Nergens aan. Was een lolletje.quote:
Binnenkant van jouw hoofd zou wel een interessante docu opleveren. Zin om een te maken met me? 😍quote:
Goed.quote:Op zondag 24 november 2019 11:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Binnenkant van jouw hoofd zou wel een interessante docu opleveren. Zin om een te maken met me? 😍
Ja hoor dat mag.quote:Op zondag 24 november 2019 11:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Goed.
Mag ik dan tijdens de docu mijn testikels de hele tijd laten zien?
Omdat je de hele tijd aan testikels denkt? HAHAATJESquote:Op zondag 24 november 2019 11:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Goed.
Mag ik dan tijdens de docu mijn testikels de hele tijd laten zien?
Blijf je dan ook daar? Dat zou ik heel fijn vindenquote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef Kiid het volgende:
Als ik straks mod ben van ONZ dan zal ik jullie nooit vergeten vrienden
Nee, blijf hier nog wel een beetje in contact met de mensen. Je kan je afkomst niet in 1 keer aan de kant zetten bij het eerste succes. Ik zal ook jullie helpenquote:Op zondag 24 november 2019 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijf je dan ook daar? Dat zou ik heel fijn vinden
quote:Op zondag 24 november 2019 13:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, blijf hier nog wel een beetje in contact met de mensen. Je kan je afkomst niet in 1 keer aan de kant zetten bij het eerste succes. Ik zal ook jullie helpen
Dat zou leuk zijn, ik begin binnenkort op KLB.quote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef Kiid het volgende:
Als ik straks mod ben van ONZ dan zal ik jullie nooit vergeten vrienden
We zouden een magisch duo vormenquote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, ik begin binnenkort op KLB.
Zie hem nergensquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, ik begin binnenkort op KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |