Niemands probleemquote:
Ik zou ze bij elkaar leggen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:52 schreef Cronometer het volgende:
Hoe kan je het beste halterschijven opbergen? Iemand een idee
Wilde jij mij niet in elkaar rammen ?quote:
huh, ontdekt door wie?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Was ontdekt en ook ff klaar ermee. Werd zomer enzo.
Oh ja, dit klinkt eigenlijk vrij logischquote:
Denk iemand van school. Kreeg een anonieme dmquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
huh, ontdekt door wie?
[..]
Oh ja, dit klinkt eigenlijk vrij logisch
Alleen maar klieren dacht ik.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilde jij mij niet in elkaar rammen ?
Deed ie wel normaal of dat niet? Wat zuurquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Denk iemand van school. Kreeg een anonieme dm
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Deed ie wel normaal of dat niet? Wat zuur
Yes gaat goedquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ok geen probleem dan toch baby girl
Alles ok met je?
Dat is fijn. Ook saai, maar fijn ahaha.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ja, gaat goed gelukkig, geen labiele buien meer
Nee, nee. dit is goed. Ik voel me heerlijk zo. Leven is ups en downs, maar niet meer zoals toen thank god hoorquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is fijn. Ook saai, maar fijn ahaha.
Wie mis jequote:Op zaterdag 23 november 2019 22:29 schreef 00wildchild het volgende:
Pffff hoe kun je iemand die je maar drie keer hebt gezien zo erg missenecht debiel.
Dat is fijnquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, nee. dit is goed. Ik voel me heerlijk zo. Leven is ups en downs, maar niet meer zoals toen thank god hoor
Ik heb je nog nooit gezien en ik mis je ook al dus zo moeilijk is dat niet te gelovenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:29 schreef 00wildchild het volgende:
Pffff hoe kun je iemand die je maar drie keer hebt gezien zo erg missenecht debiel.
Mijn nieuwe Dquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha lief jijquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit gezien en ik mis je ook al dus zo moeilijk is dat niet te geloven
quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mijn nieuwe Dwhut. dit is teveel manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwam je er zelf achter iig?quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja echt dom maarja life. Hij was toch dodelijk saai dus zo erg is het uiteindelijk niet.
Ik zou die kip ook nog plukken voordat je gaat bakkenquote:Op zaterdag 23 november 2019 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
Koffie moet je malen voordat je het kunt drinken en kip moet vermoord en gebakken voordat je kan eten en zo is het leven ook.
Kentucky Fried Myrr.
Ja dat werd te lang.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:35 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik zou die kip ook nog plukken voordat je gaat bakken
Jep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |