Les 6 wordt misschien snel herschreven met al die stikstofquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat. Straks droom ik nog van koeien met grote uiers. Les 6 was melkveehouderij.
Les 4 en 5 ga ik nog eens bekijken. Het maakt niet uit in welke volgorde je instuurt denk ik.
Ik doe zeker mijn open boek examen maar dat gaat nog efkes duren hihi.
Gaan we daar nog heen?quote:
Flikker in bad joh, voordat het vol zit met 40 plussers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, de afwas kan morgen wel.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flikker in bad joh, voordat het vol zit met 40 plussers.
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n grap wou ik ook al maken. Maar de afwas van één persoon vult niet echt. En de was heb ik vanmiddag al gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij 'Tanzen' moet ik daaraan denken.quote:
Dit is de eerste de mij opvalt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij 'Tanzen' moet ik daaraan denken.
Ik heb ook mijn eigen aardigheden.
Ik mag er nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar moet toch ergens ook leven zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:10 schreef Recce het volgende:
Een heel klein stukje van de ruimte:
[ afbeelding ]
Er zijn zo'n 15.000 sterrenstelsels in dit beeld te zien. Een sterrenstelsel heeft gemiddeld zo'n 100 miljard sterren. Veel van deze sterrenstelsels zijn zo ver weg, dat het licht al miljarden jaren onderweg is geweest. Je ziet dus heel ver in het verleden.
quote:
Sterrenstofquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:10 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn zo'n 15.000 sterrenstelsels in dit beeld te zien. Een sterrenstelsel heeft gemiddeld zo'n 100 miljard sterren. Veel van deze sterrenstelsels zijn zo ver weg, dat het licht al miljarden jaren onderweg is geweest. Je ziet dus heel ver in het verleden.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit is de eerste de mij opvalt.
Ja hoor, als je wilt mag jij ook in mijn bad zitten.quote:
Die getallen zijn zo waanzinnig, dat het abstract is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:10 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Yeps. Thuiscursus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Cursus dierenverzorging algemeen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |