abonnement Unibet Coolblue
pi_189845373
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:



Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)



Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189845376
Filmpje: Book: Trump recklessness sparked W.H. 'five-alarm fire drills'

quote:
Rachel Maddow shares some of the first excerpts from the forthcoming book "A Warning" by an anonymous author described as “a senior official in the Trump administration,” describing the challenge of briefing Donald Trump in pictures and sound bites and the staff panic of trying to prevent from Trump's ill-considered decisions.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 06:19:30 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189845433
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 03:00:52 The author alleges that Trump said this when complaining about migrants crossing the border: "We get these women coming in with like seven children," Trump said, according to the book. "They are useless ... At least if they came in with a husband we could put him in the fields." https://t.co/iOexVbV2L7 reageer retweet
Jezus...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 november 2019 @ 07:06:32 #4
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189845517
Denk dat Pence toch ook wel in de problemen zit hoor...



Hoorde net bij Maddow ook nog iets anders dat me nog niet eens was opgevallen, die medewerkster van Pence (Williams) komt dus een verklaring afleggen bij de hearings en bijna tegelijkertijd neemt iemand anders uit de staf (Matthews) snel ontslag, vandaag al is het z'n laatste werkdag. Toeval? Don't think so.

[ Bericht 2% gewijzigd door kladderadatsch op 08-11-2019 07:20:39 ]
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 07:32:38 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189845616
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 02:50:09 The author describes Trump careening from one crisis to the next, "like a 12-year-old in an air traffic control tower, pushing the buttons of gov't indiscriminately, indifferent to the planes skidding across the runway and the flights frantically diverting away from the airport." https://t.co/iOexVbV2L7 reageer retweet
Dit is wel een mooie.... :D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:15:00 #6
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189847043
https://www.politico.com/(...)dation-misuse-067411

Volgens trump was deze beslissing politiek gemotiveerd... :')

Tja, als je geld uit een liefdadigheidsfonds die je zelf bent begonnen haalt om in je campagne te gebruiken, kun je dit wel stellen, ja.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189847249
quote:
Het is nog erger dan je denkt of kunt verzinnen eigenlijk...

Boek komt over ongeveer twee weken uit:

I´m back.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 10:36:26 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189847325
Die Nielsen zat wel dicht bij het vuur. Leuk dat ze een boek heeft geschreven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:38:16 #9
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189847346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:36 schreef Ulx het volgende:
Die Nielsen zat wel dicht bij het vuur. Leuk dat ze een boek heeft geschreven.
Trump zal dat boek niet lezen, maar wedden dat hij er commentaar op geeft?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:40:20 #10
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189847367
Mja, wat moet je er mee? Leuk voor de auteur dat hij of zij wat geld verdient, maar buiten dat kan ik er eerlijk gezegd weinig waarde aan toekennen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 10:47:01 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189847443
NBCPolitics twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 10:29:27 The House Intelligence Cmte. has subpoenaed Acting Chief of Staff Mulvaney to testify as part of the impeachment inquiry into President Trump, an official working on the probe tells @NBCNews https://t.co/jfu67GW6is reageer retweet
Dat is wel aardig van het Huis. Gewoon Trump’s rechterhand uitnodigen. Die zal niets slechts over de baas zeggen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 november 2019 @ 10:51:56 #12
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189847513
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:47 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 10:29:27 The House Intelligence Cmte. has subpoenaed Acting Chief of Staff Mulvaney to testify as part of the impeachment inquiry into President Trump, an official working on the probe tells @:NBCNews https://t.co/jfu67GW6is reageer retweet
Dat is wel aardig van het Huis. Gewoon Trump’s rechterhand uitnodigen. Die zal niets slechts over de baas zeggen.
})
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  vrijdag 8 november 2019 @ 11:39:54 #13
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189848215
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:47 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 10:29:27 The House Intelligence Cmte. has subpoenaed Acting Chief of Staff Mulvaney to testify as part of the impeachment inquiry into President Trump, an official working on the probe tells @:NBCNews https://t.co/jfu67GW6is reageer retweet
Dat is wel aardig van het Huis. Gewoon Trump’s rechterhand uitnodigen. Die zal niets slechts over de baas zeggen.
Hij mag dan wel oppassen WAT hij gaat zeggen.. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189848371
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is nog erger dan je denkt of kunt verzinnen eigenlijk...

Boek komt over ongeveer twee weken uit:

Ooooooh...wat ernstig smakelijk! ondanks de drama. 8)7
pi_189848443
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 11:52 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ooooooh...wat ernstig smakelijk! ondanks de drama. 8)7
Staat nu ook op yt.





Rachel Maddow vind ik btw wel een zeer interessante persoon om te volgen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Ryan3 op 08-11-2019 12:17:39 ]
I´m back.
pi_189848882
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 10:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mja, wat moet je er mee? Leuk voor de auteur dat hij of zij wat geld verdient, maar buiten dat kan ik er eerlijk gezegd weinig waarde aan toekennen.
Ik kan je vrij simpel wel uitleggen wat je ermee moet hoor. Anonymous kwam eerder al naar voren met informatie in de NYT over hoe krankzinnig het eraan toe gaat in het WH, in september 2018. Conclusie was toen eigenlijk: er zijn redelijke en professionele mensen in de staff aanwezig om ervoor te zorgen dat Trump niet helemaal derailleert.

Deze minimale geruststelling is nu niet meer aanwezig. In de eerste plaats zijn veel van die redelijke en professionele staffers vertrokken en in de tweede plaats hebben degenen die gebleven zijn kennelijk minder vat op hem. Rachel Maddow legt dit in bovenstaande filmpjes uit.
I´m back.
  vrijdag 8 november 2019 @ 13:14:38 #17
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189849721
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik kan je vrij simpel wel uitleggen wat je ermee moet hoor. Anonymous kwam eerder al naar voren met informatie in de NYT over hoe krankzinnig het eraan toe gaat in het WH, in september 2018. Conclusie was toen eigenlijk: er zijn redelijke en professionele mensen in de staff aanwezig om ervoor te zorgen dat Trump niet helemaal derailleert.

Deze minimale geruststelling is nu niet meer aanwezig. In de eerste plaats zijn veel van die redelijke en professionele staffers vertrokken en in de tweede plaats hebben degenen die gebleven zijn kennelijk minder vat op hem. Rachel Maddow legt dit in bovenstaande filmpjes uit.
Voor mij update dat mijn beeld niet echt van deze administratie. Dat beeld was al dat hij gevaarlijk was en dat hij steeds meer 'unhinged' wordt. Het lijkt ook mogelijk gemaakt te worden door types als Giuliani die hem hierin helpen en voorheen iets meer afstand leken te hebben.

Zijn ultieme algemene desinteresse en domheid waren al duidelijk voor iedereen die hem hoort praten en marginaal geïnformeerd zijn. Hier is al eerder verslag van gedaan overigens.

Er wordt gesproken over zaken die, mits uitgevoerd, zijn impeachment hadden bewerkstelligd. Waar ik dan wel nieuwsgierig naar ben is waar dat dan uit bestond. Ofwel, het zou m.i. prettig zijn als het wat concreter wordt waar de auteur op doelt.

Daarnaast ben ik benieuwd wat de auteur dan wel doet als hij weerstand biedt tegen dat soort zaken. Waarom is de auteur (voor zover we weten) bijvoorbeeld niet naar buiten getreden over de omkoping/afpersing van Oekraine voor persoonlijk politiek gewin?

Verder op zijn minst uiteraard wel interessant als achtergrondverhaal, maar voor mij ontbreken er wat zaken tot zover. Het kan natuurlijk dat dit verandert wanneer het boek uit komt/er meer van bekend wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 08-11-2019 13:31:48 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 13:32:40 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189850051
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 13:30:00 A professional referee says in a lawsuit disgraced doctor Richard Strauss masturbated in front of him in a shower after a wrestling match at Ohio StateUniversity, and he reported the encounter directly to Rep. Jim Jordan, who was then the assistant coach. https://t.co/BVs28oci42 reageer retweet
Gym Jordan....oogjes dicht en snaveltjes toe.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189850099
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Voor mij update dat mijn beeld niet echt van deze administratie. Dat beeld was al dat hij gevaarlijk was en dat hij steeds meer 'unhinged' wordt. Het lijkt ook mogelijk gemaakt te worden door types als Giuliani die hem hierin helpen en voorheen iets meer afstand leken te hebben.

Zijn ultieme algemene desinteresse en domheid waren al duidelijk voor iedereen die hem hoort praten en marginaal geïnformeerd zijn.

Er wordt gesproken over zaken die, mits uitgevoerd, zijn impeachment hadden bewerkstelligd. Waar ik dan wel nieuwsgierig naar ben is waar dat dan uit bestond. Ofwel, het zou m.i. prettig zijn als het wat concreter wordt waar de auteur op doelt.

Daarnaast ben ik benieuwd wat de auteur dan wel doet als hij weerstand biedt tegen dat soort zaken. Waarom is de auteur (voor zover we weten) bijvoorbeeld niet naar buiten getreden over de omkoping/afpersing van Oekraine voor persoonlijk politiek gewin?

Verder op zijn minst uiteraard wel interessant als achtergrondverhaal, maar voor mij ontbreken er wat zaken tot zover. Het kan natuurlijk dat als het boek uit komt/er meer van bekend wordt dit verandert.
Inmiddels een vernietigende recensie van NYT zelf:
https://www.nytimes.com/2(...)ok-review-trump.html

Vernietigend, omdat de auteur zelf ook een conservatief is, wat nogal voor de hand liggend is, en in allerlei conservatieve beuzelpraatjes gelooft. Ook wordt beweerd wat jij hier beweert: we weten toch al lang dat deze man unhinged etc is?

Toch denk ik dat wat Rachel Maddow zegt, dat er steeds minder 'adults in the room' zijn om te voorkomen dat de boel volledig derailleert, de interessante boodschap is, naast een kijkje in de keuken natuurlijk en dan nu wat uitgebreider. Met name ook voor bijvoorbeeld toch heel wat NL'ers die het voor Trump blijven opnemen. Maar het is gekker dan je je kunt voorstellen dus.
I´m back.
pi_189850407
quote:
Ze zit wat mij betreft op het niveau van Alex Jones.
pi_189850526
En waarom is dat? Maakt ze reclame voor haar eigen nep supplementen ergens?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:15:32 #22
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_189850593
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ze zit wat mij betreft op het niveau van Alex Jones.
Ze leest een boek voor....?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_189850626
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ze zit wat mij betreft op het niveau van Alex Jones.
Rachel heeft altijd een zeer aardig verhaal te vertellen voorzien van interessante context. Neem dit filmpje van 18 oktober 2017 over weer een ongelofelijke actie van Trump.



[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 08-11-2019 14:41:31 ]
I´m back.
pi_189850642
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ze zit wat mij betreft op het niveau van Alex Jones.
Dan gaat er echt wat mis hoor.
Ze gaat diep op veel zaken in en altijd alles onderbouwd. Ze brengt het wel met een hele sterke bias inderdaad, maar kun je mij een paar voorbeelden geven waar ze iets finaal mis had? Of bizarre conspiracies aanhield? (Gay frogs, sandy hook)
Ze is zelfs minder biased dan de fox shows zoals pirro, ingraham, hannity en tucker. Over het verschil in geleverde feiten hoeven we het niet eens te hebben.

Kom op Chivaz, je bent beter dan dit.

[ Bericht 9% gewijzigd door ITs_relative op 08-11-2019 14:24:42 ]
pi_189850764
Daarnaast besteed ze geen aandacht aan 99.9% van de tweets van Trump, kan de rest van al het nieuws nog wat van leren.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_189850816
We hebben 2 jaar lang een samenzweringstheorie over Muh Russia moeten aanhoren. Ze was in tranen toen het allemaal niet waar bleek te zijn.
Zij heeft zoals zo velen in de media alle objectiviteit laten varen.
pi_189850826
Ze was niet in tranen en was niet niet waar.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_189850843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:32 schreef Chivaz het volgende:
We hebben 2 jaar lang een samenzweringstheorie over Muh Russia moeten aanhoren. Ze was in tranen toen het allemaal niet waar bleek te zijn.
Zij heeft zoals zo velen in de media alle objectiviteit laten varen.
Waar had ze dingen verkeerd dan?
Het is niet alsof ik haar elke week zie maar volgens mij werd het gros van wat zij beweerde bevestigd in het Mueller rapport.
pi_189851070
Maddows heeft een doctoraat in political science van Oxford university. Zelfde niveau als als 'gay frogs' buffoon my ass :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 08-11-2019 15:04:51 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 15:03:41 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189851203
NBCPolitics twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 13:55:02 LATEST: Despite subpoena, Acting Chief of Staff Mulvaney won't show up for impeachment probe testimony, senior administration official tells @NBCNews https://t.co/VyXitrivq6 reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:04:26 #31
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189851214
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:32 schreef Chivaz het volgende:
Ze was in tranen toen het allemaal niet waar bleek te zijn.
Toen welke claim van haar niet waar bleek te zijn?

Overigens was de enige keer dat ze in tranen was bij mijn weten toen ze een verhaal deed over kinderen die van hun ouders werden afgenomen. Over welke keer heb jij het?
pi_189851247
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:03 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 13:55:02 LATEST: Despite subpoena, Acting Chief of Staff Mulvaney won't show up for impeachment probe testimony, senior administration official tells @:NBCNews https://t.co/VyXitrivq6 reageer retweet
Hoe kan het dat deze figuren hiermee wegkomen? Ze vinden dat ze boven de wet staan?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:36:14 #33
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_189851677
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik zit wat mij betreft op het niveau van Alex Jones.
Fixed it for ya!
Op het scherp van de snede.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 15:39:51 #34
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189851714
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe kan het dat deze figuren hiermee wegkomen? Ze vinden dat ze boven de wet staan?
De dems hebben geen zin in vertragingstactieken. Die smijten dit allemaal op de obstructie aanklacht en verder. Als Trump’s eigen mensen niet willen getuigen voor hem moet hij niet zeiken dat het oneerlijk is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 15:41:55 #35
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189851736
En verder zal de opvolger van Barr ook wel wat over het niet opvolgen van subpoenas zeggen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189852004
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:19 schreef ITs_relative het volgende:

[..]


Kom op Chivaz, je bent beter dan dit.
lol
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:21:20 #37
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189852274
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_189852624
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:02 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

lol
Ik moest ook best lachen toen ik dat las.
pi_189852639
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

De dems hebben geen zin in vertragingstactieken. Die smijten dit allemaal op de obstructie aanklacht en verder. Als Trump’s eigen mensen niet willen getuigen voor hem moet hij niet zeiken dat het oneerlijk is.
En het heeft natuurlijk ook gewoon een tactisch voordeel. Er komen nu alleen maar mensen getuigen die vinden dat er iets onwettelijks is gebeurd. Alle mensen die Trump zouden kunnen verdedigen, blijven keurig conform zijn eigen opdracht weg.

De verslagen geven overigens wel een aardig beeld hoe de republikeinen zich gedragen tijdens die hoorzittingen. Ze hebben namelijk geen of nauwelijks vragen. En dus geen inhoudelijk verweer tegen hetgeen de getuigen inbrengen.
pi_189853113
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:19 schreef ITs_relative het volgende:

[..]

Dan gaat er echt wat mis hoor.
Ze gaat diep op veel zaken in en altijd alles onderbouwd. Ze brengt het wel met een hele sterke bias inderdaad, maar kun je mij een paar voorbeelden geven waar ze iets finaal mis had? Of bizarre conspiracies aanhield? (Gay frogs, sandy hook)
Ze is zelfs minder biased dan de fox shows zoals pirro, ingraham, hannity en tucker. Over het verschil in geleverde feiten hoeven we het niet eens te hebben.

Kom op Chivaz, je bent beter dan dit.
De vergelijking trek ik omdat ook zijn 2 jaar aandacht heeft besteed aan een samenzweringstheorie.
De klacht was dat Trump met de Russen heeft samengewerkt om de verkiezingen dusdanig te beïnvloeden dat hij president zou worden.
Daar blijkt dus weinig van te kloppen.
Al die tijd heeft Maddow de suggestie gewekt dat het waar was en ze heeft daar 2 jaar van haar carrière aan verspild.
Misschien gaat de vergelijking idd wat ver, maar de gelijkenis is er zeker. Kan ook niet anders want het was gewoon een uitgebreide samenzweringstheorie.
  vrijdag 8 november 2019 @ 18:02:32 #41
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189853662
Rusland heeft via hacking en bots geprobeerd de verkiezingen te beinvloeden, zie het Mueller rapport. De Trump campagne heeft volop contact gehad met Russen, waaronder de Trump Tower meeting waar de gehele campagnetop aanwezig was. Alleen omdat de Russen toen wilden praten over 'adoptie' is er verder geen samenwerking geweest. Don Jr was voor die meeting erg enthousiast over mogelijke dirt over Clinton.

En toen kwam Oekraine, en is gecoordineerde samenwerking allang bewezen via het memorandum van het telefoongesprek. En daarboven op komen alle getuigenissen die het hebben over financiele drukmiddelen om een politieke tegenstander te beschadigen via een buitenlandse regering.
Géén kloon van tvlxd!
pi_189853862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De vergelijking trek ik omdat ook zijn 2 jaar aandacht heeft besteed aan een samenzweringstheorie.
De klacht was dat Trump met de Russen heeft samengewerkt om de verkiezingen dusdanig te beïnvloeden dat hij president zou worden.
Daar blijkt dus weinig van te kloppen.
Al die tijd heeft Maddow de suggestie gewekt dat het waar was en ze heeft daar 2 jaar van haar carrière aan verspild.
Misschien gaat de vergelijking idd wat ver, maar de gelijkenis is er zeker. Kan ook niet anders want het was gewoon een uitgebreide samenzweringstheorie.
Je bent een klein kind in een kamer met volwassenen. De volwassenen zijn in gesprek en het kleine kindje begrijpt het niet goed, maar wil ook graag meepraten. De volwassenen praten soms ook terug, maar nemen je echt niet serieus hoor. We lachen soms wel om je!
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 18:31:40 #43
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189854040
jimsciutto twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 16:19:58 Trump says he’s thinking of attending Russia’s May Day parade. This is a celebration of Russian military power, which Putin is using to undermine US national security interests across the globe. Why attend? What benefit does Trump perceive to the US? To himself? reageer retweet
Pfff
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189854606
quote:
Ok, toegegeven. Dit is een hele toffe foto 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189854821
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 18:31 schreef Ulx het volgende:
jimsciutto twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 16:19:58 Trump says he’s thinking of attending Russia’s May Day parade. This is a celebration of Russian military power, which Putin is using to undermine US national security interests across the globe. Why attend? What benefit does Trump perceive to the US? To himself? reageer retweet
Pfff
Ja wtf. Maarja weet je nog vorig jaar bij de Trump Poetin ontmoeting in Finland, toen Trump voor de ogen van de hele wereld z'n eigen inlichtingendiensten onderuit haalde ten faveure van Rusland.
AMERICA FIRST!
  vrijdag 8 november 2019 @ 19:26:15 #46
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189854936
quote:
House GOP looks to protect Trump by raising doubts about motives of his deputies

House Republicans’ latest plan to shield President Trump from impeachment is to focus on at least three deputies — U.S. Ambassador to the European Union Gordon Sondland, Trump’s lawyer Rudolph W. Giuliani, and possibly acting White House chief of staff Mick Mulvaney — who they say could have acted on their own to influence Ukraine policy.

All three occupy a special place in the Ukraine narrative as the people in most direct contact with Trump. As Republicans argue that most of the testimony against Trump is based on faulty secondhand information, they are sowing doubts about whether Sondland, Giuliani and Mulvaney were actually representing the president or freelancing to pursue their own agendas. The GOP is effectively offering up the three to be fall guys.

(..)

Sondland “made a presumption,” House Oversight Committee member Jim Jordan (R-Ohio) told reporters, stressing that “what Sondland was told by the president ... [is] there was no quid pro quo.”

Republicans, however, face several potential problems if they try to pin a quid pro quo on Sondland alone.

Sondland testified that he was “assuming” Giuliani was speaking for Trump when he said the president wanted Zelensky to investigate the Ukrainian energy company Burisma — which gave Joe Biden’s son Hunter a job on its board when the elder Biden was U.S. vice president — and also to pursue a debunked conspiracy theory about Ukraine’s interfering in the 2016 U.S. election.

“All the communication flowed through Rudy Giuliani, and I can only speculate that the president was instructing his personal lawyer accordingly,” Sondland said, according to a transcript of his deposition.

But while Giuliani is Trump’s personal lawyer, GOP lawmakers appear to think they can argue he was not coordinating his actions with the president.

“There is no direct linkage to the president of the United States,” Rep. Mark Meadows (R-N.C.) told reporters this week, contending that while lawyers normally coordinate with their clients, Giuliani is a special case. “There are a whole lot of things that he does that he doesn’t apprise anybody of.”

(..)

In a sign of how the GOP is scrambling, however, many of those theories run counter to each other.

In the past few days, Sen. Ted Cruz (R-Tex.) has said it doesn’t matter whether Trump made a quid pro quo demand because he didn’t have “criminal intent.” Sens. John Neely Kennedy (R-La.) and Ron Johnson (R-Wis.) have argued, as Mulvaney did from a White House lectern last month, that such exchanges happen “all the time” in foreign policy and are not a serious offense, let alone impeachable.

And Trump ally Sen. Lindsey O. Graham (R-S.C.) has floated yet another defense, suggesting Trump’s Ukraine policy was too “incoherent” for officials to successfully execute anything as calculated as a quid pro quo arrangement.

Bron: WaPo
Uit alle macht Trump beschermen, maar tegelijkertijd schilder je daarmee Trump af als iemand die geen controle heeft over zijn personeel.
Géén kloon van tvlxd!
pi_189854970
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 18:55:06 NEW: The House Intelligence, Oversight, and Foreign Affairs Committees have just released the testimony of:Lt. Col. Alexander Vindman: https://t.co/Bq6wGwg1kwDr. Fiona Hill: https://t.co/UzpI8HME8I reageer retweet
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 19:28:35 #48
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189854979
NBCPolitics twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 19:13:10 NEW: House Minority Leader McCarthy announces he's appointing Rep. Jordan to the House Intel Cmte.; move comes during House's impeachment inquiry into President Trump. reageer retweet
Gym Jordan, vandaag wéér beschuldigd van niets doen terwijl jonge blanke jongens onder zijn ogen verkracht werden, gaat nu zijn best doen voor een aanrander. Waar de prioriteiten van deze pedovriend liggen is duidelijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189855069
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:28 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 19:13:10 NEW: House Minority Leader McCarthy announces he's appointing Rep. Jordan to the House Intel Cmte.; move comes during House's impeachment inquiry into President Trump. reageer retweet
Gym Jordan, vandaag wéér beschuldigd van niets doen terwijl jonge blanke jongens onder zijn ogen verkracht werden, gaat nu zijn best doen voor een aanrander. Waar de prioriteiten van deze pedovriend liggen is duidelijk.
:r :r Misselijkmakende vent die Jordan.

Anthony twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 19:02:57 Vindman says Sondland told the Ukrainians they specifically “would have todeliver an investigation into the Bidens,” and “there was no ambiguity.” https://t.co/fRX4WO5BrZ reageer retweet
rschles twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 19:32:06 Sounds like Sondland's memory is about to be rerefreshed. https://t.co/OMr7kbZNdT reageer retweet
_O-
pi_189855214
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:26 schreef Montov het volgende:

[..]

Uit alle macht Trump beschermen, maar tegelijkertijd schilder je daarmee Trump af als iemand die geen controle heeft over zijn personeel.
Dus Giuliani ging op eigen houtje in gesprek met Sondland, om hem ervan te overtuigen dat Oekraïne een onderzoek moest starten naar Burisma en de Biden's? Giuliani, die geen functie bekleedt binnen de Amerikaanse overheid, kreeg de gelegenheid en ruimte om op eigen houtje dergelijke verzoeken neer te leggen bij hooggeplaatste ambtenaren?

En dat vinden de Reps werkelijk een geloofwaardig scenario? En wenselijk? Want mocht die lezing kloppen, dan is er iets verschrikkelijk mis bij deze regering.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 19:47:46 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189855246
tedlieu twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 18:10:58 GOP keeps changing its story. Why throwing @RudyGiuliani under the bus isn't going to work: WE HAVE THE CALL TRANSCRIPT.It's not as if @realDonaldTrump pressured Ukraine to investigate Biden & Giuliani said investigate Warren. THE EXTORTION WAS IDENTICAL.#ThursdayThoughts https://t.co/nOO0z8RcL0 reageer retweet
Wat bedoelt Ted Lieu met transcript? De door Trump gegeven samenvatting of de echte? Verder heeft hij gewoon gelijk natuurlijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 november 2019 @ 19:50:26 #52
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189855290
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:28 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 19:13:10 NEW: House Minority Leader McCarthy announces he's appointing Rep. Jordan to the House Intel Cmte.; move comes during House's impeachment inquiry into President Trump. reageer retweet
Gym Jordan, vandaag wéér beschuldigd van niets doen terwijl jonge blanke jongens onder zijn ogen verkracht werden, gaat nu zijn best doen voor een aanrander. Waar de prioriteiten van deze pedovriend liggen is duidelijk.
Wat moet hij daar doen? Tenzij hij voorzitter is speelt hij geen rol bij de publieke verhoren toch?
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 19:53:47 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189855335
Valt dat onder het Intel cmt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 november 2019 @ 19:57:13 #54
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189855375
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:53 schreef Ulx het volgende:
Valt dat onder het Intel cmt?
De verhoren vinden plaats in dat committee, maar volgens mij mogen alleen de voorzitters + staf vragen stellen.

Bovendien moeten Pelosi en het committee zelf het ook nog accorderen dacht ik, wat normaal gesproken uiteraard een formaliteit is. Ben hier niet 100% zeker van...

Edit: Ah, dat gaat alleen over de initiële 90 minuten. Daarna zijn het de klassieke 5 minuten voor andere leden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 08-11-2019 20:14:24 ]
pi_189855604
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ze zit wat mij betreft op het niveau van Alex Jones.
Klopt :Y


https://www.google.com/am(...)bined-analysis%3famp

[ Bericht 6% gewijzigd door Sjemmert op 08-11-2019 20:21:08 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 20:21:22 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189855730
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 20:05:05 Chairman Schiff to Matt Gaetz when he crashed the SCIF: "Mr. Gaetz, you're not permitted to be in the room. Please leave."At another point, Schiff tell Gaetz to "absent yourself" from the SCIF.https://t.co/lrarTtrAYq reageer retweet
Yo dude! Go absent yourself!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 20:23:25 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189855765
Ondertussen....


CharlieGileNBC twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 20:16:51 The prosecution calls Steve Bannon to the stand. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 20:31:16 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189855915
gtconway3d twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 16:48:41 So, true to form, behaving like the deadbeat he’s always been, @realDonaldTrump is trying to evade service of @ejeancarroll’s complaint. So her great lawyer, @kaplanrobbie, had to file this motion ....https://t.co/dcbi4FNMxy reageer retweet
gtconway3d twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 16:48:45 ... seeking permission “to serve all papers on Trump’s counsel via email“ until his lawyers finally appear. Personally, I think the court should *deny* this request. Instead, the court should order that @kaplanrobbie be allowed to tweet her papers @realDonaldTrump. reageer retweet
Waarom ook niet? Als Trump te laf is om de papieren van deze vrouw aan te nemen zou het imho best via Twitter mogen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189856119
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 20:25:02 Breaking via NYT: John Bolton has knowledge of "many relevant meetings and conversations" connected to the Ukraine pressure campaign that House impeachment investigators do not yet know about, his lawyer told lawmakers. https://t.co/sjJt8VtU82 reageer retweet
Wanneer zou de rechter een besluit nemen? Bolton zou een interessante getuige zijn.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 20:48:12 #60
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189856197
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 20:25:02 Breaking via NYT: John Bolton has knowledge of "many relevant meetings and conversations" connected to the Ukraine pressure campaign that House impeachment investigators do not yet know about, his lawyer told lawmakers. https://t.co/sjJt8VtU82 reageer retweet
Bolton laat doorschemeren dat hij ook wel relevant en patriottisch wil worden gezien. Niet als een lafbek die zat te bibberen in een hoekje like a bitch toen het het erom ging.

Maar ja, als hij wil praten kan dat. Er is geen wet die hem stopt. Als hij wil kan hij zo naar het Huis stappen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189856255
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:48 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 20:25:02 Breaking via NYT: John Bolton has knowledge of "many relevant meetings and conversations" connected to the Ukraine pressure campaign that House impeachment investigators do not yet know about, his lawyer told lawmakers. https://t.co/sjJt8VtU82 reageer retweet
Bolton laat doorschemeren dat hij ook wel relevant en patriottisch wil worden gezien. Niet als een lafbek die zat te bibberen in een hoekje like a bitch toen het het erom ging.

Maar ja, als hij wil praten kan dat. Er is geen wet die hem stopt. Als hij wil kan hij zo naar het Huis stappen.
Het zou mij niet eens verbazen als John Bolton het boek A Warning heeft geschreven.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 20:54:28 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189856297
Dat is Nielsen toch?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189856328
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:54 schreef Ulx het volgende:
Dat is Nielsen toch?
Is dat bevestigd of een gerucht?
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 20:57:15 #64
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189856345
briantylercohen twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 19:06:21 And there it is. Trump says, "I hardly know the gentleman" of Sondland, the guy who donated a MILLION dollars and was appointed ambassador to the EU. Newsflash: there is nothing - no amount of money or loyalty - that will stop Trump from bulldozing through you to save himself. https://t.co/hjpvsPm4Cd reageer retweet
Anyway, het duurde even, maar Trump kent de man die hem een miljoen doneerde en die daarom ambassadeur werd nauwelijks. Die Sondland bracht koffie rond op de ambassade. Of zo.


Filmpje in de tweet.

Better get nervous, Rudy.......
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 20:58:07 #65
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189856358
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:56 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Is dat bevestigd of een gerucht?
Uiteraard een gerucht. Maar ze schijnt dezelfde schrijfstijl te hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:59:50 #66
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189856389
Ik dacht dat Miller zijn ziel al tijden geleden had verkocht.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_189856463
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Uiteraard een gerucht. Maar ze schijnt dezelfde schrijfstijl te hebben.
Ah, vandaar. ^O^
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:44:32 #68
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189857216
quote:
NEW YORK (The Borowitz Report)—The former New York City mayor Michael Bloomberg upended the 2020 Presidential race on Friday by offering Donald J. Trump ten billion dollars to leave the White House by the end of the day.

“I will deposit ten billion dollars into your account in Moscow, Riyadh, or wherever you do your banking these days,” Bloomberg announced. “All you have to do is go.”​

In addition to the ten-billion-dollar offer, Bloomberg told Trump that he would cover the moving expenses of Ivanka Trump, Jared Kushner, Kellyanne Conway, and any other associates “that you haven’t already gotten rid of.”

On Capitol Hill, congressional Democrats expressed sadness that Bloomberg’s offer, if successful, would eliminate the need for impeachment, which many of them had been looking forward to.

But Representative Adam Schiff of California struck a more philosophical note. “If ten billion dollars gets rid of Donald Trump, that’s a quid pro quo I’m okay with,” he said.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:55:56 #69
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189857454
quote:
Steve Bannon testifies that Roger Stone was an ‘access point’ between the Trump campaign and Wikileaks
https://www.rawstory.com/(...)paign-and-wikileaks/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 8 november 2019 @ 22:15:36 #70
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189857847
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:44 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

_O-
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 9 november 2019 @ 02:20:17 #71
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189861036
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 19:28 schreef Ulx het volgende:
NBCPolitics twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 19:13:10 NEW: House Minority Leader McCarthy announces he's appointing Rep. Jordan to the House Intel Cmte.; move comes during House's impeachment inquiry into President Trump. reageer retweet
Gym Jordan, vandaag wéér beschuldigd van niets doen terwijl jonge blanke jongens onder zijn ogen verkracht werden, gaat nu zijn best doen voor een aanrander. Waar de prioriteiten van deze pedovriend liggen is duidelijk.
Vond deze wel mooi:
matthewjdowd twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 13:23:43 Let this sink in: there is way more credible evidence that Rep. Jim Jordan covered up a sexual abuse scandal at Ohio State than there is evidence Joe Biden did anything wrong related to Ukraine. reageer retweet
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_189861230
quote:
Aside from his association with Lutsenko, Giuliani was also in contact with John Solomon, an opinion columnist, formerly with The Hill, who wrote a series of pieces earlier this year promoting allegations of corruption by Biden, as well as debunked theories that Ukraine leaked information in 2016 about then-Trump campaign chairman Paul Manafort in an effort to bolster Democratic presidential nominee Hillary Clinton.

Another Solomon column, based on an interview with Lutsenko, accused Marie Yovanovitch, the former U.S. ambassador to Ukraine, of providing Lutsenko with a “do-not-prosecute” list. Vindman testified that there wasn’t a shred of truth to that account.

"All the key elements were false,” he said, adding, "his grammar might have been right."
https://thehill.com/homen(...)-wanted-quid-pro-quo
_O- _O- _O-
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189861656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:44 schreef Jojoke het volgende:
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 20:25:02 Breaking via NYT: John Bolton has knowledge of "many relevant meetings and conversations" connected to the Ukraine pressure campaign that House impeachment investigators do not yet know about, his lawyer told lawmakers. https://t.co/sjJt8VtU82 reageer retweet
Wanneer zou de rechter een besluit nemen? Bolton zou een interessante getuige zijn.
Niet. Het Huis heeft de subpoena voor Kupperman ingetrokken, Bolton wordt niet gedagvaard. Ze willen snel klaar zijn, en denken het een vertragingstactiek is.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189861793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 04:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Niet. Het Huis heeft de subpoena voor Kupperman ingetrokken, Bolton wordt niet gedagvaard. Ze willen snel klaar zijn, en denken het een vertragingstactiek is.
Het is ook niet nodig omdat er al een rechtszaak loopt tegen McGahn die al veel verder gevorderd is.

quote:
Instead, the House said that in the interest of speed, it would look to the outcome of another case that is further along in judicial proceedings — that involving a subpoena to former White House counsel Donald McGahn. That case raises similar issues of whether the White House can bar high-ranking administration officials from testifying.

WP
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 9 november 2019 @ 05:12:18 #75
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189861852
Een dag niet gelachen... Meet Mr. and Mrs. Black.

An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_189861967
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 05:12 schreef kladderadatsch het volgende:
Een dag niet gelachen... Meet Mr. and Mrs. Black.

[ afbeelding ]
Die linker op de achtergrond kan er niet om lachen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_189862191
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 05:12 schreef kladderadatsch het volgende:
Een dag niet gelachen... Meet Mr. and Mrs. Black.

[ afbeelding ]
Dit is het moment dat users zoals chivaz gaan melden dat de democraten van alles een race issue maken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189862449
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 07:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is het moment dat users zoals chivaz gaan melden dat de democraten van alles een race issue maken.
Leg eens uit.
  zaterdag 9 november 2019 @ 09:01:23 #79
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189862621
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 05:12 schreef kladderadatsch het volgende:
Een dag niet gelachen... Meet Mr. and Mrs. Black.

[ afbeelding ]
pi_189862629
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Leg eens uit.
Dat is niet nodig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_189862675
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is niet nodig.
Of mogelijk.
  Overall beste user 2022 zaterdag 9 november 2019 @ 09:28:11 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189862731
NBCPolitics twitterde op zaterdag 09-11-2019 om 09:04:07 Many top Trump admin. figures have pre-written resignation letters ready to submit at any time due to President Trump's erratic behavior, according to excerpts of 'A Warning' that were obtained and read Thursday night by @Maddow on her @MSNBC show. https://t.co/Ak9HoyWunx reageer retweet
Ik sta er niet van te kijken. Er was ook een moment dat tientallen mensen tegelijk wilden opstappen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 9 november 2019 @ 09:34:40 #83
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189862762
thomaswright08 twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 22:32:15 Mike Bloomberg’s first major campaign move should be to buy Fox News. reageer retweet
Dat zou inderdaad verstandig zijn. Gelijk Ingraham en Hannity en zo ontslaan en daar een paar normale mensen plaatsen.

Bloomberg kan het doen. Hij is namelijk wèl rijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 9 november 2019 @ 09:58:24 #84
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189862916
Dus Bloomberg hanteert de strategie van het buy-it-all kapitalisme om zo de tegenstander zijn stemgeluid te ontnemen.
Daar los je de problemen wel mee op, not. “Another rich asshole who thinks this country is his property.”
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:39:10 #85
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189863266
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:58 schreef Ringo het volgende:
Dus Bloomberg hanteert de strategie van het buy-it-all kapitalisme om zo de tegenstander zijn stemgeluid te ontnemen.
Daar los je de problemen wel mee op, not. “Another rich asshole who thinks this country is his property.”
:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:43:27 #86
8369 speknek
Another day another slay
pi_189863303
Ik moet toegeven, Bloomberg weet wel hoe hij een campagne binnen moet komen. Voor de rest is weer een "miljardair" als president wel het laatste dat de Verenigde Staten nodig heeft. Dat idee dat Trump oncorrumpeerbaar was door zijn geld en daarom voor de gewone man op zou komen bleek in ieder geval minder dan 0% van waar te zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Overall beste user 2022 zaterdag 9 november 2019 @ 10:53:55 #87
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189863382
Verschil is dat Bloomberg wel geld heeft en Trump een blutte blaaskaak met een schuldenberg van hier tot Moskou is.

Maar Fox kopen en sluiten is een prima idee. Bloomberg was altijd een media man.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:58:31 #88
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189863419
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:53 schreef Ulx het volgende:
Verschil is dat Bloomberg wel geld heeft en Trump een blutte blaaskaak met een schuldenberg van hier tot Moskou is.
Daar kopen sloebers geen brood van.
quote:
Maar Fox kopen en sluiten is een prima idee. Bloomberg was altijd een media man.
Leuke stunt die het goed doet in eigen politieke kring, maar zelfs door het als idioot voorstel te presenteren heb je bij de rest van het land al een streep door je naam.
Alsof je grote broer zichzelf op het schoolplein uitnodigt om de pestkop een pak slaag te geven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189863447
Goede move hoor voor een zakenman.
Het meest succesvolle mediagigant op de televisie opkopen om vervolgens de deuren te sluiten.
Ik denk ook echt niet dat iemand in dat enorme gapende gat wilt springen en een goede boterham wilt verdienen.
Ook zou het geweldig zijn voor het imago van zijn zijde. Een miljardair die een mediagigant opkoopt om het vervolgens te sluiten en daarmee duizenden mensen werkloos maakt puur en alleen omdat het hem niet aanstaat wat er op dat kanaal word uitgezonden.
Bloomberg 2020 “If you cant beat them, buy them”.
  Overall beste user 2022 zaterdag 9 november 2019 @ 11:04:57 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189863482
Maar dat is toch de vrije markt, Chivaz? Ben je ineens een socialist of zo? Een goddeloze marxist?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:10:08 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189863525
Gaat nergens over. Het staat niet te koop en als het toch verkocht zou worden, dan kan van het geld gewoon een nieuw propagandakanaal gestart worden met dezelfde kopstukken. Je gokt in feite er op dat boomers niet weten hoe ze hun tv kanaal opnieuw instellen. Geen gekke gok op zich, maar toch ...
pi_189863537
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:04 schreef Ulx het volgende:
Maar dat is toch de vrije markt, Chivaz? Ben je ineens een socialist of zo? Een goddeloze marxist?
Verbied ik het hem? Sterker nog ik juich het toe, ik hoop oprecht dat hij het probeert.
Ik hoop juist dat het breed uitgemeten word in de media hoe de miljardair bloomberg Fox news wilt kopen om vervolgens de deuren te sluiten en duizenden mensen op straat zet puur omdat de content van Fox News hem niet aanstaat.
Deze move zal het geweldig doen bij de hypocriete “orange man bad” groep. Een ieder met een aantal werkende hersencellen zal eerder zien wat het echt is.
Een miljardair die de oppositie de mond wilt snoeren door er een smak geld tegen aan te gooien.
Het bewijst dat de argumenten op zijn en dat men alleen kan winnen door censuur.
Bloomberg 2020 “If you cant beat them, buy them”.
  Overall beste user 2022 zaterdag 9 november 2019 @ 11:19:30 #93
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189863615
Fahrenthold twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 16:46:44 Donald Trump Jr writes that -- when he saw rows of graves at Arlington Cemetery -- he thought of...himself, and the business deals he had sacrificed."About all the sacrifices we’d have to make to help my father succeed."https://t.co/G5VMmQRc98 reageer retweet
Het is een familiekwaal. Een beetje alsof Willem-Alexander op de Waalsdorpervlakte gaat klagen dat hij ook een zwaar leven heeft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 9 november 2019 @ 11:22:24 #94
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189863639
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:58 schreef Ringo het volgende:
Dus Bloomberg hanteert de strategie van het buy-it-all kapitalisme om zo de tegenstander zijn stemgeluid te ontnemen.
Nope. Dat staat er niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:27:59 #95
80382 manny
30 is best veel
pi_189863691
https://nos.nl/l/2309672

oude amerikaanse politiek.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:32:33 #96
8369 speknek
Another day another slay
pi_189863724
Hij zou Fox News niet op moeten heffen, je hebt daar een bereik van 20% van de VS die elke misinformatie die je hun hoofd inpompt zonder aarzeling gelooft. Gewoon gebruiken voor waar de GOP ze ook voor gebruikt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189863736
Als je Foxnews kapot wil maken, kun je beter geld in onderwijs steken.
pi_189863746
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:32 schreef speknek het volgende:
Hij zou Fox News niet op moeten heffen, je hebt daar een bereik van 20% van de VS die elke misinformatie die je hun hoofd inpompt zonder aarzeling gelooft. Gewoon gebruiken voor waar de GOP ze ook voor gebruikt.
Die rol hebben MSNBC en CNN toch al op hun genomen.
Waarom moet de berichtgeving eenzijdig zijn en vooral een kant op?
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:48:10 #99
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189863840
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:33 schreef Zwoerd het volgende:
Als je Foxnews kapot wil maken, kun je beter geld in onderwijs steken.
Veel succes daarmee. :P

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 11:52:17 #100
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_189863886
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:35 schreef Chivaz het volgende:

Waarom moet de berichtgeving eenzijdig zijn en vooral een kant op?
Het gaat in het geval van FOX News niet over de berichtgeving, maar de eindeloze stroom aan Trump-propaganda in de opinieprogramma's, waarbij leugens en complottheorieën over het Amerikaanse volk worden uitgespuwd.

En kom nu alsjeblieft niet aan dat dat bij CNN en MSNBC ook zo is, want dat is gewoon niet waar.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')