Ow ok.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Til kan ook niet goed tegen warme temperaturen. Dus hoewel het afzien wordt voor mij ben ik blij voor haar. Ze heeft dit hard nodig. Tillebil klauwtjes kurva
Yallquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ja, til heeft een slechte zomer achter de rug wat dat betreft. Je hebt van die USB handschoenen die verwarmen. Ze moesten eens van die dingen maken die koelen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
@:TillyB dag nu nog wat energie graag
Ga ff liggen danquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ow ok.
Heel vreemd maar ik voel me suf.
Of als het op een zaterdag of zondag valtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij niemand hier in Nederland, tenzij je er zelf tijd voor vrijmaakt.
Het is wel een feestdag alleen geen officiële vrije dag.quote:
Ik kan er wel om lachen.Ga vooral door.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is dat voor gezeik dat mijn foto's van Wopke vervelend worden?
maar het is alles zuquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij niemand hier in Nederland, tenzij je er zelf tijd voor vrijmaakt.
quote:
Het is alleen voor gristelijken een feestdag.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel een feestdag alleen geen officiële vrije dag.
dat is niet normalquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor.. Hier zijn de winkels (supermarkten) ma-zo open van 8 - 22 uur
Nee hoor,alleen de katholiekjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is alleen voor gristelijken een feestdag.
Ow dan alleen voor de kathokliekjes, maar in ieder geval niet voor iedereen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee hoor,alleen de katholiekjes.
Ik denk dat ie wel boertjes laatquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou hè, jammer dat hij niet piept.
Hij heet Jolke.Heeft een kroeg in Terwispel.quote:
Op zondag zijn de winkels hier ook open.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:09 schreef mario390 het volgende:
wanneer zijn in nederland ausser zondag de winkels in jullie land zu?
Oh, even de NS-reisplanner checkenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij heet Jolke.Heeft een kroeg in Terwispel.
En s`nachts hebben we de bier express.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Op zondag zijn de winkels hier ook open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |