Dat eerste vooralquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou niet van oorlogs-dingen, het geluid , hoef er ook niet in te zitten ,heb ook niets met het verhaal eromheen , maar ik vond dat toestel wel mooi in formatie vliegen
Het is al fijn dat die f 16s hier niet meer vliegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:49 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben geluk dat de basis hier dicht is. Die F-35 maakt nog veel meer geluid dan de F-16.
Waarom sluit je dan?quote:
Ik ben blij zonder bril ... Misschien moet je een nieuw doekje proberen of schoonmaken onder de kraan met lauw water en wat afwasmiddel (geen citroen) en dan met een katoenen doek droogmakenquote:
Schuursponsje.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij zonder bril ... Misschien moet je een nieuw doekje proberen of schoonmaken onder de kraan met lauw water en wat afwasmiddel (geen citroen) en dan met een katoenen doek droogmaken
ze hebben gewoon internet en insta via speciaal UTO-accountquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kunnen de kutten merel en franny op instagram?
Niet gezien.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom sluit je dan?
Ach, het kon erger.
dat kann niet,ben woestquote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hebben gewoon internet en insta via speciaal UTO-account
Ik steek mijn zonnebril in een afwassopje en blinkt als een spiegeltje.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij zonder bril ... Misschien moet je een nieuw doekje proberen of schoonmaken onder de kraan met lauw water en wat afwasmiddel (geen citroen) en dan met een katoenen doek droogmaken
Ik heb geen idee .quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kunnen de kutten merel en franny op instagram?
Ik heb nu ook alleen nog maar zonnebrillen nodig ... (of misschien een leesbrilletje)quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik steek mijn zonnebril in een afwassopje en blinkt als een spiegeltje.
Verdraag enkel de zonnebril
Zonnebril op sterkte om auto te rijden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nu ook alleen nog maar zonnebrillen nodig ... (of misschien een leesbrilletje)
Hebben ze Soury weer vrijgelaten?quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:14 schreef chufi het volgende:
[..]
jij hebt zeker nooit een bril nodig gehad ...
ik zou er zo een schilderijtje van kan maken als de kleinzoon wakker wordt en zijn scheur open trektquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben ze Soury weer vrijgelaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |