Nu ik je Insta heb gezien ben je veel te lief voor dit soort posts.quote:
Nouou, wou ik zeggen.quote:
GADVERDAMME!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:14 schreef mario390 het volgende:
plassen met en stijfe moet je hem naar onden drukken op wc, sonst plass je tegen de deur
quote:
Ja dat zei bezem ook alquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu ik je Insta heb gezien ben je veel te lief voor dit soort posts.
Of tussen de bril klemmen.quote:
Alle duistere gedachten van ieni worden daar toch gecensureerd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nu ik je Insta heb gezien ben je veel te lief voor dit soort posts.
Er komt vast iets leuk op je pad,ik gun het je graag.En je bent een mooie dame.quote:
Tof is ze iig wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er komt vast iets leuk op je pad,ik gun het je graag.En je bent een mooie dame.
Ik had net een haakje gemaakt voor de modelbouw. en nu is die weg.quote:
Dat maakt je alleen maar leuker.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben toch echt een stuk minder schattig dan dat ik eruit zie.
En dat is een beetje story of my life.
Zeg dan gewoon dat je een kreng bent.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben toch echt een stuk minder schattig dan dat ik eruit zie.
En dat is een beetje story of my life.
Ik heb geen verstand van paddenstoelen, sorry.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
@:ieniminimuis
Dit is toch een grote parasolzwam?
[ afbeelding ]
Enig idee waarom ze zo achterlijk groot zijn dit jaar?
Dat nou ook weer niet. Maar zekers als ik de eerste keer iets bots of bitchy zeg tegen mensen dan is het vaak: "oh dat had ik niet achter je gezocht". Meestal zeg ik dan maar terug: "dan ken je mij niet goed genoeg"quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je een kreng bent.
Oh, ik dacht dat je er wel iets vanaf zou weten. Ze zijn wel handig bij het gifmengen, dacht ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van paddenstoelen, sorry.
ik zie nur gras, je heeft te grote beeldenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
@:ieniminimuis
Dit is toch een grote parasolzwam?
[ afbeelding ]
Enig idee waarom ze zo achterlijk groot zijn dit jaar?
Ik voer ze gewoon aan mijn vijanden en dan merk ik na afloop wel of ze giftig waren. Indien niet giftig kan ik de man in kwestie eerst altijd nog mee naar bed slepen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je er wel iets vanaf zou weten. Ze zijn wel handig bij het gifmengen, dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |