Echt, ik keek mijn ogen uit. 13 kinderen in de leeftijd van 1 tot en met 17 jaar toen, ik denk dat het een jaar of 10 geleden isquote:
quote:
Religie maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, ik keek mijn ogen uit. 13 kinderen in de leeftijd van 1 tot en met 17 jaar toen, ik denk dat het een jaar of 10 geleden is
Mijn oom en tante woonden o.a. aan de Emmakade.quote:
Vroeger woonde bij mij vlakbij ook zo'n gezin. Ik heb dat vrouwtje 15 jaar lang zwanger gezien.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, ik keek mijn ogen uit. 13 kinderen in de leeftijd van 1 tot en met 17 jaar toen, ik denk dat het een jaar of 10 geleden is
Als je zover gaat wel idd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Religie maakt meer kapot dan je lief is.
Vind ik.
Geen idee hoe die er uit ziet, maar ik blijf sws thuis vanavondquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:49 schreef mario390 het volgende:
ik denk dat in jullie land somige vannacht op partys als josef b.lopen
Dat is gebleken in dat gezinquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Religie maakt meer kapot dan je lief is.
Vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:49 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is gebleken in dat gezin
DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet normaal toch, dat kan ook niet gezond zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger woonde bij mij vlakbij ook zo'n gezin. Ik heb dat vrouwtje 15 jaar lang zwanger gezien.
Maar die komen wel met hun eigen jas thuis.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:49 schreef mario390 het volgende:
Of die buurvrouwquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:49 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Dat zou wel heel grof zijn. Geen idee trouwens hoe die gast eruit ziet.
Op stand.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn oom en tante woonden o.a. aan de Emmakade.
manquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die komen wel met hun eigen jas thuis.
Skerp.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die komen wel met hun eigen jas thuis.
Kaasfondue?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |