Automatische updates/downloads aan staan?quote:Op zondag 7 juni 2020 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
Weet er iemand een app die het wifi dataverkeer per app/proces monitort?
Context: ik heb 500mb per week op een satteliet wifi verbinding. Iedere keer verdampt er elke week van de ene op andere minuut dik 300 Mb. Wil wel eens weten waar t naar toe gaat, of t aan de iPhone ligt, zo ja welke app, of aan de provider.
Nee staat uit. Maar na iOS update is t weer normaal.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Automatische updates/downloads aan staan?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Goed voor SE I (en dus ook 6S)-eigenaren: hij krijgt iOS 14 support.
Welk nieuwsoverzicht?quote:Op maandag 13 juli 2020 18:17 schreef Ang3l het volgende:
WHELP!
Vooraf:
1. Ik snap er geen fuck van
2. Ja ik heb gegoogled
3. Nee die oplossingen werkten niet
4. (Cut my life into pieces) This is my last resoooooort!
Wat is er gebeurd?
Eerder deze week stond mijn iPhone ineens op instellingen regio USA. Geen idee waarom, misschien een update in de nacht geweest. Het viel me op, omdat ik ineens een app meer had. De NEWS app, die er voor regio NL niet is. Er af gegooid. Daarna gecheckt hoe dat kwam, en idd:regio op USA. Regio teruggezet op NL, taal ook terug gezet op NL. Easy fix.
Maar:
Nu is mijn nieuwsfeed weg op de widge/today pagina (als je naar rechts swpied) en ik heb geen idee hoe ik 'm terug krijg. Geprobeerd:
1. Onderaan die pagina op Wijzig, maar daar staat nieuws niet als optie tussen
2. Teruggegezet op USA en geprobeerd ie News app terug te vinden, staat niet in de store, nog search vind hem
Iemand een idee hoe ik dit terugkrijg in de widget/today pagina?
Volgens mij is dit een bug, dat je regio opeens wijzigt.quote:Op maandag 13 juli 2020 18:17 schreef Ang3l het volgende:
WHELP!
Vooraf:
1. Ik snap er geen fuck van
2. Ja ik heb gegoogled
3. Nee die oplossingen werkten niet
4. (Cut my life into pieces) This is my last resoooooort!
Wat is er gebeurd?
Eerder deze week stond mijn iPhone ineens op instellingen regio USA. Geen idee waarom, misschien een update in de nacht geweest. Het viel me op, omdat ik ineens een app meer had. De NEWS app, die er voor regio NL niet is. Er af gegooid. Daarna gecheckt hoe dat kwam, en idd:regio op USA. Regio teruggezet op NL, taal ook terug gezet op NL. Easy fix.
Maar:
Nu is mijn nieuwsfeed weg op de widge/today pagina (als je naar rechts swpied) en ik heb geen idee hoe ik 'm terug krijg. Geprobeerd:
1. Onderaan die pagina op Wijzig, maar daar staat nieuws niet als optie tussen
2. Teruggegezet op USA en geprobeerd ie News app terug te vinden, staat niet in de store, nog search vind hem
Iemand een idee hoe ik dit terugkrijg in de widget/today pagina?
Ah, dat was het dus, laatst een keer mn nieuws widget met nieuws in het Turks en later in het Engels. Engels is geen probleem, Turks wel, ik spreek de taal niet lolquote:Op dinsdag 14 juli 2020 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een bug, dat je regio opeens wijzigt.
Weet ff niet of het in 13.6 is gefixt.
In het scherm als je naar rechts swiped, bij de widgets and today meldingen.quote:
Die heb ik altijd al uit staan, naar aanleiding van je post getest zonder problemen, maar "Linda de Mol gaat zo om met ouder worden #3174" achtige shit dat moet je toch niet willen?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In het scherm als je naar rechts swiped, bij de widgets and today meldingen.
Dat staat toch los van mijn vraag?quote:Op dinsdag 14 juli 2020 10:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die heb ik altijd al uit staan, naar aanleiding van je post getest zonder problemen, maar "Linda de Mol gaat zo om met ouder worden #3174" achtige shit dat moet je toch niet willen?
Nee, dat vond ik wel heel rigoreus om 1 ding terug in je overzicht te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juli 2020 22:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb hem getest om te kijken of het hier wel werkt. Terug naar fabrieksinstellingen en kopie terugzetten al gedaan?
Blijkbaar niet. En kennelijk kun je geen alternatieve RSS reader ervoor fixen.quote:Op woensdag 15 juli 2020 08:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik wel heel rigoreus om 1 ding terug in je overzicht te krijgen.
Dat zou toch simpeler moeten kunnen?(al krijg ik echt niet uitgevonden hoe....)
Ik bedoel idd anders dan een 2mm 'grote' P of (in mijn geval) Zquote:Op dinsdag 28 juli 2020 20:45 schreef PPL het volgende:
Je bedoelt anders dan een [P] of een [S] in je phone app bij een inkomend signaal of heb je hiermee al je antwoord?
ben ook wel benieuwd of dat anedrs kan en of dat dan ook goed werkt op Carplay
Heb je er een hoesje omheen?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft iemand ervaring met microfoon problemen tijdens het bellen? Men zegt dat het klinkt alsof ik ver van de telefoon af sta als ik bel. Bij whatsapp bellen lijkt het slechter dan bij regulier bellen. Het gaat om een iPhone SE 2020. Iemand een idee hoe ik dit kan testen/oplossen
En hoe bel je? Gewoon telefoon aan je oor, op de speaker of met een oortje?quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft iemand ervaring met microfoon problemen tijdens het bellen? Men zegt dat het klinkt alsof ik ver van de telefoon af sta als ik bel. Bij whatsapp bellen lijkt het slechter dan bij regulier bellen. Het gaat om een iPhone SE 2020. Iemand een idee hoe ik dit kan testen/oplossen
Je zou iets op kunnen nemen met de "Dictafoon"-app en vervolgens terugluisteren, dan hoor je meteen of men gelijk heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 22:53 schreef BoxeurDesRues het volgende:
quote:Apple bevestigt: iPhones komen dit jaar later op de markt
Apple brengt iPhones dit jaar een paar weken later uit dan gebruikelijk. Dat heeft het bedrijf laten weten in de bespreking van de kwartaalcijfers. Chipmakers Qualcomm en Broadcom hadden er al op gehint dat de uitgave van iPhones dit jaar later zou zijn.
In de bespreking van de kwartaalcijfers zegt financieel directeur Luca Maestri dat de release van de nieuwe iPhones later zal plaatsvinden. ,,Vorig jaar brachten we eind september een nieuwe iPhone uit. Dit jaar zal onze voorraad er pas een paar weken later zijn.” Dat duidt op een lancering in oktober, zoals uit de geruchten al op te maken was.
https://www.ad.nl/tech/ap(...)p-de-markt~a03f6e09/
Face ID werkt perfect bij mij.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is jullie mening over Face ID? Begin me met dit warme weer te ergeren aan m’n vingerafdruk sensor die het niet doet vanwege m’n zweterige duim steedsFace ID heeft dat probleem in ieder geval niet
Precies hetzelfde hier.quote:Op maandag 10 augustus 2020 23:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Face ID werkt perfect bij mij.
Heb het op m’n privé iPhone en heb er nooit problemen mee. In de auto als mijn telefoon op schoot ligt en ik hang slechts half boven m’n scherm/camera, dan werkt het nog steeds goed.
Op m’n zakelijk heb ik de vingerafdrukscanner en ik begrijp je frustratie. Werkt ook net wat minder snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |