Oké kapitein.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet wel ophouden met je grappen te herhalen.
Ik ga liever kinderen maken vriendquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oké kapitein.
Jij lijkt er wel kijk op te hebben. Niks voor jou, het blauwe kleurtje?
Ja ik ook. Maar ja hahahahahquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ga liever kinderen maken vriend
Het is niet dat die ooit moet stoppen omdat ze geen tijd heeftquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang ama er nog is is jouw plek nog niet in gevaar.
In datzelfde licht, niks voor jou dat blauw?quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het is niet dat die ooit moet stoppen omdat ze geen tijd heeft
Ahahahhahahahahauahauauahayayayayayayahahahaháhquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In datzelfde licht, niks voor jou dat blauw?
Hatseflatsquote:Op zaterdag 23 november 2019 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In datzelfde licht, niks voor jou dat blauw?
Zoo hoort dat maat.quote:Op zaterdag 23 november 2019 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bam, recht op die werkeloze kin.
Het oudste werk ter wereld zekerquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb gewoon werk hoor jokes on you hahahahahaha
Ik keur deze post goed, 9/10.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoo hoort dat maat.
[..]
Het oudste werk ter wereld zeker
Oei hebben we je geraaktquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ondertussen zitten jullie hier als 3 incels
Zou het enige zijn wat jij in jaren raaktquote:
heet, foto's van je (ontsokte) voeten ter visualisatie?quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Mannen liggen aan mijn voeten omdat ik zo’n succesvolle zakenvrouw ben
In je fb dmquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heet, foto's van je (ontsokte) voeten ter visualisatie?
Dat zou niet best zijn nee (lol)quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou het enige zijn wat jij in jaren raakt
Nog even geduld vriendin. Hij komt er op een dag. Dan gaan we meteen even mooi de hort op.quote:Op zaterdag 23 november 2019 14:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Gelukkig heb je je cheapass rolex nog
Oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |