SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Hahaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je bruine ster? Ik geef je liever een hand.
Viespeuk.quote:
Dan moet de fles wel afgesloten zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
16-18 graden zegt het etiket.
Ga weg met je nee.
ik pis de boel wel schoonquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Jawel seks is vies. Activiteiten waar je na afloop moet douchen zijn vies.
Gewoon eindeloos doorseksenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Jawel seks is vies. Activiteiten waar je na afloop moet douchen zijn vies.
Alsof ieni de fles open laat staanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet de fles wel afgesloten zijn.
Plassen met een stijve voel je echt wel.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Plassen met een stijve voel je echt wel.
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Plassen met een stijve voel je echt wel.
Ga doen dan Conjo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:12 schreef mario390 het volgende:
van zappa heb ik echt bijna niet geluisterd
Of een handstand.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:14 schreef mario390 het volgende:
plassen met en stijfe moet je hem naar onden drukken op wc, sonst plass je tegen de deur
Nu ik je Insta heb gezien ben je veel te lief voor dit soort posts.quote:
Nouou, wou ik zeggen.quote:
GADVERDAMME!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:14 schreef mario390 het volgende:
plassen met en stijfe moet je hem naar onden drukken op wc, sonst plass je tegen de deur
quote:
Ja dat zei bezem ook alquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu ik je Insta heb gezien ben je veel te lief voor dit soort posts.
Of tussen de bril klemmen.quote:
Alle duistere gedachten van ieni worden daar toch gecensureerd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu ik je Insta heb gezien ben je veel te lief voor dit soort posts.
Er komt vast iets leuk op je pad,ik gun het je graag.En je bent een mooie dame.quote:
Tof is ze iig wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er komt vast iets leuk op je pad,ik gun het je graag.En je bent een mooie dame.
Ik had net een haakje gemaakt voor de modelbouw. en nu is die weg.quote:
Dat maakt je alleen maar leuker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben toch echt een stuk minder schattig dan dat ik eruit zie.
En dat is een beetje story of my life.
Zeg dan gewoon dat je een kreng bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben toch echt een stuk minder schattig dan dat ik eruit zie.
En dat is een beetje story of my life.
Ik heb geen verstand van paddenstoelen, sorry.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
@:ieniminimuis
Dit is toch een grote parasolzwam?
[ afbeelding ]
Enig idee waarom ze zo achterlijk groot zijn dit jaar?
Dat nou ook weer niet. Maar zekers als ik de eerste keer iets bots of bitchy zeg tegen mensen dan is het vaak: "oh dat had ik niet achter je gezocht". Meestal zeg ik dan maar terug: "dan ken je mij niet goed genoeg"quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je een kreng bent.
Oh, ik dacht dat je er wel iets vanaf zou weten. Ze zijn wel handig bij het gifmengen, dacht ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van paddenstoelen, sorry.
ik zie nur gras, je heeft te grote beeldenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voer ze gewoon aan mijn vijanden en dan merk ik na afloop wel of ze giftig waren. Indien niet giftig kan ik de man in kwestie eerst altijd nog mee naar bed slepen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er wel iets vanaf zou weten. Ze zijn wel handig bij het gifmengen, dacht ik.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Vraagje;volgens mij ben jij een beetje een droge qua communicatie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. Maar zekers als ik de eerste keer iets bots of bitchy zeg tegen mensen dan is het vaak: "oh dat had ik niet achter je gezocht". Meestal zeg ik dan maar terug: "dan ken je mij niet goed genoeg"
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voer ze gewoon aan mijn vijanden en dan merk ik na afloop wel of ze giftig waren. Indien niet giftig kan ik de man in kwestie eerst altijd nog mee naar bed slepen.
Omdat ze de bedprestaties verbeteren? Slim bedacht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik voer ze gewoon aan mijn vijanden en dan merk ik na afloop wel of ze giftig waren. Indien niet giftig kan ik de man in kwestie eerst altijd nog mee naar bed slepen.
Ja en sarcastisch en vol met dingen die ik niet meen. Dus grapjes die ik serieus breng.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vraagje;volgens mij ben jij een beetje een droge qua communicatie?
Droogkloot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en sarcastisch en vol met dingen die ik niet meen. Dus grapjes die ik serieus breng.
Ik heb er dit jaar al behoorlijk veel van zo'n 30 cm gezien. Ze zijn me in eerdere jaren nooit zo opgevallen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Die grote is geen uitzondering. Ze kunnen al gauw 30 cm worden. Een kleine is eerder een uitzondering.
Mss verbeterd het als ik eens goed nat wordt gemaakt.quote:
Soepje gemaakt ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kijk eens schat, een lekkere paddenstoelschotel voor je. Zelf geplukt. Het is eetbaar hoor.
Mocht ze weer in de COS?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Even een dubbelepunt wee naar Soury die niet terug kan zwaaien.
Ik wil je met alle plezier wel eens bij mij in het bad flikkeren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss verbeterd het als ik eens goed nat wordt gemaakt.
Fout grapje dit.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil je met alle plezier wel eens bij mij in het bad flikkeren.
Daar kom ik niet, dus geen idee.quote:
Waar heeft ze die vakantie dan opgelopen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar kom ik niet, dus geen idee.
Ze had geen uto ban.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ook al meer dan 10 jaar niet in een bad gezeten. Misschien moeten we een badmeeting doen bij Superbadeendje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Een bad. Wat een luxe.
De laatste keer dat ik in bad zat was denk alweer bijna 10 jaar geleden in Tsjechië
niet vanaf post 20 lezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een badmetingquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook al meer dan 10 jaar niet in een bad gezeten. Misschien moeten we een badmeeting doen bij Superbadeendje.
Staan er hele vieze dingen of alleen maar roddels?quote:
In plaats van iemand het bed in proberen te lullen ...quote:
Een lul van ruim 1m90. Hihi.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het bad moet eerst wel gemeten worden. Ze zijn me meestal te kort.
Een vriendin van mij kwam wel eens langs om dan van mijn bad gebruik te maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Een bad. Wat een luxe.
De laatste keer dat ik in bad zat was denk alweer bijna 10 jaar geleden in Tsjechië
Even meten watvoor vlees je in de badkuip hebt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In plaats van iemand het bed in proberen te lullen ...
Men (interpreteer het zoals je wil) moet wat.
Die was vanmiddag al 1-1quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer is precies athletico -valencia?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een lul van ruim 1m90. Hihi.
Ik heb een heel groot bad, maar daar mag jij niet in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat is wel duidelijk in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb een heel groot bad, maar daar mag jij niet in.
Ja, ik hou wel van duidelijkheidquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat is wel duidelijk in ieder geval.
Ik heb jaren een bad gehad, maar nu sinds een jaar of vier niet meer en ik mis het geen moment.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:51 schreef Lyza666 het volgende:
Ik lig er zelf ook bijna nooit in overigens.
Ik wist niet dat jij zo'n grote jongen was.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil er ook eigenlijk van af. Maarja, duur. Een badkamerverbouwing bedoel ik dan. Ik snap uiteraard ook wel dat een bad slopen niet duur hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jaren een bad gehad, maar nu sinds een jaar of vier niet meer en ik mis het geen moment.
Die van trio's houdt ...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n grote jongen was.
Nah, valt wel mee. 1,88 m.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n grote jongen was.
Industrieel is wel helemaal hip natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil er ook eigenlijk van af. Maarja, duur. Een badkamerverbouwing bedoel ik dan. Ik snap uiteraard ook wel dat een bad slopen niet duur hoeft te zijn.
Soury zou dat wel voor een sixpack Duvel doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil er ook eigenlijk van af. Maarja, duur. Een badkamerverbouwing bedoel ik dan. Ik snap uiteraard ook wel dat een bad slopen niet duur hoeft te zijn.
Soury 5 minuten los laten gaan op die badkamer en het is weer helemaal up to date.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Industrieel is wel helemaal hip natuurlijk.
Ja ik zelf ook. Het gaat meer om de weermooimaakactiviteiten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Soury zou dat wel voor een sixpack Duvel doen.
Ik ben verre van hip.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Industrieel is wel helemaal hip natuurlijk.
Pindasausquote:
En zich van de domme houdt ...quote:
Is toch niks mis mee?quote:
Kwartet dan.quote:
Bosz of zo en Hansie.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Soury zou dat wel voor een sixpack Duvel doen.
Ja, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En zich van de domme houdt ...
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook al meer dan 10 jaar niet in een bad gezeten. Misschien moeten we een badmeeting doen bij Superbadeendje.
Dubbele punt Wee.quote:
Tja dan gaat het aardig wat kosten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ik zelf ook. Het gaat meer om de weermooimaakactiviteiten.
[..]
Ik ben verre van hip.
Je kan met zijn drieën makkelijk in mijn bad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Rec houd van trio's? Hm even schrift pakken dan
Jij houdt er ook wel van?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor mij is dit ook nieuws hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar is dat schrift dan voor nodig?quote:
SC infoquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar is dat schrift dan voor nodig?
Wat is er mis met delen?quote:
Shade.quote:
Ja, dat lijkt me een goed idee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik ga maar wat eten bereiden. Genoeg gehakt.
Ik zei je mag wel in mijn bad en niet met mij in bad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
PD verzint shit, GB is egoïstisch en SBE wil met iedereen in bad.
En lyza is de voorzitterquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
PD verzint shit, GB is egoïstisch en SBE wil met iedereen in bad.
Als het allemaal een beetje mee zit, morgen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:09 schreef Recce het volgende:
@:Lyza666 Wanneer ga je weer op stap met je date?
Oe, spannend. Ken je hem al?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het allemaal een beetje mee zit, morgen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als het allemaal een beetje mee zit, morgen.
Dit geeft wel aan hoe slecht je posts van andere mensen leest. Of hoe weinig het je interesseert.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oe, spannend. Ken je hem al?
Een vraag verondersteld interesse.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dit geeft wel aan hoe slecht je posts van andere mensen leest. Of hoe weinig het je interesseert.
Het was een zware week. Netflix & chillquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]Al een idee waar jullie naartoe gaan?
Dat klinkt goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het was een zware week. Netflix & chill![]()
Waarschijnlijk.
Dat zeg je goed ja. Verondersteld.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een vraag verondersteld interesse.
Ik had wel iets gelezen maar ik ga niet ieders privéleven bijhouden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dit geeft wel aan hoe slecht je posts van andere mensen leest. Of hoe weinig het je interesseert.
Hij spelde het wel verkeerd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zeg je goed ja. Verondersteld.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zijn soms zo aardig voor elkaar. Ik ga er maar vanuit dat jullie allemaal hele goede vrienden zijn, want het spat er vanaf.
Ik ben niet zo'n planner.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het meer Netflix of meer chill?
Het lijkt alsof je zijn gebrek aan interesse als een afwijzing ervaart.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zeg je goed ja. Verondersteld.
Oh.. niet helemaal goed. Veronderstelt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je zijn gebrek aan interesse als een afwijzing ervaart.
Heb je nog steeds geen USB hub gekocht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:20 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik 20 gb van de oude festplatte op de nieuwe overtragen maar het is dann altijd vor wisselen om dat ik nur en slot heb
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen USB hub gekocht?
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik was oprecht en geïnteresseerd. Daar bedoel ik verder niets mee. Ik zou het voor haar alleen maar leuk vinden als haar date goed afloopt.
Weet ik ook wel ..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik was oprecht en geïnteresseerd. Daar bedoel ik verder niets mee. Ik zou het voor haar alleen maar leuk vinden als haar date goed afloopt.
Ik hoop voor jou ook dat je tegen een leuke man aanlooptquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Proest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook dat je tegen een leuke man aanloopt
Die heeft zich al gemeld voor een baddate.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook dat je tegen een leuke man aanloopt
Dat had ik je van tevoren kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
Dit..
[ afbeelding ]
..gaan we dus niet meer doen![]()
Haai
Ben je er dan toch ingetrapt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
Dit..
[ afbeelding ]
Haai
Ja, ik eigenlijk ook wel, maar ja, lui..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren kunnen vertellen.
Dat wordt weer zelf koken danquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
Dit..
[ afbeelding ]
Haai
De diepvriesmaaltijden van Iglo zijn wel redelijk lekker. Daar zit ook weinig toegevoegde troep in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook wel, maar ja, lui..
Het duurt wel weer een paar maanden voor ik weer kant-en-klaar shit aandurf, maar ik zal het in gedachte houdenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
De diepvriesmaaltijden van Iglo zijn wel redelijk lekker. Daar zit ook weinig toegevoegde troep in.
Daar zitten ook redelijk determineerbare ingrediënten in toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Op het gebied van magnetron maaltijden in mijn opinie de beste. En ik heb al verschillende uitgeprobeerd
Ja rijst, pasta, aardappels, couscous met saus op de bodem, groenten en eiwitten bovenop. Weinig voorgaringquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar zitten ook redelijk determineerbare ingrediënten in toch?
Ach mensen moeten niet te snel aannames doen en conclusies trekken.quote:
Dat ga ik een keer een kans gevenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja rijst, pasta, aardappels, couscous met saus op de bodem, groenten en eiwitten bovenop. Weinig voorgaring
Zo kan je gebrek aan interesse ook ook uitleggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach mensen moeten niet te snel aannames doen en conclusies trekken.
Alleen die peultjes er door vallen soms verkeerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
De diepvriesmaaltijden van Iglo zijn wel redelijk lekker. Daar zit ook weinig toegevoegde troep in.
Ik had het wel opgemerkt.quote:
Jij kan die makkelijker achter posts zetten dan ikquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eet smakelijk @:Recce en heuj ton!
Draadjes?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen die peultjes er door vallen soms verkeerd
Daar zit wat in ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan die makkelijker achter posts zetten dan ik
Dat is toch hetzelfde als peultjes?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zitten ook vaak van die platte dinkies in, ehm.. sugarsnaps.
die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zitten ook vaak van die platte dinkies in, ehm.. sugarsnaps.
Heb je een peutjesallergie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen die peultjes er door vallen soms verkeerd
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als peultjes?
Tijd om te ontspannenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:54 schreef sararaats het volgende:
Les 6 van Dierenverzorging ingestuurd en nu maar wachten op het resultaat.
Ik voel me supergoed ondanks de overprikkeling.
Ja, de afwas kan morgen wel.quote:
Dat. Straks droom ik nog van koeien met grote uiers. Les 6 was melkveehouderij.quote:
Cursus dierenverzorging algemeen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat. Straks droom ik nog van koeien met grote uiers. Les 6 was melkveehouderij.
Les 4 en 5 ga ik nog eens bekijken. Het maakt niet uit in welke volgorde je instuurt denk ik.
Ik doe zeker mijn open boek examen maar dat gaat nog efkes duren hihi.
Les 6 wordt misschien snel herschreven met al die stikstofquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat. Straks droom ik nog van koeien met grote uiers. Les 6 was melkveehouderij.
Les 4 en 5 ga ik nog eens bekijken. Het maakt niet uit in welke volgorde je instuurt denk ik.
Ik doe zeker mijn open boek examen maar dat gaat nog efkes duren hihi.
Gaan we daar nog heen?quote:
Flikker in bad joh, voordat het vol zit met 40 plussers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, de afwas kan morgen wel.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flikker in bad joh, voordat het vol zit met 40 plussers.
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n grap wou ik ook al maken. Maar de afwas van één persoon vult niet echt. En de was heb ik vanmiddag al gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij 'Tanzen' moet ik daaraan denken.quote:
Dit is de eerste de mij opvalt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij 'Tanzen' moet ik daaraan denken.
Ik heb ook mijn eigen aardigheden.
Ik mag er nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar moet toch ergens ook leven zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:10 schreef Recce het volgende:
Een heel klein stukje van de ruimte:
[ afbeelding ]
Er zijn zo'n 15.000 sterrenstelsels in dit beeld te zien. Een sterrenstelsel heeft gemiddeld zo'n 100 miljard sterren. Veel van deze sterrenstelsels zijn zo ver weg, dat het licht al miljarden jaren onderweg is geweest. Je ziet dus heel ver in het verleden.
quote:
Sterrenstofquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:10 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn zo'n 15.000 sterrenstelsels in dit beeld te zien. Een sterrenstelsel heeft gemiddeld zo'n 100 miljard sterren. Veel van deze sterrenstelsels zijn zo ver weg, dat het licht al miljarden jaren onderweg is geweest. Je ziet dus heel ver in het verleden.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit is de eerste de mij opvalt.
Ja hoor, als je wilt mag jij ook in mijn bad zitten.quote:
Die getallen zijn zo waanzinnig, dat het abstract is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:10 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Yeps. Thuiscursus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cursus dierenverzorging algemeen?
Ja, dat zou je wel denken inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet toch ergens ook leven zijn.
Tof, ben je van plan om er ook iets mee te doen?quote:
En dan is dit nog maar een 'stukje'. Daar kan je je toch niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:10 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan is nat worden ook geen uitdaging meer
Ja, inderdaad. Ik denk dat niet veel mensen zich goed kunnen voorstellen hoeveel een miljard is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Die getallen zijn zo waanzinnig, dat het abstract is.
Nou ben ik sowieso al niet heel goed met cijfers, maar goed
Dat is net zoiets als dat de zon dichterbij is dan Spanje. De zon kan ik vanaf hier zien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel denken inderdaad.Dit stukje van de ruimte is kleiner dan een millimeter tussen duim en wijsvinger als je je hand uitstrekt.
Jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof, ben je van plan om er ook iets mee te doen?
In het zichtbare heelal zijn er geloof ik zo'n 200 miljard tot 2 biljoen sterrenstelsels die elk weer bestaan uit honderden miljarden sterren. Dat is bijna nog moeilijker voor te stellen dan oneindig veel sterren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan is dit nog maar een 'stukje'. Daar kan je je toch niets bij voorstellen.
Oneindig bevat ik sowieso al niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
In het zichtbare heelal zijn er geloof ik zo'n 200 miljard tot 2 biljoen sterrenstelsels die elk weer bestaan uit honderden miljarden sterren. Dat is bijna nog moeilijker voor te stellen dan oneindig veel sterren.
Niet doorvertellen maar ik zat ook al in 40+ voordat ik 40 werd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij zei 40+ dus ik moet nog 8 jaar wachten. Ik doe de hapjes en drankjes wel.
Moet al stoppen met denken als je over oneindig een voorstelling probeert te maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
In het zichtbare heelal zijn er geloof ik zo'n 200 miljard tot 2 biljoen sterrenstelsels die elk weer bestaan uit honderden miljarden sterren. Dat is bijna nog moeilijker voor te stellen dan oneindig veel sterren.
Dus datquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet al stoppen met denken als je over oneindig een voorstelling probeert te maken.
En dan nog de theorieën over ruimtebuigingen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet al stoppen met denken als je over oneindig een voorstelling probeert te maken.
quote:
En die kutsnarenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan nog de theorieën over ruimtebuigingen.
Nee, dat is ook heel raar.quote:
Dat heb ik niet nodig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:18 schreef mario390 het volgende:
poetziiiii!!!
is en markt waar diu kann alles kopen emailtöpfe,schürzen,zockel
Oh, dan ben je hier nog een jong blaadje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij zei 40+ dus ik moet nog 8 jaar wachten. Ik doe de hapjes en drankjes wel.
Ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is ook heel raar.Je zou denken dat als je oneindig veel van iets hebt, je er altijd iets aan toe kunt voegen, waardoor je dan oneindig + 1 hebt, maar zo werkt dat niet. Je hebt wel verschillende soorten oneindigheid. Sommige oneindigheden zijn grotere dan andere.
Voortaan ga ik in 8 bits denken. Dat zal die dimensies leren!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan nog de theorieën over ruimtebuigingen.
Als het universum oneindig groot is, bestaan er waarschijnlijk ook oneindig veel aardes en oneindig veel kopieën van jou en ook alle denkbare variaties van jou.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wij denken in iets, maar dat is er niet. Althans, niet zichtbaar voor ons.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.
Het heelal dijt uit. Dan is er toch een grens waar het heelal nog niet is?
Verdien ik wel na een week van goed op m'n eten lettenquote:
Dat het dan nog niet oneindig verneukt is, vind ik knap.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het universum oneindig groot is, bestaan er waarschijnlijk ook oneindig veel aardes en oneindig veel kopieën van jou en ook alle denkbare variaties van jou.
Nee, zo moet je dat niet zien, geloof ik. Ik heb daar verschillende dingen over gelezen, dus hoe je dat wel moet zien, weet ik ook niet precies. Dat is waarschijnlijk niet bekend.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.
Het heelal dijt uit. Dan is er toch een grens waar het heelal nog niet is?
Ja, dan mag je jezelf best even trakteren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verdien ik wel na een week van goed op m'n eten letten
Maar er moet toch iets omheen zijn er. Er staat niet opeens een muur ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wij denken in iets, maar dat is er niet. Althans, niet zichtbaar voor ons.
Dus ook die 30cm.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het universum oneindig groot is, bestaan er waarschijnlijk ook oneindig veel aardes en oneindig veel kopieën van jou en ook alle denkbare variaties van jou.
Er zijn nog lang niet overal mensen geweest om dat te doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het dan nog niet oneindig verneukt is, vind ik knap.
Dan zouden ook alle gedachtes van mensen werkelijkheid kunnen zijn, ergens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
We doen ons best natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het dan nog niet oneindig verneukt is, vind ik knap.
Maar het heelal dijt uit. Dus er moet nog iets achter liggen wat de ruimte geeft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar zal die deeltjesversneller wel iets mee van doen hebben.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar er moet toch iets omheen zijn er. Er staat niet opeens een muur ofzo
Ik kan inderdaad niet anders dan in iets denken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wij denken in iets, maar dat is er niet. Althans, niet zichtbaar voor ons.
Als je dood bent is er ook een niksquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet anders dan in iets denken.
Geloof ik.
De many worlds interpretation van quantummechanica is ook geweldig. Dan bestaan alle dingen die kunnen gebeuren allemaal tegelijkertijd naast elkaar in een (bijna) oneindige hoeveelheid universa.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan zouden ook alle gedachtes van mensen werkelijkheid kunnen zijn, ergens.
Ik word altijd een beetje gek in mijn hoofd als ik over dat soort dingen na ga denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |