Het waren ook veel christelijke mensen die er een probleem mee hadden dat er op zondag gewerkt moest worden.quote:
Had te maken met de winkeltijdenwet om kleine winkels te beschermen. Een éénmanszaak kan geen 7 dagen pw open zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heel veel mensen vonden dat het niet hoort.
Zelfde als met de winkels 's avonds open.
ja zondag is de dag des herrn (Gott,Kerk), en familiendag is normal dat vele tegen zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren ook veel christelijke mensen die er een probleem mee hadden dat er op zondag gewerkt moest worden.
Kloptquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
in wien is zondag bij deze oude conjo Lugner open, de elke jaar op de opernball met en bekannte star (vrouw) komt
de mens is ook niet normal
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
in wien is zondag bij deze oude conjo Lugner open, de elke jaar op de opernball met en bekannte star (vrouw) komt
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:37 schreef mario390 het volgende:
Bij ons thuis was het ook wel een issue.Toen mijn vader de manege kocht en er op zondag zelfs gekaart werd en gedronken helemaal.Daar was mijn beppe het helemaal niet mee eens.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het waren ook veel christelijke mensen die er een probleem mee hadden dat er op zondag gewerkt moest worden.
dat mens hadde met 80 vrouwen, de zijn tussen 18 - 25 gewezen , de hebben Katzi,Bambi,Jacki gehetenquote:
Mijn pa werd als klein jongetje aangerand door zo'n Roomse rok. Hij haatte alles wat met religie te maken had.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons thuis was het ook wel een issue.Toen mijn vader de manege kocht en er op zondag zelfs gekaart werd en gedronken helemaal.Daar was mijn beppe het helemaal niet mee eens.
Wij mochten voorheen op zondag geen geld uitgeven bijv.En bij andere familie werd er op zondag geen TV gekeken,achteraf gezien best wel banale regels.Toen de VHS kwam nam een oom van me gewoon de programma`s op die hij wilde zien.
Ja dat was in sommige gezinnen best wel een groot probleem. Ik had een oom en tante, die toevallig ook in Leeuwarden woonden waar ze ook geen televisie hadden, want de dag des Heres.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons thuis was het ook wel een issue.Toen mijn vader de manege kocht en er op zondag zelfs gekaart werd en gedronken helemaal.Daar was mijn beppe het helemaal niet mee eens.
Wij mochten voorheen op zondag geen geld uitgeven bijv.En bij andere familie werd er op zondag geen TV gekeken,achteraf gezien best wel banale regels.Toen de VHS kwam nam een oom van me gewoon de programma`s op die hij wilde zien.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn pa werd als klein jongetje aangerand door zo'n Roomse rok. Hij haatte alles wat met religie te maken had.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn pa werd als klein jongetje aangerand door zo'n Roomse rok. Hij haatte alles wat met religie te maken had.
Jaartje terug of zo kwam er weleens zo'n religekkie op mijn chat. Jonge gozer. Die mocht op zondag ook geen tv kijken maar blijkbaar wel internetten.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was in sommige gezinnen best wel een groot probleem. Ik had een oom en tante, die toevallig ook in Leeuwarden woonden waar ze ook geen televisie hadden, want de dag des Heres.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Kan ik me heel goed voorstellen.
Je hebt ooit caps van die straat geplaatst.Is nu nieuwbouw.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat was in sommige gezinnen best wel een groot probleem. Ik had een oom en tante, die toevallig ook in Leeuwarden woonden waar ze ook geen televisie hadden, want de dag des Heres.
Ja dat is wel apart hè.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Jaartje terug of zo kwam er weleens zo'n religekkie op mijn chat. Jonge gozer. Die mocht op zondag ook geen tv kijken maar blijkbaar wel internetten.
Rare gast.
Dat was volgens mij de Tjotterstraat, waar mijn oma woondequote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt ooit caps van die straat geplaatst.Is nu nieuwbouw.
Dat dat nog bestaat hè...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat is wel apart hè.
Ik was een paar jaar geleden bij mijn nicht op bezoek, zij is de dochter van bovengenoemde oom en tante. Zij en haar man hadden geen tv, maar wel een pc, ik kon dat niet rijmen.
De 13 kinderen die ze hebben ook niet
Kwam hij uit Ruinerwold toevallig?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Jaartje terug of zo kwam er weleens zo'n religekkie op mijn chat. Jonge gozer. Die mocht op zondag ook geen tv kijken maar blijkbaar wel internetten.
Rare gast.
Ergens uit het noorden van Zeeland. Volop biblebelt iig.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam hij uit Ruinerwold toevallig?
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was volgens mij de Tjotterstraat, waar mijn oma woonde
Ohw Ruinerwoldquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam hij uit Ruinerwold toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |