Ik had wel iets gelezen maar ik ga niet ieders privéleven bijhouden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dit geeft wel aan hoe slecht je posts van andere mensen leest. Of hoe weinig het je interesseert.
Hij spelde het wel verkeerd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zeg je goed ja. Verondersteld.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie zijn soms zo aardig voor elkaar. Ik ga er maar vanuit dat jullie allemaal hele goede vrienden zijn, want het spat er vanaf.
Ik ben niet zo'n planner.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het meer Netflix of meer chill?
Het lijkt alsof je zijn gebrek aan interesse als een afwijzing ervaart.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zeg je goed ja. Verondersteld.
Oh.. niet helemaal goed. Veronderstelt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je zijn gebrek aan interesse als een afwijzing ervaart.
Heb je nog steeds geen USB hub gekocht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:20 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik 20 gb van de oude festplatte op de nieuwe overtragen maar het is dann altijd vor wisselen om dat ik nur en slot heb
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen USB hub gekocht?
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik was oprecht en geïnteresseerd. Daar bedoel ik verder niets mee. Ik zou het voor haar alleen maar leuk vinden als haar date goed afloopt.
Weet ik ook wel ..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik was oprecht en geïnteresseerd. Daar bedoel ik verder niets mee. Ik zou het voor haar alleen maar leuk vinden als haar date goed afloopt.
Ik hoop voor jou ook dat je tegen een leuke man aanlooptquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Proest.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook dat je tegen een leuke man aanloopt
Die heeft zich al gemeld voor een baddate.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook dat je tegen een leuke man aanloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |