dat is maar niet de selvequote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij danste altijd zo grappig.
Weet ik.quote:
en was 17 weken op 1quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik.
Matthias Reim had Verdammt ich lieb dich niet voor zichzelf geschreven maar niemand wou het zingen. Toeen deed hij het zelf maar.
Iceland?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter vliegt net uit beeld
[ afbeelding ]
Etenstijd.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik klikte een advertentie en zat me te verbazen![]()
Is die ''Hip'' tegenwoordig?
[ afbeelding ]
Ik zou een stuiplach krijgen
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Pyjama's voor mannen sowieso
Moet dat een pyjama voorstellen?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een djelebba?quote:
Altijd nog beter dan dat rare zwart fluwelen rompert-achtige geval waar een ex van me ooit mee aan kwam zettenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had hij dat zelf aan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat rare zwart fluwelen rompert-achtige geval waar een ex van me ooit mee aan kwam zetten
ze moet werken hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooie reis.
Leuk om te volgen.
Dat lukte me nietquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan gewoon zeggen Awww wat leuk zeg
Ik heb ook echt geen idee wat jij bedoeld nuquote:
Voor zichzelf?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat rare zwart fluwelen rompert-achtige geval waar een ex van me ooit mee aan kwam zetten
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee wat jij bedoeld nueen romper?
Ik heb vreselijk moeten lachen, maar de rest van de avond was niet zo heel gezelligquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Omg dat is echt wel erg als een vent dat koopt voor zich zelf
zoiets heb ik wel , maar dan in een andere kleurquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Meer een nachthemd denk ik![]()
deze is wel stoer, vooral die vent dan![]()
[ afbeelding ]
Nah dat vind ik wel Prima eigenlijk...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
zoiets heb ik wel , maar dan in een andere kleur
Dat geloof ik best ja, hhmm dat is dan wel weer wat minder of niet..quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk moeten lachen, maar de rest van de avond was niet zo heel gezellig
Hij had beter moeten weten...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat geloof ik best ja, hhmm dat is dan wel weer wat minder of niet..
Draag het alleen bijna nooitquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah dat vind ik wel Prima eigenlijk...
Smakelijk!quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
Bijna even erg als dat zwarte fluwelen pakjequote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan nog erger.
[ afbeelding ]
1 november is toch overal een feestdag dacht ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer een feestdag ? Tis druk daar met vrije dagen
Hier niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
1 november is toch overal een feestdag dacht ik.
Geen Allerheiligen?quote:
Misschien dat een paar verdwaalde religieuzen er wat aan doen, maar het is hier geen officiële feestdag.quote:
Echt niet in Nederland hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
1 november is toch overal een feestdag dacht ik.
Ow ok.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Til kan ook niet goed tegen warme temperaturen. Dus hoewel het afzien wordt voor mij ben ik blij voor haar. Ze heeft dit hard nodig. Tillebil klauwtjes kurva
Yallquote:Op donderdag 31 oktober 2019 09:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ja, til heeft een slechte zomer achter de rug wat dat betreft. Je hebt van die USB handschoenen die verwarmen. Ze moesten eens van die dingen maken die koelen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
@:TillyB dag nu nog wat energie graag
Ga ff liggen danquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ow ok.
Heel vreemd maar ik voel me suf.
Of als het op een zaterdag of zondag valtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij niemand hier in Nederland, tenzij je er zelf tijd voor vrijmaakt.
Het is wel een feestdag alleen geen officiële vrije dag.quote:
Ik kan er wel om lachen.Ga vooral door.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat is dat voor gezeik dat mijn foto's van Wopke vervelend worden?
maar het is alles zuquote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bij niemand hier in Nederland, tenzij je er zelf tijd voor vrijmaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |