Racen en gitaar spelenquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ken ik niet..
Wat vind je leuk om te doen?
Op PC ja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Racen?
En kan je dat een beetje, spelen op een gitaar?
Dat schijnt te kloppen. Misschien is een band wat voor mij. (alligatorband) (lol)quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Spelen op een gitaar is toch chickmagnetmaterial?
Dat laatste heb ik net zitten doen man.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:33 schreef FernandoMartinez het volgende:
Haags, kan je je postaantal niet omzetten in FOK!coins, zodat je kan rentenieren op een tropisch eiland?
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat schijnt te kloppen. Misschien is een band wat voor mij. (alligatorband) (lol)
Op zich wel een goede naam voor een band.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Zelfspot is je niet vreemd, al heb je daar jaren op kunnen oefenen natuurlijk.
Beter dan Gspotquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich wel een goede naam voor een band.
Redband. Lolquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich wel een goede naam voor een band.
Dat was vakantie, ik zei rentenierenquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik net zitten doen man.
Prima idee maat.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat was vakantie, ik zei rentenieren
Heb je thuis weinig te zeggen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:37 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Dat was vakantie, ik zei rentenieren
Zijn moeder heeft de broek aan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je thuis weinig te zeggen?
Hij heeft ineens een mening hier, er moet iets aan de hand zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft de broek aan.
Dat kan en dat mag.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij heeft ineens een mening hier, er moet iets aan de hand zijn.
Nee dat ie trainer wordt bij zo'n club en dan gaat alles goedquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk! Op bezoek in het drugskartel ?
Ik begreep dat die wedstrijden altijd drie uur later begonnen omdat zijn hele selectie de lijnen van het voetbalveld aan het opsnuiven waren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee dat ie trainer wordt bij zo'n club en dan gaat alles goed
Fijn dat je er weer bent jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begreep dat die wedstrijden altijd drie uur later begonnen omdat zijn hele selectie de lijnen van het voetbalveld aan het opsnuiven waren.
Mijn mening wordt op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je thuis weinig te zeggen?
Wat een grapjas ben je ookquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begreep dat die wedstrijden altijd drie uur later begonnen omdat zijn hele selectie de lijnen van het voetbalveld aan het opsnuiven waren.
Zoethoudertjequote:Op vrijdag 22 november 2019 21:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mijn mening wordt op prijs gesteld.
Ze is veel te druk, slim op zichzelf.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende date?
OK.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze is veel te druk, slim op zichzelf.
Ik duim voor volgende maand.
Lekker toch, zonnebankje erbij. Helemaal rdyquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:07 schreef 00wildchild het volgende:
Morgen lekker rib uit m’n lijf. Echt een hekel aan kappers.
Beetje verzorgd erbij lopen is ook al een luxe geworden tegenwoordig. Kapper waar ik normaal heen ga is ineens 56 euro geworden voor alleen knippen. Lololol. Doei!quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker toch, zonnebankje erbij. Helemaal rdy
Hoi, wij kennen elkaar nog niet geloof ik.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:07 schreef 00wildchild het volgende:
Morgen lekker rib uit m’n lijf. Echt een hekel aan kappers.
Zijn toch wel meer kappersquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Beetje verzorgd erbij lopen is ook al een luxe geworden tegenwoordig. Kapper waar ik normaal heen ga is ineens 56 euro geworden voor alleen knippen. Lololol. Doei!
Ja zat hier. Heb andere gevonden. Knippen en Olaplex voor het fantastische bedrag van maar 65 euro.quote:
Ben nogal oppervlakkig. Eerst picsquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
En ondertussen kijk ik verder...
@:SimonedeBeauvoir
Pics willen zien is iets voor onzekere mensen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben nogal oppervlakkig. Eerst pics
Dat lijkt me erg ongemakkelijkquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou meeten?
Had Sugar Lee Hooper geen last van.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:13 schreef 00wildchild het volgende:
Althans 65 hoop ik kan ook zomaar 75 worden want lang haar toeslag
Nee maar chemo is wel duurder dan kapper tho.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had Sugar Lee Hooper geen last van.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je hier al je debiliteit los kan laten zonder gevolgen
Je bent best normaalquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:18 schreef 00wildchild het volgende:
In het echt denken mensen dat ik normaal ben ahahahahahaha ze moesten eens weten
Ben vroeger gepest, dan krijg je dat. Irrationeel, I know.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waar heb je het idee opgevat dat wat jij doet niet normaal is?
Ja ik ook.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben vroeger gepest, dan krijg je dat.
Geloof ik nietquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ben vroeger gepest, dan krijg je dat. Irrationeel, I know.
Huidskleur, m’n verwaarlozende dronken ouders, kleding, van alles.quote:
Goed van je dat je dat doet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Huidskleur, m’n verwaarlozende dronken ouders, kleding, van alles.
Sta op een lijst om jeugd onder de loep te nemen. Functioneer best prima hoor, maar het zal vast deugd doen.
Walgelijk!quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Was 1 van de paar gekleurde kinderen in een wit dorp. Dan ben je snel de lul.
Deze post ga ik negeren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maak eens een goede grap over negeren ofzo..
Waarmee hebben ze jou gepest?
Degene die me daar gewoon voor inschreefquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed van je dat je dat doet.
Wat hielp je over de drempel?
Prima plan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Degene die me daar gewoon voor inschreefwas ivm de ex naar de ha gegaan omdat ik echt helemaal slecht ging en dat begon effect te hebben op kind (ik was niet meer echt beschikbaar mentaal) en daar was mijn grens van heb hulp nodig. Daar zit een psycholoog en we vonden het wel een goed idee wat weggestopte zaken te gaan behandelen.
Tuurlijk. Ben wel ready maar ja wel enge beerput om open te trekken maaaaaarja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Prima plan.
Gewoon meewerken en een beetje je best doen.
You have to deal with it.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ben wel ready maar ja wel enge beerput om open te trekken maaaaaarja.
Waarom ben je dan voor zwarte Pietquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Racisme is niet oké!
Dat is geen racismequote:Op vrijdag 22 november 2019 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ben je dan voor zwarte Piet
Gaat het wel goed met je.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het geil als je zo tegen mij doet.
Haha ja en je vrouw heeft ook geen paardenbek zekerquote:
Sooooo koekoekquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, vies ventje was dat
Ahaahahahahquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha ja en je vrouw heeft ook geen paardenbek zeker
Zo danquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
Iemand nog wakker behalve Mortaxx
Geen ideequote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
Iemand nog wakker behalve Mortaxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |