Hiep hoi heujjjjjquote:
Ja ik ben erquote:Op zaterdag 23 november 2019 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
Iemand nog wakker behalve Mortaxx
Zo praat je niet over mijn beste vriend van foKquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh haags debieltje is er weer wat een zwarte dag
Waarom kies jij steeds zulke rare vrienden uitquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn beste vriend van foK
Heyyquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:47 schreef Zosk het volgende:
De mod/user verhoudingen zijn hier nog steeds fantastisch zie ik
Hee je hebt chloro net gemistquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, vies ventje was dat
Ik wil ook niet zo kwaad spreken over Haags. Maar de Slowchat leefde weer op.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn beste vriend van foK
Omdat hij weg was?quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:16 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zo kwaad spreken over Haags. Maar de Slowchat leefde weer op.
Deze chat draait op afgunst, dat moet jij toch wel weten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:49 schreef UitStraling het volgende:
Haags is een goed boerende zelfstandige, heeft een knappe vriendin en een leuke dochter, wat hebben jullie tegen hem?
Hallontjes.quote:
Oh dacht dat zijn vriendin op de foto stond met hem maar dat zal iemand anders zijn gelukkigquote:Op zaterdag 23 november 2019 02:49 schreef UitStraling het volgende:
Haags is een goed boerende zelfstandige, heeft een knappe vriendin en een leuke dochter, wat hebben jullie tegen hem?
kutversiequote:
Hou je bek man vies aids varken!!!!quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh haags debieltje is er weer wat een zwarte dag
Beter dan het origineelquote:
GEEF ME LINK DAN!!!!!quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jongens onze boy Dima wordt geroast in het cryptotopic
Zie haar history, is wel ploegen hoor met wat je dan allemaal tegenkomt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 11:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
GEEF ME LINK DAN!!!!!
IK FILEER ZE ALLEMAAL
Die had al lang miljonair moeten zijn. Oh nee, zijn geweldige investering blijkt een Chinese scam te zijnquote:Op zaterdag 23 november 2019 11:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Jongens onze boy Dima wordt geroast in het cryptotopic
Deze week?quote:
In elke sc posten ook nietquote:
Ik zag je net nogal raar doen in een andere sc, of eigenlijk leek je gewoon jezelf.quote:
Nee gek.quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel als je de rest van de nachten maar 4 uur pakt.
Niet dat ik weet?quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zag je net nogal raar doen in een andere sc, of eigenlijk leek je gewoon jezelf.
Ik heb het idee dat je langzaam afscheid gaat nemen van het moderator zijn, klopt dit?
Misschien was ik er wel gewoon aan toe?quote:
Doordeweeks probeer k wel minimaal 6 uur te pakken. Lukt meestalquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel als je de rest van de nachten maar 4 uur pakt.
Welke klachten?quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Okok.
De klachten worden wel luider maar jouw keuze.
Could be. Wat heb je uitgespookt?quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Misschien was ik er wel gewoon aan toe?
2 dikke joints gerookt. Viel wel mee dusquote:Op zaterdag 23 november 2019 12:34 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Could be. Wat heb je uitgespookt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |