SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik wilde precies hetzelfde typen, maar me in heb gehouden omdat ik de lapo niet wildequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, mooi nieuw concept.
Een quiz waarbij de antwoorden gezongen moeten worden en zuivere zang even zwaar weegt als een goed antwoord.
Aw heb niet opgeletquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:14 schreef Meke het volgende:
Die Suzanne had toch een prijs voor beste billen gewonnen? Redelijk terecht wel in die jurk
Pfieuw, @I. kan ook weer opgelucht ademhalenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, er zijn wél grenzen inderdaad!
Nee hoor, ook gingers
Niet voor beste boobies in ieder geval.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:14 schreef Meke het volgende:
Die Suzanne had toch een prijs voor beste billen gewonnen? Redelijk terecht wel in die jurk
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet voor beste boobies in ieder geval.
Kleine kanttekening hier dat ik niet op mannen val.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pfieuw, @:I. kan ook weer opgelucht ademhalen
Waar is die knakker trouwens? Ben ik er weer eens een keer, is hij weg![]()
Of dat je toon gewoon het antwoord is.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde typen, maar me in heb gehouden omdat ik de lapo niet wilde
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weer allemaal mensen die ik niet ken, gaat lekker.
Ja maar Strani, nu heb ik die quote al opgeslagen om weer tegen je te moeten gebruiken in de toekomstquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Kleine kanttekening hier dat ik niet op mannen val.
Haal de oplader dan, snel!!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Guanabana het volgende:
Mijn accu gaat het denk ik niet redden, dan moet ik mobiel verder, afzien
Volgens mij hebben we al een prima formatquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Of dat je toon gewoon het antwoord is.
Zing je een A terwijl het een B moest zijn? Dikke vette pech![]()
Alle valse noten tellen sowieso niet mee
Jouw rol in Anja the Musical wordt een héle onvriendelijke, dat weet ik nu al!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar Strani, nu heb ik die quote al opgeslagen om weer tegen je te moeten gebruiken in de toekomst![]()
Had je maar meteen specifieker moeten zijn
Die televizierring is binnenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we al een prima format
Haar personage heeft vast een dikke reet.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw rol in Anja the Musical wordt een héle onvriendelijke, dat weet ik nu al!
Oh ja fuck, dat verhaal hangt ook nog als een zwaard van Damocles boven mequote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jouw rol in Anja the Musical wordt een héle onvriendelijke, dat weet ik nu al!
Nieuw-jeugdige slang voor dat baffen van Dave, gok ik.quote:
Echt he, deze hele uitzending voelt zo als een try-out voor ESFquote:
quote:
Wel toch?quote:
HET MOET!quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nieuw-jeugdige slang voor dat baffen van Dave, gok ik.
JA ZON ZIN INquote:
Jaaaa zoveel zin in!quote:
Vind hem wel flauwer dan normaal, heb het idee dat het snel moestquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Ah dit is een van mijn favo onderdelen.
Die vond ik leuker dan wat ik van de Nederlandse gezien heb.quote:
Oh ik zat zo van: stil nou eens Maxima!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:23 schreef Meke het volgende:
Ik vind dit wel een heel lief fragment, Maxima die haar dochter echt wil helpen
Ja ik ook, maar je zag wel dat het uit liefde wasquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik zat zo van: stil nou eens Maxima!
Huh loop jij voorquote:
Jaa maar t wordt toch wel een keer tijd voor een nieuw nummerquote:
Ja hij is wel andersquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:28 schreef Guanabana het volgende:
Het is die gare eerste versie of niet
Ik over akkoorden, jij Spaans, zo komen we er welquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wild aantrekkelijk als je over akkoorden en zo praat
Claro que sí, guapaquote:Op woensdag 9 oktober 2019 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik over akkoorden, jij Spaans, zo komen we er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |