in het drugskartel ?
Ik begreep dat die wedstrijden altijd drie uur later begonnen omdat zijn hele selectie de lijnen van het voetbalveld aan het opsnuiven waren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee dat ie trainer wordt bij zo'n club en dan gaat alles goed
Fijn dat je er weer bent jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begreep dat die wedstrijden altijd drie uur later begonnen omdat zijn hele selectie de lijnen van het voetbalveld aan het opsnuiven waren.
Mijn mening wordt op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je thuis weinig te zeggen?
Wat een grapjas ben je ookquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begreep dat die wedstrijden altijd drie uur later begonnen omdat zijn hele selectie de lijnen van het voetbalveld aan het opsnuiven waren.
Zoethoudertjequote:Op vrijdag 22 november 2019 21:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn mening wordt op prijs gesteld.
Ze is veel te druk, slim op zichzelf.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende date?
OK.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze is veel te druk, slim op zichzelf.
Ik duim voor volgende maand.
Lekker toch, zonnebankje erbij. Helemaal rdyquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:07 schreef 00wildchild het volgende:
Morgen lekker rib uit m’n lijf. Echt een hekel aan kappers.
Beetje verzorgd erbij lopen is ook al een luxe geworden tegenwoordig. Kapper waar ik normaal heen ga is ineens 56 euro geworden voor alleen knippen. Lololol. Doei!quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker toch, zonnebankje erbij. Helemaal rdy
Hoi, wij kennen elkaar nog niet geloof ik.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:07 schreef 00wildchild het volgende:
Morgen lekker rib uit m’n lijf. Echt een hekel aan kappers.
Zijn toch wel meer kappersquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Beetje verzorgd erbij lopen is ook al een luxe geworden tegenwoordig. Kapper waar ik normaal heen ga is ineens 56 euro geworden voor alleen knippen. Lololol. Doei!
Ja zat hier. Heb andere gevonden. Knippen en Olaplex voor het fantastische bedrag van maar 65 euro.quote:
Ben nogal oppervlakkig. Eerst picsquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
En ondertussen kijk ik verder...
@:SimonedeBeauvoir
Pics willen zien is iets voor onzekere mensen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben nogal oppervlakkig. Eerst pics
Dat lijkt me erg ongemakkelijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou meeten?
Had Sugar Lee Hooper geen last van.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:13 schreef 00wildchild het volgende:
Althans 65 hoop ik kan ook zomaar 75 worden want lang haar toeslag
Nee maar chemo is wel duurder dan kapper tho.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had Sugar Lee Hooper geen last van.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je hier al je debiliteit los kan laten zonder gevolgen
Je bent best normaalquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:18 schreef 00wildchild het volgende:
In het echt denken mensen dat ik normaal ben ahahahahahaha ze moesten eens weten
Ben vroeger gepest, dan krijg je dat. Irrationeel, I know.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar heb je het idee opgevat dat wat jij doet niet normaal is?
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben vroeger gepest, dan krijg je dat.
Geloof ik nietquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben vroeger gepest, dan krijg je dat. Irrationeel, I know.
Huidskleur, m’n verwaarlozende dronken ouders, kleding, van alles.quote:
Goed van je dat je dat doet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Huidskleur, m’n verwaarlozende dronken ouders, kleding, van alles.
Sta op een lijst om jeugd onder de loep te nemen. Functioneer best prima hoor, maar het zal vast deugd doen.
Walgelijk!quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Was 1 van de paar gekleurde kinderen in een wit dorp. Dan ben je snel de lul.
Deze post ga ik negeren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maak eens een goede grap over negeren ofzo..
Waarmee hebben ze jou gepest?
Degene die me daar gewoon voor inschreefquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed van je dat je dat doet.
Wat hielp je over de drempel?
Prima plan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Degene die me daar gewoon voor inschreefwas ivm de ex naar de ha gegaan omdat ik echt helemaal slecht ging en dat begon effect te hebben op kind (ik was niet meer echt beschikbaar mentaal) en daar was mijn grens van heb hulp nodig. Daar zit een psycholoog en we vonden het wel een goed idee wat weggestopte zaken te gaan behandelen.
Tuurlijk. Ben wel ready maar ja wel enge beerput om open te trekken maaaaaarja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Prima plan.
Gewoon meewerken en een beetje je best doen.
You have to deal with it.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben wel ready maar ja wel enge beerput om open te trekken maaaaaarja.
Waarom ben je dan voor zwarte Pietquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Racisme is niet oké!
Dat is geen racismequote:Op vrijdag 22 november 2019 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ben je dan voor zwarte Piet
Gaat het wel goed met je.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het geil als je zo tegen mij doet.
Haha ja en je vrouw heeft ook geen paardenbek zekerquote:
Sooooo koekoekquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, vies ventje was dat
Ahaahahahahquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha ja en je vrouw heeft ook geen paardenbek zeker
Zo danquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
Iemand nog wakker behalve Mortaxx
Geen ideequote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
Hiep hoi heujjjjjquote:
Ja ik ben erquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
Zo praat je niet over mijn beste vriend van foKquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh haags debieltje is er weer wat een zwarte dag
Waarom kies jij steeds zulke rare vrienden uitquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn beste vriend van foK
Heyyquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:47 schreef Zosk het volgende:
De mod/user verhoudingen zijn hier nog steeds fantastisch zie ik
Hee je hebt chloro net gemistquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, vies ventje was dat
Ik wil ook niet zo kwaad spreken over Haags. Maar de Slowchat leefde weer op.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn beste vriend van foK
Omdat hij weg was?quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zo kwaad spreken over Haags. Maar de Slowchat leefde weer op.
Deze chat draait op afgunst, dat moet jij toch wel weten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:49 schreef UitStraling het volgende:
Haags is een goed boerende zelfstandige, heeft een knappe vriendin en een leuke dochter, wat hebben jullie tegen hem?
Hallontjes.quote:
Oh dacht dat zijn vriendin op de foto stond met hem maar dat zal iemand anders zijn gelukkigquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:49 schreef UitStraling het volgende:
Haags is een goed boerende zelfstandige, heeft een knappe vriendin en een leuke dochter, wat hebben jullie tegen hem?
kutversiequote:
Hou je bek man vies aids varken!!!!quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh haags debieltje is er weer wat een zwarte dag
Beter dan het origineelquote:
GEEF ME LINK DAN!!!!!quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jongens onze boy Dima wordt geroast in het cryptotopic
Zie haar history, is wel ploegen hoor met wat je dan allemaal tegenkomt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
GEEF ME LINK DAN!!!!!
IK FILEER ZE ALLEMAAL
Die had al lang miljonair moeten zijn. Oh nee, zijn geweldige investering blijkt een Chinese scam te zijnquote:Op zaterdag 23 november 2019 11:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jongens onze boy Dima wordt geroast in het cryptotopic
Deze week?quote:
In elke sc posten ook nietquote:
Ik zag je net nogal raar doen in een andere sc, of eigenlijk leek je gewoon jezelf.quote:
Nee gek.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel als je de rest van de nachten maar 4 uur pakt.
Niet dat ik weet?quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zag je net nogal raar doen in een andere sc, of eigenlijk leek je gewoon jezelf.
Ik heb het idee dat je langzaam afscheid gaat nemen van het moderator zijn, klopt dit?
Misschien was ik er wel gewoon aan toe?quote:
Doordeweeks probeer k wel minimaal 6 uur te pakken. Lukt meestalquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel als je de rest van de nachten maar 4 uur pakt.
Welke klachten?quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Okok.
De klachten worden wel luider maar jouw keuze.
Could be. Wat heb je uitgespookt?quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien was ik er wel gewoon aan toe?
2 dikke joints gerookt. Viel wel mee dusquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:34 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Could be. Wat heb je uitgespookt?
Net lekker spareribs gebakkenquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:37 schreef Solotovski het volgende:
Zo ff paar loempia's scoren jazeker
Een wasbeer met hondsdolheid aan je pik laten likken ook niet.quote:
Oh ja valt mee. Lekker neefquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
2 dikke joints gerookt. Viel wel mee dus
Rauwe marmottennieren eten ook niet gezien dat het je de longpest op kan leveren. Mongolenquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Een wasbeer met hondsdolheid aan je pik laten likken ook niet.
Doe zosk de groetenquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:37 schreef Solotovski het volgende:
Zo ff paar loempia's scoren jazeker
Klinkt als hun probleemquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je zei laatst dat mensen ontevreden over je waren.
Alsjeblieft niet nog zo’n incelkneus. Solo kan het prima soloquote:
Chevy heeft tenminste enige intelligentie/visie.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet nog zo’n incelkneus. Solo kan het prima solo
Ik heb feeling voor KLBquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Chevy heeft tenminste enige intelligentie/visie.
Dat missen die andere 3.
Hahahah goeiequote:Op zaterdag 23 november 2019 12:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat missen die andere 3.
Wie weet. Goede suggestie in ieder geval vriendquote:
Nu je er toch bent.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie weet. Goede suggestie in ieder geval vriend
Wie visie wil moet naar de oogarts.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat missen die andere 3.
Ik ga niet vrijwillig weg iigquote:
Zal er eens over nadenken.quote:
Je moet wel ophouden met je grappen te herhalen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie visie wil moet naar de oogarts.
Zolang ama er nog is is jouw plek nog niet in gevaar.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ga niet vrijwillig weg iig![]()
Mensen hebben mij nodig hier
Je moet je janksmoel houdenquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang ama er nog is is jouw plek nog niet in gevaar.
Oké kapitein.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet wel ophouden met je grappen te herhalen.
Ik ga liever kinderen maken vriendquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké kapitein.
Jij lijkt er wel kijk op te hebben. Niks voor jou, het blauwe kleurtje?
Ja ik ook. Maar ja hahahahahquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga liever kinderen maken vriend
Het is niet dat die ooit moet stoppen omdat ze geen tijd heeftquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang ama er nog is is jouw plek nog niet in gevaar.
In datzelfde licht, niks voor jou dat blauw?quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het is niet dat die ooit moet stoppen omdat ze geen tijd heeft
Ahahahhahahahahauahauauahayayayayayayahahahaháhquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In datzelfde licht, niks voor jou dat blauw?
Hatseflatsquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In datzelfde licht, niks voor jou dat blauw?
Zoo hoort dat maat.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bam, recht op die werkeloze kin.
Het oudste werk ter wereld zekerquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb gewoon werk hoor jokes on you hahahahahaha
Ik keur deze post goed, 9/10.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoo hoort dat maat.
[..]
Het oudste werk ter wereld zeker
Oei hebben we je geraaktquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ondertussen zitten jullie hier als 3 incels
Zou het enige zijn wat jij in jaren raaktquote:
heet, foto's van je (ontsokte) voeten ter visualisatie?quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Mannen liggen aan mijn voeten omdat ik zo’n succesvolle zakenvrouw ben
In je fb dmquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heet, foto's van je (ontsokte) voeten ter visualisatie?
Dat zou niet best zijn nee (lol)quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou het enige zijn wat jij in jaren raakt
Nog even geduld vriendin. Hij komt er op een dag. Dan gaan we meteen even mooi de hort op.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Gelukkig heb je je cheapass rolex nog
Oh wacht
Nee dank je, ga voor echte mannenquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn nee (lol)
[..]
Nog even geduld vriendin. Hij komt er op een dag. Dan gaan we meteen even mooi de hort op.
Alsof ik met jou de hort op wilquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee dank je, ga voor echte mannen
Alsof je de keuze hebtquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof ik met jou de hort op wil
Jawel gek. Gemiste slaap moet je inhouden zodat je hart voldoende in ruststand is, anders ga je eerder dood enzo.quote:
Hey kapitein vieroogquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:05 schreef Treinhoer het volgende:
Impliceer je dat mensen hier een hart hebben?
Wie heeft jou pijn gedaan?quote:Op zaterdag 23 november 2019 15:05 schreef Treinhoer het volgende:
Impliceer je dat mensen hier een hart hebben?
Als je niet slaapt leef je bijna 1/3e langerquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jawel gek. Gemiste slaap moet je inhouden zodat je hart voldoende in ruststand is, anders ga je eerder dood enzo.
Kanker maakt wel slanker. Handig tegen overgewicht.quote:Op zaterdag 23 november 2019 16:52 schreef 00wildchild het volgende:
Taksi is echt goor kun je net zo goed meteen aan de chemo gaan
Haha een grapje over kanker. (lol)quote:Op zaterdag 23 november 2019 17:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kanker maakt wel slanker. Handig tegen overgewicht.
super edgyquote:Op zaterdag 23 november 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha een grapje over kanker. (lol)
He Haags hoe is die, jonge?quote:
Welkom in de sc van KLBquote:
Dank je! Ik kan soms heel vervelend zijn maar doe mijn best mijn leven te beterenquote:
Zei ik ook in m'n sollicitatie als modquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dank je! Ik kan soms heel vervelend zijn maar doe mijn best mijn leven te beteren
We staan op de bankenquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dank je! Ik kan soms heel vervelend zijn maar doe mijn best mijn leven te beteren
Doe ff een goed woordje voor me als onz mod, murp negeert me nuquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zei ik ook in m'n sollicitatie als mod
Zijn ze toch ff mooi ingetuind
Is wel het enige subforum dat bij je past jaquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Doe ff een goed woordje voor me als onz mod, murp negeert me nu
Mod is niks voor jou.quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Doe ff een goed woordje voor me als onz mod, murp negeert me nu
Doe maar ff danquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is wel het enige subforum dat bij je past ja
Sommige dingen moet je gewoon niet willen, beste quotidienquote:
Is toch kek zo'n blauw kleurtjequote:Op zaterdag 23 november 2019 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon niet willen, beste quotidien
Ik kan dit beamenquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is toch kek zo'n blauw kleurtje
Het machtsgevoel is niet in woorden uit te drukkenquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is toch kek zo'n blauw kleurtje
Kan ik toch nog een gevoel van controle hebben wat ik irl misquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het machtsgevoel is niet in woorden uit te drukken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan ik toch nog een gevoel van controle hebben wat ik irl mis
Niemand gaat je mentionenquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:54 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer kan ik weer inschakelen voor het betere handwerk?
O mention mij dan maar even.
Ho ho ho even gedragen graagquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet je baldadige kutsmoel houden.
Ziedendquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet je baldadige kutsmoel houden.
IJstheequote:
Rosequote:
Gewoon aan zuigen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Rose
Ik wilde een fles wijn opentreken maar heb geen ontkurker
Oh wist niet dat je dood bent als je slaapt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 16:58 schreef TTSS het volgende:
[..]
Als je niet slaapt leef je bijna 1/3e langer
Mindblowing!quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh wist niet dat je dood bent als je slaapt.
Welkom weer in de SC. Leuk dat je weer eens binnen komt vallenquote:
Ok haagsquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Welkom weer in de SC. Leuk dat je weer eens binnen komt vallen
Jeetje, wat een gezelligheid zo, ben er stil van.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Welkom weer in de SC. Leuk dat je weer eens binnen komt vallen
Lachen geblazenquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Will & Grace, maar dat is achtergrond.
Net als Rachel en Monica van Friends.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, het is echt achterlijk flauw. Allemaal aan de botox.
Ken ik nietquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:43 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Net als Rachel en Monica van Friends.
Van Rachel schrok ik. NOOIT VERWACHT. WAS ZO ERG. OVERLEEF DIT NIET.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:43 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Net als Rachel en Monica van Friends.
Achja iedereen moet er op een gegeven moment aan geloven.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Van Rachel schrok ik. NOOIT VERWACHT. WAS ZO ERG. OVERLEEF DIT NIET.
Jij ook?quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:45 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Achja iedereen moet er op een gegeven moment aan geloven.
Oh wacht, hebben we 't wel over hetzelfde? Ik doelde op ouder worden. Jij?quote:
Ik probeerde te vechten tegen mijn gevoel voor Rachel. Maar ik zou iedere druppel van mijn lichaam aan haar willen gevenquote:
ik doelde op botoxquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:46 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Oh wacht, hebben we 't wel over hetzelfde? Ik doelde op ouder worden. Jij?
43 toch?quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:49 schreef Cronometer het volgende:
Het is 21 uur en ik wil slapen. Officieel oud hier.
Dat lijkt er meer op. Waarom niet aan Monica? Phoebe behoeft geen uitlegquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik probeerde te vechten tegen mijn gevoel voor Rachel. Maar ik zou iedere druppel van mijn lichaam aan haar willen geven
Jezus zijn jullie daar nogquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Moet weer aan de arbeid maar verwacht jullie maandag weer hier. Dan gaan we die meet eens serieus organiseren.
Is goed vriend kan niet wachtenquote:Op zaterdag 23 november 2019 20:51 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Moet weer aan de arbeid maar verwacht jullie maandag weer hier. Dan gaan we die meet eens serieus organiseren.
Het zal er nooit van komen ook.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
vorige keer dat ik hier was werd dat ook al besproken
Ik heb hetzelfde. Ben kapooottttdoodmoequote:Op zaterdag 23 november 2019 20:49 schreef Cronometer het volgende:
Het is 21 uur en ik wil slapen. Officieel oud hier.
wie ben jij lanquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ben kapooottttdoodmoe
Levensmoeheidquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Ben kapooottttdoodmoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |