Nergens aan. Was een lolletje.quote:
Binnenkant van jouw hoofd zou wel een interessante docu opleveren. Zin om een te maken met me? 😍quote:
Goed.quote:Op zondag 24 november 2019 11:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Binnenkant van jouw hoofd zou wel een interessante docu opleveren. Zin om een te maken met me? 😍
Ja hoor dat mag.quote:Op zondag 24 november 2019 11:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Goed.
Mag ik dan tijdens de docu mijn testikels de hele tijd laten zien?
Omdat je de hele tijd aan testikels denkt? HAHAATJESquote:Op zondag 24 november 2019 11:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Goed.
Mag ik dan tijdens de docu mijn testikels de hele tijd laten zien?
Blijf je dan ook daar? Dat zou ik heel fijn vindenquote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef Kiid het volgende:
Als ik straks mod ben van ONZ dan zal ik jullie nooit vergeten vrienden
Nee, blijf hier nog wel een beetje in contact met de mensen. Je kan je afkomst niet in 1 keer aan de kant zetten bij het eerste succes. Ik zal ook jullie helpenquote:Op zondag 24 november 2019 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijf je dan ook daar? Dat zou ik heel fijn vinden
quote:Op zondag 24 november 2019 13:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, blijf hier nog wel een beetje in contact met de mensen. Je kan je afkomst niet in 1 keer aan de kant zetten bij het eerste succes. Ik zal ook jullie helpen
Dat zou leuk zijn, ik begin binnenkort op KLB.quote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef Kiid het volgende:
Als ik straks mod ben van ONZ dan zal ik jullie nooit vergeten vrienden
We zouden een magisch duo vormenquote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, ik begin binnenkort op KLB.
Zie hem nergensquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is al helemaal overtreffende trap toekomstige collegaquote:Op zondag 24 november 2019 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb nog nooit call of duty gehad in mijn leven.
Na 5 december pas. En op 31 december gaat hij op de brandstapel.quote:Op zondag 24 november 2019 15:55 schreef Kiid het volgende:
Mensen die de Kerstboom nog niet hebben staan
We moeten sws ff samen gaan bazen dan broerquote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Catkiller het volgende:
60 euro betalen om in je reet geneukt te worden en met een onvoldaan gevoel naar bed te gaan.!
quote:Op zondag 24 november 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
N
[..]
Na 5 december pas. En op 31 december gaat hij op de brandstapel.
Kerstbomen zijn net als vrouwen he, het versieren is vrij makkelijk maar na 2 dagen is het beste er wel vanaf.quote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is veel te kort man. Dit is al ziek laat
Ter vervanging van hoop ikquote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus de Apexspeler die lootboxen kooptquote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Catkiller het volgende:
60 euro betalen om in je reet geneukt te worden en met een onvoldaan gevoel naar bed te gaan.!
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordigquote:Op zondag 24 november 2019 15:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is al helemaal overtreffende trap toekomstige collega
Hey Marco, pannenkoekquote:Op zondag 24 november 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordig
Uncharted is altijd genietenquote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ben hardcore treasurehunter in the Lost Legacy
Beter pannenkoek dan SS’er HAHAHAquote:
Wowquote:Op zondag 24 november 2019 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter pannenkoek dan SS’er HAHAHA
Wel raar dat z’n microfoontje nog openstond.quote:
Mja, kon er wel om lachen.quote:Op zondag 24 november 2019 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel raar dat z’n microfoontje nog openstond.
Typisch hahahaquote:Op zondag 24 november 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja, kon er wel om lachen.
Die koop ik niet en dan nog heeft het niks te maken met wat voor frustrerend campspel dat Call of Duty is.quote:Op zondag 24 november 2019 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aldus de Apexspeler die lootboxen koopt
Ik zag een plaatje van iemand waarop stond dat je al minstens een maand offline bent.quote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ben hardcore treasurehunter in the Lost Legacy
Je bent gewoon slecht vriend. Roll een keer met mij mee en ik laat het je zienquote:Op zondag 24 november 2019 16:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die koop ik niet en dan nog heeft het niks te maken met wat voor frustrerend campspel dat Call of Duty is.
Ken ik niet vriendquote:Op zondag 24 november 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |