Dat is al helemaal overtreffende trap toekomstige collegaquote:Op zondag 24 november 2019 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb nog nooit call of duty gehad in mijn leven.
Na 5 december pas. En op 31 december gaat hij op de brandstapel.quote:Op zondag 24 november 2019 15:55 schreef Kiid het volgende:
Mensen die de Kerstboom nog niet hebben staan
We moeten sws ff samen gaan bazen dan broerquote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Catkiller het volgende:
60 euro betalen om in je reet geneukt te worden en met een onvoldaan gevoel naar bed te gaan.!
quote:Op zondag 24 november 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
N
[..]
Na 5 december pas. En op 31 december gaat hij op de brandstapel.
Kerstbomen zijn net als vrouwen he, het versieren is vrij makkelijk maar na 2 dagen is het beste er wel vanaf.quote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is veel te kort man. Dit is al ziek laat
Ter vervanging van hoop ikquote:Op zondag 24 november 2019 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, ik begin binnenkort op KLB.
Aldus de Apexspeler die lootboxen kooptquote:Op zondag 24 november 2019 15:58 schreef Catkiller het volgende:
60 euro betalen om in je reet geneukt te worden en met een onvoldaan gevoel naar bed te gaan.!
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordigquote:Op zondag 24 november 2019 15:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is al helemaal overtreffende trap toekomstige collega
Hey Marco, pannenkoekquote:Op zondag 24 november 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordig
Uncharted is altijd genietenquote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ben hardcore treasurehunter in the Lost Legacy
Beter pannenkoek dan SS’er HAHAHAquote:
Wowquote:Op zondag 24 november 2019 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter pannenkoek dan SS’er HAHAHA
Wel raar dat z’n microfoontje nog openstond.quote:
Mja, kon er wel om lachen.quote:Op zondag 24 november 2019 16:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel raar dat z’n microfoontje nog openstond.
Typisch hahahaquote:Op zondag 24 november 2019 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mja, kon er wel om lachen.
Die koop ik niet en dan nog heeft het niks te maken met wat voor frustrerend campspel dat Call of Duty is.quote:Op zondag 24 november 2019 16:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Aldus de Apexspeler die lootboxen koopt
Ik zag een plaatje van iemand waarop stond dat je al minstens een maand offline bent.quote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ben hardcore treasurehunter in the Lost Legacy
Je bent gewoon slecht vriend. Roll een keer met mij mee en ik laat het je zienquote:Op zondag 24 november 2019 16:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die koop ik niet en dan nog heeft het niks te maken met wat voor frustrerend campspel dat Call of Duty is.
Ken ik niet vriendquote:Op zondag 24 november 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Line of Sight veel beter. Alleen wel teringdood tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |