Ja, vast iets van ¤100-¤200 (een model met te veel GB),-quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:53 schreef Bliks het volgende:
Ga toch wel twijfelen dan. Zouden de prijzen nu nog veel gaan dalen van de 11 en 11 pro met de 12 op komst of zal dat wel meevallen?
Dat zal wel een USB-C kabel worden om iedereen lekker een USB-C adapter te laten kopen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wil zelf wel die OLED van de Iphone 12 mini.
Benieuwd wat voor kabel ze leveren bij de normale 12. Een usb c of usb a. Omdat die kabel nu gevlochten is zijn mensen misschien alsnog geneigd om die usb c oplader a la 35 euro () te kopen.
Voorspelbaar bedrijf aan het worden eigenlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zal wel een USB-C kabel worden om iedereen lekker een USB-C adapter te laten kopen.
Ja, bij de iPad Air flikken ze ook nog wel dingen dat het geen vier speakers heeft, een aantal GB RAM mist, Face ID ontbreekt, 60HZ schermquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voorspelbaar bedrijf aan het worden eigenlijk
Relativiteitstheorie. Stel: je wacht tot de iPhone 12 uitkomt en je 8+ is dan ineens minder waard dan ie nu is. Maar de iPhone 11 is dan ook goedkoper geworden. In ergste geval als de 12 je niet doet watertanden kan je de 11 alsnog nemen en ben je dan echt meer kwijt dan nu?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:28 schreef moemoe het volgende:
Ik twijfel ook om nu een IPhone 11 aan te schaffen.
Als ik daarmee wacht tot de IPhone 12, kan ik mijn huidige 8 plus voor minder geld kwijt via Sobby denk ik.
Any thoughts?
Een iPhone 12 Mini zal wel een merkbaar verschil zijn. Je zit nu op iOS12?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 20:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zit nog met redelijke tevredenheid op een 6, maar begint nu toch redelijk aftands en traag te worden voor het gevoel.
Die 12 mini is op papier wel een grote kanshebber. Ik wacht even af wat de line up wordt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 13:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een iPhone 12 Mini zal wel een merkbaar verschil zijn. Je zit nu op iOS12?
Je zal er alleen maar op vooruit gaan dit jaar of later.
Ik ben alleen een beetje bang hoe lang een OLED-scherm op een telefoon zal meegaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die 12 mini is op papier wel een grote kanshebber. Ik wacht even af wat de line up wordt.
Net zo lang als in een TV gok ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben alleen een beetje bang hoe lang een OLED-scherm op een telefoon zal meegaan.
Ik zou die roze ook pakken, maar lijkt me sterk dat dit echt is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:00 schreef Yasmin__x het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik voor de lichtblauwe ga maar die lichtroze is ook wel heel mooi.![]()
Twijfel.
Ik mag hopen van wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou die roze ook pakken, maar lijkt me sterk dat dit echt is.
Vind de tint roze wel erg fel voor Apple's doen. Ze hebben ook een roze iPhone 5C gehad, misschien grijpt dit er een beetje naar terug, alleen dit keer is het wel een serieuzer model dan die 5C wat toch meer een budget ding was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |