abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 juli 2020 @ 17:37:31 #176
429367 DKUp
ON TOUR
pi_194341854
quote:
Apple bevestigt: iPhones komen dit jaar later op de markt

Apple brengt iPhones dit jaar een paar weken later uit dan gebruikelijk. Dat heeft het bedrijf laten weten in de bespreking van de kwartaalcijfers. Chipmakers Qualcomm en Broadcom hadden er al op gehint dat de uitgave van iPhones dit jaar later zou zijn.

In de bespreking van de kwartaalcijfers zegt financieel directeur Luca Maestri dat de release van de nieuwe iPhones later zal plaatsvinden. ,,Vorig jaar brachten we eind september een nieuwe iPhone uit. Dit jaar zal onze voorraad er pas een paar weken later zijn.” Dat duidt op een lancering in oktober, zoals uit de geruchten al op te maken was.

https://www.ad.nl/tech/ap(...)p-de-markt~a03f6e09/
SOONY
pi_194342054
Als ik een foto wil maken in een chat van whatsapp sluit de app zichzelf, laatste ios en versie van whatsapp op een iPhone 7.
Hebben jullie dit ook?
  Moderator maandag 10 augustus 2020 @ 23:04:28 #178
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194496790
Wat is jullie mening over Face ID? Begin me met dit warme weer te ergeren aan m’n vingerafdruk sensor die het niet doet vanwege m’n zweterige duim steeds |:) Face ID heeft dat probleem in ieder geval niet
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 10 augustus 2020 @ 23:22:34 #179
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_194497122
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is jullie mening over Face ID? Begin me met dit warme weer te ergeren aan m’n vingerafdruk sensor die het niet doet vanwege m’n zweterige duim steeds |:) Face ID heeft dat probleem in ieder geval niet
Face ID werkt perfect bij mij.
Heb het op m’n privé iPhone en heb er nooit problemen mee. In de auto als mijn telefoon op schoot ligt en ik hang slechts half boven m’n scherm/camera, dan werkt het nog steeds goed.
Op m’n zakelijk heb ik de vingerafdrukscanner en ik begrijp je frustratie. Werkt ook net wat minder snel.
pi_194497442
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 23:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Face ID werkt perfect bij mij.
Heb het op m’n privé iPhone en heb er nooit problemen mee. In de auto als mijn telefoon op schoot ligt en ik hang slechts half boven m’n scherm/camera, dan werkt het nog steeds goed.
Op m’n zakelijk heb ik de vingerafdrukscanner en ik begrijp je frustratie. Werkt ook net wat minder snel.
Precies hetzelfde hier.

Face ID gaat als een tierelier op mijn privétoestel, Touch ID op mijn zakelijke toestel is kut met de zomer.

Al moet ik wel zeggen dat ik een nieuwe moderne ergenis heb gevonden die je met Touch ID niet hebt: niet je telefoon met Face ID kunnen unlocken als je een mondkapje op hebt. :')
pi_194497801
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is jullie mening over Face ID? Begin me met dit warme weer te ergeren aan m’n vingerafdruk sensor die het niet doet vanwege m’n zweterige duim steeds |:) Face ID heeft dat probleem in ieder geval niet
Heb geen Face ID op mijn 7, scan wel regelmatig opnieuw mijn vinger in als ik een wondje heb of iets dergelijks, het werkt redelijk tot goed.
pi_194497912
Hoevaak verlies je je telefoon/wordt die gestolen dat het echt nodig is ook al die codes en vingerafdrukken...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 00:47:45 #183
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194498223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 00:21 schreef RipCity het volgende:
Hoevaak verlies je je telefoon/wordt die gestolen dat het echt nodig is ook al die codes en vingerafdrukken...
1x is genoeg toch :?
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:41:34 #184
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194505688
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2020 23:22 schreef tja77 het volgende:

[..]

Face ID werkt perfect bij mij.
Heb het op m’n privé iPhone en heb er nooit problemen mee. In de auto als mijn telefoon op schoot ligt en ik hang slechts half boven m’n scherm/camera, dan werkt het nog steeds goed.
Op m’n zakelijk heb ik de vingerafdrukscanner en ik begrijp je frustratie. Werkt ook net wat minder snel.
quote:
7s.gif Op maandag 10 augustus 2020 23:43 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Precies hetzelfde hier.

Face ID gaat als een tierelier op mijn privétoestel, Touch ID op mijn zakelijke toestel is kut met de zomer.

Al moet ik wel zeggen dat ik een nieuwe moderne ergenis heb gevonden die je met Touch ID niet hebt: niet je telefoon met Face ID kunnen unlocken als je een mondkapje op hebt. :')
Dank voor deze bruikbare ervaringen.

Dacht dat Face ID inmiddels wel werkte met mondkapjes maar blijkbaar niet dus? Dat is dan weer jammer.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 11 augustus 2020 @ 23:40:18 #185
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_194513948
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 00:21 schreef RipCity het volgende:
Hoevaak verlies je je telefoon/wordt die gestolen dat het echt nodig is ook al die codes en vingerafdrukken...
Staan anno nu echt geen belangrijke dingen op een telefoon en iedereen mag alles bekijken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 12 augustus 2020 @ 00:30:11 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_194514467
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]


[..]

Dank voor deze bruikbare ervaringen.

Dacht dat Face ID inmiddels wel werkte met mondkapjes maar blijkbaar niet dus? Dat is dan weer jammer.
Je krijgt wel veel sneller de optie om je pin in te geven als je een mondkapje draagt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_194517533
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2020 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

[..]

Dank voor deze bruikbare ervaringen.

Dacht dat Face ID inmiddels wel werkte met mondkapjes maar blijkbaar niet dus? Dat is dan weer jammer.
Je kunt 2 gezichten scannen en las dat je 1 gezicht met mondkapje kunt scannen.
Geen idee of dat ook echt werkt.
  zondag 16 augustus 2020 @ 12:50:15 #188
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_194585456
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2020 10:29 schreef Cici het volgende:

[..]

Je kunt 2 gezichten scannen en las dat je 1 gezicht met mondkapje kunt scannen.
Geen idee of dat ook echt werkt.
Als het werkt zal dat wel een hoop datapunten uit je gezicht standardiseren, waardoor wellicht andere mensen met mondkapje ook kunnen unlocken?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_194652956

Mogelijk het iPhone-evenement op 10 september.
SOONY
pi_194658030
quote:
99s.gif Op zondag 16 augustus 2020 12:50 schreef XL het volgende:

[..]

Als het werkt zal dat wel een hoop datapunten uit je gezicht standardiseren, waardoor wellicht andere mensen met mondkapje ook kunnen unlocken?
Ik weet het niet, ik las het als tip
pi_194681434
Hebben mensen ervaring met een refurbrushed iPhone? Valt dat een beetje aan te raden?
Wil er wellicht eentje (een X of XS) van Micobo.nl kopen.
pi_194682050
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:06 schreef synsysterstylo het volgende:
Hebben mensen ervaring met een refurbrushed iPhone? Valt dat een beetje aan te raden?
Wil er wellicht eentje (een X of XS) van Micobo.nl kopen.
Ik zou het in ieder geval nooit kopen.
2e-hands spul van een ander slechts een fractie goedkoper dat de nieuwprijs.

Vrienden van mij hebben wel eens gekocht via Leapp. Zogenaamd gecontroleerd op honderden punten blablablabla.
Ze kregen een afgeragde iPhone zonder lader in een schoenendoos. Na een klacht hier over kregen ze een onofficiële oplader toe gestuurd.
Maar hey, wel ¤ 79,- goedkoper dan een nieuwe  iPhone.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_194682069
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2020 22:51 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ik zou het in ieder geval nooit kopen.
2e-hands spul van een ander slechts een fractie goedkoper dat de nieuwprijs.

Vrienden van mij hebben wel eens gekocht via Leapp. Zogenaamd gecontroleerd op honderden punten blablablabla.
Ze kregen een afgeragde iPhone zonder lader in een schoenendoos. Na een klacht hier over kregen ze een onofficiële oplader toe gestuurd.
Maar hey, wel ¤ 79,- goedkoper dan een nieuwe  iPhone.
True, ik twijfel daarom ook. Sommige websites hebben goeie reviews en het scheelt wel 200 euro. Maar wat je zegt, voor 80 eu is het idd te verwaarlozen..
  zondag 23 augustus 2020 @ 17:08:12 #194
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194690968
Ik heb even een vraagje.
Ik gebruik om muziek op m'n Ipod te zetten , altijd Copytrans.
Op het moment dat ik of m'n Ipod of m'n Iphone op de PC aansluit , herkent de computer het apparaat.
Alleen Copytrans zegt dat hij niet is aangesloten.
Itunes idem dito en Mediamonkey ziet het apparaat ook niet.
Weet iemand hoe dit kan of ligt het aan de laatste update ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_194706351
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 17:08 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Ik gebruik om muziek op m'n Ipod te zetten , altijd Copytrans.
Op het moment dat ik of m'n Ipod of m'n Iphone op de PC aansluit , herkent de computer het apparaat.
Alleen Copytrans zegt dat hij niet is aangesloten.
Itunes idem dito en Mediamonkey ziet het apparaat ook niet.
Weet iemand hoe dit kan of ligt het aan de laatste update ?
Ziet Finder / Verkenner wel de spullen? Al een andere USB-poort of kabel geprobeerd?
  maandag 24 augustus 2020 @ 18:21:37 #196
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194706804
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2020 17:45 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ziet Finder / Verkenner wel de spullen? Al een andere USB-poort of kabel geprobeerd?
Ik heb 2 USB poorten boven op m'n PCkast , allbei geprobeerd , nu een USB-poort aan de achterkant van de PC geprobeerd , en nu doet hij het wel 8)7

Computers }:|

iig bedankt w/
Ik ben inmiddels overleden
pi_194762485
Zojuist geupgrade van iPhone 7 naar 11.
Erg fijn toestel. Hoop dat ik er ook weer minstens een kleine 4 jaar mee vooruit kan.
  Moderator vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:10:00 #198
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_194763730
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 15:41 schreef synsysterstylo het volgende:
Zojuist geupgrade van iPhone 7 naar 11.
Erg fijn toestel. Hoop dat ik er ook weer minstens een kleine 4 jaar mee vooruit kan.
Ongetwijfeld. Hier ook al drie jaar bijna met een oude SE, functioneert nog steeds prima. Batterij is redelijk versleten maar die kan gelukkig vervangen worden.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_194797623
Mijn XR heeft allemaal krasjes op het scherm glas zitten. Ik denk toch maar een jaartje doortrekken en hopelijk volgend jaar wat meer vernieuwingen.
SOONY
pi_194801701
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 17:22 schreef DKUp het volgende:
Mijn XR heeft allemaal krasjes op het scherm glas zitten. Ik denk toch maar een jaartje doortrekken en hopelijk volgend jaar wat meer vernieuwingen.
Geen screenprotector? Beetje jammer. Tegenwoordig zijn ze zo goed dat je ze niet eens meer ziet of voelt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')