In plaats van iemand het bed in proberen te lullen ...quote:
Een lul van ruim 1m90. Hihi.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het bad moet eerst wel gemeten worden. Ze zijn me meestal te kort.
Een vriendin van mij kwam wel eens langs om dan van mijn bad gebruik te maken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Een bad. Wat een luxe.
De laatste keer dat ik in bad zat was denk alweer bijna 10 jaar geleden in Tsjechië
Even meten watvoor vlees je in de badkuip hebt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In plaats van iemand het bed in proberen te lullen ...
Men (interpreteer het zoals je wil) moet wat.
Die was vanmiddag al 1-1quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer is precies athletico -valencia?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een lul van ruim 1m90. Hihi.
Ik heb een heel groot bad, maar daar mag jij niet in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat is wel duidelijk in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb een heel groot bad, maar daar mag jij niet in.
Ja, ik hou wel van duidelijkheidquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat is wel duidelijk in ieder geval.
Ik heb jaren een bad gehad, maar nu sinds een jaar of vier niet meer en ik mis het geen moment.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:51 schreef Lyza666 het volgende:
Ik lig er zelf ook bijna nooit in overigens.
Ik wist niet dat jij zo'n grote jongen was.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil er ook eigenlijk van af. Maarja, duur. Een badkamerverbouwing bedoel ik dan. Ik snap uiteraard ook wel dat een bad slopen niet duur hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jaren een bad gehad, maar nu sinds een jaar of vier niet meer en ik mis het geen moment.
Die van trio's houdt ...quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n grote jongen was.
Nah, valt wel mee. 1,88 m.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo'n grote jongen was.
Industrieel is wel helemaal hip natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil er ook eigenlijk van af. Maarja, duur. Een badkamerverbouwing bedoel ik dan. Ik snap uiteraard ook wel dat een bad slopen niet duur hoeft te zijn.
Soury zou dat wel voor een sixpack Duvel doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil er ook eigenlijk van af. Maarja, duur. Een badkamerverbouwing bedoel ik dan. Ik snap uiteraard ook wel dat een bad slopen niet duur hoeft te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |