Ik heb vreselijk moeten lachen, maar de rest van de avond was niet zo heel gezelligquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Omg dat is echt wel erg als een vent dat koopt voor zich zelf
zoiets heb ik wel , maar dan in een andere kleurquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Meer een nachthemd denk ik![]()
deze is wel stoer, vooral die vent dan![]()
[ afbeelding ]
Nah dat vind ik wel Prima eigenlijk...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
zoiets heb ik wel , maar dan in een andere kleur
Dat geloof ik best ja, hhmm dat is dan wel weer wat minder of niet..quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk moeten lachen, maar de rest van de avond was niet zo heel gezellig
Hij had beter moeten weten...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, hhmm dat is dan wel weer wat minder of niet..
Draag het alleen bijna nooitquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah dat vind ik wel Prima eigenlijk...
Smakelijk!quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
Bijna even erg als dat zwarte fluwelen pakjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
1 november is toch overal een feestdag dacht ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer een feestdag ? Tis druk daar met vrije dagen
Hier niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
1 november is toch overal een feestdag dacht ik.
Geen Allerheiligen?quote:
Misschien dat een paar verdwaalde religieuzen er wat aan doen, maar het is hier geen officiële feestdag.quote:
Echt niet in Nederland hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
1 november is toch overal een feestdag dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |