quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Ik. Omdat FaceID bijna net zo slecht werkt als op een Samsung. Het is iets beter, maar doet het toch zo vaak niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:18 schreef XL het volgende: [..] Ik geloof niet dat er Face ID gebruikers zijn die terug willen naar Touch ID. Er zijn nul voordelen aan touch ID.
dat zal aan jouw kop liggen, want bij mij doet ie het goed. Ook regelmatig met zonnebril op.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:36 schreef Krollie het volgende:
[..]
Ik. Omdat FaceID bijna net zo slecht werkt als op een Samsung. Het is iets beter, maar doet het toch zo vaak niet.![]()
Bij mij ook, zonnebril vindt ie soms lastig....quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat zal aan jouw kop liggen, want bij mij doet ie het goed. Ook regelmatig met zonnebril op.
Geef gewoon een iPhone 11 Mini met Face ID in plaats van Touch ID en die bezels.quote:Analist: ‘iPhone SE 2 komt in 2020, Apple slaat iPhone 11S over
Analist Ming-Chi Kuo denkt dat Apple's volgende smartphone iPhone 12 gaat heten. Er komt geen iPhone 11S en dat kan een aanwijzing zijn dat Apple kiest voor een nieuw design. Ook voorspelt Kuo dat er in het eerste kwartaal van 2020 een iPhone SE 2 komt met het uiterlijk van de iPhone 8 en een A13-processor.
Geen iPhone 11S, maar iPhone 12
Sinds de iPhone X is het design van de toestellen nauwelijks veranderd. Vooral aan de voorkant is er weinig verschil te zien tussen de toestellen. Dat zou in 2020 kunnen veranderen met de komst van de iPhone 12. Het zou niet de eerste keer zijn dat Apple de S-versie overslaat, want dat gebeurde ook bij de iPhone 7 en iPhone 8. Er zijn daarvan geen S-modellen geweest. Apple sloeg zelfs het cijfer 9 over om meteen door te kunnen gaan met de iPhone X, die overigens wel een S-versie kreeg. Na de 11 zou de 11S kunnen volgen, maar daar kiest Apple dus niet voor, als we Kuo mogen geloven.
Mogelijke vernieuwingen voor het toestel zijn een groter scherm en een uiterlijk dat geïnspireerd is op de iPhone 4. Daarnaast zou Touch ID kunnen terugkeren, maar het toestel beschikt nog wel over Face ID. Ook 5G zou op de planning staan.
iPhone SE 2 komt in 2020
Verder voorspelt Kuo de terugkeer van een oude bekende: de iPhone SE. Apple zou van plan zijn om de iPhone SE 2 in het eerste kwartaal van 2020 uit te brengen. Hij wordt betaalbaarder dan de huidige modellen en is voorzien van enkele nieuwe componenten. Denk daarbij aan een A13-processor en 3GB werkgeheugen. Het uiterlijk ziet er vertrouwd uit: dat zal namelijk lijken op de iPhone 8. Dat betekent vermoedelijk ook dat dit nog een model met Touch ID zal zijn.
Ook betekent het dat de opvolger van de iPhone SE niet hetzelfde compacte formaat houdt als we gewend waren. Dit toestel had een 4-inch scherm, terwijl Apple bij de iPhone 8 koos voor een formaat van 4,7-inch. Dit bleef lange tijd het nieuwe compacte formaat, totdat de sprong naar 5,8-inch werd gemaakt.
De reden voor Apple om toch een iPhone SE 2 uit te brengen, is echter niet het formaat, maar de lagere kosten. Kuo denkt dat Apple met een goedkoper toestel zo’n 100 miljoen mensen kan aanspreken die nog de iPhone 6-serie gebruiken. Het gaat ook om mensen die nog geen iPhone hebben en mensen die niet geïnteresseerd zijn in functies zoals meerdere camera’s en Face ID. Dit is een relatief grote groep mensen die het niet nodig vindt om te upgraden, omdat ze het toestel alleen maar gebruiken om wat te chatten en te bellen.
Apple heeft er belang bij dat deze mensen toch gaan upgraden, omdat ze een potentiële doelgroep zijn voor diensten als Apple Arcade en Apple Music. Eerder waren er geruchten dat Apple de opvolger van de iPhone SE in India wil gaan produceren. Ook zou het bedrijf plannen hebben om in 2020 voor het eerst een Apple Store in India te openen, namelijk in Mumbai.
https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-se-2020-iphone-12-later/
Ik gebruik eigenlijk al jaren SwiftKey.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:07 schreef Nismo91 het volgende:
Wat vinden jullie van het toetsenbord sinds io13 ?
Ik ben al mijn woorden kwijt... mijn wederhelft ook.
Ja dat heb ik dus geprobeerd, die heb ik jaren geleden op Android gebruikt maar nee is toch niet zo fijn als dat het standaard toetsenbord (was)quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk al jaren SwiftKey.
Oh echt. Ik vind het standaard toetsenbord niet zo fijn. Nou ja hopelijk lost het snel opquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:11 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus geprobeerd, die heb ik jaren geleden op Android gebruikt maar nee is toch niet zo fijn als dat het standaard toetsenbord (was)
Ik dacht dat ik al iets miste, behoorlijk irritant, zelfs bij mijn Gboard is alles weg.. En wisselen tussen Nederlands en Engels gaat niet meer automatisch, moet ik handmatig doen via het tandwiel..quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:07 schreef Nismo91 het volgende:
Wat vinden jullie van het toetsenbord sinds io13 ?
Ik ben al mijn woorden kwijt... mijn wederhelft ook.
Mijn rekenmachine staat erin en werkt gewoon.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik kan bij iOS 13 in het bedieningspaneel geen rekenmachine selecteren. Dit kan ik ook niet aanpassen in het menu bij bedieningspaneel.
Heeft iemand daar een oplossing voor?
Bij mijn vriendin ook en ze heeft dezelfde iPhone 8. Net ge-update naar 13.1.2 maar nog niks.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mijn rekenmachine staat erin en werkt gewoon.
Vervang je batterij. Zal uiteindelijk de meeste impact op de snelheid hebben en het zal voor de iPhone SE geen duur karweitje zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:35 schreef timbob het volgende:
Ik heb mijn iPhone SE deze week ge-update naar iOS 13, en alles draait wel prima... maar ik heb nu m’n telefoon nog geen halfuur uit de lader, heb een paar berichten op whatsapp gestuurd, even in Slack gekeken en twee websites geopend en m’n batterij is op 41 procent.
Nu was de batterij ook niet de nieuwste meer, maar dit is wel heel erg snel..
Zijn er processen op de achtergrond die ik uit kan zetten?
13.1.2 zou dat geregeld moeten hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:05 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Vervang je batterij. Zal uiteindelijk de meeste impact op de snelheid hebben en het zal voor de iPhone SE geen duur karweitje zijn.
Ja, misschien dat maar doen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:05 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Vervang je batterij. Zal uiteindelijk de meeste impact op de snelheid hebben en het zal voor de iPhone SE geen duur karweitje zijn.
Alleen als je ios 13 hebt, want waarom zou je het ook in je app stoppenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:14 schreef Drankster het volgende:
Instagram is ook voorzien van Dark Mode bij de laatste update.
Ik vind de Darkmode wel zo fijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:14 schreef Drankster het volgende:
Instagram is ook voorzien van Dark Mode bij de laatste update.
Vaak hebben de stenen winkels wel wat voorraad, ff bellen naar de lokale t-mobile winkelquote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:49 schreef LastRequest het volgende:
T-Mobile heeft momenteel een levertijd van 3 weken voor de iPhone 11 pro, nu wil ik daar graag blijven dus wordt dat waarschijnlijk mijn optie. Ik zag dat de levertijd op apple.com ook 25 oktober - 1 november is. Kun je hem nu eigenlijk ergens sneller halen? Ze hebben em in de winkels ook niet eerder dan wanneer je online verlengt denk ik he?
Ja het werkt echt ideaal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
En Rabobank is natuurlijk weer de laatste in het rijtje grootste banken in NL..
Ondertussen Apple Pay de afgelopen maanden al over de hele wereld al gebruikt, wat een genot!
Ik heb het een keer random gehad onder iOS 12, maar is 'vanzelf' uiteindelijk weer verdwenen. Maar wat je kan doen is de developer even een bericht sturen, via die feedback knop.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:15 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb sinds iOS 13 problemen met de App Store. Op het moment dat ik een nieuwe app wil downloaden druk ik op download, begint het cirkeltje even te draaien. Na een paar sec verschijnt de download knop weer. Voorheen kreeg ik zo een ‘dubbelklikken op powerknop’ melding. Deze zie ik echter niet meer.
Reboot, geforceerde reboot etc helpt niks.
Het updaten van bestaande apps werkt wel gewoon.
Iemand enig idee?
Maar ik heb t probleem met elke willekeurige app...quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb het een keer random gehad onder iOS 12, maar is 'vanzelf' uiteindelijk weer verdwenen. Maar wat je kan doen is de developer even een bericht sturen, via die feedback knop.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 00:39:16To Tim: The Button on the IPhone was FAR better than the Swipe! reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 00:39:16To Tim: The Button on the IPhone was FAR better than the Swipe! reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
quote:
AirPods Pro officieel aangekondigd: nieuwste model met ruisonderdrukking
Het gerucht ging al een tijdje, maar nu is het officieel: de AirPods Pro zijn aangekondigd. Deze nieuwe lijn bestaat naast de huidige AirPods 2 en biedt volgens Apple een betere geluidskwaliteit.
AirPods Pro officieel aangekondigd
Hoewel we geen oktober event gehad hebben, heeft Apple toch een aankondiging gedaan. De AirPods Pro hebben een nieuw design, verbeteringen voor het geluid en dezelfde verbindingsfuncties als de huidige AirPods 2. De prijs van dit nieuwe model ligt vanwege de extra functies iets hoger dan je van de AirPods gewend bent.
De belangrijkste en meest opvallende vernieuwing is het nieuwe design. De AirPods Pro hebben een nieuwe vorm met aan het uiteinde een rubberen dopje voor in je oren. Dit design is enigszins vergelijkbaar met de Powerbeats Pro. Net als deze Beats-oordopjes ondersteunen de AirPods Pro een vorm van ruisonderdrukking. Omgevingsgeluid wordt daarmee afgeschermd, waardoor je beter van je muziek kan genieten. Met de noise cancelling klinkt je muziek dus beter en heb je minder last van storende geluiden om je heen. De AirPods Pro worden geleverd met drie verschillende rubberen oordopjes.
Om dit te kunnen realiseren hebben de AirPods Pro een meer in-ear achtig design. Dat is vermoedelijk ook goed nieuws voor mensen waarbij de huidige AirPods niet goed blijven zitten, omdat de AirPods Pro verder je oren in gaan. Daarnaast zijn de AirPods Pro zweetbestendig en kunnen ze betere tegen een spat water dan de traditionele AirPods. Je maakt verbinding met de H1-chip, die je ook al in de huidige AirPods 2 vindt.
Voor het nieuwe design heeft Apple de oplaadcase ook opnieuw ontworpen. In plaats van een klein bijna vierkant doosje is het nu een veel bredere rechthoekige case. Qua ontwerp ziet het doosje er wel nagenoeg hetzelfde uit, maar dan uitgerekt. Het lampje aan de voorkant geeft aan of de case opgeladen wordt. Ook ondersteunt hij draadloos opladen en zit er een Lightning-ingang aan de onderkant om hem op te laden met een kabel. Na één keer opladen gaan de AirPods Pro zo’n 4,5 uur mee. Met de draadloze oplaadcase wordt dit meer dan 24 uur. In 5 minuten opladen kan je ongeveer 1 uur luisteren.
De nieuwe AirPods Pro zijn beschikbaar vanaf ¤279 en worden later deze week geleverd.
https://www.iculture.nl/nieuws/airpods-pro-officeel/
11 heeft 1GB RAM extra, nieuwe chip, betere batterij, ultrazoom camera en betere Face ID-camera. Voor die ¤100,- meer kan je makkelijk langer dan twee jaar doen met een telefoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik hrb nu een iphone 7, wat raden jullie aan? XR of 11? Het verschil van 100 euro maakt het er niet makkelijk op.
Wil er langer mee doen dan de twee jaar die ik nu constant doe
I agree!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
11 sowieso.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik hrb nu een iphone 7, wat raden jullie aan? XR of 11? Het verschil van 100 euro maakt het er niet makkelijk op.
Wil er langer mee doen dan de twee jaar die ik nu constant doe
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:09 schreef TjjWester het volgende:
Vraagje: ik krijg binnenkort een unlimited abbo van de baas in esim vorm.
Nu vroeg ik me af is er nog een reden om mijn eigen data abbo te behouden???
Vanaf vandaagquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
En Rabobank is natuurlijk weer de laatste in het rijtje grootste banken in NL..
Ondertussen Apple Pay de afgelopen maanden al over de hele wereld al gebruikt, wat een genot!
Ik zie zelf geen enkele reden, maar mischien dat ik ergens iets over het hoofd zie, vandaar dat ik jullie gedachten graag wens.quote:
ben je gehecht aan je huidige nummer, of vind je het geen probleem om al je vrienden/kennissen/dealers/schuldeisers in te lichten dat je een nieuw nummer hebt?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik zie zelf geen enkele reden, maar mischien dat ik ergens iets over het hoofd zie, vandaar dat ik jullie gedachten graag wens.
Ik ga mijn telefoon abbonement niet opzeggen, alleen het data gedeelte. Dat kan nu namelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
ben je gehecht aan je huidige nummer, of vind je het geen probleem om al je vrienden/kennissen/dealers/schuldeisers je nieuwe nummer te sturen?
oh sorry, had over het woordje 'data' heengelezen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik ga mijn telefoon abbonement niet opzeggen, alleen het data gedeelte. Dat kan nu namelijk.
Potjandorie. Heb gister eindelijk geüpgraded naar 13.2.3 want ik zat nog op 13.1.3quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo iOS 13.3 en Watch OS 6.1.1 zijn ook weer uit.
Heb net een nieuwe accu laten zetten in mijn 5C en gebruik mijn 7 naar volle tevredenheid als primair toestel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:17 schreef Lief17 het volgende:
Zijn er nog mensen die overwegen die SE2 aan te schaffen als die daadwerkelijk uit gaat komen in maart?
Toestel is een iPhone 8 met een nieuwe processor en andere upgrades. Na de XR wil ik geen dikke randen en een homeknop meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:17 schreef Lief17 het volgende:
Zijn er nog mensen die overwegen die SE2 aan te schaffen als die daadwerkelijk uit gaat komen in maart?
Eens, ik zelf ook. Maar mijn man wil geen Face ID en zo en wil een vingerdik scanner. Dus gok zo maar dat hij toch voor de SE2 gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toestel is een iPhone 8 met een nieuwe processor en andere upgrades. Na de XR wil ik geen dikke randen en een homeknop meer.
In 2020 is het toch een ouderwets ding qua uiterlijk.
Ik wacht liever op de iPhone 12 van 5,4 inch met OLED scherm in hetzelfde formaat als de iPhone 8/9/SE 2.
Vind een notch erger eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toestel is een iPhone 8 met een nieuwe processor en andere upgrades. Na de XR wil ik geen dikke randen en een homeknop meer.
In 2020 is het toch een ouderwets ding qua uiterlijk.
Ik wacht liever op de iPhone 12 van 5,4 inch met OLED scherm in hetzelfde formaat als de iPhone 8/9/SE 2.
Toestel ziet er oud uit en een klein scherm.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind een notch erger eerlijk gezegd.
Dan is er niks mis mee voor het geld.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:29 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Eens, ik zelf ook. Maar mijn man wil geen Face ID en zo en wil een vingerdik scanner. Dus gok zo maar dat hij toch voor de SE2 gaat.
Eind dit jaar schijnt er een iPhone 12 uit te komen met een 5,4 inch scherm in een vergelijkbare formaat behuizing als de iPhone 8.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zat te twijfelen over de iPhone 11 of gewoon lekker cheapo de SE2 te pakken. Ik heb nu een iPhone 8 en die bevalt eigenlijk best prima.
Maar die SE2 krijgt natuurlijk hetzelfde uiterlijk van die 8.. En dan ben ik ook wel weer zo dat ik denk.. Wil ik niet eens wat anders.
Maar die iPhone 11 is mij eigenlijk iets te groot. De iPhone 11 pro zou perfect zijn maar die vind ik echt veel te duur.
Dus ik was een beetje aan hey rommelen met andere modellen en toen had ik er een te pakken die eigenlijk nog wel prima was qua formaat.
De iPhone XS dus. Is die goed of eigenlijk echt al te oud?
Ik weet niet hoe lang deze het nog vol gaat houden.. Hij heeft wat scheuren enzoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eind dit jaar schijnt er een iPhone 12 uit te komen met een 5,4 inch scherm in een vergelijkbare formaat behuizing als de iPhone 8.
iPhone 11 en XS zijn fijne toestellen. De SE2/9 zal bijna een kopie zijn van je huidige telefoon maar dan een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang deze het nog vol gaat houden.. Hij heeft wat scheuren enzo![]()
Ik ben benieuwd hoeveel het gaat schelen met de prijs van nu een xs.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
iPhone 11 en XS zijn fijne toestellen. De SE2/9 zal bijna een kopie zijn van je huidige telefoon maar dan een stuk goedkoper.
De 6S, 6S Plus en SE zijn inderdaad de volgende toestellen die geen grote update meer krijgen, maar dat kan ook pas bij iOS 15 gebeuren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat de SE nog iOS 14 krijgt, dan kan ik hem vier jaar gebruiken.
Waarom pas dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
De 6S, 6S Plus en SE zijn inderdaad de volgende toestellen die geen grote update meer krijgen, maar dat kan ook pas bij iOS 15 gebeuren.
Volgens de geruchten krijgen de 6S en 6S Plus iOS 14 ook nog. De SE heeft dezelfde A9-chip dus misschien hetzelfde verhaal als bij de 6S-serie.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 12:29 schreef remlof het volgende:
Dus geen Apple Event deze week. Ben wel benieuwd wanneer die iPhone 9 / SE2 te koop gaat zijn.
Ben na bijna een jaar echt helemaal klaar met Android en wil weer een relatief kleine, nieuwe iPhone.
twitter:iCulture twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 09:12:50iPhone 9-cases verschijnen bij Amerikaanse winkels, release deze week? https://t.co/JAwKMC04ps (✍🏼 @BenjaminRK) https://t.co/jtBlMW2kMg reageer retweet
https://www.icreatemagazine.nl/nieuws/iphone-9-release-vandaag/quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:iCulture twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 09:12:50iPhone 9-cases verschijnen bij Amerikaanse winkels, release deze week? https://t.co/JAwKMC04ps (✍🏼 @:BenjaminRK) https://t.co/jtBlMW2kMg reageer retweet
https://www.gsmarena.com/(...)_says-news-42368.phpquote:According to a new report, the company held an internal meeting to discuss how to proceed, and the conclusion of said meeting is that the iPhone 9 will get official on April 15. It will then become available on April 22. It's unclear if the company plans to hold an online event for the launch, or will simply issue a press release and be done with it.
Gewoon bij Bluetooth de Apple TV verwijderen als ooit verbonden apparaat. Maar dat wil je waarschijnlijk niet..quote:Op zondag 12 april 2020 18:56 schreef NedKelly het volgende:
Als ik een telefoongesprek op mijn iPhone op de luidspreker wil zetten krijg ik altijd de keuze of ik dat op de luidspreker van de iPhone wil of op de Apple TV, ook als de Apple TV uit staat. Ik wil het echter nooit op de Apple TV en zou dit uit willen zetten. Als ik google krijg ik teveel hits die er niet over gaan, ik zoek waarschijnlijk op net niet de juiste termen![]()
Iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen?
Dat is geen probleem want ik verbind de iPhone echt vrijwel nooit met de Apple TV. Misschien 2x per jaar als de Videoland app op Apple TV hapert.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon bij Bluetooth de Apple TV verwijderen als ooit verbonden apparaat. Maar dat wil je waarschijnlijk niet..
Hier en anders in dit topic denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mag ik hier ook een vraag over Apple TV stellen of is er ergens ook een Apple TV topic?
Dankjewel!quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hier en anders in dit topic denk ik.
DIG / [APPLE] #576: Apple Watch Series 5 en iPhone 11/Pro
Alle nieuwe modellen eind dit jaar hebben een OLED-scherm.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:12 schreef timbob het volgende:
Net 2 maanden terug een XS gekocht want “die SE komt maar niet en er is niks duidelijk”![]()
Maar goed, evengoed blij mee. Wel mooi een oled scherm voor mij.
Waarom is Apple eigenlijk niet doorgegaan met oled?
Ik heb toch ook de XS gekocht ipv de SE2 een maand of 2 terug.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:12 schreef timbob het volgende:
Net 2 maanden terug een XS gekocht want “die SE komt maar niet en er is niks duidelijk”![]()
Maar goed, evengoed blij mee. Wel mooi een oled scherm voor mij.
Het nieuwste premium-model heeft gewoon OLED. Alleen deze nieuwe SE en de iPhone 11 hebben het niet, maar "niet doorgegaan" zou betekenen dat ze geen OLED-telefoons meer uitbrengen en daar is geen teken van.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:12 schreef timbob het volgende:
Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar als opvolger van mijn X.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:39 schreef DKUp het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de kleinste iPhone 12, 5,4 inch OLED, hogere resolutie met een kleinere notch en minder schermranden kan wel enorm interessant worden.
Je punt?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
So I’ve been using this phone for a week now... :’)
iPad Pro 2019 bestaat niet. Een iPad Pro gaat met zwaar gebruik ongeveer ook iets van vier tot en met zeven uur mee.quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Twijfel over de iPad pro 2019. Iemand die hem ook heeft en is het het waard om te halen? Hoe is het met de app store op de iPad. Zijn bijna alle apps zoals je dat gewend bent er ook op te vinden (en dan niet zoals Android een slap aftreksel van de telefoon app). Als je een veelgebruiker bent hoelang gaat dat ding mee op één accu. De iPhone X gaat ongeveer 4 uur aan schermtijd mee. Wat ik weinig vind, vandaar de overweging naar de iPad. En met een laptop op de bank liggen werkt niet prettig.
Ik bedoel de 2018 versie die pas in november in Nederland geleverd werd. Ik zie het als een 2019 exemplaar maar dat terzijde. Er zit natuurlijk wel een groot verschil in 4 uur of 7 uur zwaar gebruik. Een verschil van om en nabij de 40% is toch aanzienlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2020 20:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
iPad Pro 2019 bestaat niet. Een iPad Pro gaat met zwaar gebruik ongeveer ook iets van vier tot en met zeven uur mee.
Ik weet wel dat de 11 inch over het algemeen langer meegaat dan de 12,9 inch. iPad Air 3 heeft de beste batterijduur van de huidige iPads.quote:Op zaterdag 25 april 2020 21:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik bedoel de 2018 versie die pas in november in Nederland geleverd werd. Ik zie het als een 2019 exemplaar maar dat terzijde. Er zit natuurlijk wel een groot verschil in 4 uur of 7 uur zwaar gebruik. Een verschil van om en nabij de 40% is toch aanzienlijk.
Het family sharen is uiteindelijk wel gelukt.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Have you tried turning it off and on again?
Dat ding is pas een week uit toch?quote:Op zondag 3 mei 2020 18:06 schreef Krollie het volgende:
Duurde het de vorige keren ook zo lang nadat een iPhone was uitverkocht voor er een nieuwe lading arriveerde? Want bij de SE 2020 vind ik het wel heel erg lang duren!
Dat maakt voor mijn vraag niet uit. Mijn vraag is of het vorige keren ook zolang duurde voor er een nieuwe lading arriveerde als een iPhone uitverkocht was.quote:
Misschien is er wat beperkte voorraad omdat Chinese fabrieken niet op volle kracht gedraaid hebben.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:32 schreef Krollie het volgende:
[..]
Dat maakt voor mijn vraag niet uit. Mijn vraag is of het vorige keren ook zolang duurde voor er een nieuwe lading arriveerde als een iPhone uitverkocht was.
Dat maakt voor je vraag wel degelijk uit. Alleen boeit het je kennelijk niet waarom.quote:Op maandag 4 mei 2020 10:32 schreef Krollie het volgende:
[..]
Dat maakt voor mijn vraag niet uit. Mijn vraag is of het vorige keren ook zolang duurde voor er een nieuwe lading arriveerde als een iPhone uitverkocht was.
Dank je, dat zou inderdaad een reden kunnen zijn. Ik hoop dat ze snel weer beschikbaar zijn. Ik Willem.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:08 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Misschien is er wat beperkte voorraad omdat Chinese fabrieken niet op volle kracht gedraaid hebben.
Nee. Dat de SE 2020 pas een week uit is, maakt voor mijn vraag of het nu opvallend lang(er) duurt voor ze weer beschikbaar zijn in Nederland niet uit!quote:Op maandag 4 mei 2020 12:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat maakt voor je vraag wel degelijk uit. Alleen boeit het je kennelijk niet waarom.
Ik ga het je niet uitleggen wat het verband is om een vergelijking te kunnen maken.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:27 schreef Krollie het volgende:
[..]
Dank je, dat zou inderdaad een reden kunnen zijn. Ik hoop dat ze snel weer beschikbaar zijn. Ik Willem.
[..]
Nee. Dat de SE 2020 pas een week uit is, maakt voor mijn vraag of het nu opvallend lang(er) duurt voor ze weer beschikbaar zijn in Nederland niet uit!
Hoeft ook niet. Ik stelde een simpele vraag en heb antwoord gekregen van iemand die het wel snapt.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ga het je niet uitleggen wat het verband is om een vergelijking te kunnen maken.
Wat hetzelfde antwoord is als wat je daarvoor kreeg, maar dan anders verwoord. Tis allemaal moeilijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:45 schreef Krollie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik stelde een simpele vraag en heb antwoord gekregen van iemand die het wel snapt.
Het antwoord van @NedKelly was het 1e echte antwoord op mijn vraag. Maar ik hoor graag van jou welk antwoord jij bedoelt wat hetzelfde antwoord is als NedKelly?quote:Op maandag 4 mei 2020 23:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat hetzelfde antwoord is als wat je daarvoor kreeg, maar dan anders verwoord. Tis allemaal moeilijk.
Ben je er tevreden mee?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:24 schreef Krollie het volgende:
Heb 'm pas vandaag binnengekregen. Wat heeft dat lang geduurd zeg.
Wat is lang? 3 weken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:24 schreef Krollie het volgende:
Heb 'm pas vandaag binnengekregen. Wat heeft dat lang geduurd zeg.
Niet weer beginnen alsjeblieft. Ik vroeg juist hoelang het bij vorige modellen duurde voordat ze weer binnen waren als ze uitverkocht waren, daar heb ik nooit een antwoord op gekregen. Dus ja, ik vind 3 weken wachten op een telefoon lang.quote:
fijn om te wetenquote:
Ik was letterlijk gewoon benieuwd. Maar drie weken is best een reguliere opstart te noemen.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:58 schreef Krollie het volgende:
[..]
Niet weer beginnen alsjeblieft. Ik vroeg juist hoelang het bij vorige modellen duurde voordat ze weer binnen waren als ze uitverkocht waren, daar heb ik nooit een antwoord op gekregen. Dus ja, ik vind 3 weken wachten op een telefoon lang.
Oké. Ik verwachtte eigenlijk weer een ietwat honende post. Mijn excuses. 3 weken is lang voor iemand die het liefst het toestel gelijk - of anders de volgende dag - wil hebben.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik was letterlijk gewoon benieuwd. Maar drie weken is best een reguliere opstart te noemen.
Heb je toch nog de oude iPhone SE uit 2016 ipv de nieuwe uit 2020 gehaald? Dan zou je namelijk minimaal 64GB aan opslag moeten hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:43 schreef Tyr80 het volgende:
Ja gvdhierendaar!!![]()
Wil m'n oude iPhone leeg maken, zodat als straks de nieuwe aankomt hij niet een miljoen megabytes aan meuk gaat overzetten. Wat heb ik gedaan? Nou:
* iCloud app geinstalleerd op laptop, via Explorer alle bestanden van de iCloud naar een lokale HD gekopieerd. Duurde even, maar ging perfect. iCloud map in verkenner is nu leeg.
* op de oude iPhone cloud sync meuk uitgezet. Hij vroeg van dan gaan we alles lokaal verwijderen, ja prima, goedzo. Photo's app is nu helemaal leeg (ook recently deleted)
Toch blijft de foon zo goed als vol (30/32GB) en als ik via de browser naar iCloud ga staan al m'n photo's daar nog!!
Hoe krijg ik die iCloud leeg!?!?
Nee die werd met 32 en 128 gb geleverdquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je toch nog de oude iPhone SE uit 2016 ipv de nieuwe uit 2020 gehaald? Dan zou je namelijk minimaal 64GB aan opslag moeten hebben.
Ik heb anders toch echt een iPhone SE 1e generatie van 64 GB.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee die werd met 32 en 128 gb geleverd
Hij zei minimaal 64. 32 GB is minder dan 64.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:54 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb anders toch echt een iPhone SE 1e generatie van 64 GB.
Wachten duurt per defintie lang hequote:Op maandag 18 mei 2020 11:23 schreef Krollie het volgende:
[..]
Oké. Ik verwachtte eigenlijk weer een ietwat honende post. Mijn excuses. 3 weken is lang voor iemand die het liefst het toestel gelijk - of anders de volgende dag - wil hebben.
Bij wachten in een wachtkamer heb ik geen moeite. Zelfs niet als ik 2 uur zou moeten wachten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wachten duurt per defintie lang he
Maar in een opstartfase, zeker gezien coronatijdperk en een halve run op die krengen, is onder een maand levertijd nog best een prestatie.
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:58 schreef mrPanerai het volgende:
Ik heb een iphone 8, doet het nog perfect maar ik heb 'm laten vallen en het glas achteraan is stuk
Nu denk ik om de achterkant van de 7 te laten steken omdat die minder valgevoelig is want aluminium,
Zou dat effect hebben op het draadloos opladen?
Automatische updates/downloads aan staan?quote:Op zondag 7 juni 2020 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
Weet er iemand een app die het wifi dataverkeer per app/proces monitort?
Context: ik heb 500mb per week op een satteliet wifi verbinding. Iedere keer verdampt er elke week van de ene op andere minuut dik 300 Mb. Wil wel eens weten waar t naar toe gaat, of t aan de iPhone ligt, zo ja welke app, of aan de provider.
Nee staat uit. Maar na iOS update is t weer normaal.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Automatische updates/downloads aan staan?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goed voor SE I (en dus ook 6S)-eigenaren: hij krijgt iOS 14 support.
Welk nieuwsoverzicht?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:17 schreef Ang3l het volgende:
WHELP!
Vooraf:
1. Ik snap er geen fuck van
2. Ja ik heb gegoogled
3. Nee die oplossingen werkten niet
4. (Cut my life into pieces) This is my last resoooooort!
Wat is er gebeurd?
Eerder deze week stond mijn iPhone ineens op instellingen regio USA. Geen idee waarom, misschien een update in de nacht geweest. Het viel me op, omdat ik ineens een app meer had. De NEWS app, die er voor regio NL niet is. Er af gegooid. Daarna gecheckt hoe dat kwam, en idd:regio op USA. Regio teruggezet op NL, taal ook terug gezet op NL. Easy fix.
Maar:
Nu is mijn nieuwsfeed weg op de widge/today pagina (als je naar rechts swpied) en ik heb geen idee hoe ik 'm terug krijg. Geprobeerd:
1. Onderaan die pagina op Wijzig, maar daar staat nieuws niet als optie tussen
2. Teruggegezet op USA en geprobeerd ie News app terug te vinden, staat niet in de store, nog search vind hem
Iemand een idee hoe ik dit terugkrijg in de widget/today pagina?
Volgens mij is dit een bug, dat je regio opeens wijzigt.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:17 schreef Ang3l het volgende:
WHELP!
Vooraf:
1. Ik snap er geen fuck van
2. Ja ik heb gegoogled
3. Nee die oplossingen werkten niet
4. (Cut my life into pieces) This is my last resoooooort!
Wat is er gebeurd?
Eerder deze week stond mijn iPhone ineens op instellingen regio USA. Geen idee waarom, misschien een update in de nacht geweest. Het viel me op, omdat ik ineens een app meer had. De NEWS app, die er voor regio NL niet is. Er af gegooid. Daarna gecheckt hoe dat kwam, en idd:regio op USA. Regio teruggezet op NL, taal ook terug gezet op NL. Easy fix.
Maar:
Nu is mijn nieuwsfeed weg op de widge/today pagina (als je naar rechts swpied) en ik heb geen idee hoe ik 'm terug krijg. Geprobeerd:
1. Onderaan die pagina op Wijzig, maar daar staat nieuws niet als optie tussen
2. Teruggegezet op USA en geprobeerd ie News app terug te vinden, staat niet in de store, nog search vind hem
Iemand een idee hoe ik dit terugkrijg in de widget/today pagina?
Ah, dat was het dus, laatst een keer mn nieuws widget met nieuws in het Turks en later in het Engels. Engels is geen probleem, Turks wel, ik spreek de taal niet lolquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een bug, dat je regio opeens wijzigt.
Weet ff niet of het in 13.6 is gefixt.
In het scherm als je naar rechts swiped, bij de widgets and today meldingen.quote:
Die heb ik altijd al uit staan, naar aanleiding van je post getest zonder problemen, maar "Linda de Mol gaat zo om met ouder worden #3174" achtige shit dat moet je toch niet willen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In het scherm als je naar rechts swiped, bij de widgets and today meldingen.
Dat staat toch los van mijn vraag?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die heb ik altijd al uit staan, naar aanleiding van je post getest zonder problemen, maar "Linda de Mol gaat zo om met ouder worden #3174" achtige shit dat moet je toch niet willen?
Nee, dat vond ik wel heel rigoreus om 1 ding terug in je overzicht te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb hem getest om te kijken of het hier wel werkt. Terug naar fabrieksinstellingen en kopie terugzetten al gedaan?
Blijkbaar niet. En kennelijk kun je geen alternatieve RSS reader ervoor fixen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik wel heel rigoreus om 1 ding terug in je overzicht te krijgen.
Dat zou toch simpeler moeten kunnen?(al krijg ik echt niet uitgevonden hoe....)
Ik bedoel idd anders dan een 2mm 'grote' P of (in mijn geval) Zquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:45 schreef PPL het volgende:
Je bedoelt anders dan een [P] of een [S] in je phone app bij een inkomend signaal of heb je hiermee al je antwoord?
ben ook wel benieuwd of dat anedrs kan en of dat dan ook goed werkt op Carplay
Heb je er een hoesje omheen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft iemand ervaring met microfoon problemen tijdens het bellen? Men zegt dat het klinkt alsof ik ver van de telefoon af sta als ik bel. Bij whatsapp bellen lijkt het slechter dan bij regulier bellen. Het gaat om een iPhone SE 2020. Iemand een idee hoe ik dit kan testen/oplossen
En hoe bel je? Gewoon telefoon aan je oor, op de speaker of met een oortje?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft iemand ervaring met microfoon problemen tijdens het bellen? Men zegt dat het klinkt alsof ik ver van de telefoon af sta als ik bel. Bij whatsapp bellen lijkt het slechter dan bij regulier bellen. Het gaat om een iPhone SE 2020. Iemand een idee hoe ik dit kan testen/oplossen
Je zou iets op kunnen nemen met de "Dictafoon"-app en vervolgens terugluisteren, dan hoor je meteen of men gelijk heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
quote:Apple bevestigt: iPhones komen dit jaar later op de markt
Apple brengt iPhones dit jaar een paar weken later uit dan gebruikelijk. Dat heeft het bedrijf laten weten in de bespreking van de kwartaalcijfers. Chipmakers Qualcomm en Broadcom hadden er al op gehint dat de uitgave van iPhones dit jaar later zou zijn.
In de bespreking van de kwartaalcijfers zegt financieel directeur Luca Maestri dat de release van de nieuwe iPhones later zal plaatsvinden. ,,Vorig jaar brachten we eind september een nieuwe iPhone uit. Dit jaar zal onze voorraad er pas een paar weken later zijn.” Dat duidt op een lancering in oktober, zoals uit de geruchten al op te maken was.
https://www.ad.nl/tech/ap(...)p-de-markt~a03f6e09/
Face ID werkt perfect bij mij.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is jullie mening over Face ID? Begin me met dit warme weer te ergeren aan m’n vingerafdruk sensor die het niet doet vanwege m’n zweterige duim steedsFace ID heeft dat probleem in ieder geval niet
Precies hetzelfde hier.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Face ID werkt perfect bij mij.
Heb het op m’n privé iPhone en heb er nooit problemen mee. In de auto als mijn telefoon op schoot ligt en ik hang slechts half boven m’n scherm/camera, dan werkt het nog steeds goed.
Op m’n zakelijk heb ik de vingerafdrukscanner en ik begrijp je frustratie. Werkt ook net wat minder snel.
Heb geen Face ID op mijn 7, scan wel regelmatig opnieuw mijn vinger in als ik een wondje heb of iets dergelijks, het werkt redelijk tot goed.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is jullie mening over Face ID? Begin me met dit warme weer te ergeren aan m’n vingerafdruk sensor die het niet doet vanwege m’n zweterige duim steedsFace ID heeft dat probleem in ieder geval niet
1x is genoeg tochquote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:21 schreef RipCity het volgende:
Hoevaak verlies je je telefoon/wordt die gestolen dat het echt nodig is ook al die codes en vingerafdrukken...
quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Face ID werkt perfect bij mij.
Heb het op m’n privé iPhone en heb er nooit problemen mee. In de auto als mijn telefoon op schoot ligt en ik hang slechts half boven m’n scherm/camera, dan werkt het nog steeds goed.
Op m’n zakelijk heb ik de vingerafdrukscanner en ik begrijp je frustratie. Werkt ook net wat minder snel.
Dank voor deze bruikbare ervaringen.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier.
Face ID gaat als een tierelier op mijn privétoestel, Touch ID op mijn zakelijke toestel is kut met de zomer.
Al moet ik wel zeggen dat ik een nieuwe moderne ergenis heb gevonden die je met Touch ID niet hebt: niet je telefoon met Face ID kunnen unlocken als je een mondkapje op hebt.
Staan anno nu echt geen belangrijke dingen op een telefoon en iedereen mag alles bekijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 00:21 schreef RipCity het volgende:
Hoevaak verlies je je telefoon/wordt die gestolen dat het echt nodig is ook al die codes en vingerafdrukken...
Je krijgt wel veel sneller de optie om je pin in te geven als je een mondkapje draagt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Dank voor deze bruikbare ervaringen.
Dacht dat Face ID inmiddels wel werkte met mondkapjes maar blijkbaar niet dus? Dat is dan weer jammer.
Je kunt 2 gezichten scannen en las dat je 1 gezicht met mondkapje kunt scannen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2020 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Dank voor deze bruikbare ervaringen.
Dacht dat Face ID inmiddels wel werkte met mondkapjes maar blijkbaar niet dus? Dat is dan weer jammer.
Als het werkt zal dat wel een hoop datapunten uit je gezicht standardiseren, waardoor wellicht andere mensen met mondkapje ook kunnen unlocken?quote:Op woensdag 12 augustus 2020 10:29 schreef Cici het volgende:
[..]
Je kunt 2 gezichten scannen en las dat je 1 gezicht met mondkapje kunt scannen.
Geen idee of dat ook echt werkt.
Ik weet het niet, ik las het als tipquote:Op zondag 16 augustus 2020 12:50 schreef XL het volgende:
[..]
Als het werkt zal dat wel een hoop datapunten uit je gezicht standardiseren, waardoor wellicht andere mensen met mondkapje ook kunnen unlocken?
Ik zou het in ieder geval nooit kopen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:06 schreef synsysterstylo het volgende:
Hebben mensen ervaring met een refurbrushed iPhone? Valt dat een beetje aan te raden?
Wil er wellicht eentje (een X of XS) van Micobo.nl kopen.
True, ik twijfel daarom ook. Sommige websites hebben goeie reviews en het scheelt wel 200 euro. Maar wat je zegt, voor 80 eu is het idd te verwaarlozen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:51 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval nooit kopen.
2e-hands spul van een ander slechts een fractie goedkoper dat de nieuwprijs.
Vrienden van mij hebben wel eens gekocht via Leapp. Zogenaamd gecontroleerd op honderden punten blablablabla.
Ze kregen een afgeragde iPhone zonder lader in een schoenendoos. Na een klacht hier over kregen ze een onofficiële oplader toe gestuurd.
Maar hey, wel ¤ 79,- goedkoper dan een nieuwe iPhone.
Ziet Finder / Verkenner wel de spullen? Al een andere USB-poort of kabel geprobeerd?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:08 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Ik gebruik om muziek op m'n Ipod te zetten , altijd Copytrans.
Op het moment dat ik of m'n Ipod of m'n Iphone op de PC aansluit , herkent de computer het apparaat.
Alleen Copytrans zegt dat hij niet is aangesloten.
Itunes idem dito en Mediamonkey ziet het apparaat ook niet.
Weet iemand hoe dit kan of ligt het aan de laatste update ?
Ik heb 2 USB poorten boven op m'n PCkast , allbei geprobeerd , nu een USB-poort aan de achterkant van de PC geprobeerd , en nu doet hij het welquote:Op maandag 24 augustus 2020 17:45 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ziet Finder / Verkenner wel de spullen? Al een andere USB-poort of kabel geprobeerd?
Ongetwijfeld. Hier ook al drie jaar bijna met een oude SE, functioneert nog steeds prima. Batterij is redelijk versleten maar die kan gelukkig vervangen worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 15:41 schreef synsysterstylo het volgende:
Zojuist geupgrade van iPhone 7 naar 11.
Erg fijn toestel. Hoop dat ik er ook weer minstens een kleine 4 jaar mee vooruit kan.
Geen screenprotector? Beetje jammer. Tegenwoordig zijn ze zo goed dat je ze niet eens meer ziet of voelt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 17:22 schreef DKUp het volgende:
Mijn XR heeft allemaal krasjes op het scherm glas zitten. Ik denk toch maar een jaartje doortrekken en hopelijk volgend jaar wat meer vernieuwingen.
Zit nog met een 6, begint nu eindelijk tegen limieten aan te lopen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Hier ook al drie jaar bijna met een oude SE, functioneert nog steeds prima. Batterij is redelijk versleten maar die kan gelukkig vervangen worden.
Nu pas?quote:Op maandag 31 augustus 2020 01:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zit nog met een 6, begint nu eindelijk tegen limieten aan te lopen...
Ligt eraan waar je grenzen legt. Nu begint werkgeheugen een probleem te worden en dan nog voelt veel van de traagheid als iets zeer kunstmatigs, aangezien de content nauwelijks veranderd is.quote:
Lastig onderwerp omdat iedereen een eigen mening heeft hierover. Ik doe hem zelf alleen snachts aan de oplader en "geoptimaliseerd opladen" gaat dan in werking (lees hier meer daarover https://www.iculture.nl/tips/geoptimaliseerd-opladen-iphone/ ) en voor de rest laad ik hem alleen onderweg in mijn auto via draadloos opladen op. Soms leg ik hem aan de oplader omdat de accu nogal is teruggelopen (videobellen vreet stroom). Ik heb nu 87% health en mijn toestel is al bijna 2 jaar oud.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:47 schreef synsysterstylo het volgende:
Overigens nog tips hoe je het beste met de batterij kan omgaan qua opladen etc?
Niet telkens voor kleine stukjes opladen, opladen tot 100%? Maakt het nog uit bij welk batterijpercentage je de oplader erin steekt?
Ja ik probeer hem ook 's nachts op te laden en tot de volle 100%, nu gaat hij nog wel wat langer dus heb hem net opgeladen. Blijkbaar heb ik geoptimalisseerd opladen aanstaan, ook al op m'n iPhone 7, als ik hem bijvoorbeeld overdag oplaad gaat hij na 80% wel direct door. Maar goed, als dat voor in de avond beter is laat ik dat lekker aanstaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:32 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Lastig onderwerp omdat iedereen een eigen mening heeft hierover. Ik doe hem zelf alleen snachts aan de oplader en "geoptimaliseerd opladen" gaat dan in werking (lees hier meer daarover https://www.iculture.nl/tips/geoptimaliseerd-opladen-iphone/ ) en voor de rest laad ik hem alleen onderweg in mijn auto via draadloos opladen op. Soms leg ik hem aan de oplader omdat de accu nogal is teruggelopen (videobellen vreet stroom). Ik heb nu 87% health en mijn toestel is al bijna 2 jaar oud.
Vroeger moest je idd zelf goed erop letten en hem zelf onder 80% houden, tegenwoordig vertrouw ik op Apple hun softwarematige oplossing.
Zo eens met jouquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat picture in picture video modus is wel grappig, maar tegelijkertijd was dat waarschijnlijk ook al 5 jaar beschikbaar op android waardoor ik denk, hm. Leuk al die overgenomen features van Android, maar als ik nou een Android had hoefde ik niet steeds eerst 3 jaar te wachten op goede features.
Oplaadkabel ja, de stekker niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:58 schreef VEM2012 het volgende:
Op de bonnefooi naar de winkel gereden voor een nieuwe watch. Nu online bestellen is maand wachten (en voor mij sowieso geen optie), maar ze hadden gelukkig het juiste model op voorraad.
Edit: ik meen overal gelezen te hebben dat er geen lader bij wordt geleverd, maar die zit dus gewoon in de doos!
Ik had had het echt over de lader. Ook wel stekker.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oplaadkabel ja, de stekker niet.
Dat er geen lader meer bij zit is pas net ingegaan, dus zal wel oude voorraad zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had had het echt over de lader. Ook wel stekker.
Oude voorraad watch 6 ja?quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat er geen lader meer bij zit is pas net ingegaan, dus zal wel oude voorraad zijn geweest.
Jij hebt een Apple Watch Series 6 gekocht met lader in de doos?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij hebt een Apple Watch Series 6 gekocht met lader in de doos?
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja.
Waarschijnlijk omdat het een duurdere versie is, anders kan ik het ook niet verklaren.
Hoe is je ECG? Ik zit net te kijken naar de verschillen tussen de 6 en SE. En vraag me af hoe accuraat de ECG is, maar Apple zou ook wel afgaan als de ECG dan nergens op zou slaan.quote:
63 gemiddeld. Dat zal wel kloppen schat ik zo in.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:19 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hoe is je ECG? Ik zit net te kijken naar de verschillen tussen de 6 en SE. En vraag me af hoe accuraat de ECG is, maar Apple zou ook wel afgaan als de ECG dan nergens op zou slaan.
Waarom zou ik erover liegen?quote:
Welke “dure” versie heb je dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:02 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom zou ik erover liegen?
Ik denk dat ze bij deze versie dachten dat het wel heel karig zou zijn om geen lader erbij te doen.
Overigens stik ik van de laders, dus ik had het ook zonder gered.
De Hermès.quote:Op vrijdag 18 september 2020 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke “dure” versie heb je dan?
Haha goeie wel! Je moet inderdaad wel heel snel drukken, zo snel ben ik dan weer zeldenquote:Op maandag 21 september 2020 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Holy fuck. Wist niet of deze feature al eerder bestond, maar als je op het homescreen net op de verkeerde app klikt, maar daarna snel (moet wel heel snel) wel op de goede, switcht die alsnog naar de goede app
Briljant
Ik normaal gesproken ook niet maar deze keer toevallig wel en ik denk wut!quote:Op maandag 21 september 2020 16:10 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Haha goeie wel! Je moet inderdaad wel heel snel drukken, zo snel ben ik dan weer zelden
Hoogstwaarschijnlijk stam jij af van Billy the kid.quote:Op maandag 21 september 2020 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook niet maar deze keer toevallig wel en ik denk wut!
Even gecheckt en het bleek nog niet in 13.7 te zitten. Dan verklaar ik dit als beste feature van iOS 14. (Kan je nagaan hoe matig ik die update vind.quote:Op maandag 21 september 2020 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Holy fuck. Wist niet of deze feature al eerder bestond, maar als je op het homescreen net op de verkeerde app klikt, maar daarna snel (moet wel heel snel) wel op de goede, switcht die alsnog naar de goede app
Briljant
quote:Op maandag 21 september 2020 16:47 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk stam jij af van Billy the kid.
die vond ik ook wel handig.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:16 schreef Cici het volgende:
Ik baal wel dat ik met de nieuwe iOS nu geen wekker zie die ik gezet heb als je naar rechts veegt vanuit het begin scherm. Kan het nergens meer vinden, ik vond het wel fijn dat ik daar kon zien hoe laat ik em gezet heb ipv de klok app openen.
Coolquote:Op maandag 21 september 2020 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Briljant
In iOS 13 zag je toch altijd eerst de laatste “screenshot” van de verkeerde app?quote:Op maandag 21 september 2020 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Briljant
Geen idee, heb het geprobeerd in 13 maar er gebeurde niks bijzonders.quote:Op maandag 21 september 2020 19:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
In iOS 13 zag je toch altijd eerst de laatste “screenshot” van de verkeerde app?
Ik heb daar ook last van sinds iOS 14 op mijn iPhone X.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:20 schreef chibibo het volgende:
Ik heb het idee dat de batterij in m'n iPhone veel sneller leegloopt sinds de update naar iOS 14. Hebben anderen daar ook last van?
quote:Op donderdag 24 september 2020 10:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ga in DM maar verder met dit gesprek. BVD.
Dat kwam altijd door indexeren maar dat zou niet een week moeten duren, weet niet hoe lang je die update al hebt.quote:Op donderdag 24 september 2020 09:20 schreef chibibo het volgende:
Ik heb het idee dat de batterij in m'n iPhone veel sneller leegloopt sinds de update naar iOS 14. Hebben anderen daar ook last van?
Ik heb de update geïnstalleerd zodra hij beschikbaar was, dus meer dan een week geleden.quote:Op donderdag 24 september 2020 10:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat kwam altijd door indexeren maar dat zou niet een week moeten duren, weet niet hoe lang je die update al hebt.
Eens over die te grote modellen. Ik wacht ook even op de iPhone 12, en dan die kleine versie inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2020 11:42 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb de update geïnstalleerd zodra hij beschikbaar was, dus meer dan een week geleden.
Vandaag was het extreem. 's Morgens met volle batterij ca. 30 minuten onderweg geweest, daarna twee uur lang de telefoon niet aangeraakt, en nu nog maar 25% capaciteit.
Heb nu een SE (het oude model); andere modellen zijn wat mij betreft te groot. Ik ben benieuwd naar de iPhone 12; als de geruchten kloppen zit daar een kleinere versie bij.
Als je het bij een premium reseller laat doen wel inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2020 10:45 schreef Erasmus het volgende:
Heeft iemand tips over waar je beter je batterij kan vervangen voor een goede prijs?
Het gaat hier om een iPhone X. Coolblue is een makkelijke optie voor mij (komen telefoon thuis ophalen en volgende dag weer terug, als je fysiek naar Koelbloe gaat dmv een afspraak is het 2 uur later gerepareerd), maar ik ben benieuwd of hier andere ervaringen bij andere bedrijven zijn.
Of is een afspraak maken bij de Genius Bar beter? De accu's zouden in principe hetzelfde moeten zijn.
Ik wacht nog even af wat de 12 Pro allemaal te bieden heeft t.o.v. de reguliere of mini 12, maar een 12 neem ik sowieso straks denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens over die te grote modellen. Ik wacht ook even op de iPhone 12, en dan die kleine versie inderdaad.
Ik wacht nog even daarop, mn huidige batterij is nu 3 jaar oud bijna, dus als die iPhone 12 het niet wordt gooi ik er een nieuwe batterij in.
Ik heb mijn batterij bij de Genius Bar laten vervangen, toen er een actie liep waar dit slechts 25 euro kostte. Daarbij is door een fout van de techneut mijn telefoon kapot gegaan, dus kreeg ik een refurbished model terug, maar die zag er als nieuw uit. Volgens de Apple-medewerker worden bij refurbished exemplaren vrijwel alle onderdelen vervangen door nieuwe, op de processor na, maar dit neem ik met een korreltje zout. Hij functioneerde in ieder geval prima.quote:Op donderdag 24 september 2020 10:45 schreef Erasmus het volgende:
Heeft iemand tips over waar je beter je batterij kan vervangen voor een goede prijs?
[...]
Of is een afspraak maken bij de Genius Bar beter? De accu's zouden in principe hetzelfde moeten zijn.
Hier hetzelfde verhaal. Zit ook op de mini te wachten.quote:Op donderdag 24 september 2020 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens over die te grote modellen. Ik wacht ook even op de iPhone 12, en dan die kleine versie inderdaad.
Ik wacht nog even daarop, mn huidige batterij is nu 3 jaar oud bijna, dus als die iPhone 12 het niet wordt gooi ik er een nieuwe batterij in.
quote:Er is een probleem verholpen dat ertoe kon leiden dat de standaardinstellingen voor browser en e-mail opnieuw werden ingesteld nadat je iPhone opnieuw was opgestart
Er is een probleem verholpen waarbij cameravoorvertoningen mogelijk niet werden weergegeven op de iPhone 7 en de iPhone 7 Plus
Er is een probleem verholpen waarbij je iPhone geen verbinding kon maken met wifinetwerken
Er is een probleem verholpen waarbij met sommige e-mailaanbieders geen e-mail kon worden verzonden
Er is een probleem verholpen dat ertoe kon leiden dat er geen afbeeldingen werden weergegeven in de News-widget
Maybe, valt mij niet op. Welke iPhone heb je?quote:Op donderdag 24 september 2020 09:20 schreef chibibo het volgende:
Dit is bij mij bij Coolblue ook gebeurd. Antenne kabel had de Apple medewerker los getrokken bij het vervangen van de batterij. Volgende dag kreeg ik een remanufactured SE, wat volgens Coolblue iets anders was dan refurbished. Volgens Apple dame was behuizing, scherm en batterij helemaal nieuw, rest nagekeken onderdelen. Mijn ingeleverde telefoon zou daar ook weer voor worden gebruikt zei ze.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb mijn batterij bij de Genius Bar laten vervangen, toen er een actie liep waar dit slechts 25 euro kostte. Daarbij is door een fout van de techneut mijn telefoon kapot gegaan, dus kreeg ik een refurbished model terug, maar die zag er als nieuw uit. Volgens de Apple-medewerker worden bij refurbished exemplaren vrijwel alle onderdelen vervangen door nieuwe, op de processor na, maar dit neem ik met een korreltje zout. Hij functioneerde in ieder geval prima.
Ik neem aan dat het bij een Apple authorized repair center hetzelfde gaat. Sowieso zou je daar een officiële batterij moeten krijgen. Bij een willekeurige goedkope telefoonboer zou ik persoonlijk niet naar binnen lopen; daar heb je geen idee wat er in je telefoon wordt gestopt.
Mij is hetzelfde overkomen, was er wel blij mee want kreeg dus een veel mooier toestel zonder beschadigingen terug met nog drie maanden garantie ookquote:Op donderdag 24 september 2020 19:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik heb mijn batterij bij de Genius Bar laten vervangen, toen er een actie liep waar dit slechts 25 euro kostte. Daarbij is door een fout van de techneut mijn telefoon kapot gegaan, dus kreeg ik een refurbished model terug, maar die zag er als nieuw uit. Volgens de Apple-medewerker worden bij refurbished exemplaren vrijwel alle onderdelen vervangen door nieuwe, op de processor na, maar dit neem ik met een korreltje zout. Hij functioneerde in ieder geval prima.
Ik neem aan dat het bij een Apple authorized repair center hetzelfde gaat. Sowieso zou je daar een officiële batterij moeten krijgen. Bij een willekeurige goedkope telefoonboer zou ik persoonlijk niet naar binnen lopen; daar heb je geen idee wat er in je telefoon wordt gestopt.
Lukt me niet op m'n 11quote:Op maandag 21 september 2020 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Briljant
Ik gebruik Carrot Weather, die is er altijd snel bij met het gebruik maken van nieuwe functionaliteit.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:46 schreef mrPanerai het volgende:
Iemand tips voor goede widgets?
"Live weer" heeft geen losse widget, en "weer" is wel erg kaal
Hoefde paar jaar terug op m’n iPhone 7 niet.quote:Op vrijdag 25 september 2020 17:09 schreef blackmirror het volgende:
Ik heb een screenprotector op mijn scherm zitten, moet dit eraf als ze de batterij gaan vervangen? Weet iemand dit?
Ik neem aan dat je 2-factor authentication aan hebt staan.quote:Op zondag 27 september 2020 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kreeg net een melding dat iemand op mijn apple id wilde inloggen vanuit China. Heb meteen mijn wachtwoord gewijzigd, is er verder nog iets wat ik kan doen qua beveiliging of is dit wel prima zo?
Heb ik. Het was de eerste keer dat k zo'n melding kreeg dus ik nam het wel serieus. Hoe kan ik zien of het een echte melding is?quote:Op zondag 27 september 2020 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 2-factor authentication aan hebt staan.
Veel van die meldingen zijn trouwens nep; dus even nakijken of die melding wel echt was.
Ik kreeg een melding op mijn telefoon. Niet een email.quote:Op zondag 27 september 2020 16:35 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Daar zijn diverse signalen voor. Van Apple website zelf:
[..]
O die!!quote:Op zondag 27 september 2020 17:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kreeg een melding op mijn telefoon. Niet een email.
De 12 komt in eind november tot ergens in december uit. Als je kan rekken zou ik het zeker doen misschien zelfs met een toestel wat je tijdelijk kan gebruiken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:05 schreef Bliks het volgende:
Sinds een tijdje doet het scherm van mijn X heel raar. Reageert soms niet of juist ineens uit zichzelf, scherm beweegt heen en weer. Af en toe bijna onmogelijk om een simpel berichtje te typen. Ff scherm uitklikken werkt soms heel even. Er zitten geen barsten oid in het scherm.
Met het typen van bovenstaande tekst zeker 10x het scherm uit moeten klikken.
Heb ‘m nu bijna 2 jaar en wilde eigenlijk wachten op de 12, maar dat duurt waarschijnlijk te lang als het zo doorgaat. Maar om nu de 11 nog te gaan kopen.. keuzes
11 is een prima keuze en stukken goedkoper, de verschillen tussen de 11 en 12 zullen niet groots zijn. Of je moet heel graag 5g netwerk willen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:05 schreef Bliks het volgende:
Sinds een tijdje doet het scherm van mijn X heel raar. Reageert soms niet of juist ineens uit zichzelf, scherm beweegt heen en weer. Af en toe bijna onmogelijk om een simpel berichtje te typen. Ff scherm uitklikken werkt soms heel even. Er zitten geen barsten oid in het scherm.
Met het typen van bovenstaande tekst zeker 10x het scherm uit moeten klikken.
Heb ‘m nu bijna 2 jaar en wilde eigenlijk wachten op de 12, maar dat duurt waarschijnlijk te lang als het zo doorgaat. Maar om nu de 11 nog te gaan kopen.. keuzes
Ik verneem dat ze wel iets gaan dalen op het moment dat de 12 uitkomt/een maandje uit is. Maar de 11 is al relatief een goedkope iPhone deze jaren, volgens mij momenteel nieuw te verkrijgen voor rond de 650 euro. Bij de X was dat 2 jaar geleden wel een ander verhaal.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:53 schreef Bliks het volgende:
Ga toch wel twijfelen dan. Zouden de prijzen nu nog veel gaan dalen van de 11 en 11 pro met de 12 op komst of zal dat wel meevallen?
Ja, vast iets van ¤100-¤200 (een model met te veel GB),-quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:53 schreef Bliks het volgende:
Ga toch wel twijfelen dan. Zouden de prijzen nu nog veel gaan dalen van de 11 en 11 pro met de 12 op komst of zal dat wel meevallen?
Dat zal wel een USB-C kabel worden om iedereen lekker een USB-C adapter te laten kopen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wil zelf wel die OLED van de Iphone 12 mini.
Benieuwd wat voor kabel ze leveren bij de normale 12. Een usb c of usb a. Omdat die kabel nu gevlochten is zijn mensen misschien alsnog geneigd om die usb c oplader a la 35 euro () te kopen.
Voorspelbaar bedrijf aan het worden eigenlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zal wel een USB-C kabel worden om iedereen lekker een USB-C adapter te laten kopen.
Ja, bij de iPad Air flikken ze ook nog wel dingen dat het geen vier speakers heeft, een aantal GB RAM mist, Face ID ontbreekt, 60HZ schermquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voorspelbaar bedrijf aan het worden eigenlijk
Relativiteitstheorie. Stel: je wacht tot de iPhone 12 uitkomt en je 8+ is dan ineens minder waard dan ie nu is. Maar de iPhone 11 is dan ook goedkoper geworden. In ergste geval als de 12 je niet doet watertanden kan je de 11 alsnog nemen en ben je dan echt meer kwijt dan nu?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:28 schreef moemoe het volgende:
Ik twijfel ook om nu een IPhone 11 aan te schaffen.
Als ik daarmee wacht tot de IPhone 12, kan ik mijn huidige 8 plus voor minder geld kwijt via Sobby denk ik.
Any thoughts?
Een iPhone 12 Mini zal wel een merkbaar verschil zijn. Je zit nu op iOS12?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zit nog met redelijke tevredenheid op een 6, maar begint nu toch redelijk aftands en traag te worden voor het gevoel.
Die 12 mini is op papier wel een grote kanshebber. Ik wacht even af wat de line up wordt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een iPhone 12 Mini zal wel een merkbaar verschil zijn. Je zit nu op iOS12?
Je zal er alleen maar op vooruit gaan dit jaar of later.
Ik ben alleen een beetje bang hoe lang een OLED-scherm op een telefoon zal meegaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die 12 mini is op papier wel een grote kanshebber. Ik wacht even af wat de line up wordt.
Net zo lang als in een TV gok ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben alleen een beetje bang hoe lang een OLED-scherm op een telefoon zal meegaan.
Ik zou die roze ook pakken, maar lijkt me sterk dat dit echt is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:00 schreef Yasmin__x het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik voor de lichtblauwe ga maar die lichtroze is ook wel heel mooi.![]()
Twijfel.
Ik mag hopen van wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou die roze ook pakken, maar lijkt me sterk dat dit echt is.
Vind de tint roze wel erg fel voor Apple's doen. Ze hebben ook een roze iPhone 5C gehad, misschien grijpt dit er een beetje naar terug, alleen dit keer is het wel een serieuzer model dan die 5C wat toch meer een budget ding was.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind de tint roze wel erg fel voor Apple's doen. Ze hebben ook een roze iPhone 5C gehad, misschien grijpt dit er een beetje naar terug, alleen dit keer is het wel een serieuzer model dan die 5C wat toch meer een budget ding was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |