SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik wilde precies hetzelfde typen, maar me in heb gehouden omdat ik de lapo niet wildequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, mooi nieuw concept.
Een quiz waarbij de antwoorden gezongen moeten worden en zuivere zang even zwaar weegt als een goed antwoord.
Aw heb niet opgeletquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:14 schreef Meke het volgende:
Die Suzanne had toch een prijs voor beste billen gewonnen? Redelijk terecht wel in die jurk
Pfieuw, @I. kan ook weer opgelucht ademhalenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, er zijn wél grenzen inderdaad!
Nee hoor, ook gingers
Niet voor beste boobies in ieder geval.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:14 schreef Meke het volgende:
Die Suzanne had toch een prijs voor beste billen gewonnen? Redelijk terecht wel in die jurk
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet voor beste boobies in ieder geval.
Kleine kanttekening hier dat ik niet op mannen val.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pfieuw, @:I. kan ook weer opgelucht ademhalen
Waar is die knakker trouwens? Ben ik er weer eens een keer, is hij weg![]()
Of dat je toon gewoon het antwoord is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde typen, maar me in heb gehouden omdat ik de lapo niet wilde
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weer allemaal mensen die ik niet ken, gaat lekker.
Ja maar Strani, nu heb ik die quote al opgeslagen om weer tegen je te moeten gebruiken in de toekomstquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Kleine kanttekening hier dat ik niet op mannen val.
Haal de oplader dan, snel!!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Guanabana het volgende:
Mijn accu gaat het denk ik niet redden, dan moet ik mobiel verder, afzien
Volgens mij hebben we al een prima formatquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Of dat je toon gewoon het antwoord is.
Zing je een A terwijl het een B moest zijn? Dikke vette pech![]()
Alle valse noten tellen sowieso niet mee
Jouw rol in Anja the Musical wordt een héle onvriendelijke, dat weet ik nu al!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar Strani, nu heb ik die quote al opgeslagen om weer tegen je te moeten gebruiken in de toekomst![]()
Had je maar meteen specifieker moeten zijn
Die televizierring is binnenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we al een prima format
Haar personage heeft vast een dikke reet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw rol in Anja the Musical wordt een héle onvriendelijke, dat weet ik nu al!
Oh ja fuck, dat verhaal hangt ook nog als een zwaard van Damocles boven mequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw rol in Anja the Musical wordt een héle onvriendelijke, dat weet ik nu al!
Nieuw-jeugdige slang voor dat baffen van Dave, gok ik.quote:
Echt he, deze hele uitzending voelt zo als een try-out voor ESFquote:
quote:
Wel toch?quote:
HET MOET!quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuw-jeugdige slang voor dat baffen van Dave, gok ik.
JA ZON ZIN INquote:
Jaaaa zoveel zin in!quote:
Vind hem wel flauwer dan normaal, heb het idee dat het snel moestquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Ah dit is een van mijn favo onderdelen.
Die vond ik leuker dan wat ik van de Nederlandse gezien heb.quote:
Oh ik zat zo van: stil nou eens Maxima!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:23 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit wel een heel lief fragment, Maxima die haar dochter echt wil helpen
Ja ik ook, maar je zag wel dat het uit liefde wasquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik zat zo van: stil nou eens Maxima!
Huh loop jij voorquote:
Jaa maar t wordt toch wel een keer tijd voor een nieuw nummerquote:
Ja hij is wel andersquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:28 schreef Guanabana het volgende:
Het is die gare eerste versie of niet
Ik over akkoorden, jij Spaans, zo komen we er welquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wild aantrekkelijk als je over akkoorden en zo praat
Claro que sí, guapaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik over akkoorden, jij Spaans, zo komen we er wel
Ja je zal maar drie minuten een sliert snot bijna uit je neus hebben hangen op de nationale TV! Stressmomentje hoor.quote:
Is weer eens wat anders dan een lichtbal!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je zal maar drie minuten een sliert snot bijna uit je neus hebben hangen op de nationale TV! Stressmomentje hoor.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een lichtbal!
Zal de snottebel indalen!??quote:
Hahaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zal de snottebel indalen!??
Spannend!
Vond ik ook wel een bijzonderequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:35 schreef Momo... het volgende:
Jan Andre van Duin als zanger willen op nummer 1
Ik wil een rapper anders wel Ik heb twee hele grote bloemkolen zien uitvoeren.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:35 schreef Momo... het volgende:
Jan Andre van Duin als zanger willen op nummer 1
Maar als nummer 1 wens, er is zoveel talent in NLquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:36 schreef Strani het volgende:
Andre van Duin kan trouwens wel heel mooi en warm zingen.
Jawel maar ja, je moet ook altijd wat oude rotten in de show hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:37 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar als nummer 1 wens, er is zoveel talent in NL
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel maar ja, je moet ook altijd wat oude rotten in de show hebben.
Dit. Maar als deelnemer aan Beste Zangers, ik weet het niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:36 schreef Strani het volgende:
Andre van Duin kan trouwens wel heel mooi en warm zingen.
Niet dat ik zou kijken, maar ik denk dat hij het best aardig zou kunnen doen eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit. Maar als deelnemer aan Beste Zangers, ik weet het niet.
Zeker Juanitoquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet dat ik zou kijken, maar ik denk dat hij het best aardig zou kunnen doen eigenlijk.
Overigens berust het op puur toeval dat ik het eens ben met Jan Smit.
André van Duin is een meesterverteller, logisch dat hij die graag wil.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:37 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar als nummer 1 wens, er is zoveel talent in NL
It's gonna be a bright briiiiiight bright sunshiny day!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:35 schreef Strani het volgende:
I can see clearly now, the ring is gone.
Ook wel nog steeds een publiekstrekker denk ikquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
André van Duin is een meesterverteller, logisch dat hij die graag wil.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
It's gonna be a bright briiiiiight bright sunshiny day!
Och, je kan 'Beste' in Beste Zangers natuurlijk ook gewoon zien als een aanhef en dan maakt het ook meteen minder uit wie erin meedoen, als ze maar zingen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit. Maar als deelnemer aan Beste Zangers, ik weet het niet.
Ik vind het wel sneuquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:42 schreef Strani het volgende:
Na vanavond ben ik er vrij zeker van dat Dennis Weening in z'n eentje dat hele ESF gaat presenteren. Dronken.
Dat maakt het nu al niet meer uit.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, je kan 'Beste' in Beste Zangers natuurlijk ook gewoon zien als een aanhef en dan maakt het ook meteen minder uit wie erin meedoen, als ze maar zingen.
Dat zijn de dochtersquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:43 schreef Strani het volgende:
Zitten wie twee jongedames ook in de show?
Ja, bijna mn speakers kapot, meteen het volume met 70% omlaag gegooid.quote:
Jaquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa het gaat gebeurenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
Komende zaterdag in de Beste Zangers
Ze wil geen concurrentiequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Guanabana had dat dan meteen gezegd joh!!
Hart in aktie in 2003quote:
Nice!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
Guana weet dat ze geen bedreiging zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze wil geen concurrentieSnap dat dan!
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
Bohquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
Het is nu een halve Fransoos; give him some slack!quote:
Echt hequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hij was eerst schijnbaar niet gaymaar de gaydar kan niet harder afgaan
Heb vanmiddag nog die hele lijst bekekenquote:
Ik heb ook wel m'n issues met de Nederlandse taal af en toequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is nu een halve Fransoos; give him some slack!
Dat jij als halve Spanjool nog steeds perfect Nederlands spreekt... niet iedereen kan jou zijn
Ik kijk er al naar uit idd.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
Oh ik ook wel hoor; vind het gewoon een lelijke taalquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook wel m'n issues met de Nederlandse taal af en toe
Dat wel ja. Al zijn er nog een paar talen die nog pijnlijker zijn voor de oren.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik ook wel hoor; vind het gewoon een lelijke taal
Echt een dikke streep door haar naam.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:48 schreef Em31 het volgende:
Die 'Nou het is zover' van Dionne![]()
Zie het helemaal voor me, nou jongens, het is zover, op naar de puntentelling, zucht.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
@:Guanabana had dat dan meteen gezegd joh!!
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vrees het ook.
Hoewel ik het nog nooit heb gezien
Dat Televizierring-gala is altijd enorm kut, dat kun je mevrouw Stax niet helemaal aanrekenen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:48 schreef Em31 het volgende:
Die 'Nou het is zover' van Dionne![]()
Zie het helemaal voor me, nou jongens, het is zover, op naar de puntentelling, zucht.
Ik zie haar niet ineens een geweldig spontane entertainment show host worden in een paar maanden.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat Televizierring-gala is altijd enorm kut, dat kun je mevrouw Stax niet helemaal aanrekenen.
Hier ben ikkkquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pfieuw, @:I. kan ook weer opgelucht ademhalen
Waar is die knakker trouwens? Ben ik er weer eens een keer, is hij weg![]()
quote:
Het is bijna allemaal gescript, niets spontaans aan.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie haar niet ineens een geweldig spontane entertainment show host worden in een paar maanden.
Ja!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:59 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk vragen ze Arjen Lubach ook voor een interval filmpje
Dat kan ook nog spontaan gebracht wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Het is bijna allemaal gescript, niets spontaans aan.
WAT GOOOEEDDquote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:57 schreef I. het volgende:
Heb jou ook gemist.
Ik zat net ook de ring te kijken.
Dat zou mooi zijn. Zijn team kan er zeker wat moois voor maken. En hij weet dat vervolgens wel droogkomisch te presenteren. De Nederlandse Linda Woodruffquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:59 schreef Em31 het volgende:
Ik heb het idee dat er veel is getest vandaag om te kijken hoe het voor een eventueel ESF kanquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:59 schreef Em31 het volgende:
Ja? Ik vind het Nederlands wel mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik ook wel hoor; vind het gewoon een lelijke taal
Ja en dat van Nikkie!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er veel is getest vandaag om te kijken hoe het voor een eventueel ESF kan![]()
Lubach als interval verwacht ik namelijk wel in ieder geval
Ze draaiden wel Say na na na in de auto als ze naar de supermarkt of de bouwmarkt gingen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:00 schreef Redefine het volgende:
Chateau Meiland gewonnen. Past wel goed in het rijtje lachwekkende winnaars als TV Kantine, Voetbal Inside, Jan Smit etc.
En hij zong het bij het kanoënquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze draaiden wel Say na na na in de auto als ze naar de supermarkt of de bouwmarkt gingen.
Niet in de vorm zoals hier denk ik, miscchien als tekstschrijverquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er veel is getest vandaag om te kijken hoe het voor een eventueel ESF kan![]()
Lubach als interval verwacht ik namelijk wel in ieder geval
Ik spreek Nederlands (duh) en vind het ook gewoon lelijk klinken. Het is zo'n harde, boerse, seksloze taalquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het Nederlands wel mooiHet is een hele rijke taal met zo veel verschillende manieren om iets te zeggen. Het is geen taal die mooi klinkt voor mensen die geen Nederlands spreken, dat klopt wel.
Welk idee?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:04 schreef Em31 het volgende:
Ik heb het meteen maar even in het Sietse-topic gegooid, voor het geval dat ze dat idee nog niet opgeschreven hadden.
Haha, mede-voorzitter van de Dionne Stax-fanclub. Ik vind haar ook een saaie nietszeggende grijze muis hoor, maar wees eerlijk, zoveel maakt de presentator ook weer niet uit. Pas als ze het heel goed doen valt het op, zoals Petra Mede.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog spontaan gebracht wordenMaar ze zal het helaas toch wel worden.
Dat ook jaquote:
Kano filmpjequote:
Veel mensen uit het buitenland vinden het ook een lelijke taal.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik spreek Nederlands (duh) en vind het ook gewoon lelijk klinken. Het is zo'n harde, boerse, seksloze taal
Het is een nuchtere taal. Het past bij hoe Nederland is als land, denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik spreek Nederlands (duh) en vind het ook gewoon lelijk klinken. Het is zo'n harde, boerse, seksloze taal
Nou ja goeie kans nu met het Sietse-topicquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Zal wat zijn als ze hier meelezen en gewoon onze ideeën zitten te gebruiken
En gaat snel door naar het volgende onderwerp toen ze zei dat ze het veel te keurig deedquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
Pauw begint er ook al over; Dionne als ESF presentatrice
Het boeit mij in het geheel niet wat mevrouw de Jong wel en niet vindt.quote:
Ik kan het hier wel mee eens zijn geloof ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zeg het nog maar eens: Herman en Dione is een beter duo dan Rik en Dionne. Dat eerste koppel heeft veel meer live ervaring. (En meer karakter)
@Kreatorquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:08 schreef Dave het volgende:
Wel heel keurig, hoop dat het in mei spannender/leuker wordt.
quote:
quote:[..]![]()
Ja, maar dat is gezelliger met ons erbij!
Het is ook erg Nederlands om een hekel te hebben aan het Nederlandsquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een nuchtere taal. Het past bij hoe Nederland is als land, denk ik.
Maar er zit nog wel ruimte tussen een grijze muis en de nieuwe Petra Mede. Als ze een antwoord kreeg of er iets gezegd werd reageerde ze ook helemaal niet, wat Rik dan nog wel een beetje deed.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haha, mede-voorzitter van de Dionne Stax-fanclub. Ik vind haar ook een saaie nietszeggende grijze muis hoor, maar wees eerlijk, zoveel maakt de presentator ook weer niet uit. Pas als ze het heel goed doen valt het op, zoals Petra Mede.
Is ook zo.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook erg Nederlands om een hekel te hebben aan het Nederlands
Engels heeft een volkomen idiote spelling. Maar daar klaagt niemand over.
Herman de Schermmannnnnquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zeg het nog maar eens: Herman en Dione is een beter duo dan Rik en Dionne. Dat eerste koppel heeft veel meer live ervaring. (En meer karakter)
Zo snel waren we toch niet aan het kleppen hier?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:10 schreef I. het volgende:
[..]Geweldig die reactie in die speech ja
[..]Dat hield ik even niet bij allemaal.
![]()
Maaar daar moet ik wel even op oefenen ja
Ja de manier waarop zij daar die paar minuten stonden kwam meteen al heel anders over.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:08 schreef ijs_beer het volgende:
Engelsquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook erg Nederlands om een hekel te hebben aan het Nederlands
Engels heeft een volkomen idiote spelling. Maar daar klaagt niemand over.
Losjes, ervaren, Humor (Herman) en zeker Dione staalt altijd te stralen als ze mag presenteren.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja de manier waarop zij daar die paar minuten stonden kwam meteen al heel anders over.
Ja ik vind dat Herman enorm veel uitstraling heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja de manier waarop zij daar die paar minuten stonden kwam meteen al heel anders over.
Dat laatste jaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo snel waren we toch niet aan het kleppen hier?![]()
Of sowieso niet zo gewend om te typen en te kijken tegelijk?Want ja, daar moet je aan wennen!
Herman moet gewoon de punten bekend maken alsof het een politieke uitslag is. Niks 'this is London calling' of 'and here are the votes of the Slovenian jury'. Nee gewoon Herman die de punten één voor één bekend maakt met virtueel scherm.quote:
Het is tenminste makkelijk te begrijpen!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Bietje een roar toaltje da' Engels!
Gewoon ook voor zo'n gigantisch schermquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Herman moet gewoon de punten bekend maken alsof het een politieke uitslag is. Niks 'this is London calling' of 'and here are the votes of the Slovenian jury'. Nee gewoon Herman die de punten één voor één bekend maakt met virtueel scherm.
Straks even kijken. Ik heb zelf nogal moeite met de Geordies.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is tenminste makkelijk te begrijpen!![]()
Al heb je daar ook wel héél lelijke accenten/dialecten in. Het Medway accent bijvoorbeeld:
Veel gehoord toen ik in Kent woonde. De helft van de tijd verstond ik het gewoon niet
Geen vrouwen? Dan gaat Wiwi weer zeiken dat er geen vrouwen bij zitten, en...quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik vind dat Herman enorm veel uitstraling heeft.
Gewoon Herman en Rik, geen vrouwen![]()
Maar de spelling heeft totaal geen relatie tot de uitspraak. Bij Engelse plaatsnamen is dat helemaal bizar, geen peil op te trekken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is tenminste makkelijk te begrijpen!![]()
Anders één oog op de tv gericht en één oog op ons.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:14 schreef I. het volgende:
[..]
Dat laatste jaIk moet duidelijk weer even inkomen
Dat zou tof zijn!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Herman moet gewoon de punten bekend maken alsof het een politieke uitslag is. Niks 'this is London calling' of 'and here are the votes of the Slovenian jury'. Nee gewoon Herman die de punten één voor één bekend maakt met virtueel scherm.
Gevonden, deze:quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:18 schreef Meke het volgende:
Ik vind dat Engelse gedicht zo leuk met alle onlogischheden in hun taal
Trijntje als presentatrice?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
Anders één oog op de tv gericht en één oog op ons.
En dan rappendquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oekraïne had ook geen vrouwen, maar dat was ook weer een saai mannen trio.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen vrouwen? Dan gaat Wiwi weer zeiken dat er geen vrouwen bij zitten, en...
Ach ja, who are we kidding; Wiwi zeikt toch wel
Geordie is Noord-Engels. Dat is ook wel een apart taaltje jaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Straks even kijken. Ik heb zelf nogal moeite met de Geordies.
3x Dionne in mannelijke vorm.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:24 schreef ato het volgende:
[..]
Oekraïne had ook geen vrouwen, maar dat was ook weer een saai mannen trio.
Ach ja, ik vind dat vaak wel fascinerend. Vandaar misschien ook mijn usernamequote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar de spelling heeft totaal geen relatie tot de uitspraak.
WHYYYYY?quote:
Mee eens; die waren helemaal niks. Maar Wiwi zat toen wel te zeiken over 'geen diversiteit', terwijl ze een jaar later dan weer geen problemen hadden met 4 presentatrices.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:24 schreef ato het volgende:
[..]
Oekraïne had ook geen vrouwen, maar dat was ook weer een saai mannen trio.
Ik heb Engels gestudeerd, heb er dus zeker geen hekel aanquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind dat vaak wel fascinerend. Vandaar misschien ook mijn username
De treiterende tik van @Strani was wel mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ook in het Nederlands kunnen doe mooiste teksten en woorden gevonden en geschreven worden hoor. Moet je het alleen wel kunnen toepassen.
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De treiterende tik van @:Strani was wel mooi![]()
Nee Strani, zo werkt dat hier nietquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:29 schreef Strani het volgende:
Voor mij is dat hele presentatiegedoe echt een kwestie van we zien wel, eigenlijk
Ik heb geen hekel aan het Nederlandsquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik heb Engels gestudeerd, heb er dus zeker geen hekel aanMaar het Nederlands heeft wel z'n charme. Waarom wil jij eigenlijk schrijven in het Nederlands als je er zo'n hekel aan hebt?
Hoe uitnodigend het ook is inderdaad om in het Engels te willen schrijven (al is het maar voor de grotere markt), de finesse van de taal waarmee je bent opgegroeid mis je toch gewoon nét.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan het NederlandsMaar vind het niet een heel mooie taal verder op zich. Al kun je altijd mooie zinnen weten te creëren in wat voor taal dan ook.
Ik heb jarenlang in het Engels geschreven, maar merk dan toch dat het lastiger is omdat het mijn moedertaal niet is. Dus ben nu weer naar Nederlands geswitcht.
ESF'ers zoals jij zijn ook gewoon heel belangrijk hoor; die lekker rustig kunnen blijven. Werkt ook weer kalmerend voor onsquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:29 schreef Strani het volgende:
Voor mij is dat hele presentatiegedoe echt een kwestie van we zien wel, eigenlijk
Precies. Want dat van de grotere markt speelde ook wel mee; je kunt meer met een Engelstalig manuscript. Mijn Engels is heel erg goed; veel woordenschat ook, maar de finesse van je moedertaal mis je dan inderdaad toch wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe uitnodigend het ook is inderdaad om in het Engels te willen schrijven (al is het maar voor de grotere markt), de finesse van de taal waarmee je bent opgegroeid mis je toch gewoon nét.
Nou, ben ik toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ESF'ers zoals jij zijn ook gewoon heel belangrijk hoor; die lekker rustig kunnen blijven. Werkt ook weer kalmerend voor ons
Fixed.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb jarenlang in het Engels geschreven, maar merk dan toch dat het lastiger is omdat het mijn moedertaal niet is. Dus ben nu weer naar Nederlands geswitcht omgeschakeld.
Idem. Uiteraard heb ik straks wel een mening als de namen bekend zijn. Maar ik zal er zeker niet van te voren over gaan hyperen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:29 schreef Strani het volgende:
Jij bent goed voor heel veel!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ben ik toch nog ergens goed voor
Oh jaquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Anders één oog op de tv gericht en één oog op ons.
Of nee...
Gerepareerd.quote:
Ik moet zeggen dat ik het wel een stuk minder spannend vind dan de host-stad. Dat had ook heel erg te maken met waar we heen gaan en het mee kunnen maken.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Idem. Uiteraard heb ik straks wel een mening als de namen bekend zijn. Maar ik zal er zeker niet van te voren over gaan hyperen.
Nee, die was het nietquote:
Misschien kan Trijntje je dat nog wel lerenquote:
We kunnen het inderdaad niet veel skechter doen dan driekwart van de organisaties van de afgelopen tien jaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel een stuk minder spannend vind dan de host-stad. Dat had ook heel erg te maken met waar we heen gaan en het mee kunnen maken.
Op zich verwacht ik voor de presentatie geen heel gekke namen eigenlijk. Jan verwacht ik wel, met een Dionne en misschien nog iemand anders erbij. We zullen er niet mee voor lul staan in ieder geval, dat denk ik niet.
Ik zal eens even advies vragen aan TRAINCHA jaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien kan Trijntje je dat nog wel leren
Waiaiaiai.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:53 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zal eens even advies vragen aan TRAINCHA ja
Nou dan laat je hem maar lekker bij jou thuis het avondeten presenteren!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:54 schreef Mandy040986 het volgende:
ik ben denk ik een van de weinigen die geen moeite heeft met Jan als presentator.
Ho, je kunt ook te ver gaan, hè.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dan laat je hem maar lekker bij jou thuis het avondeten presenteren!
Grapje hoor
Tsjoek Tsjoek (ipv koekoek).quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:58 schreef I. het volgende:
[..]
Vraag ik me nu ook wel een beetje af ja
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:53 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zal eens even advies vragen aan TRAINCHA ja
Eerst moet z'n carriere nog iets langer vastzitten denk ik.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Duncan zal volgend jaar wel in de Beste Zangers zitten lijkt me
quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:01 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Tsjoek Tsjoek (ipv koekoek).
Aiaiaiaiaiiiiiiquote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien dat de cameramannen op 2:44 en 2:52 je ook nog wel van advies kunnen voorzien
Ja, maar ik heb nog wel specifiek de tijden opgezocht waarop de oogdraaiingen begonnen, zodat je niet het hele fimpje af hebt hoeven huiveren om te zoeken naar die momentenquote:
Da's waar, lief van je.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog wel specifiek de tijden opgezocht waarop de oogdraaiingen begonnen, zodat je niet het hele fimpje af hebt hoeven huiveren om te zoeken naar die momenten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |