Ja, dat zou je wel denken inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet toch ergens ook leven zijn.
Tof, ben je van plan om er ook iets mee te doen?quote:
En dan is dit nog maar een 'stukje'. Daar kan je je toch niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:10 schreef Recce het volgende:
Een heel klein stukje van de ruimte:
[ afbeelding ]
Er zijn zo'n 15.000 sterrenstelsels in dit beeld te zien. Een sterrenstelsel heeft gemiddeld zo'n 100 miljard sterren. Veel van deze sterrenstelsels zijn zo ver weg, dat het licht al miljarden jaren onderweg is geweest. Je ziet dus heel ver in het verleden.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan is nat worden ook geen uitdaging meer
Ja, inderdaad. Ik denk dat niet veel mensen zich goed kunnen voorstellen hoeveel een miljard is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Die getallen zijn zo waanzinnig, dat het abstract is.
Nou ben ik sowieso al niet heel goed met cijfers, maar goed
Dat is net zoiets als dat de zon dichterbij is dan Spanje. De zon kan ik vanaf hier zien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel denken inderdaad.Dit stukje van de ruimte is kleiner dan een millimeter tussen duim en wijsvinger als je je hand uitstrekt.
Jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tof, ben je van plan om er ook iets mee te doen?
In het zichtbare heelal zijn er geloof ik zo'n 200 miljard tot 2 biljoen sterrenstelsels die elk weer bestaan uit honderden miljarden sterren. Dat is bijna nog moeilijker voor te stellen dan oneindig veel sterren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan is dit nog maar een 'stukje'. Daar kan je je toch niets bij voorstellen.
Oneindig bevat ik sowieso al niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
In het zichtbare heelal zijn er geloof ik zo'n 200 miljard tot 2 biljoen sterrenstelsels die elk weer bestaan uit honderden miljarden sterren. Dat is bijna nog moeilijker voor te stellen dan oneindig veel sterren.
Niet doorvertellen maar ik zat ook al in 40+ voordat ik 40 werd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij zei 40+ dus ik moet nog 8 jaar wachten. Ik doe de hapjes en drankjes wel.
Moet al stoppen met denken als je over oneindig een voorstelling probeert te maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]
In het zichtbare heelal zijn er geloof ik zo'n 200 miljard tot 2 biljoen sterrenstelsels die elk weer bestaan uit honderden miljarden sterren. Dat is bijna nog moeilijker voor te stellen dan oneindig veel sterren.
Dus datquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet al stoppen met denken als je over oneindig een voorstelling probeert te maken.
En dan nog de theorieën over ruimtebuigingen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet al stoppen met denken als je over oneindig een voorstelling probeert te maken.
quote:
En die kutsnarenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan nog de theorieën over ruimtebuigingen.
Nee, dat is ook heel raar.quote:
Dat heb ik niet nodig.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:18 schreef mario390 het volgende:
poetziiiii!!!
is en markt waar diu kann alles kopen emailtöpfe,schürzen,zockel
Oh, dan ben je hier nog een jong blaadje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij zei 40+ dus ik moet nog 8 jaar wachten. Ik doe de hapjes en drankjes wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |