Hoeft ook niet. Ik stelde een simpele vraag en heb antwoord gekregen van iemand die het wel snapt.quote:Op maandag 4 mei 2020 18:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ga het je niet uitleggen wat het verband is om een vergelijking te kunnen maken.
Wat hetzelfde antwoord is als wat je daarvoor kreeg, maar dan anders verwoord. Tis allemaal moeilijk.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:45 schreef Krollie het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik stelde een simpele vraag en heb antwoord gekregen van iemand die het wel snapt.
Het antwoord van @NedKelly was het 1e echte antwoord op mijn vraag. Maar ik hoor graag van jou welk antwoord jij bedoelt wat hetzelfde antwoord is als NedKelly?quote:Op maandag 4 mei 2020 23:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat hetzelfde antwoord is als wat je daarvoor kreeg, maar dan anders verwoord. Tis allemaal moeilijk.
Ben je er tevreden mee?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:24 schreef Krollie het volgende:
Heb 'm pas vandaag binnengekregen. Wat heeft dat lang geduurd zeg.
Wat is lang? 3 weken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:24 schreef Krollie het volgende:
Heb 'm pas vandaag binnengekregen. Wat heeft dat lang geduurd zeg.
Niet weer beginnen alsjeblieft. Ik vroeg juist hoelang het bij vorige modellen duurde voordat ze weer binnen waren als ze uitverkocht waren, daar heb ik nooit een antwoord op gekregen. Dus ja, ik vind 3 weken wachten op een telefoon lang.quote:
fijn om te wetenquote:
Ik was letterlijk gewoon benieuwd. Maar drie weken is best een reguliere opstart te noemen.quote:Op zondag 17 mei 2020 18:58 schreef Krollie het volgende:
[..]
Niet weer beginnen alsjeblieft. Ik vroeg juist hoelang het bij vorige modellen duurde voordat ze weer binnen waren als ze uitverkocht waren, daar heb ik nooit een antwoord op gekregen. Dus ja, ik vind 3 weken wachten op een telefoon lang.
Oké. Ik verwachtte eigenlijk weer een ietwat honende post. Mijn excuses. 3 weken is lang voor iemand die het liefst het toestel gelijk - of anders de volgende dag - wil hebben.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik was letterlijk gewoon benieuwd. Maar drie weken is best een reguliere opstart te noemen.
Heb je toch nog de oude iPhone SE uit 2016 ipv de nieuwe uit 2020 gehaald? Dan zou je namelijk minimaal 64GB aan opslag moeten hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 08:43 schreef Tyr80 het volgende:
Ja gvdhierendaar!!![]()
Wil m'n oude iPhone leeg maken, zodat als straks de nieuwe aankomt hij niet een miljoen megabytes aan meuk gaat overzetten. Wat heb ik gedaan? Nou:
* iCloud app geinstalleerd op laptop, via Explorer alle bestanden van de iCloud naar een lokale HD gekopieerd. Duurde even, maar ging perfect. iCloud map in verkenner is nu leeg.
* op de oude iPhone cloud sync meuk uitgezet. Hij vroeg van dan gaan we alles lokaal verwijderen, ja prima, goedzo. Photo's app is nu helemaal leeg (ook recently deleted)
Toch blijft de foon zo goed als vol (30/32GB) en als ik via de browser naar iCloud ga staan al m'n photo's daar nog!!
Hoe krijg ik die iCloud leeg!?!?
Nee die werd met 32 en 128 gb geleverdquote:Op dinsdag 19 mei 2020 10:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je toch nog de oude iPhone SE uit 2016 ipv de nieuwe uit 2020 gehaald? Dan zou je namelijk minimaal 64GB aan opslag moeten hebben.
Ik heb anders toch echt een iPhone SE 1e generatie van 64 GB.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 11:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee die werd met 32 en 128 gb geleverd
Hij zei minimaal 64. 32 GB is minder dan 64.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 12:54 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik heb anders toch echt een iPhone SE 1e generatie van 64 GB.
Wachten duurt per defintie lang hequote:Op maandag 18 mei 2020 11:23 schreef Krollie het volgende:
[..]
Oké. Ik verwachtte eigenlijk weer een ietwat honende post. Mijn excuses. 3 weken is lang voor iemand die het liefst het toestel gelijk - of anders de volgende dag - wil hebben.
Bij wachten in een wachtkamer heb ik geen moeite. Zelfs niet als ik 2 uur zou moeten wachten.quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wachten duurt per defintie lang he
Maar in een opstartfase, zeker gezien coronatijdperk en een halve run op die krengen, is onder een maand levertijd nog best een prestatie.
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 18:58 schreef mrPanerai het volgende:
Ik heb een iphone 8, doet het nog perfect maar ik heb 'm laten vallen en het glas achteraan is stuk
Nu denk ik om de achterkant van de 7 te laten steken omdat die minder valgevoelig is want aluminium,
Zou dat effect hebben op het draadloos opladen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |