Soury 5 minuten los laten gaan op die badkamer en het is weer helemaal up to date.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Industrieel is wel helemaal hip natuurlijk.
Ja ik zelf ook. Het gaat meer om de weermooimaakactiviteiten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Soury zou dat wel voor een sixpack Duvel doen.
Ik ben verre van hip.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Industrieel is wel helemaal hip natuurlijk.
Pindasausquote:
En zich van de domme houdt ...quote:
Is toch niks mis mee?quote:
Kwartet dan.quote:
Bosz of zo en Hansie.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Soury zou dat wel voor een sixpack Duvel doen.
Ja, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En zich van de domme houdt ...
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook al meer dan 10 jaar niet in een bad gezeten. Misschien moeten we een badmeeting doen bij Superbadeendje.
Dubbele punt Wee.quote:
Tja dan gaat het aardig wat kosten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ik zelf ook. Het gaat meer om de weermooimaakactiviteiten.
[..]
Ik ben verre van hip.
Je kan met zijn drieën makkelijk in mijn bad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Rec houd van trio's? Hm even schrift pakken dan
Jij houdt er ook wel van?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor mij is dit ook nieuws hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |