Ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat is ook heel raar.Je zou denken dat als je oneindig veel van iets hebt, je er altijd iets aan toe kunt voegen, waardoor je dan oneindig + 1 hebt, maar zo werkt dat niet. Je hebt wel verschillende soorten oneindigheid. Sommige oneindigheden zijn grotere dan andere.
Voortaan ga ik in 8 bits denken. Dat zal die dimensies leren!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan nog de theorieën over ruimtebuigingen.
Als het universum oneindig groot is, bestaan er waarschijnlijk ook oneindig veel aardes en oneindig veel kopieën van jou en ook alle denkbare variaties van jou.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet al stoppen met denken als je over oneindig een voorstelling probeert te maken.
Wij denken in iets, maar dat is er niet. Althans, niet zichtbaar voor ons.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.
Het heelal dijt uit. Dan is er toch een grens waar het heelal nog niet is?
Verdien ik wel na een week van goed op m'n eten lettenquote:
Dat het dan nog niet oneindig verneukt is, vind ik knap.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het universum oneindig groot is, bestaan er waarschijnlijk ook oneindig veel aardes en oneindig veel kopieën van jou en ook alle denkbare variaties van jou.
Nee, zo moet je dat niet zien, geloof ik. Ik heb daar verschillende dingen over gelezen, dus hoe je dat wel moet zien, weet ik ook niet precies. Dat is waarschijnlijk niet bekend.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.
Het heelal dijt uit. Dan is er toch een grens waar het heelal nog niet is?
Ja, dan mag je jezelf best even trakteren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verdien ik wel na een week van goed op m'n eten letten
Maar er moet toch iets omheen zijn er. Er staat niet opeens een muur ofzoquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wij denken in iets, maar dat is er niet. Althans, niet zichtbaar voor ons.
Dus ook die 30cm.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Als het universum oneindig groot is, bestaan er waarschijnlijk ook oneindig veel aardes en oneindig veel kopieën van jou en ook alle denkbare variaties van jou.
Er zijn nog lang niet overal mensen geweest om dat te doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het dan nog niet oneindig verneukt is, vind ik knap.
Dan zouden ook alle gedachtes van mensen werkelijkheid kunnen zijn, ergens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
We doen ons best natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het dan nog niet oneindig verneukt is, vind ik knap.
Maar het heelal dijt uit. Dus er moet nog iets achter liggen wat de ruimte geeft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar zal die deeltjesversneller wel iets mee van doen hebben.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar er moet toch iets omheen zijn er. Er staat niet opeens een muur ofzo
Ik kan inderdaad niet anders dan in iets denken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wij denken in iets, maar dat is er niet. Althans, niet zichtbaar voor ons.
Als je dood bent is er ook een niksquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet anders dan in iets denken.
Geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |