Hiep hoi heujjjjjquote:
Ja ik ben erquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
Iemand nog wakker behalve Mortaxx
Zo praat je niet over mijn beste vriend van foKquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh haags debieltje is er weer wat een zwarte dag
Waarom kies jij steeds zulke rare vrienden uitquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn beste vriend van foK
Heyyquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:47 schreef Zosk het volgende:
De mod/user verhoudingen zijn hier nog steeds fantastisch zie ik
Hee je hebt chloro net gemistquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, vies ventje was dat
Ik wil ook niet zo kwaad spreken over Haags. Maar de Slowchat leefde weer op.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn beste vriend van foK
Omdat hij weg was?quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zo kwaad spreken over Haags. Maar de Slowchat leefde weer op.
Deze chat draait op afgunst, dat moet jij toch wel weten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:49 schreef UitStraling het volgende:
Haags is een goed boerende zelfstandige, heeft een knappe vriendin en een leuke dochter, wat hebben jullie tegen hem?
Hallontjes.quote:
Oh dacht dat zijn vriendin op de foto stond met hem maar dat zal iemand anders zijn gelukkigquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:49 schreef UitStraling het volgende:
Haags is een goed boerende zelfstandige, heeft een knappe vriendin en een leuke dochter, wat hebben jullie tegen hem?
kutversiequote:
Hou je bek man vies aids varken!!!!quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh haags debieltje is er weer wat een zwarte dag
Beter dan het origineelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |