Dat eerste vooralquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou niet van oorlogs-dingen, het geluid , hoef er ook niet in te zitten ,heb ook niets met het verhaal eromheen , maar ik vond dat toestel wel mooi in formatie vliegen
Het is al fijn dat die f 16s hier niet meer vliegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:49 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben geluk dat de basis hier dicht is. Die F-35 maakt nog veel meer geluid dan de F-16.
Waarom sluit je dan?quote:
Ik ben blij zonder bril ... Misschien moet je een nieuw doekje proberen of schoonmaken onder de kraan met lauw water en wat afwasmiddel (geen citroen) en dan met een katoenen doek droogmakenquote:
Schuursponsje.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij zonder bril ... Misschien moet je een nieuw doekje proberen of schoonmaken onder de kraan met lauw water en wat afwasmiddel (geen citroen) en dan met een katoenen doek droogmaken
ze hebben gewoon internet en insta via speciaal UTO-accountquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kunnen de kutten merel en franny op instagram?
Niet gezien.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom sluit je dan?
Ach, het kon erger.
dat kann niet,ben woestquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hebben gewoon internet en insta via speciaal UTO-account
Ik steek mijn zonnebril in een afwassopje en blinkt als een spiegeltje.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij zonder bril ... Misschien moet je een nieuw doekje proberen of schoonmaken onder de kraan met lauw water en wat afwasmiddel (geen citroen) en dan met een katoenen doek droogmaken
Ik heb geen idee .quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kunnen de kutten merel en franny op instagram?
Ik heb nu ook alleen nog maar zonnebrillen nodig ... (of misschien een leesbrilletje)quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik steek mijn zonnebril in een afwassopje en blinkt als een spiegeltje.
Verdraag enkel de zonnebril
Zonnebril op sterkte om auto te rijden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu ook alleen nog maar zonnebrillen nodig ... (of misschien een leesbrilletje)
Hebben ze Soury weer vrijgelaten?quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
jij hebt zeker nooit een bril nodig gehad ...
ik zou er zo een schilderijtje van kan maken als de kleinzoon wakker wordt en zijn scheur open trektquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze Soury weer vrijgelaten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2019 16:28:10 ]
Een schilderijtje van de TT?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou er zo een schilderijtje van kan maken als de kleinzoon wakker wordt en zijn scheur open trekt
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]Die tekst had ook wel onder een spoiler gemogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-helikopter, ja die heli komt er , jaja die helikopter-![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
zo en kut nederlandse gangstarapquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Boing boing
We stuiten met die asser, stuiten met die money
Stuiten met die, boing boing
We stuiten met die klapper, stuiten met die body
Stuiten met die
Boing boing, ik zoek money, zoek geen mooiboy
Jouw vent is geen man, maar een toyboy
Ik kan het klappen met die bakka, schatje zit relaxed
Maar kan pas lachen met een klapper en een dikke stack
Ik wil stacks on stacks
Ben met Vonneke Bonneke, dat zijn racks on racks
Je wifey is jaloers, ik zie er huilen al
Want ik kan het klappen met die asser als een stuiterbal
Ik zoek money, die paars, die groen
Biljetten, we stacken, dat is wat we doen
Ik zoek money, die paars, die groen
En we rusten pas bij een miljoen
Boing boing
Stuiten met die
Offa, offa, offa, offa,
Ik ben flexie
Alle meiden in mijn stad vinden me sexy
We eten goed dus we vallen niet om
Grote asser, blijf stuiteren op mijn dick totdat ik kom
Veel money, maar we spenden niet dom
Ikke ben met Lauwtje, ja, die wacka is strong
Mensen, mensen blijven staren maar we kijken niet om
Zware tijden had ik ook, nu onderweg naar tien ton
Pokro
Voorzichtig, niet hier doen
Boing boing met je billen, kom vies doen
Gooi die money nu, stuiter die asser nu
Gooi die billen op die beat van VanKlasse
Boing boing
Stuiten met die
Ik zie dat jij je hoofd omdraait
Want als ik langsloop stuitert mijn ass
Je bitch die haar ogen draait
Dat komt vast door de lengte van mijn stacks
Kijk niet naar de haters om
Ik ben op mijn money want daar gaat het om
Stressen om een ander dat is ongezond
Lauws en Louise is altijd dom
Je ziet de drip, make it rain
Alleen maar bad, bad bitches in mijn lane
Je ziet de drip, make it rain
Zie je een bad chick, salute meteen
Boing boing
Stuiten met die asser, stuiten met die money
-helikopter, ja die heli komt er , jaja die helikopter-![]()
jaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die tekst had ook wel onder een spoiler gemogen
Ik heb de aardappelen al geschild en gesneden voor de patatjes... de rest doet die griekquote:
heerlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat wil ik ook wel een keeris lang geleden.. goed idee!
Ik heb het nog nooit zelf gemaaktquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
heerlijk![]()
Was voor mij ook lang geleden dat ik dat had gemaakt trouwens
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat is het lekkerste.quote:
Ik vond koken en bakken heel leuk , veel geleerd van mijn Indo ex schoonmoederquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zelf gemaaktik ben niet zo'n keukenprinsesje
Euhm.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
is geen liefde, dann word ik niet normal in kop zijn
Dan is ze los gelaten in mijn buikquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze Soury weer vrijgelaten?
Whut?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oh ben jij de bitch from hell? ach ja tussen al die leippo's hier moet je goed je best doen om op te vallenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is ze los gelaten in mijn buik
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann niet jemand van en beeld lieven
Valt de euro eindelijk?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
je kann niet jemand van en beeld lieven
Ik haal het wel bij de Toko hierquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond koken en bakken heel leuk , veel geleerd van mijn Indo ex schoonmoeder![]()
Maar sinds de kinderen het huis zijn kook ik niet zo veel meer als toen![]()
Zo nu en dan ineens een ingeving en dat ga ik dan maken
Idd. Om 1u30 komt hier nog ne vlieger van Schiphol overgevlogen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is druk in de lucht.
ja de mago was en geile chickquote:
Ik had een Ex nou dat was net een heks 5 dagen kolere zegquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
PMS de opstapeling van hormonen voor je menstruatie met in mijn geval depressie, overgevoeligheid, mopperend etc.
Allemaal verliefde mensenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is druk in de lucht.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik en euro op de vloer gooi,vallt hij
Droog.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ook lekkerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik haal het wel bij de Toko hierdat zal wel niet hetzelfde zijn, maar is wel een goeie
Dat was ze ook.quote:
Mijn dochter vliegt net uit beeldquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is druk in de lucht.
Zij danste altijd zo grappig.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij danste altijd zo grappig.
dat is maar niet de selvequote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij danste altijd zo grappig.
Weet ik.quote:
en was 17 weken op 1quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik.
Matthias Reim had Verdammt ich lieb dich niet voor zichzelf geschreven maar niemand wou het zingen. Toeen deed hij het zelf maar.
Iceland?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter vliegt net uit beeld
[ afbeelding ]
Etenstijd.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik klikte een advertentie en zat me te verbazen![]()
Is die ''Hip'' tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Ik zou een stuiplach krijgen
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Pyjama's voor mannen sowieso
Moet dat een pyjama voorstellen?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een djelebba?quote:
Altijd nog beter dan dat rare zwart fluwelen rompert-achtige geval waar een ex van me ooit mee aan kwam zettenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had hij dat zelf aan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat rare zwart fluwelen rompert-achtige geval waar een ex van me ooit mee aan kwam zetten
ze moet werken hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooie reis.
Leuk om te volgen.
Dat lukte me nietquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan gewoon zeggen Awww wat leuk zeg
Ik heb ook echt geen idee wat jij bedoeld nuquote:
Voor zichzelf?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat rare zwart fluwelen rompert-achtige geval waar een ex van me ooit mee aan kwam zetten
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee wat jij bedoeld nueen romper?
Ik heb vreselijk moeten lachen, maar de rest van de avond was niet zo heel gezelligquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Omg dat is echt wel erg als een vent dat koopt voor zich zelf
zoiets heb ik wel , maar dan in een andere kleurquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Meer een nachthemd denk ik![]()
deze is wel stoer, vooral die vent dan![]()
[ afbeelding ]
Nah dat vind ik wel Prima eigenlijk...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
zoiets heb ik wel , maar dan in een andere kleur
Dat geloof ik best ja, hhmm dat is dan wel weer wat minder of niet..quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk moeten lachen, maar de rest van de avond was niet zo heel gezellig
Hij had beter moeten weten...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, hhmm dat is dan wel weer wat minder of niet..
Draag het alleen bijna nooitquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah dat vind ik wel Prima eigenlijk...
Smakelijk!quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
Bijna even erg als dat zwarte fluwelen pakjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
1 november is toch overal een feestdag dacht ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer een feestdag ? Tis druk daar met vrije dagen
Hier niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
1 november is toch overal een feestdag dacht ik.
Geen Allerheiligen?quote:
Misschien dat een paar verdwaalde religieuzen er wat aan doen, maar het is hier geen officiële feestdag.quote:
Echt niet in Nederland hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
1 november is toch overal een feestdag dacht ik.
Ow ok.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Til kan ook niet goed tegen warme temperaturen. Dus hoewel het afzien wordt voor mij ben ik blij voor haar. Ze heeft dit hard nodig. Tillebil klauwtjes kurva
Yallquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ja, til heeft een slechte zomer achter de rug wat dat betreft. Je hebt van die USB handschoenen die verwarmen. Ze moesten eens van die dingen maken die koelen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
@:TillyB dag nu nog wat energie graag
Ga ff liggen danquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ow ok.
Heel vreemd maar ik voel me suf.
Of als het op een zaterdag of zondag valtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij niemand hier in Nederland, tenzij je er zelf tijd voor vrijmaakt.
Het is wel een feestdag alleen geen officiële vrije dag.quote:
Ik kan er wel om lachen.Ga vooral door.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is dat voor gezeik dat mijn foto's van Wopke vervelend worden?
maar het is alles zuquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij niemand hier in Nederland, tenzij je er zelf tijd voor vrijmaakt.
quote:
Het is alleen voor gristelijken een feestdag.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel een feestdag alleen geen officiële vrije dag.
dat is niet normalquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor.. Hier zijn de winkels (supermarkten) ma-zo open van 8 - 22 uur
Nee hoor,alleen de katholiekjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is alleen voor gristelijken een feestdag.
Ow dan alleen voor de kathokliekjes, maar in ieder geval niet voor iedereen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,alleen de katholiekjes.
Ik denk dat ie wel boertjes laatquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou hè, jammer dat hij niet piept.
Hij heet Jolke.Heeft een kroeg in Terwispel.quote:
Op zondag zijn de winkels hier ook open.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:09 schreef mario390 het volgende:
wanneer zijn in nederland ausser zondag de winkels in jullie land zu?
Oh, even de NS-reisplanner checkenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heet Jolke.Heeft een kroeg in Terwispel.
En s`nachts hebben we de bier express.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Op zondag zijn de winkels hier ook open.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En s`nachts hebben we de bier express.
man man jullie hebben valse politikquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Op zondag zijn de winkels hier ook open.
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, die gore baard gaat nog wel, maar dat onbehouwen geboer de hele tijd...
Sodom en Gomorra.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man jullie hebben valse politik
Zijn de winkels in Oosterijk op zondag dicht?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man jullie hebben valse politik
Is dat mario?quote:
quote:
Nee.Dit is Jolke.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
denk je dat ik uitzie als rübezahl
Vind je?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ziet er toch een stuk frisser uit zo zonder baard
Hij komt uit een leuk satire tv programma.quote:
Jij vertelde toch eens dat Mario een beetje de hunk van UTO was?quote:
Dan krijgen ze extra betaald en het zijn vaak studenten, de meesten vinden het denk ik wel fijn om iets extras te verdienen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:20 schreef mario390 het volgende:
wat denk je hoe de werkers in de winkels in jullie land over denken dat ze werken moeten op vierdagen en zondag?
Cheers.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En s`nachts hebben we de bier express.
Die zijn blij dat ze werk hebben.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:20 schreef mario390 het volgende:
wat denk je hoe de werkers in de winkels in jullie land over denken dat ze werken moeten op vierdagen en zondag?
De zweep erover joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:20 schreef mario390 het volgende:
ja maar + 40ers doen dat nietquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan krijgen ze extra betaald en het zijn vaak studenten, de meesten vinden het denk ik wel fijn om iets extras te verdienen.
In Oostenrijk niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Je ziet ook bijna alleen maar jong grut in de supermarkten werken.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn de winkels in Oosterijk op zondag dicht?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:24 schreef mario390 het volgende:
jullie s president gehort afgezetzt
Blijkbaar.quote:
Oké ik ga het doorgevenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:24 schreef mario390 het volgende:
Ik heb heel vaak op zondag en feestdagen gewerkt.200% uitbetaald.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:20 schreef mario390 het volgende:
In mijn dorp, nou ja stadje zijn zelfs de supermarkten op zondag open.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Soort heel groot dorp.
Veel inteelt ook.
Proost.quote:
ik weet waar je huis woontquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn dorp, nou ja stadje zijn zelfs de supermarkten op zondag open.
Is hij ook,in een jongere klasse.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vertelde toch eens dat Mario een beetje de hunk van UTO was?
ja je bent in gastgewerbequote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak op zondag en feestdagen gewerkt.200% uitbetaald.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn de winkels in Oosterijk op zondag dicht?
Ja dusquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:26 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijk zijn demonstrationen gewezen als het geheten heeft op zondag werken
achtergebleven volk daarquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:26 schreef mario390 het volgende:
in oostenrijk zijn demonstrationen gewezen als het geheten heeft op zondag werken
Ja! En Wopke moet Minister President worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:24 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja! En Wopke moet Minister President worden.
Wie?
[ afbeelding ]
WOPKE!
Ik heb al eens aan Mario gevraagd hoe oud hij is, maar ook daar kreeg ik geen antwoord opquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is hij ook,in een jongere klasse.
[..]
Wie?
[ afbeelding ]
WOPKE!
Ga ik ook een doorgeven.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie?
[ afbeelding ]
WOPKE!
Wat is er geil aan die gast? Het is geen Dave Gahan joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie?
[ afbeelding ]
WOPKE!
Het is hier ook nog een heel gedoe geweest om de winkels op zondag open te hebben.quote:
[..]
Wie?
[ afbeelding ]
WOPKE!
Ik weet zelfs op welke dag hij jarig is.26 mei.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al eens aan Mario gevraagd hoe oud hij is, maar ook daar kreeg ik geen antwoord op
Hier doen alleen de boeren tegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hier werkt dat niet zo,hier doen de mensen tegen
En bouwersquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier doen alleen de boeren tegen.
Dat zag ik afgelopen week ook langskomen en heb ik in mijn schriftje genoteerd. Is Mario jonger dan jij?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet zelfs op welke dag hij jarig is.26 mei.
ach toch,zie jequote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is hier ook nog een heel gedoe geweest om de winkels op zondag open te hebben.
quote:
Vroeger was op zondag alles gesloten, nu niet meer.quote:
Ietsjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik afgelopen week ook langskomen en heb ik in mijn schriftje genoteerd. Is Mario jonger dan jij?
Heel veel mensen vonden dat het niet hoort.quote:
De kroegen waren wel open.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger was op zondag alles gesloten, nu niet meer.
4 jaar jonger dan jijquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet zelfs op welke dag hij jarig is.26 mei.
En de snackbars.quote:
had ik toch en betje gelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel veel mensen vonden dat het niet hoort.
Zelfde als met de winkels 's avonds open.
Maar nu weten we niet beter. Ik vind het wel fijn, ben altijd voorstander geweest.quote:
Het waren ook veel christelijke mensen die er een probleem mee hadden dat er op zondag gewerkt moest worden.quote:
Had te maken met de winkeltijdenwet om kleine winkels te beschermen. Een éénmanszaak kan geen 7 dagen pw open zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel veel mensen vonden dat het niet hoort.
Zelfde als met de winkels 's avonds open.
ja zondag is de dag des herrn (Gott,Kerk), en familiendag is normal dat vele tegen zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren ook veel christelijke mensen die er een probleem mee hadden dat er op zondag gewerkt moest worden.
Kloptquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
in wien is zondag bij deze oude conjo Lugner open, de elke jaar op de opernball met en bekannte star (vrouw) komt
de mens is ook niet normal
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
in wien is zondag bij deze oude conjo Lugner open, de elke jaar op de opernball met en bekannte star (vrouw) komt
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
Bij ons thuis was het ook wel een issue.Toen mijn vader de manege kocht en er op zondag zelfs gekaart werd en gedronken helemaal.Daar was mijn beppe het helemaal niet mee eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren ook veel christelijke mensen die er een probleem mee hadden dat er op zondag gewerkt moest worden.
dat mens hadde met 80 vrouwen, de zijn tussen 18 - 25 gewezen , de hebben Katzi,Bambi,Jacki gehetenquote:
Mijn pa werd als klein jongetje aangerand door zo'n Roomse rok. Hij haatte alles wat met religie te maken had.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons thuis was het ook wel een issue.Toen mijn vader de manege kocht en er op zondag zelfs gekaart werd en gedronken helemaal.Daar was mijn beppe het helemaal niet mee eens.
Wij mochten voorheen op zondag geen geld uitgeven bijv.En bij andere familie werd er op zondag geen TV gekeken,achteraf gezien best wel banale regels.Toen de VHS kwam nam een oom van me gewoon de programma`s op die hij wilde zien.
Ja dat was in sommige gezinnen best wel een groot probleem. Ik had een oom en tante, die toevallig ook in Leeuwarden woonden waar ze ook geen televisie hadden, want de dag des Heres.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons thuis was het ook wel een issue.Toen mijn vader de manege kocht en er op zondag zelfs gekaart werd en gedronken helemaal.Daar was mijn beppe het helemaal niet mee eens.
Wij mochten voorheen op zondag geen geld uitgeven bijv.En bij andere familie werd er op zondag geen TV gekeken,achteraf gezien best wel banale regels.Toen de VHS kwam nam een oom van me gewoon de programma`s op die hij wilde zien.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn pa werd als klein jongetje aangerand door zo'n Roomse rok. Hij haatte alles wat met religie te maken had.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn pa werd als klein jongetje aangerand door zo'n Roomse rok. Hij haatte alles wat met religie te maken had.
Jaartje terug of zo kwam er weleens zo'n religekkie op mijn chat. Jonge gozer. Die mocht op zondag ook geen tv kijken maar blijkbaar wel internetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was in sommige gezinnen best wel een groot probleem. Ik had een oom en tante, die toevallig ook in Leeuwarden woonden waar ze ook geen televisie hadden, want de dag des Heres.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Kan ik me heel goed voorstellen.
Je hebt ooit caps van die straat geplaatst.Is nu nieuwbouw.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was in sommige gezinnen best wel een groot probleem. Ik had een oom en tante, die toevallig ook in Leeuwarden woonden waar ze ook geen televisie hadden, want de dag des Heres.
Ja dat is wel apart hè.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Jaartje terug of zo kwam er weleens zo'n religekkie op mijn chat. Jonge gozer. Die mocht op zondag ook geen tv kijken maar blijkbaar wel internetten.
Rare gast.
Dat was volgens mij de Tjotterstraat, waar mijn oma woondequote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt ooit caps van die straat geplaatst.Is nu nieuwbouw.
Dat dat nog bestaat hè...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is wel apart hè.
Ik was een paar jaar geleden bij mijn nicht op bezoek, zij is de dochter van bovengenoemde oom en tante. Zij en haar man hadden geen tv, maar wel een pc, ik kon dat niet rijmen.
De 13 kinderen die ze hebben ook niet
Kwam hij uit Ruinerwold toevallig?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Jaartje terug of zo kwam er weleens zo'n religekkie op mijn chat. Jonge gozer. Die mocht op zondag ook geen tv kijken maar blijkbaar wel internetten.
Rare gast.
Ergens uit het noorden van Zeeland. Volop biblebelt iig.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam hij uit Ruinerwold toevallig?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was volgens mij de Tjotterstraat, waar mijn oma woonde
Ohw Ruinerwoldquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam hij uit Ruinerwold toevallig?
Echt, ik keek mijn ogen uit. 13 kinderen in de leeftijd van 1 tot en met 17 jaar toen, ik denk dat het een jaar of 10 geleden isquote:
quote:
Religie maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, ik keek mijn ogen uit. 13 kinderen in de leeftijd van 1 tot en met 17 jaar toen, ik denk dat het een jaar of 10 geleden is
Mijn oom en tante woonden o.a. aan de Emmakade.quote:
Vroeger woonde bij mij vlakbij ook zo'n gezin. Ik heb dat vrouwtje 15 jaar lang zwanger gezien.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, ik keek mijn ogen uit. 13 kinderen in de leeftijd van 1 tot en met 17 jaar toen, ik denk dat het een jaar of 10 geleden is
Als je zover gaat wel idd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Religie maakt meer kapot dan je lief is.
Vind ik.
Geen idee hoe die er uit ziet, maar ik blijf sws thuis vanavondquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:49 schreef mario390 het volgende:
ik denk dat in jullie land somige vannacht op partys als josef b.lopen
Dat is gebleken in dat gezinquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Religie maakt meer kapot dan je lief is.
Vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:49 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is gebleken in dat gezin
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet normaal toch, dat kan ook niet gezond zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger woonde bij mij vlakbij ook zo'n gezin. Ik heb dat vrouwtje 15 jaar lang zwanger gezien.
Maar die komen wel met hun eigen jas thuis.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:49 schreef mario390 het volgende:
Of die buurvrouwquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:49 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Dat zou wel heel grof zijn. Geen idee trouwens hoe die gast eruit ziet.
Op stand.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn oom en tante woonden o.a. aan de Emmakade.
manquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die komen wel met hun eigen jas thuis.
Skerp.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die komen wel met hun eigen jas thuis.
Kaasfondue?quote:
Trusten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |