omg watquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:56 schreef Cronometer het volgende:
Veereli deed da took met haar trio
Oh ga ze ook absoluut niet delenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:56 schreef Cronometer het volgende:
Ik hoef andermans sletten verhalen niet te horen, zet ze niet hier ofzo Myrrr. Veereli deed da took met haar trio en die had daar spijt van na een paar dagen.
Lekker voor je houdenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh ga ze ook absoluut niet delenik ga helemaal stuk.
ik ben waarschijnlijk de enige vrouw die bewust niet date na een lange relatie. Even afstand, aan mijzelf werken en zo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
en hoe je nieuwe vlam leren kennen
en hoezo zo snel al nieuwe
Tinder aangeslingerd zonder echte intenties, maar ja gesprekken gingen zo vibe dat we er niet omheen konden dus spraken we maar af en dat was bingo.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:01 schreef Dimachaerus het volgende:
en hoe je nieuwe vlam leren kennen
en hoezo zo snel al nieuwe
Kan prima tegelijk hoor. Ga niet samenwonen ofzo we zien elkaar gewoon af en toe en doe er zat naast.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik ben waarschijnlijk de enige vrouw die bewust niet date na een lange relatie. Even afstand, aan mijzelf werken en zo.
CHicks gaan gelijk op een andere lul.
benen bij elkaar mensquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kan prima tegelijk hoor. Ga niet samenwonen ofzo we zien elkaar gewoon af en toe en doe er zat naast.
Knap dat je dit o snel gevonden hebtquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
ik lees nu trio verhaal veereli
tering wat geil
Link?quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
ik lees nu trio verhaal veereli
tering wat geil
Nee kan niet te goeie echt iedereen heeft geen ideequote:
Okéquote:Op zaterdag 23 november 2019 23:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee kan niet te goeie echt iedereen heeft geen idee
Dit was ook niet de bedoeling oké.Verveelde me gewoon en gesprekken gingen zo flowy al meteen. Moest 2 weken daarna toch al in zijn woonplaats zijn beeeest ver bij mij vandaan dus toen hebben we meteen maar afgesproken en was echt heel leuk.
quote:
Ik spreek niet snel af, anders had ik afgsproken met iemand die echt leuk was. Ik durfde niet. You go girl.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:13 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee kan niet te goeie echt iedereen heeft geen idee
Dit was ook niet de bedoeling oké.Verveelde me gewoon en gesprekken gingen zo flowy al meteen. Moest 2 weken daarna toch al in zijn woonplaats zijn beeeest ver bij mij vandaan dus toen hebben we meteen maar afgesproken en was echt heel leuk.
bij mij zit altijd super strak condoomquote:Op maandag 1 februari 2016 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lengte doet er niet toe he, wel zn dunne slurfje.
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bij mij zit altijd super strak condoom
heb je dan dikke lala?
Bij mij past die altijd als een handschoen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bij mij zit altijd super strak condoom
heb je dan dikke lala?
Je bent een zieke HOMOquote:
Ik ook niet hoor. Maar met deze moest wel. Had je moeten doen stommie. Angst niet je wensen in de weg laten zittennnn.quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik spreek niet snel af, anders had ik afgsproken met iemand die echt leuk was. Ik durfde niet. You go girl.
Sad life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |