Zit nog met een 6, begint nu eindelijk tegen limieten aan te lopen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2020 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Hier ook al drie jaar bijna met een oude SE, functioneert nog steeds prima. Batterij is redelijk versleten maar die kan gelukkig vervangen worden.
Nu pas?quote:Op maandag 31 augustus 2020 01:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zit nog met een 6, begint nu eindelijk tegen limieten aan te lopen...
Ligt eraan waar je grenzen legt. Nu begint werkgeheugen een probleem te worden en dan nog voelt veel van de traagheid als iets zeer kunstmatigs, aangezien de content nauwelijks veranderd is.quote:
Lastig onderwerp omdat iedereen een eigen mening heeft hierover. Ik doe hem zelf alleen snachts aan de oplader en "geoptimaliseerd opladen" gaat dan in werking (lees hier meer daarover https://www.iculture.nl/tips/geoptimaliseerd-opladen-iphone/ ) en voor de rest laad ik hem alleen onderweg in mijn auto via draadloos opladen op. Soms leg ik hem aan de oplader omdat de accu nogal is teruggelopen (videobellen vreet stroom). Ik heb nu 87% health en mijn toestel is al bijna 2 jaar oud.quote:Op woensdag 2 september 2020 12:47 schreef synsysterstylo het volgende:
Overigens nog tips hoe je het beste met de batterij kan omgaan qua opladen etc?
Niet telkens voor kleine stukjes opladen, opladen tot 100%? Maakt het nog uit bij welk batterijpercentage je de oplader erin steekt?
Ja ik probeer hem ook 's nachts op te laden en tot de volle 100%, nu gaat hij nog wel wat langer dus heb hem net opgeladen. Blijkbaar heb ik geoptimalisseerd opladen aanstaan, ook al op m'n iPhone 7, als ik hem bijvoorbeeld overdag oplaad gaat hij na 80% wel direct door. Maar goed, als dat voor in de avond beter is laat ik dat lekker aanstaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 13:32 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Lastig onderwerp omdat iedereen een eigen mening heeft hierover. Ik doe hem zelf alleen snachts aan de oplader en "geoptimaliseerd opladen" gaat dan in werking (lees hier meer daarover https://www.iculture.nl/tips/geoptimaliseerd-opladen-iphone/ ) en voor de rest laad ik hem alleen onderweg in mijn auto via draadloos opladen op. Soms leg ik hem aan de oplader omdat de accu nogal is teruggelopen (videobellen vreet stroom). Ik heb nu 87% health en mijn toestel is al bijna 2 jaar oud.
Vroeger moest je idd zelf goed erop letten en hem zelf onder 80% houden, tegenwoordig vertrouw ik op Apple hun softwarematige oplossing.
Zo eens met jouquote:Op vrijdag 18 september 2020 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat picture in picture video modus is wel grappig, maar tegelijkertijd was dat waarschijnlijk ook al 5 jaar beschikbaar op android waardoor ik denk, hm. Leuk al die overgenomen features van Android, maar als ik nou een Android had hoefde ik niet steeds eerst 3 jaar te wachten op goede features.
Oplaadkabel ja, de stekker niet.quote:Op vrijdag 18 september 2020 14:58 schreef VEM2012 het volgende:
Op de bonnefooi naar de winkel gereden voor een nieuwe watch. Nu online bestellen is maand wachten (en voor mij sowieso geen optie), maar ze hadden gelukkig het juiste model op voorraad.
Edit: ik meen overal gelezen te hebben dat er geen lader bij wordt geleverd, maar die zit dus gewoon in de doos!
Ik had had het echt over de lader. Ook wel stekker.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oplaadkabel ja, de stekker niet.
Dat er geen lader meer bij zit is pas net ingegaan, dus zal wel oude voorraad zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 september 2020 15:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik had had het echt over de lader. Ook wel stekker.
Oude voorraad watch 6 ja?quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat er geen lader meer bij zit is pas net ingegaan, dus zal wel oude voorraad zijn geweest.
Jij hebt een Apple Watch Series 6 gekocht met lader in de doos?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 september 2020 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij hebt een Apple Watch Series 6 gekocht met lader in de doos?
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 17:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja.
Waarschijnlijk omdat het een duurdere versie is, anders kan ik het ook niet verklaren.
Hoe is je ECG? Ik zit net te kijken naar de verschillen tussen de 6 en SE. En vraag me af hoe accuraat de ECG is, maar Apple zou ook wel afgaan als de ECG dan nergens op zou slaan.quote:
63 gemiddeld. Dat zal wel kloppen schat ik zo in.quote:Op vrijdag 18 september 2020 18:19 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hoe is je ECG? Ik zit net te kijken naar de verschillen tussen de 6 en SE. En vraag me af hoe accuraat de ECG is, maar Apple zou ook wel afgaan als de ECG dan nergens op zou slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |