Blijf je dan ook daar? Dat zou ik heel fijn vindenquote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef Kiid het volgende:
Als ik straks mod ben van ONZ dan zal ik jullie nooit vergeten vrienden
Nee, blijf hier nog wel een beetje in contact met de mensen. Je kan je afkomst niet in 1 keer aan de kant zetten bij het eerste succes. Ik zal ook jullie helpenquote:Op zondag 24 november 2019 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Blijf je dan ook daar? Dat zou ik heel fijn vinden
quote:Op zondag 24 november 2019 13:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, blijf hier nog wel een beetje in contact met de mensen. Je kan je afkomst niet in 1 keer aan de kant zetten bij het eerste succes. Ik zal ook jullie helpen
Dat zou leuk zijn, ik begin binnenkort op KLB.quote:Op zondag 24 november 2019 13:19 schreef Kiid het volgende:
Als ik straks mod ben van ONZ dan zal ik jullie nooit vergeten vrienden
We zouden een magisch duo vormenquote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, ik begin binnenkort op KLB.
Zie hem nergensquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is al helemaal overtreffende trap toekomstige collegaquote:Op zondag 24 november 2019 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb nog nooit call of duty gehad in mijn leven.
Na 5 december pas. En op 31 december gaat hij op de brandstapel.quote:Op zondag 24 november 2019 15:55 schreef Kiid het volgende:
Mensen die de Kerstboom nog niet hebben staan
We moeten sws ff samen gaan bazen dan broerquote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Catkiller het volgende:
60 euro betalen om in je reet geneukt te worden en met een onvoldaan gevoel naar bed te gaan.!
quote:Op zondag 24 november 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
N
[..]
Na 5 december pas. En op 31 december gaat hij op de brandstapel.
Kerstbomen zijn net als vrouwen he, het versieren is vrij makkelijk maar na 2 dagen is het beste er wel vanaf.quote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is veel te kort man. Dit is al ziek laat
Ter vervanging van hoop ikquote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Aldus de Apexspeler die lootboxen kooptquote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Catkiller het volgende:
60 euro betalen om in je reet geneukt te worden en met een onvoldaan gevoel naar bed te gaan.!
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordigquote:Op zondag 24 november 2019 15:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is al helemaal overtreffende trap toekomstige collega
Hey Marco, pannenkoekquote:Op zondag 24 november 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordig
Uncharted is altijd genietenquote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ben hardcore treasurehunter in the Lost Legacy
Beter pannenkoek dan SS’er HAHAHAquote:
Wowquote:Op zondag 24 november 2019 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter pannenkoek dan SS’er HAHAHA
Wel raar dat z’n microfoontje nog openstond.quote:
Mja, kon er wel om lachen.quote:Op zondag 24 november 2019 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel raar dat z’n microfoontje nog openstond.
Typisch hahahaquote:Op zondag 24 november 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja, kon er wel om lachen.
Die koop ik niet en dan nog heeft het niks te maken met wat voor frustrerend campspel dat Call of Duty is.quote:Op zondag 24 november 2019 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aldus de Apexspeler die lootboxen koopt
Ik zag een plaatje van iemand waarop stond dat je al minstens een maand offline bent.quote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ben hardcore treasurehunter in the Lost Legacy
Je bent gewoon slecht vriend. Roll een keer met mij mee en ik laat het je zienquote:Op zondag 24 november 2019 16:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die koop ik niet en dan nog heeft het niks te maken met wat voor frustrerend campspel dat Call of Duty is.
Ken ik niet vriendquote:Op zondag 24 november 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordig
Je bent nog geen mod en praat nu al onzin.quote:Op zondag 24 november 2019 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent gewoon slecht vriend. Roll een keer met mij mee en ik laat het je zien
Alvast oefenen tochquote:Op zondag 24 november 2019 16:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent nog geen mod en praat nu al onzin.
Call of Duty speel je ook voor de SPquote:Op zondag 24 november 2019 16:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die koop ik niet en dan nog heeft het niks te maken met wat voor frustrerend campspel dat Call of Duty is.
Ik ga lekker online knallen hoor vriendquote:Op zondag 24 november 2019 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Call of Duty speel je ook voor de SP
Haal je toch geen voldoening uit, rungundoodrespawnrepeatquote:Op zondag 24 november 2019 16:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga lekker online knallen hoor vriend
Ach, het verzet je gedachte en daar draait het uiteindelijk omquote:Op zondag 24 november 2019 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haal je toch geen voldoening uit, rungundoodrespawnrepeat
Volg dan een goed verhaal in plaats van dat oppervlakkige gerommelquote:Op zondag 24 november 2019 16:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ach, het verzet je gedachte en daar draait het uiteindelijk om
Dat kost teveel moeite vriend. Het moet gewoon hap- en speelklaar zijnquote:Op zondag 24 november 2019 16:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volg dan een goed verhaal in plaats van dat oppervlakkige gerommel
Jij slaat zeker ook het voorspel over en geeft er gewoon een flinke rochel opquote:Op zondag 24 november 2019 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kost teveel moeite vriend. Het moet gewoon hap- en speelklaar zijn
Ja en nee. Gewoon glijmiddel. Gaat als een tierelier en is nog milieuvriendelijk ookquote:Op zondag 24 november 2019 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij slaat zeker ook het voorspel over en geeft er gewoon een flinke rochel op
F1 2k20 nog niet spelenquote:Op zondag 24 november 2019 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme wil ik net n00bs ownen op F1 2019 loopt die weer vast godverdomme. Ze waren net aan het kwalificeren. Dan kan ik uiteraard niet zelf een tijd neerzetten maar ik had wel achteraan kunnen starten en een inhaalrace kunnen rijdenn
Het leven is zo oneerlijk soms.
Is nog niet uit malle jongen.quote:
Wanneer komt die uit dan broerquote:Op zondag 24 november 2019 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is nog niet uit malle jongen.
Wel cool dat Zandvoort dan ook in dat spel zit.
Zomer ‘20 of zo.quote:
Het is tenminste een categorie die het meest wat in de buurt komt van hoe het in het echt is.quote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Racen is misschien wel het allersaaiste dat er is qua gamen, typisch dat meneer rolex hier weer helemaal in opgaat
Met het kleine verschil dat die gasten dus daadwerkelijk op een circuit losgaan.quote:Op zondag 24 november 2019 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is tenminste een categorie die het meest wat in de buurt komt van hoe het in het echt is.
Formule 1 coureurs spelen racespellen om te oefenen. Dat is teringcool.
Ik ga mayb F1 2k19 ook kopen al is het alleen om in de huid te kunnen kruipen van Ricciardoquote:Op zondag 24 november 2019 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Racen is misschien wel het allersaaiste dat er is qua gamen, typisch dat meneer rolex hier weer helemaal in opgaat
Toch zeker wel met playseatquote:Op zondag 24 november 2019 17:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga mayb F1 2k19 ook kopen al is het alleen om in de huid te kunnen kruipen van Ricciardo
De krachten niet maar de baan zelf wel. Je kan door middel van simuleren wel erachter komen waar je het beste instuurt, gas geeft, remt.quote:Op zondag 24 november 2019 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met het kleine verschil dat die gasten dus daadwerkelijk op een circuit losgaan.
Ik denk niet dat een coureur veel beter wordt in een simulator, dat is meer een soort bezigheidstherapie. Je moet toch de baan op met alles erop en eraan, al die krachten en het aanvoelen van de auto ga je niet terugvinden in een sim.
Insgelijks vriend. Met mij gaat het goed, met jou hopelijk ook ondanks je aanwezigheid.quote:Op zondag 24 november 2019 16:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fijn je te zien kerel. Hopelijk gaat het goed, gezien je afwezigheid ga ik daar vanuit.
Waarom wens je dat onze goede lieve coureurs toequote:Op zondag 24 november 2019 17:22 schreef UitStraling het volgende:
Zou echt wel grappig zijn als in zo'n F1 spelletje de baan net anders is zodat de echte coureurtjes brandend en gillend aan hun einde komen.
Omdat het complete onzin is om een spelletje met het echte werk te vergelijken.quote:Op zondag 24 november 2019 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom wens je dat onze goede lieve coureurs toe
quote:Op zondag 24 november 2019 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Insgelijks vriend. Met mij gaat het goed, met jou hopelijk ook ondanks je aanwezigheid.
Houd je smoel joh domme labiele turkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |