Ik heb het idee dat er veel is getest vandaag om te kijken hoe het voor een eventueel ESF kanquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:59 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk vragen ze Arjen Lubach ook voor een interval filmpje
Ja? Ik vind het Nederlands wel mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik ook wel hoor; vind het gewoon een lelijke taal
Ja en dat van Nikkie!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er veel is getest vandaag om te kijken hoe het voor een eventueel ESF kan![]()
Lubach als interval verwacht ik namelijk wel in ieder geval
Ze draaiden wel Say na na na in de auto als ze naar de supermarkt of de bouwmarkt gingen.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:00 schreef Redefine het volgende:
Chateau Meiland gewonnen. Past wel goed in het rijtje lachwekkende winnaars als TV Kantine, Voetbal Inside, Jan Smit etc.
En hij zong het bij het kanoënquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze draaiden wel Say na na na in de auto als ze naar de supermarkt of de bouwmarkt gingen.
Niet in de vorm zoals hier denk ik, miscchien als tekstschrijverquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er veel is getest vandaag om te kijken hoe het voor een eventueel ESF kan![]()
Lubach als interval verwacht ik namelijk wel in ieder geval
Ik spreek Nederlands (duh) en vind het ook gewoon lelijk klinken. Het is zo'n harde, boerse, seksloze taalquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Ik vind het Nederlands wel mooiHet is een hele rijke taal met zo veel verschillende manieren om iets te zeggen. Het is geen taal die mooi klinkt voor mensen die geen Nederlands spreken, dat klopt wel.
Welk idee?quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:04 schreef Em31 het volgende:
Ik heb het meteen maar even in het Sietse-topic gegooid, voor het geval dat ze dat idee nog niet opgeschreven hadden.
Haha, mede-voorzitter van de Dionne Stax-fanclub. Ik vind haar ook een saaie nietszeggende grijze muis hoor, maar wees eerlijk, zoveel maakt de presentator ook weer niet uit. Pas als ze het heel goed doen valt het op, zoals Petra Mede.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog spontaan gebracht wordenMaar ze zal het helaas toch wel worden.
Dat ook jaquote:
Kano filmpjequote:
Veel mensen uit het buitenland vinden het ook een lelijke taal.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik spreek Nederlands (duh) en vind het ook gewoon lelijk klinken. Het is zo'n harde, boerse, seksloze taal
Het is een nuchtere taal. Het past bij hoe Nederland is als land, denk ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik spreek Nederlands (duh) en vind het ook gewoon lelijk klinken. Het is zo'n harde, boerse, seksloze taal
Nou ja goeie kans nu met het Sietse-topicquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ook ja![]()
Zal wat zijn als ze hier meelezen en gewoon onze ideeën zitten te gebruiken
En gaat snel door naar het volgende onderwerp toen ze zei dat ze het veel te keurig deedquote:Op woensdag 9 oktober 2019 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
Pauw begint er ook al over; Dionne als ESF presentatrice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |