Dus die flikker vertelde het je niet eens. Mannen zijn stront.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat werd te lang.
[..]
Jep.
Chill girl, rustig aanquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:37 schreef 00wildchild het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en dan lekker de hele avond knuffelen en elkaar nog meer leren kennen en lekker slapen en samen wakker worden en en en enIk walg van mezelf.
Ja echt. Drink nauwelijks meer. Alleen als ik uitga en soms thuis 2 drankjes maar dat was het dan.quote:
Klopt. Zelfs deze nieuwe maarja toch van stapel af donderstralen hè en het niet eens proberen tegen te houden. 🤦🏻♀quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dus die flikker vertelde het je niet eens. Mannen zijn stront.
Je bent echt de heilige maagd maria hèquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:42 schreef Cronometer het volgende:
Myrr, je bent jong, al doende leer je, het is niet erg allemaal
Klopt. Life, ben wel trots op mezelf.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:42 schreef Cronometer het volgende:
Myrr, je bent jong, al doende leer je, het is niet erg allemaal
Is normaal na een verbroken relatie, enjoyquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:42 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs deze nieuwe maarja toch van stapel af donderstralen hè en het niet eens proberen tegen te houden. 🤦🏻♀
Ik denk dat ik vrij braaf ben ja.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent echt de heilige maagd maria hè
Oh dat zeker 😈quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Is normaal na een verbroken relatie, enjoy
Brengt je niksquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrij braaf ben ja.
Iig een natte kutquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
al slettend rondneuken ook niet
Jammer ditquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In overvloed maar die hou ik lekker voor mezelf![]()
App nou gewoon naar crono, ze is zo benieuwd.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In overvloed maar die hou ik lekker voor mezelf![]()
We willen alles horenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
De lieve dingen horen jullie wel
Zelfs mijn vriendinnen weten niet wat we allemaal hebben uitgespookt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
App nou gewoon naar crono, ze is zo benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |