quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Ik. Omdat FaceID bijna net zo slecht werkt als op een Samsung. Het is iets beter, maar doet het toch zo vaak niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:18 schreef XL het volgende: [..] Ik geloof niet dat er Face ID gebruikers zijn die terug willen naar Touch ID. Er zijn nul voordelen aan touch ID.
dat zal aan jouw kop liggen, want bij mij doet ie het goed. Ook regelmatig met zonnebril op.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:36 schreef Krollie het volgende:
[..]
Ik. Omdat FaceID bijna net zo slecht werkt als op een Samsung. Het is iets beter, maar doet het toch zo vaak niet.![]()
Bij mij ook, zonnebril vindt ie soms lastig....quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat zal aan jouw kop liggen, want bij mij doet ie het goed. Ook regelmatig met zonnebril op.
Geef gewoon een iPhone 11 Mini met Face ID in plaats van Touch ID en die bezels.quote:Analist: ‘iPhone SE 2 komt in 2020, Apple slaat iPhone 11S over
Analist Ming-Chi Kuo denkt dat Apple's volgende smartphone iPhone 12 gaat heten. Er komt geen iPhone 11S en dat kan een aanwijzing zijn dat Apple kiest voor een nieuw design. Ook voorspelt Kuo dat er in het eerste kwartaal van 2020 een iPhone SE 2 komt met het uiterlijk van de iPhone 8 en een A13-processor.
Geen iPhone 11S, maar iPhone 12
Sinds de iPhone X is het design van de toestellen nauwelijks veranderd. Vooral aan de voorkant is er weinig verschil te zien tussen de toestellen. Dat zou in 2020 kunnen veranderen met de komst van de iPhone 12. Het zou niet de eerste keer zijn dat Apple de S-versie overslaat, want dat gebeurde ook bij de iPhone 7 en iPhone 8. Er zijn daarvan geen S-modellen geweest. Apple sloeg zelfs het cijfer 9 over om meteen door te kunnen gaan met de iPhone X, die overigens wel een S-versie kreeg. Na de 11 zou de 11S kunnen volgen, maar daar kiest Apple dus niet voor, als we Kuo mogen geloven.
Mogelijke vernieuwingen voor het toestel zijn een groter scherm en een uiterlijk dat geïnspireerd is op de iPhone 4. Daarnaast zou Touch ID kunnen terugkeren, maar het toestel beschikt nog wel over Face ID. Ook 5G zou op de planning staan.
iPhone SE 2 komt in 2020
Verder voorspelt Kuo de terugkeer van een oude bekende: de iPhone SE. Apple zou van plan zijn om de iPhone SE 2 in het eerste kwartaal van 2020 uit te brengen. Hij wordt betaalbaarder dan de huidige modellen en is voorzien van enkele nieuwe componenten. Denk daarbij aan een A13-processor en 3GB werkgeheugen. Het uiterlijk ziet er vertrouwd uit: dat zal namelijk lijken op de iPhone 8. Dat betekent vermoedelijk ook dat dit nog een model met Touch ID zal zijn.
Ook betekent het dat de opvolger van de iPhone SE niet hetzelfde compacte formaat houdt als we gewend waren. Dit toestel had een 4-inch scherm, terwijl Apple bij de iPhone 8 koos voor een formaat van 4,7-inch. Dit bleef lange tijd het nieuwe compacte formaat, totdat de sprong naar 5,8-inch werd gemaakt.
De reden voor Apple om toch een iPhone SE 2 uit te brengen, is echter niet het formaat, maar de lagere kosten. Kuo denkt dat Apple met een goedkoper toestel zo’n 100 miljoen mensen kan aanspreken die nog de iPhone 6-serie gebruiken. Het gaat ook om mensen die nog geen iPhone hebben en mensen die niet geïnteresseerd zijn in functies zoals meerdere camera’s en Face ID. Dit is een relatief grote groep mensen die het niet nodig vindt om te upgraden, omdat ze het toestel alleen maar gebruiken om wat te chatten en te bellen.
Apple heeft er belang bij dat deze mensen toch gaan upgraden, omdat ze een potentiële doelgroep zijn voor diensten als Apple Arcade en Apple Music. Eerder waren er geruchten dat Apple de opvolger van de iPhone SE in India wil gaan produceren. Ook zou het bedrijf plannen hebben om in 2020 voor het eerst een Apple Store in India te openen, namelijk in Mumbai.
https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-se-2020-iphone-12-later/
Ik gebruik eigenlijk al jaren SwiftKey.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:07 schreef Nismo91 het volgende:
Wat vinden jullie van het toetsenbord sinds io13 ?
Ik ben al mijn woorden kwijt... mijn wederhelft ook.
Ja dat heb ik dus geprobeerd, die heb ik jaren geleden op Android gebruikt maar nee is toch niet zo fijn als dat het standaard toetsenbord (was)quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk al jaren SwiftKey.
Oh echt. Ik vind het standaard toetsenbord niet zo fijn. Nou ja hopelijk lost het snel opquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:11 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus geprobeerd, die heb ik jaren geleden op Android gebruikt maar nee is toch niet zo fijn als dat het standaard toetsenbord (was)
Ik dacht dat ik al iets miste, behoorlijk irritant, zelfs bij mijn Gboard is alles weg.. En wisselen tussen Nederlands en Engels gaat niet meer automatisch, moet ik handmatig doen via het tandwiel..quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:07 schreef Nismo91 het volgende:
Wat vinden jullie van het toetsenbord sinds io13 ?
Ik ben al mijn woorden kwijt... mijn wederhelft ook.
Mijn rekenmachine staat erin en werkt gewoon.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:41 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik kan bij iOS 13 in het bedieningspaneel geen rekenmachine selecteren. Dit kan ik ook niet aanpassen in het menu bij bedieningspaneel.
Heeft iemand daar een oplossing voor?
Bij mijn vriendin ook en ze heeft dezelfde iPhone 8. Net ge-update naar 13.1.2 maar nog niks.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mijn rekenmachine staat erin en werkt gewoon.
Vervang je batterij. Zal uiteindelijk de meeste impact op de snelheid hebben en het zal voor de iPhone SE geen duur karweitje zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:35 schreef timbob het volgende:
Ik heb mijn iPhone SE deze week ge-update naar iOS 13, en alles draait wel prima... maar ik heb nu m’n telefoon nog geen halfuur uit de lader, heb een paar berichten op whatsapp gestuurd, even in Slack gekeken en twee websites geopend en m’n batterij is op 41 procent.
Nu was de batterij ook niet de nieuwste meer, maar dit is wel heel erg snel..
Zijn er processen op de achtergrond die ik uit kan zetten?
13.1.2 zou dat geregeld moeten hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:05 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Vervang je batterij. Zal uiteindelijk de meeste impact op de snelheid hebben en het zal voor de iPhone SE geen duur karweitje zijn.
Ja, misschien dat maar doen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 13:05 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Vervang je batterij. Zal uiteindelijk de meeste impact op de snelheid hebben en het zal voor de iPhone SE geen duur karweitje zijn.
Alleen als je ios 13 hebt, want waarom zou je het ook in je app stoppenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:14 schreef Drankster het volgende:
Instagram is ook voorzien van Dark Mode bij de laatste update.
Ik vind de Darkmode wel zo fijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:14 schreef Drankster het volgende:
Instagram is ook voorzien van Dark Mode bij de laatste update.
Vaak hebben de stenen winkels wel wat voorraad, ff bellen naar de lokale t-mobile winkelquote:Op donderdag 10 oktober 2019 11:49 schreef LastRequest het volgende:
T-Mobile heeft momenteel een levertijd van 3 weken voor de iPhone 11 pro, nu wil ik daar graag blijven dus wordt dat waarschijnlijk mijn optie. Ik zag dat de levertijd op apple.com ook 25 oktober - 1 november is. Kun je hem nu eigenlijk ergens sneller halen? Ze hebben em in de winkels ook niet eerder dan wanneer je online verlengt denk ik he?
Ja het werkt echt ideaal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
En Rabobank is natuurlijk weer de laatste in het rijtje grootste banken in NL..
Ondertussen Apple Pay de afgelopen maanden al over de hele wereld al gebruikt, wat een genot!
Ik heb het een keer random gehad onder iOS 12, maar is 'vanzelf' uiteindelijk weer verdwenen. Maar wat je kan doen is de developer even een bericht sturen, via die feedback knop.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:15 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb sinds iOS 13 problemen met de App Store. Op het moment dat ik een nieuwe app wil downloaden druk ik op download, begint het cirkeltje even te draaien. Na een paar sec verschijnt de download knop weer. Voorheen kreeg ik zo een ‘dubbelklikken op powerknop’ melding. Deze zie ik echter niet meer.
Reboot, geforceerde reboot etc helpt niks.
Het updaten van bestaande apps werkt wel gewoon.
Iemand enig idee?
Maar ik heb t probleem met elke willekeurige app...quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 11:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb het een keer random gehad onder iOS 12, maar is 'vanzelf' uiteindelijk weer verdwenen. Maar wat je kan doen is de developer even een bericht sturen, via die feedback knop.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 00:39:16To Tim: The Button on the IPhone was FAR better than the Swipe! reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 26-10-2019 om 00:39:16To Tim: The Button on the IPhone was FAR better than the Swipe! reageer retweet
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
quote:
AirPods Pro officieel aangekondigd: nieuwste model met ruisonderdrukking
Het gerucht ging al een tijdje, maar nu is het officieel: de AirPods Pro zijn aangekondigd. Deze nieuwe lijn bestaat naast de huidige AirPods 2 en biedt volgens Apple een betere geluidskwaliteit.
AirPods Pro officieel aangekondigd
Hoewel we geen oktober event gehad hebben, heeft Apple toch een aankondiging gedaan. De AirPods Pro hebben een nieuw design, verbeteringen voor het geluid en dezelfde verbindingsfuncties als de huidige AirPods 2. De prijs van dit nieuwe model ligt vanwege de extra functies iets hoger dan je van de AirPods gewend bent.
De belangrijkste en meest opvallende vernieuwing is het nieuwe design. De AirPods Pro hebben een nieuwe vorm met aan het uiteinde een rubberen dopje voor in je oren. Dit design is enigszins vergelijkbaar met de Powerbeats Pro. Net als deze Beats-oordopjes ondersteunen de AirPods Pro een vorm van ruisonderdrukking. Omgevingsgeluid wordt daarmee afgeschermd, waardoor je beter van je muziek kan genieten. Met de noise cancelling klinkt je muziek dus beter en heb je minder last van storende geluiden om je heen. De AirPods Pro worden geleverd met drie verschillende rubberen oordopjes.
Om dit te kunnen realiseren hebben de AirPods Pro een meer in-ear achtig design. Dat is vermoedelijk ook goed nieuws voor mensen waarbij de huidige AirPods niet goed blijven zitten, omdat de AirPods Pro verder je oren in gaan. Daarnaast zijn de AirPods Pro zweetbestendig en kunnen ze betere tegen een spat water dan de traditionele AirPods. Je maakt verbinding met de H1-chip, die je ook al in de huidige AirPods 2 vindt.
Voor het nieuwe design heeft Apple de oplaadcase ook opnieuw ontworpen. In plaats van een klein bijna vierkant doosje is het nu een veel bredere rechthoekige case. Qua ontwerp ziet het doosje er wel nagenoeg hetzelfde uit, maar dan uitgerekt. Het lampje aan de voorkant geeft aan of de case opgeladen wordt. Ook ondersteunt hij draadloos opladen en zit er een Lightning-ingang aan de onderkant om hem op te laden met een kabel. Na één keer opladen gaan de AirPods Pro zo’n 4,5 uur mee. Met de draadloze oplaadcase wordt dit meer dan 24 uur. In 5 minuten opladen kan je ongeveer 1 uur luisteren.
De nieuwe AirPods Pro zijn beschikbaar vanaf ¤279 en worden later deze week geleverd.
https://www.iculture.nl/nieuws/airpods-pro-officeel/
11 heeft 1GB RAM extra, nieuwe chip, betere batterij, ultrazoom camera en betere Face ID-camera. Voor die ¤100,- meer kan je makkelijk langer dan twee jaar doen met een telefoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik hrb nu een iphone 7, wat raden jullie aan? XR of 11? Het verschil van 100 euro maakt het er niet makkelijk op.
Wil er langer mee doen dan de twee jaar die ik nu constant doe
I agree!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 12:28 schreef Tourniquet het volgende:
11 sowieso.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik hrb nu een iphone 7, wat raden jullie aan? XR of 11? Het verschil van 100 euro maakt het er niet makkelijk op.
Wil er langer mee doen dan de twee jaar die ik nu constant doe
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 5 november 2019 10:09 schreef TjjWester het volgende:
Vraagje: ik krijg binnenkort een unlimited abbo van de baas in esim vorm.
Nu vroeg ik me af is er nog een reden om mijn eigen data abbo te behouden???
Vanaf vandaagquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
En Rabobank is natuurlijk weer de laatste in het rijtje grootste banken in NL..
Ondertussen Apple Pay de afgelopen maanden al over de hele wereld al gebruikt, wat een genot!
Ik zie zelf geen enkele reden, maar mischien dat ik ergens iets over het hoofd zie, vandaar dat ik jullie gedachten graag wens.quote:
ben je gehecht aan je huidige nummer, of vind je het geen probleem om al je vrienden/kennissen/dealers/schuldeisers in te lichten dat je een nieuw nummer hebt?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik zie zelf geen enkele reden, maar mischien dat ik ergens iets over het hoofd zie, vandaar dat ik jullie gedachten graag wens.
Ik ga mijn telefoon abbonement niet opzeggen, alleen het data gedeelte. Dat kan nu namelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
ben je gehecht aan je huidige nummer, of vind je het geen probleem om al je vrienden/kennissen/dealers/schuldeisers je nieuwe nummer te sturen?
oh sorry, had over het woordje 'data' heengelezen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik ga mijn telefoon abbonement niet opzeggen, alleen het data gedeelte. Dat kan nu namelijk.
Potjandorie. Heb gister eindelijk geüpgraded naar 13.2.3 want ik zat nog op 13.1.3quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo iOS 13.3 en Watch OS 6.1.1 zijn ook weer uit.
Heb net een nieuwe accu laten zetten in mijn 5C en gebruik mijn 7 naar volle tevredenheid als primair toestel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:17 schreef Lief17 het volgende:
Zijn er nog mensen die overwegen die SE2 aan te schaffen als die daadwerkelijk uit gaat komen in maart?
Toestel is een iPhone 8 met een nieuwe processor en andere upgrades. Na de XR wil ik geen dikke randen en een homeknop meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:17 schreef Lief17 het volgende:
Zijn er nog mensen die overwegen die SE2 aan te schaffen als die daadwerkelijk uit gaat komen in maart?
Eens, ik zelf ook. Maar mijn man wil geen Face ID en zo en wil een vingerdik scanner. Dus gok zo maar dat hij toch voor de SE2 gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toestel is een iPhone 8 met een nieuwe processor en andere upgrades. Na de XR wil ik geen dikke randen en een homeknop meer.
In 2020 is het toch een ouderwets ding qua uiterlijk.
Ik wacht liever op de iPhone 12 van 5,4 inch met OLED scherm in hetzelfde formaat als de iPhone 8/9/SE 2.
Vind een notch erger eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toestel is een iPhone 8 met een nieuwe processor en andere upgrades. Na de XR wil ik geen dikke randen en een homeknop meer.
In 2020 is het toch een ouderwets ding qua uiterlijk.
Ik wacht liever op de iPhone 12 van 5,4 inch met OLED scherm in hetzelfde formaat als de iPhone 8/9/SE 2.
Toestel ziet er oud uit en een klein scherm.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind een notch erger eerlijk gezegd.
Dan is er niks mis mee voor het geld.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:29 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Eens, ik zelf ook. Maar mijn man wil geen Face ID en zo en wil een vingerdik scanner. Dus gok zo maar dat hij toch voor de SE2 gaat.
Eind dit jaar schijnt er een iPhone 12 uit te komen met een 5,4 inch scherm in een vergelijkbare formaat behuizing als de iPhone 8.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zat te twijfelen over de iPhone 11 of gewoon lekker cheapo de SE2 te pakken. Ik heb nu een iPhone 8 en die bevalt eigenlijk best prima.
Maar die SE2 krijgt natuurlijk hetzelfde uiterlijk van die 8.. En dan ben ik ook wel weer zo dat ik denk.. Wil ik niet eens wat anders.
Maar die iPhone 11 is mij eigenlijk iets te groot. De iPhone 11 pro zou perfect zijn maar die vind ik echt veel te duur.
Dus ik was een beetje aan hey rommelen met andere modellen en toen had ik er een te pakken die eigenlijk nog wel prima was qua formaat.
De iPhone XS dus. Is die goed of eigenlijk echt al te oud?
Ik weet niet hoe lang deze het nog vol gaat houden.. Hij heeft wat scheuren enzoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Eind dit jaar schijnt er een iPhone 12 uit te komen met een 5,4 inch scherm in een vergelijkbare formaat behuizing als de iPhone 8.
iPhone 11 en XS zijn fijne toestellen. De SE2/9 zal bijna een kopie zijn van je huidige telefoon maar dan een stuk goedkoper.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang deze het nog vol gaat houden.. Hij heeft wat scheuren enzo![]()
Ik ben benieuwd hoeveel het gaat schelen met de prijs van nu een xs.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
iPhone 11 en XS zijn fijne toestellen. De SE2/9 zal bijna een kopie zijn van je huidige telefoon maar dan een stuk goedkoper.
De 6S, 6S Plus en SE zijn inderdaad de volgende toestellen die geen grote update meer krijgen, maar dat kan ook pas bij iOS 15 gebeuren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hopen dat de SE nog iOS 14 krijgt, dan kan ik hem vier jaar gebruiken.
Waarom pas dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 11:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
De 6S, 6S Plus en SE zijn inderdaad de volgende toestellen die geen grote update meer krijgen, maar dat kan ook pas bij iOS 15 gebeuren.
Volgens de geruchten krijgen de 6S en 6S Plus iOS 14 ook nog. De SE heeft dezelfde A9-chip dus misschien hetzelfde verhaal als bij de 6S-serie.quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 12:29 schreef remlof het volgende:
Dus geen Apple Event deze week. Ben wel benieuwd wanneer die iPhone 9 / SE2 te koop gaat zijn.
Ben na bijna een jaar echt helemaal klaar met Android en wil weer een relatief kleine, nieuwe iPhone.
twitter:iCulture twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 09:12:50iPhone 9-cases verschijnen bij Amerikaanse winkels, release deze week? https://t.co/JAwKMC04ps (✍🏼 @BenjaminRK) https://t.co/jtBlMW2kMg reageer retweet
https://www.icreatemagazine.nl/nieuws/iphone-9-release-vandaag/quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:iCulture twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 09:12:50iPhone 9-cases verschijnen bij Amerikaanse winkels, release deze week? https://t.co/JAwKMC04ps (✍🏼 @:BenjaminRK) https://t.co/jtBlMW2kMg reageer retweet
https://www.gsmarena.com/(...)_says-news-42368.phpquote:According to a new report, the company held an internal meeting to discuss how to proceed, and the conclusion of said meeting is that the iPhone 9 will get official on April 15. It will then become available on April 22. It's unclear if the company plans to hold an online event for the launch, or will simply issue a press release and be done with it.
Gewoon bij Bluetooth de Apple TV verwijderen als ooit verbonden apparaat. Maar dat wil je waarschijnlijk niet..quote:Op zondag 12 april 2020 18:56 schreef NedKelly het volgende:
Als ik een telefoongesprek op mijn iPhone op de luidspreker wil zetten krijg ik altijd de keuze of ik dat op de luidspreker van de iPhone wil of op de Apple TV, ook als de Apple TV uit staat. Ik wil het echter nooit op de Apple TV en zou dit uit willen zetten. Als ik google krijg ik teveel hits die er niet over gaan, ik zoek waarschijnlijk op net niet de juiste termen![]()
Iemand een idee hoe ik dit kan uitschakelen?
Dat is geen probleem want ik verbind de iPhone echt vrijwel nooit met de Apple TV. Misschien 2x per jaar als de Videoland app op Apple TV hapert.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon bij Bluetooth de Apple TV verwijderen als ooit verbonden apparaat. Maar dat wil je waarschijnlijk niet..
Hier en anders in dit topic denk ik.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mag ik hier ook een vraag over Apple TV stellen of is er ergens ook een Apple TV topic?
Dankjewel!quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hier en anders in dit topic denk ik.
DIG / [APPLE] #576: Apple Watch Series 5 en iPhone 11/Pro
Alle nieuwe modellen eind dit jaar hebben een OLED-scherm.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:12 schreef timbob het volgende:
Net 2 maanden terug een XS gekocht want “die SE komt maar niet en er is niks duidelijk”![]()
Maar goed, evengoed blij mee. Wel mooi een oled scherm voor mij.
Waarom is Apple eigenlijk niet doorgegaan met oled?
Ik heb toch ook de XS gekocht ipv de SE2 een maand of 2 terug.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:12 schreef timbob het volgende:
Net 2 maanden terug een XS gekocht want “die SE komt maar niet en er is niks duidelijk”![]()
Maar goed, evengoed blij mee. Wel mooi een oled scherm voor mij.
Het nieuwste premium-model heeft gewoon OLED. Alleen deze nieuwe SE en de iPhone 11 hebben het niet, maar "niet doorgegaan" zou betekenen dat ze geen OLED-telefoons meer uitbrengen en daar is geen teken van.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:12 schreef timbob het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |