quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja! En Wopke moet Minister President worden.
Wie?
[ afbeelding ]
WOPKE!
Ga ik ook een doorgeven.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie?
[ afbeelding ]
WOPKE!
Wat is er geil aan die gast? Het is geen Dave Gahan joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie?
[ afbeelding ]
WOPKE!
Het is hier ook nog een heel gedoe geweest om de winkels op zondag open te hebben.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie?
[ afbeelding ]
WOPKE!
Ik weet zelfs op welke dag hij jarig is.26 mei.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb al eens aan Mario gevraagd hoe oud hij is, maar ook daar kreeg ik geen antwoord op
Hier doen alleen de boeren tegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hier werkt dat niet zo,hier doen de mensen tegen
En bouwersquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier doen alleen de boeren tegen.
Dat zag ik afgelopen week ook langskomen en heb ik in mijn schriftje genoteerd. Is Mario jonger dan jij?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet zelfs op welke dag hij jarig is.26 mei.
ach toch,zie jequote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is hier ook nog een heel gedoe geweest om de winkels op zondag open te hebben.
quote:
Vroeger was op zondag alles gesloten, nu niet meer.quote:
Ietsjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik afgelopen week ook langskomen en heb ik in mijn schriftje genoteerd. Is Mario jonger dan jij?
Heel veel mensen vonden dat het niet hoort.quote:
De kroegen waren wel open.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger was op zondag alles gesloten, nu niet meer.
4 jaar jonger dan jijquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet zelfs op welke dag hij jarig is.26 mei.
En de snackbars.quote:
had ik toch en betje gelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel veel mensen vonden dat het niet hoort.
Zelfde als met de winkels 's avonds open.
Maar nu weten we niet beter. Ik vind het wel fijn, ben altijd voorstander geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |