quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je zijn gebrek aan interesse als een afwijzing ervaart.
Heb je nog steeds geen USB hub gekocht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:20 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik 20 gb van de oude festplatte op de nieuwe overtragen maar het is dann altijd vor wisselen om dat ik nur en slot heb
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen USB hub gekocht?
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik was oprecht en geïnteresseerd. Daar bedoel ik verder niets mee. Ik zou het voor haar alleen maar leuk vinden als haar date goed afloopt.
Weet ik ook wel ..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik was oprecht en geïnteresseerd. Daar bedoel ik verder niets mee. Ik zou het voor haar alleen maar leuk vinden als haar date goed afloopt.
Ik hoop voor jou ook dat je tegen een leuke man aanlooptquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Proest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook dat je tegen een leuke man aanloopt
Die heeft zich al gemeld voor een baddate.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook dat je tegen een leuke man aanloopt
Dat had ik je van tevoren kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
Dit..
[ afbeelding ]
..gaan we dus niet meer doen![]()
Haai
Ben je er dan toch ingetrapt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
Dit..
[ afbeelding ]
Haai
Ja, ik eigenlijk ook wel, maar ja, lui..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren kunnen vertellen.
Dat wordt weer zelf koken danquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
Dit..
[ afbeelding ]
Haai
De diepvriesmaaltijden van Iglo zijn wel redelijk lekker. Daar zit ook weinig toegevoegde troep in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook wel, maar ja, lui..
Het duurt wel weer een paar maanden voor ik weer kant-en-klaar shit aandurf, maar ik zal het in gedachte houdenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
De diepvriesmaaltijden van Iglo zijn wel redelijk lekker. Daar zit ook weinig toegevoegde troep in.
Daar zitten ook redelijk determineerbare ingrediënten in toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Op het gebied van magnetron maaltijden in mijn opinie de beste. En ik heb al verschillende uitgeprobeerd
Ja rijst, pasta, aardappels, couscous met saus op de bodem, groenten en eiwitten bovenop. Weinig voorgaringquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar zitten ook redelijk determineerbare ingrediënten in toch?
Ach mensen moeten niet te snel aannames doen en conclusies trekken.quote:
Dat ga ik een keer een kans gevenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja rijst, pasta, aardappels, couscous met saus op de bodem, groenten en eiwitten bovenop. Weinig voorgaring
Zo kan je gebrek aan interesse ook ook uitleggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach mensen moeten niet te snel aannames doen en conclusies trekken.
Alleen die peultjes er door vallen soms verkeerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
De diepvriesmaaltijden van Iglo zijn wel redelijk lekker. Daar zit ook weinig toegevoegde troep in.
Ik had het wel opgemerkt.quote:
Jij kan die makkelijker achter posts zetten dan ikquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eet smakelijk @:Recce en heuj ton!
Draadjes?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen die peultjes er door vallen soms verkeerd
Daar zit wat in ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan die makkelijker achter posts zetten dan ik
Dat is toch hetzelfde als peultjes?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zitten ook vaak van die platte dinkies in, ehm.. sugarsnaps.
die bedoel ik ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zitten ook vaak van die platte dinkies in, ehm.. sugarsnaps.
Heb je een peutjesallergie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen die peultjes er door vallen soms verkeerd
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als peultjes?
Tijd om te ontspannenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:54 schreef sararaats het volgende:
Les 6 van Dierenverzorging ingestuurd en nu maar wachten op het resultaat.
Ik voel me supergoed ondanks de overprikkeling.
Ja, de afwas kan morgen wel.quote:
Dat. Straks droom ik nog van koeien met grote uiers. Les 6 was melkveehouderij.quote:
Cursus dierenverzorging algemeen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat. Straks droom ik nog van koeien met grote uiers. Les 6 was melkveehouderij.
Les 4 en 5 ga ik nog eens bekijken. Het maakt niet uit in welke volgorde je instuurt denk ik.
Ik doe zeker mijn open boek examen maar dat gaat nog efkes duren hihi.
Les 6 wordt misschien snel herschreven met al die stikstofquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat. Straks droom ik nog van koeien met grote uiers. Les 6 was melkveehouderij.
Les 4 en 5 ga ik nog eens bekijken. Het maakt niet uit in welke volgorde je instuurt denk ik.
Ik doe zeker mijn open boek examen maar dat gaat nog efkes duren hihi.
Gaan we daar nog heen?quote:
Flikker in bad joh, voordat het vol zit met 40 plussers.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, de afwas kan morgen wel.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Flikker in bad joh, voordat het vol zit met 40 plussers.
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo'n grap wou ik ook al maken. Maar de afwas van één persoon vult niet echt. En de was heb ik vanmiddag al gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij 'Tanzen' moet ik daaraan denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |