Dat had ik je van tevoren kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
Dit..
[ afbeelding ]
..gaan we dus niet meer doen![]()
Haai
Ben je er dan toch ingetrapt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
Dit..
[ afbeelding ]
Haai
Ja, ik eigenlijk ook wel, maar ja, lui..quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat had ik je van tevoren kunnen vertellen.
Dat wordt weer zelf koken danquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:28 schreef tonja het volgende:
Dit..
[ afbeelding ]
Haai
De diepvriesmaaltijden van Iglo zijn wel redelijk lekker. Daar zit ook weinig toegevoegde troep in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook wel, maar ja, lui..
Het duurt wel weer een paar maanden voor ik weer kant-en-klaar shit aandurf, maar ik zal het in gedachte houdenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
De diepvriesmaaltijden van Iglo zijn wel redelijk lekker. Daar zit ook weinig toegevoegde troep in.
Daar zitten ook redelijk determineerbare ingrediënten in toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Op het gebied van magnetron maaltijden in mijn opinie de beste. En ik heb al verschillende uitgeprobeerd
Ja rijst, pasta, aardappels, couscous met saus op de bodem, groenten en eiwitten bovenop. Weinig voorgaringquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar zitten ook redelijk determineerbare ingrediënten in toch?
Ach mensen moeten niet te snel aannames doen en conclusies trekken.quote:
Dat ga ik een keer een kans gevenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja rijst, pasta, aardappels, couscous met saus op de bodem, groenten en eiwitten bovenop. Weinig voorgaring
Zo kan je gebrek aan interesse ook ook uitleggen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach mensen moeten niet te snel aannames doen en conclusies trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |