abonnement Unibet Coolblue
pi_189130499
quote:
WINCHESTER, Mass. - A slew of controversial signs posted across one local town has been drawing more confusion than outrage.

In Winchester, signs that read "Islam was RIGHT about women" has residents scratching their heads to figure out exactly what the poster meant by those words.

Winchester Police and upset residents spent a good part of their Wednesday afternoon removing signs from several poles across the town.

While offensive to some, police said that, while it's technically illegal to post anything on a street sign, it's a tough law to enforce. Due to freedom of speech and because the signs in question aren't threatening, police say it's like posting a sign about a lost cat.

"I assume it's negative," said Dorothy Kruger, a resident. "That's not cool, that's not a cool thing to do."
https://www.boston25news.(...)local-town/987837653

Video in de link^^


En nog een voor de luie mensen onder ons



Waarom het een briljante trol actie is

Iemand die lid is van de #churchofwoke kan niet zeggen dat die het eens is met de stelling, dat is seksistisch

Maar hij/zij/zem/zur kan ook niet zeggen dat die het oneens is met de stelling om de simpele reden dat ze voor islamofoob uitgemaakt zullen worden

De cognitieve dissonantie is sterk in deze want diep van binnen weten ze dat deze twee ideologien niet samen gaan

Wat is cognitieve dissonantie ?

Cognitieve dissonantie is de onaangename spanning die iemand ervaart bij tegenstrijdige overtuigingen, ideen of opvattingen of bij handelen in strijd met de eigen overtuiging.


Zijn we het eens met de stelling ja of nee ?

[ Bericht 18% gewijzigd door Ali_boo op 26-09-2019 18:15:38 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189130538
De islam is sowieso erg rechts.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_189130564
Gelovigen hebben altijd gelijk. Domme vraag.
pi_189130610
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:10 schreef Hallojo het volgende:
De islam is sowieso erg rechts.
Conservatief en rechts. Voor een hoop boze witmannen is bekeren en salafist worden een prima oplossing. De_Onnoembare is nu ook een iman opleiding in Pakistan aan het doen hoorde ik.
pi_189130675
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn we het eens met de stelling ja of nee ?
Dat de islam gelijk had over vrouwen?
Of dat deze posters bedreigend zijn?

Wat als er stond dat het christendom gelijk heeft over vrouwen?

[ Bericht 5% gewijzigd door jeroen25 op 26-09-2019 16:24:54 ]
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_189130809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:19 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Dat de islam gelijk had over vrouwen?
Of dat deze posters bedreigend zijn?

Wat als er stond dat het christendom gelijk had over vrouwen?

En de stelling op de poster is in de verleden tijd.
Bedoelt de aanplakker dat de islam nu geen gelijk meer heeft over vrouwen?
'De islam heeft gelijk over vrouwen' ben je het mee eens of niet? Je maakt het onnodig gecompliceerd

En de bijbel zit vol met wijsheden over de natuur van de vrouw , waarom zou ik daar een probleem mee hebben ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189131103
De islam is stupiditeit en idioterie ineen, hoe kan dat nou ooit rgens gelijk over hebben?

Moslims zijn dan ook de meest zielige en sneue mensen die er bestaan. Hoe vromer, hoe perverser en achterlijker....
pi_189131190
Hoezo is een geprint A4tje in gehucht in USA nieuwswaardig?
  donderdag 26 september 2019 @ 17:06:57 #10
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189131296
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Hoezo is een geprint A4tje in gehucht in USA nieuwswaardig?
Het gaat over moslims. Dus dan is het wereldnieuws. De boosmeneertjes moeten zich toch ergens over op kunnen winden.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189131312
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het gaat over moslims. Dus dan is het wereldnieuws. De boosmeneertjes moeten zich toch ergens over op kunnen winden.
Kijk eens wie de clou weer volledig ontgaat!
  donderdag 26 september 2019 @ 17:09:08 #12
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189131318
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Kijk eens wie de clou weer volledig ontgaat!
Oke Henk!
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 26 september 2019 @ 17:15:19 #14
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189131411
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:15 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Conservatief en rechts. Voor een hoop boze witmannen is bekeren en salafist worden een prima oplossing. De_Onnoembare is nu ook een iman opleiding in Pakistan aan het doen hoorde ik.
Complete lulkoek uiteraard. Ik ken geen enkele rechtsconservatief die vrouwen wil bedekken, op de grond laten zitten, kut kapot snijden, lijstraffen bij verkrachting etc.

Het meest vrouwonvriendelijke dat ik kan bedenken is abortus beperking, en dat is ook nog zeer discutabel
pi_189131420
quote:
Geweldige troll.

Die oudere vrouw die dan zegt; het is beledigend voor zowel moslims als vrouwen! _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 26 september 2019 @ 17:17:04 #16
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189131438
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Hoezo is een geprint A4tje in gehucht in USA nieuwswaardig?
Ja, een Belgische vent van 108 die paardenmelk drinkt is ook niet zo boeiend maar toch staat het op het AD. En nu?

Als een onderwerp je niet boeit, ga dan lekker iets anders doen.
pi_189131554
Als je geen burka of hoofddoek draag ben je gewoon een hoer, kechie, en hoor je volgens moslim fanatiekelingen verkracht te worden!

Dat wordt er vast mee bedoeld.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_189131604
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:08 schreef Ali_boo het volgende:
Zijn we het eens met de stelling ja of nee ?

Nee.

Ziek trouwens dat ze die posters laten hangen.
Religieuze waanzinteksten zou je als overheid meteen moeten verwijderen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189131632
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:24 schreef epicbeardman het volgende:
Als je geen burka of hoofddoek draag ben je gewoon een hoer, kechie, en hoor je volgens moslim fanatiekelingen verkracht te worden!

Dat wordt er vast mee bedoeld.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee.

Ziek trouwens dat ze die posters laten hangen.
Religieuze waanzinteksten zou je als overheid meteen moeten verwijderen.
Weer twee die het niet snappen :'). Komt door de ondermaatse OP, @Ali_boo

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 17:28:43 ]
pi_189131669
Maar de hamvraag blijft: are they right about women...
pi_189131745
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Hoezo is een geprint A4tje in gehucht in USA nieuwswaardig?
Dit verbaast mij nog het meeste van allemaal... :D.
pi_189131794
Ooh begreep het ook verkeerd..
pi_189131903
Islam is about women's rights?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189131981
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]


[..]

Weer twee die het niet snappen :'). Komt door de ondermaatse OP, @:ali_boo
Juist mooi dat het niet helemaal duidelijk is.
  donderdag 26 september 2019 @ 17:56:14 #25
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189132079
Mooie actie zeg _O-
  donderdag 26 september 2019 @ 17:58:30 #26
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189132119
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee.

Ziek trouwens dat ze die posters laten hangen.
Religieuze waanzinteksten zou je als overheid meteen moeten verwijderen.
Nee laat maar hangen. Dit triggerd de spagaat waar de lefty's in zitten
pi_189132133
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[..]

Weer twee die het niet snappen :'). Komt door de ondermaatse OP, @:ali_boo
Haat het wanneer ik grappen moet gaan uitleggen maar misschien is het hier op fok wel noodzakelijk
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189132248
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ja, een Belgische vent van 108 die paardenmelk drinkt is ook niet zo boeiend maar toch staat het op het AD. En nu?

Als een onderwerp je niet boeit, ga dan lekker iets anders doen.
Als je geobsedeerd bent door bepaalde bevolkingsgroep kan jij ook elders terecht toch?
pi_189132462
Zo beter @LelijKnap
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189132479
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Complete lulkoek uiteraard. Ik ken geen enkele rechtsconservatief die vrouwen wil bedekken, op de grond laten zitten, kut kapot snijden, lijstraffen bij verkrachting etc.

Het meest vrouwonvriendelijke dat ik kan bedenken is abortus beperking, en dat is ook nog zeer discutabel
Kut kapot snijden niet nee
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189132528
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Het gaat over moslims. Dus dan is het wereldnieuws. De boosmeneertjes moeten zich toch ergens over op kunnen winden.
Er zit een diepere betekenis achter het A4tje :D en nee het gaat niet over moslims ook al lijkt het wel zo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189133028
3e wet van Croughs.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 26 september 2019 @ 18:58:13 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189133063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:15 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Conservatief en rechts. Voor een hoop boze witmannen is bekeren en salafist worden een prima oplossing. De_Onnoembare is nu ook een iman opleiding in Pakistan aan het doen hoorde ik.
Logisch en consequent. De islam heeft ook gelijk vwb vrouwen. De katholieke kerk ook, alleen wordt daar slecht naar geluisterd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189133099
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Complete lulkoek uiteraard. Ik ken geen enkele rechtsconservatief die vrouwen wil bedekken, op de grond laten zitten, kut kapot snijden, lijstraffen bij verkrachting etc.

Het meest vrouwonvriendelijke dat ik kan bedenken is abortus beperking, en dat is ook nog zeer discutabel
Ik ken wel wat rechtsconservatieven die vinden dat abortus moord is, vrouwen teveel plek krijgen in onze samenleving en geen stemrecht verdienen. TS is er toevallig zo een.
  donderdag 26 september 2019 @ 19:04:41 #35
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189133175
_O-

Man wat maken veel mensen zich hier weer belachelijk. Die video met die uitleg ook. "ik heb er zelf geen mening over" en begint dan vervolgens met een animatie van 'NPC's' en een ongefundeerd verhaal over iets dat hij de churchofwoke noemt. Dus een kerk die niet bestaat die zich niet kan uiten over 5 woorden en dus niets kunnen zeggen, maar op een of andere manier toch voor een outrage zorgen.

8)7

Mensen die zich hiermee bezig houden (SJW of Anti-SJW), get a fucking life. Men praat elkaar gewoon na en ironisch genoeg zou de rest dan juist de NPC zijn. Check je bronnen eens, het wordt steeds gekker met sommige figuren. Lijkt mij ook totaal geen nieuws, maar BNW.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 26 september 2019 @ 19:06:28 #36
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189133212
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ken wel wat rechtsconservatieven die vinden dat abortus moord is, vrouwen teveel plek krijgen in onze samenleving en geen stemrecht verdienen. TS is er toevallig zo een.
Maar het gaat erom dat je niet van hier bent natuurlijk. En als je dat wel bent, dat je ouders niet van hier zijn. Etc.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189133219
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:16 schreef Ali_boo het volgende:
Zo beter @:LelijKnap
Helaas was het nodig.
  donderdag 26 september 2019 @ 19:09:11 #38
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189133261
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit verbaast mij nog het meeste van allemaal... :D.
Er bestaan mensen die graag in domme dingen iets geweldigs zien, omdat een ander die hetzelfde denkt over immigratie het zegt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189133344
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar het gaat erom dat je niet van hier bent natuurlijk. En als je dat wel bent, dat je ouders niet van hier zijn. Etc.
Precies. Dat wordt dan weer iets anders bezien als conservatieve figuren van buiten, terwijl het in essentie net zulke idioten zijn.
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 19:17:02 #40
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189133391
De maker van dat papiertje is wel een beetje onduidelijk in waarin de islam gelijk heeft over vrouwen. Als hij bedoel dat koste wat het kost naar hun man moeten luisteren ben ik het oneens. Als hij bedoel dat het schepsels van allah zijn dan vind ik dat irrelevant want ik geloof niet in allah. Volgensmij pretendeerd dit zinnetje een paradox te zijn maar is het dat niet.

Deze persoon had ook briefjes op kunnen hangen met "Deze tekst niet lezen".
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 19:20:11 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189133439
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 18:55 schreef Montagui het volgende:
3e wet van Croughs.
Ah boeiend

quote:
1. De wet van het abjecte Westen: ‘Bij een conflict tussen westers en niet-westers kiest de progressieve intellectueel voor niet-westers.’

2. De wet van de onderdrukte minderheid: ‘Bij een conflict tussen een minderheid en een meerderheid kiest de progressieve intellectueel voor de minderheid.’

3. Onderdrukt v. niet-westers: ‘[G]evallen waar de twee wetten met elkaar in botsing komen, wordt het ingewikkeld. Dit is onder andere het geval wanneer vrouwen of homo’s (tweede wet) met vrouw en homovijandige moslims (eerste wet) in conflict komen.’
Trouwens is een progressieve intellectueel niet bijster progressief als hij zich aan deze wetten vasthoud.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 26 september 2019 @ 19:20:57 #42
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189133451
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 16:15 schreef Defcon55 het volgende:

[..]

Conservatief en rechts. Voor een hoop boze witmannen is bekeren en salafist worden een prima oplossing. De_Onnoembare is nu ook een iman opleiding in Pakistan aan het doen hoorde ik.
Klopt.
Overigens is elke religie rechts en veelal extreem-rechts.

Er zijn gematigde gelovigen overal gelukkig.
De religie an sich is echter uiterst conservatief met bijvoorbeeld zeer nare trekjes als het gaat om mensenrechten of vrouwenrechten of rechten van andere minderheden.

Lenin en Marx wilde niet voor niets van religie af. Kijk naar een christen als Bolsanero die van mening is dat de inheemsen in het regenwoud vernietigd moeten worden, die totale Entlosung. Hoe verschrikkelijk seksistisch hij aankijkt tegen vrouwen.
Meeste imams idem dito.

De EU zou een seculier, liefst atheistische unie moeten worden. Pas dan kan er vooruitgang zijn en kunnen we mensenrechten serieus nemen. Niet zolang inwoners nog geloven in een godje die van mening is dat je vrouwen moet mishandelen en homo's van een kerktoren moet werpen en de natuur moet vernietigen.
pi_189133459
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Volgensmij pretendeerd dit zinnetje een paradox te zijn maar is het dat niet.
Nee hoor. Het poogt -blijkens de reactie met succes- een dilemma bij de lezer op te roepen maar het is zelf geen paradox. Wat er precies mee bedoelt wordt is niet zo interessant, maar ik zou zeggen dat je het zo breed moet nemen als de tekst toelaat; de islam (in zijn geheel) heeft (in al zijn opvattingen mbt vrouwen) gelijk over vrouwen.
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 19:22:21 #44
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189133479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee hoor. Het poogt -blijkens de reactie met succes- een dilemma bij de lezer op te roepen maar het is zelf geen paradox. Wat er precies mee bedoelt wordt is niet zo interessant, maar ik zou zeggen dat je het zo breed moet nemen als de tekst toelaat; de islam (in zijn geheel) heeft (in al zijn opvattingen mbt vrouwen) gelijk over vrouwen.
Als je deze stelling zo breed neemt dan is het antwoord voor mij makkelijk "oneens".
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189133527
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Als je deze stelling zo breed neemt dan is het antwoord voor mij makkelijk "oneens".
Zo makkelijk zou het voor elke feminist moeten zijn.
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 19:27:57 #46
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189133573
De vrouw komt er in zo ongeveer alle conservatieve ideologin en religies bekaaid van af, dus ook in de islam, en zeker de conservatieve islam. Heb ik daar als linkse sociaal-democraat boodschap aan? Nee; opbokken met je neanderthalisme.

Conservatism... at a standstill since its beginning.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 september 2019 @ 19:28:34 #47
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189133579
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Complete lulkoek uiteraard. Ik ken geen enkele rechtsconservatief die vrouwen wil bedekken, op de grond laten zitten, kut kapot snijden, lijstraffen bij verkrachting etc.

Het meest vrouwonvriendelijke dat ik kan bedenken is abortus beperking, en dat is ook nog zeer discutabel
Bolsanero?

En 'grab them by the pussy'-Trump?

Zwarte kousen kerk?
Dorpen waar je stenen naar je hoofd krijgt als je het waagt op zondag op den rijwiel plaats te nemen?

Veel sportschool-tokkie-volk, PVV/FVD-stemmend mishandelen ook hun vriendin. Sommige uitspraken van dat soort volk over bijvoorbeeld homo's en vrouwen doet zelfs een lokale imam in de Schilderswijk nog blozen.
Zelfs een imam heeft dan nog zo iets van: "Also, also, alsooooo ...." :P Nu ja een Duitstalige imam dan.
pi_189133587
quote:
15s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

De EU zou een seculier, liefst atheistische unie moeten worden.
Gaan we dit bereiken door meer of minder migratie?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 19:29:54 ]
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 19:29:50 #49
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189133595
quote:
15s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Bolsanero?

En 'grab them by the pussy'-Trump?

Zwarte kousen kerk?
Dorpen waar je stenen naar je hoofd krijgt als je het waagt op zondag op den rijwiel plaats te nemen?

Veel sportschool-tokkie-volk, PVV/FVD-stemmend mishandelen ook hun vriendin. Sommige uitspraken van dat soort volk over bijvoorbeeld homo's en vrouwen doet zelfs een lokale imam in de Schilderswijk nog blozen.
Zelfs een imam heeft dan nog zo iets van: "Also, also, alsooooo ...." :P Nu ja een Duitstalige imam dan.
Voor Vader Aardbei zijn de Republikeinen ook echt de ware vrijheidsstrijders en voorvechters van burgerrechten en de Democraten de stoottroepen van de Ku Klux Klan in een nieuw jasje (lakentje).

Die gast leeft in zijn eigen wereld. Waarschijnlijk gaat 'ie nog proberen de Islam als marxistische, linkse, progressieve stroming te verkopen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 september 2019 @ 19:33:14 #50
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189133649
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:29 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Gaan we dit bereiken door meer of minder migratie beste?
Zet alle hekken wagenwijd open, geen grenscontroles meer, iedereen binnenlaten. _O_

Grapje. :P
Ik ben helemaal geen voorstander van ongebreidelde migratie. Ook een zeer links land als Cuba kent een zeer strenge migratie-wetgeving. Migratie dient zeer goed gereguleerd te worden.
Dat wil alleen niet zeggen dat je de mensen die hier wonen moet aanspreken op feiten waar zij niets aan kunnen doen en moet benadelen of uitschelden op basis van huidskleur of afkomst.
pi_189133741
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Migratie dient zeer goed gereguleerd te worden.
Dat wil alleen niet zeggen dat je de mensen die hier wonen moet aanspreken op feiten waar zij niets aan kunnen doen en moet benadelen of uitschelden op basis van huidskleur of afkomst.
Migratie dient inderdaad zeer goed gereguleerd te worden. Maar waarom de 'maar ik deug nog wel'-window dressing? Houd je rug recht en kijk het -zichzelf oppeuzelende- linkse monster in de ogen terwijl je haar vertelt dat ze kan optyfen met haar invasie van moslims.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 19:42:00 ]
pi_189133834
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Migratie dient inderdaad zeer goed gereguleerd te worden. Maar waarom de 'maar ik deug nog wel'-window dressing? Houd je rug recht en kijk het -zichzelf oppeuzelende- linkse monster in de ogen terwijl je haar vertelt dat ze kan optyfen met haar invasie van moslims.
Nou, dat gaat wel effect sorteren. Kun je over 30 jaar, als de slinkse EU-fascisten hun utopie werkelijkheid hebben zien worden, in ieder geval vertellen dat je gezegd hebt dat ze op konden tyfen.
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 19:45:07 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189133843
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Migratie dient inderdaad zeer goed gereguleerd te worden. Maar waarom de 'maar ik deug nog wel'-window dressing? Houd je rug recht en kijk het -zichzelf oppeuzelende- linkse monster in de ogen terwijl je haar vertelt dat ze kan optyfen met haar invasie van moslims.
Pardon? Hij geeft gewoon aan wat gelukkig nog een hoop weldenkende mensen vinden: ongebreidelde migratie is een probleem, maar dat probleem extrapoleren op zogenaamde 'allochtonen' (lees: Nederlandse staatsburgers met niet-Nederlandse etniciteit) is gewoon misselijkmakende xenofobie, zeker wanneer men op de proppen komt met termen als 'remigratie'. Deze mensen zijn Nederlandse staatsburgers. Deal with it.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189133900
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Pardon? Hij geeft gewoon aan wat gelukkig nog een hoop weldenkende mensen vinden: ongebreidelde migratie is een probleem, maar dat probleem extrapoleren op zogenaamde 'allochtonen' (lees: Nederlandse staatsburgers met niet-Nederlandse etniciteit) is gewoon misselijkmakende xenofobie, zeker wanneer men op de proppen komt met termen als 'remigratie'. Deze mensen zijn Nederlandse staatsburgers. Deal with it.
Dat het op papier Nederlandse staatsburgers zijn was een politieke keuze die ook weer herzien zou kunnen worden. Vervolgens is remigratie een mogelijke optie.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_189133903
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Zo makkelijk zou het voor elke feminist moeten zijn.
Voor iedereen die geen regressieve mongool is.
  donderdag 26 september 2019 @ 19:49:58 #56
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189133914
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Migratie dient inderdaad zeer goed gereguleerd te worden. Maar waarom de 'maar ik deug nog wel'-window dressing? Houd je rug recht en kijk het -zichzelf oppeuzelende- linkse monster in de ogen.
Compleet open grenzen is een waanidee inderdaad. Geen enkel land, ook socialistische landen als Cuba en Bolivia doen dit niet.
Wel eist Cuba dat iedereen die wenst te emigreren naar Cuba een contract tekent en de normen en waarden van Cuba actief accepteert. Dit zouden zowel Fryslan als Nederland ook moeten doen. De Cubaanse staat ondersteunt je vervolgens volledig in het leren van de Spaanse taal, geheel op kosten van de staat, het verkrijgen van een baan of (gratis) studie, je hebt alle rechten en plichten die een Cubaan ook heeft.
Het is daar niet zo dat je wordt afgedaan als 'vieze blanke' of wordt weggezet als kansloze migrant, maar men staat je bij en voor zover mij bekend is er geen of nauwelijks sprake van discriminatie. Religie wordt daar zwaar ontmoedigd en terecht. O+

Aan die wetgeving zouden linkse partijen een voorbeeld kunnen nemen.

Ik wil er wel nog even bij vermelden dat juist CDA/VVD graag goedkope arbeidskrachten heeft die niet gebonden zijn aan een vakbond, hard werken voor een grijpstuiver en ja, dan zijn ongeletterde migranten natuurlijk geweldig. :{

Volgens mij is er bij links ook niet echt een persoon te vinden die serieus voorstander is van ongebreidelde migratie. Dat beeld wordt wel geschetst, maar dit heeft met de werkelijkheid weinig van doen. Job Cohen heeft nog meegewerkt aan een redelijk strenge migratiewetgeving destijds.

Ook is het een idee wanneer het westen stopt met bommen gooien en gekozen leiders overal ter wereld te vervangen door leiders die ons beter gezind zijn, maar het eigen volk niet gunstig gezind zijn.
pi_189133924
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Pardon? Hij geeft gewoon aan wat gelukkig nog een hoop weldenkende mensen vinden: ongebreidelde migratie is een probleem, maar dat probleem extrapoleren op zogenaamde 'allochtonen' (lees: Nederlandse staatsburgers met niet-Nederlandse etniciteit) is gewoon misselijkmakende xenofobie, zeker wanneer men op de proppen komt met termen als 'remigratie'. Deze mensen zijn Nederlandse staatsburgers. Deal with it.
Ik begreep wat hij aangaf, maar anders dan jij erken ik eveneens de waarom. Zelden zegt de mens 'gewoon' iets.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 19:51:21 ]
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 19:50:47 #58
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189133928
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:49 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat het op papier Nederlandse staatsburgers zijn was een politieke keuze die ook weer herzien zou kunnen worden. Vervolgens is remigratie een mogelijke optie.
En hier komt de bruine aap weer uit de mouw; het gaat jou enkel om het velletje van een persoon. Is die iets te donker, dient deze op te zouten, die kan namelijk nooit cht Nederlander zijn.

En maar janken hoe 'gedemoniseerd' je ideologie wordt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 19:52:52 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189133960
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik begreep wat hij aangaf, maar anders dan jij erken ik eveneens de waarom.
Dat geloof ik; simpelweg de Grondwet zien als middel om onze maatschappij leefbaar te houden en/of uitgaan van de Westerse, verlichte waarde dat een individu nooit verantwoordelijk gehouden kan worden voor de daden van groepsgenoten, noch dat deze kan worden gekeurd op basis van vaststaande eigenschappen is kennelijk al een 'deug-reflex'.

Wat ik dan weer heel goed begrijp is waarm dat 'deugen' genoemd wordt door bepaalde lieden hier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189133963
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En hier komt de bruine aap weer uit de mouw; het gaat jou enkel om het velletje van een persoon. Is die iets te donker, dient deze op te zouten, die kan namelijk nooit cht Nederlander zijn.

En maar janken hoe 'gedemoniseerd' je ideologie wordt.
Ik gebruik het woord demonisatie, of vervoegingen daarvan nooit. Ik haal doorgaans mijn schouders op als iemand z'n braaf aangeleerde etiketjes in mijn richting uitspreekt, of ik lach hem of haar uit.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 19:53:54 #61
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189133978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:53 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik gebruik het woord demonisatie, of vervoegingen daarvan nooit. Ik haal doorgaans mijn schouders op als iemand z'n braaf aangeleerde etiketjes in mijn richting uitspreekt, of ik lach hem of haar uit.
Dat doe ik met je zojuist geopende AFD-topic... lachen. Het is allemaal weer zo doorzichtig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189133995
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Compleet open grenzen is een waanidee inderdaad. Geen enkel land, ook socialistische landen als Cuba en Bolivia doen dit niet.
Wel eist Cuba dat iedereen die wenst te emigreren naar Cuba een contract tekent en de normen en waarden van Cuba actief accepteert. Dit zouden zowel Fryslan als Nederland ook moeten doen. De Cubaanse staat ondersteunt je vervolgens volledig in het leren van de Spaanse taal, geheel op kosten van de staat, het verkrijgen van een baan of (gratis) studie, je hebt alle rechten en plichten die een Cubaan ook heeft.
Serieus? Is dit niet wat Baudet heeft voorgesteld? Zou ie het -stiekem; god verhoede dat zijn achterban het zou ontdekken- van Cuba (castro?) gestolen hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 19:57:20 ]
  donderdag 26 september 2019 @ 19:55:19 #63
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189134009
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik begreep wat hij aangaf, maar anders dan jij erken ik eveneens de waarom. Zelden zegt de mens 'gewoon' iets.
Ik schrijf dit omdat er veel geweld, haat en agressie jegens niet-witte mensen is of mensen afkomstig uit een niet westers land en ik niet wens dat mensen die niet-wit zijn in elkaar gerost worden door een stel PVV-doorgesnoven-sportschool sukkels.

Inderdaad, normaal gesproken zou dit niet nodig geweest zijn, maar in deze 'grab them by the pussy'-tijd waarin holbewoners tot president worden gekozen, is dit helaas noodzaak.
pi_189134019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:53 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Ik gebruik het woord demonisatie, of vervoegingen daarvan nooit. Ik haal doorgaans mijn schouders op als iemand z'n braaf aangeleerde etiketjes in mijn richting uitspreekt, of ik lach hem of haar uit.
Of je bent in FB aan het janken dat je nazi wordt genoemd.
pi_189134035
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of je bent in FB aan het janken dat je nazi wordt genoemd.
Nee hoor, dat ging over vergelijkingen met Breivik en Tarrant.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_189134045
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat geloof ik; simpelweg de Grondwet zien als middel om onze maatschappij leefbaar te houden en/of uitgaan van de Westerse, verlichte waarde dat een individu nooit verantwoordelijk gehouden kan worden voor de daden van groepsgenoten, noch dat deze kan worden gekeurd op basis van vaststaande eigenschappen is kennelijk al een 'deug-reflex'.

Wat ik dan weer heel goed begrijp is waarm dat 'deugen' genoemd wordt door bepaalde lieden hier.
Het gaat er niet om dat ie het daar mee eens is; de stelling is geen kwestie van deugen. Het gaat erom dat ie klaarblijkelijk het gevoel heeft het [in de context van het gesprek] te moeten aankaarten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 19:58:44 ]
pi_189134089
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:56 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Nee hoor, dat ging over vergelijkingen met Breivik en Tarrant.
Uhu.
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 19:59:09 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189134091
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het gaat er niet om dat ie het daar mee eens is; de mening is geen kwesti van deugen. Het gaat erom dat ie klaarblijkelijk het gevoel heeft het [in de context van het gesprek] te moeten aankaarten.
Ik snap dat een hoop mensen hier liever het eenrichtingsverkeer-model hanteren wanneer het om migratie gaat. Men zou toch eens een nuance aanbrengen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 september 2019 @ 19:59:45 #69
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189134102
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Serieus? Is dit niet wat Baudet heeft voorgesteld? Zou ie het -stiekem; god verbiede dat zijn achterban het zou ontdekken- van Cuba (castro?) gestolen hebben?
Als Baudet dat voorgesteld heeft is dat een prima plan.
Is Baudet stiekem Leninist-Marxist geworden? :P

Er is dus nog hoop voor die man. :D


_O_ _O_ _O_
pi_189134125
quote:
15s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik schrijf dit omdat er veel geweld, haat en agressie jegens niet-witte mensen is of mensen afkomstig uit een niet westers land en ik niet wens dat mensen die niet-wit zijn in elkaar gerost worden door een stel PVV-doorgesnoven-sportschool sukkels.

Inderdaad, normaal gesproken zou dit niet nodig geweest zijn, maar in deze 'grab them by the pussy'-tijd waarin holbewoners tot president worden gekozen, is dit helaas noodzaak.
Je was vooral bang dat je met je migratiestandpunt gezien kan worden als de karikatuur die je hierboven zelf schetst. Dit is precies hoe links zichzelf al decennia gevangen houd in achterlijke standpunten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 20:01:52 ]
pi_189134161
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Als Baudet dat voorgesteld heeft is dat een prima plan.
Is Baudet stiekem Leninist-Marxist geworden? :P

Er is dus nog hoop voor die man. :D


_O_ _O_ _O_
quote:
Door de komst van grote groepen (islamitische) immigranten zijn een aantal verworvenheden en kernwaarden van onze samenleving onder druk komen te staan. Het partijkartel heeft dit probleem de afgelopen dertig jaar genegeerd – waardoor het nu compleet uit de hand is gelopen en hele bevolkingsgroepen tegenover elkaar zijn komen te staan.

Er is een nieuw startpunt nodig waarin we duidelijk definiren wat we van mensen en (religieuze) instellingen in Nederland verwachten en duidelijk aangeven waar onze grenzen liggen.

Voorop staat dat iedereen mag geloven wat men maar wil. Boeken moeten uiteraard niet worden verboden. Maar iedereen heeft ook het recht om de overtuigingen en godsdiensten van mensen in al hun aspecten te bekritiseren, te ridiculiseren of te bespotten. Belijders van godsdiensten dienen de pluriformiteit van alle levensbeschouwingen te respecteren, dus ook van concurrerende godsdiensten, van humanisme en athesme, van critici, wetenschappers en cartoonisten. De vrijheid van meningsuiting dient altijd te prevaleren boven de vrijheid van godsdienst.

Invoering van de Wet Bescherming Nederlandse Waarden (Wet BNW). Alle instanties (scholen, religieuze instellingen, etc.) dienen vijf fundamentele waarden te onderschrijven:

Wanneer religieuze leefregels conflicteren met de Nederlandse wet, gaat de Nederlandse wet altijd voor.
Iedereen heeft het recht te geloven wat hij of zij wil; dus ook het recht om van zijn of haar geloof af te vallen.
Iedereen heeft het recht godsdienstige ideen te bekritiseren, te ridiculiseren, te analyseren en in twijfel te trekken.
Alle mensen zijn fundamenteel gelijkwaardig, ongeacht geslacht, ras of seksuele gerichtheid.
De partnerkeuze is vrij; uithuwelijking en kindhuwelijken zijn onaanvaardbaar.

Bij schending van deze waarden volgt een waarschuwing en een boete; na een tweede waarschuwing volgt sluiting, beindiging van de activiteiten en strafrechtelijke vervolging van de verantwoordelijke functionarissen.

Religieuze scholen moeten hun leerlingen in aanraking brengen met andere levensovertuigingen en hun leerlingen de ruimte bieden een ander geloof of gn geloof te omarmen. Het curriculum geeft ruimte aan kennis in de breedste zin en de holocaust wordt op alle scholen onderwezen.

Er komt een verbod op buitenlandse financiering van religieuze scholen en instellingen.

Er komt een verbod op het dragen van niqaabs, bivakmutsen en andere gezichtsbedekkende kleding in het openbaar.

https://forumvoordemocratie.nl/standpunten/wet-bnw
Ik meen me te herinneren dat ie het ook over een contract heeft gehad maar dat zie ik hier niet staan.
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 20:03:49 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189134164
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je was vooral bang dat je met je migratiestandpunt gezien kan worden als de karikatuur die je hierboven zelf schetst. Dit is precies hoe links zichzelf al decennia gevangen houd in achterlijke standpunten.
Ik ben links, altijd tegen massa-immigratie geweest en heb nooit nagelaten de islam te bekritiseren. En toch nog nooit racist genoemd.

Hoe kan dat?

Wellicht omdat ik in mijn argumentatie me richt op de pragmatische en logistieke problemen van immigratie en de aartsconservatieve inhoud van de islam, zonder daarbij te moeten verwijzen naar groezelige ras-en-IQ statistiekjes, gezwam over raszuiverheid en omvolking, of over een duister zionistisch complot dat 'de blanke man' wil uitroeien.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189134215
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben links, altijd tegen immigratie geweest en heb nooit nagelaten de islam te bekritiseren. En toch nog nooit racist genoemd.

Hoe kan dat?

Wellicht omdat ik in mijn argumentatie me richt op de pragmatische en logistieke problemen van immigratie en de aartsconservatieve inhoud van de islam, zonder daarbij te moeten verwijzen naar groezelige ras-en-IQ statistiekjes, gezwam over raszuiverheid en omvolking, of over een duister zionistisch complot dat 'de blanke man' wil uitroeien.
Ik lig hier dubbel. Ik denk dat dit de 50ste keer is dat ik moet aankaarten dat de verhouding tussen de islamkritiek van jouw hand en de mate waarin jij deze vermeende historie aanhaalt volledig zoek is. Hier op FOK! vervul jij de rol van nuanceur, niet van islamcriticus.

*zou een woord moeten zijn
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 20:09:10 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189134226
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik lig hier dubbel. Ik denk dat dit de 50ste keer is dat ik moet aankaarten dat de verhouding tussen de islamkritiek van jouw hand en de mate waarin jij deze vermeende historie aanhaalt volledig zoek is. Hier op FOK! vervul jij de rol van nuanceur, niet van islamcriticus.

*zou een woord moeten zijn
Oh echt? Hoe 'nuanceer' ik, i.p.v. 'bekritiseren'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189134244
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik wil er wel nog even bij vermelden dat juist CDA/VVD graag goedkope arbeidskrachten heeft die niet gebonden zijn aan een vakbond, hard werken voor een grijpstuiver en ja, dan zijn ongeletterde migranten natuurlijk geweldig. :{

Volgens mij is er bij links ook niet echt een persoon te vinden die serieus voorstander is van ongebreidelde migratie. Dat beeld wordt wel geschetst, maar dit heeft met de werkelijkheid weinig van doen. Job Cohen heeft nog meegewerkt aan een redelijk strenge migratiewetgeving destijds.

Klopt volledig hoor maar ik het had over het linkse monster omdat zij reden tot angst geeft wegens haar historie van intimidatie jegens en demonisering van uitgesproken islam- en migratie-tegenstanders.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 20:12:39 ]
pi_189134263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Pardon? Hij geeft gewoon aan wat gelukkig nog een hoop weldenkende mensen vinden
Het is maar wat je weldenkend noemt. :')
Islamisering en derde wereld import heeft voornamelijk voor problemen gezorgd in dit land.
Niet gek dat veel mensen willen dat het beleid aangepast moet worden. Niet zo zeer vanwege idealen maar vooral vanwege veiligheid.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 20:13:51 #77
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189134299
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is maar wat je weldenkend noemt. :')
Islamisering en derde wereld import heeft voornamelijk voor problemen gezorgd in dit land.
Niet gek dat veel mensen willen dat het beleid aangepast moet worden. Niet zo zeer vanwege idealen maar vooral vanwege veiligheid.
Laten we inderdaad heel weldenkend op basis van etniciteit en religie alleen mensen het staatsburgersschap ontnemen. Top idee. Heeft voorheen ook zo goed gewerkt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189134301
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh echt? Hoe 'nuanceer' ik, i.p.v. 'bekritiseren'?
We boffen, we kunnen in een zoektocht naar bewijs in dit topic blijven!

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
De vrouw komt er in zo ongeveer alle conservatieve ideologin en religies bekaaid van af, dus ook in de islam, en zeker de conservatieve islam. Heb ik daar als linkse sociaal-democraat boodschap aan? Nee; opbokken met je neanderthalisme.

Conservatism... at a standstill since its beginning.
pi_189134302
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wel eist Cuba dat iedereen die wenst te emigreren naar Cuba een contract tekent en de normen en waarden van Cuba actief accepteert. Dit zouden zowel Fryslan als Nederland ook moeten doen. De Cubaanse staat ondersteunt je vervolgens volledig in het leren van de Spaanse taal, geheel op kosten van de staat, het verkrijgen van een baan of (gratis) studie, je hebt alle rechten en plichten die een Cubaan ook heeft.
Het is daar niet zo dat je wordt afgedaan als 'vieze blanke' of wordt weggezet als kansloze migrant, maar men staat je bij en voor zover mij bekend is er geen of nauwelijks sprake van discriminatie. Religie wordt daar zwaar ontmoedigd en terecht.
Dat Cubafetisjisme van jou is al jarenlang legendarisch op Fok!
Ik vraag me af waarom je er nog niet heen bent verhuisd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 20:14:59 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189134317
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

We boffen, we kunnen in een zoektocht naar bewijs in dit topic blijven!
[..]

Waar nuanceer ik hier de islam?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189134324
Zou wel handiger zijn geweest als ze dan ook even erbij hadden gezegd waarover ze precies gelijk hadden. Nu kan ik dus niet zeggen of ze gelijk hebben of niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189134340
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waar nuanceer ik hier de islam?
Je nuanceert het centrale vraagstuk mbt de islam tav vrouwen door het te verbreden naar 'andere religies' en 'conservatism'.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 20:17:03 ]
pi_189134345
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Laten we inderdaad heel weldenkend op basis van etniciteit en religie alleen mensen het staatsburgersschap ontnemen. Top idee. Heeft voorheen ook zo goed gewerkt.
Dat ligt er natuurlijk aan welke historische voorbeelden je pakt.
En ik doel voornamelijk op religie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189134446
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

Wellicht omdat ik in mijn argumentatie me richt op de pragmatische en logistieke problemen van immigratie en de aartsconservatieve inhoud van de islam, zonder daarbij te moeten verwijzen naar groezelige ras-en-IQ statistiekjes, gezwam over raszuiverheid en omvolking, of over een duister zionistisch complot dat 'de blanke man' wil uitroeien.
Je hebt er overigens natuurlijk wel gelijk in dat je minder snel racist wordt genoemd als je de waarheid niet uitspreekt.
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 20:21:25 #85
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189134463
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat Canada onder blackface Trudeau een beter uitkeringsperspectief biedt.
[..]

Je nuanceert een vraagstuk mbt islam tav vrouwen door het te verbeden naar 'andere religies' en 'conservatism'.
Mijn hemel...

Nee, inderdaad, de overige abrahamitische religies (of zelfs het boeddhisme) staan bekend om hun vrouwvriendelijkheid.

Maar kennelijk is dit benoemen een 'deug-manoeuvre' om maar niet slecht over de islam te hoeven spreken. Ik zou zeggen: zoek mijn geschiedenis op met moslims alhier, ben benieuwd wat er van die 'nuanceur' overblijft.

Je zit zo ontiegelijk vast in een tunnelvisie met bijkomende karikaturen dat er werkelijk overal wel een addertje onder het gras moet schuilen wanneer men niet meedeint met de eentonige golf van je wereldbeeld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 20:23:52 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189134515
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je hebt er overigens natuurlijk wel gelijk in dat je minder snel racist wordt genoemd als je de waarheid niet uitspreekt.
Dat er mensen zijn die pseudowetenschappelijke meuk als manna uit de hemel ervaren, is bekend. Ook Creationisten lusten er pap van. Even zo met 'ras-realisten'.

Dat is ergens ook erg ironisch (maar ook logisch): men weet dat het wat al te bars is om zomaar te zeggen dat je een bloedhekel aan negers en joden hebt. Dus wordt de boel bedekt met zogenaamde harde wetenschappelijke feiten, zodat een ordinair racisme een schijn van respectabiliteit en zelfs waterdichtheid over zich heen krijgt. Een soort onbewuste deug-manouevre van menig huisracist die vanwege een ingebakken lafheid maar niet durft te zeggen dat hij inderdaad gewoon een schijthekel aan negers en joden heeft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 26 september 2019 @ 20:25:15 #87
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189134531
Overigens vraag ik me af wanneer morgen elke moslim in Nederland zijn religie vaarwel zegt en als atheist door het leven gaat of alt-right tevreden is.
Of Geert en Thierry en aanhang dan wel tevreden zijn.

Ik ben bang dat het helemaal niet om islam gaat. Want ook ik zie graag een volledig atheistische samenleving, dus zonder christendom, zonder islam, zonder jodendom, zonder hindoeisme. Dan zou je zeggen dat ik het eens ben met Thierry (Geert wil alleen de islam aanpakken en andere religies ongemoeid laten, dus beetje slappe hap dus).

Echter weet ik nagenoeg zeker dat de gemiddelde PVV/FvD-er dan nog steeds niet tevreden is. Er was namelijk ook ooit een Polen-meldpunt. Sinds wanneer is Polen een islamitische staat? Hoeveel moskeen staan er precies in Katowice, Krakov, Klodzko en Warsawa?

Het gaat echt om de huidskleur en afkomst.

Dus ja, verbiedt islam maar. En christendom en alle andere religies. Helemaal eens. Maar treedt tezelfdertijd ook op tegen racisme, ook op internet.
  donderdag 26 september 2019 @ 20:26:17 #88
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189134546
Als je moet kiezen in deze stelling is oorspronkelijke informatie vanuit de bron noodzakelijk.

Hier is een bron met de teksten waar deze stelling vandaan komt: http://westerse-beschaving.org/vrouwen-y/

Ik heb er eentje uitgepikt:

Tabari 1:280
Allah zei; Alle vrouwen menstrueren en zijn dom.

Deze is ook wel apart:

Ishaq:185
Mohammed zei; "In de hel zag ik vrouwen opgeknoopt, hangend aan hun borsten."
  donderdag 26 september 2019 @ 20:26:34 #89
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189134554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat er mensen zijn die pseudowetenschappelijke meuk als manna uit de hemel ervaren, is bekend. Ook Creationisten lusten er pap van. Even zo met 'ras-realisten'.

Dat is ergens ook erg ironisch (maar ook logisch): men weet dat het wat al te bars is om zomaar te zeggen dat je een bloedhekel aan negers en joden hebt. Dus wordt de boel bedekt met zogenaamde harde wetenschappelijke feiten, zodat een ordinair racisme een schijn van respectabiliteit en zelfs waterdichtheid over zich heen krijgt. Een soort onbewuste deug-manouevre van menig huisracist die vanwege een ingebakken lafheid maar niet durft te zeggen dat hij inderdaad gewoon een schijthekel aan negers en joden heeft.
Dit bedoel ik dus. Prima verwoord.
  donderdag 26 september 2019 @ 20:31:25 #90
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189134643
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:26 schreef Tengano het volgende:
Als je moet kiezen in deze stelling is oorspronkelijke informatie vanuit de bron noodzakelijk.

Hier is een bron met de teksten waar deze stelling vandaan komt: http://westerse-beschaving.org/vrouwen-y/

Ik heb er eentje uitgepikt:

Tabari 1:280
Allah zei; Alle vrouwen menstrueren en zijn dom.

Deze is ook wel apart:

Ishaq:185
Mohammed zei; "In de hel zag ik vrouwen opgeknoopt, hangend aan hun borsten."
Ik heb ooit een poging gedaan de Qu'ran te lezen. Ik kwam er niet echt doorheen. Religie is gewoon fantasie, elke religie.
Misschien zou het op dezelfde wijze behandeld moeten worden als Roodkapje en Repelsteeltje. Of Hans en Grietje. Niemand gaat ook echt leven naar het leven van de profeet Roodkapje en haar leven trachten na te bootsen. Leuk sprookje, leuk om te lezen. Bijbel, Qu'ran en Thora zouden hetzelfde behandeld moeten worden. Zet het in de bibliotheek onder 'sprookjes'.
pi_189134686
Laatst, op 23 september, was er een draad op 4chan met deze poster op de universiteit van Groningen. Het draadje werd al heel snel geband.

pi_189134759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:34 schreef magmen het volgende:
Laatst, op 23 september, was er een draad op 4chan met deze poster op de universiteit van Groningen. Het draadje werd al heel snel geband.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"It's ok to be white", wat een sneu figuur ben je ook als je dat soort shit ophangt.
pi_189135184
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn hemel...

Nee, inderdaad, de overige abrahamitische religies (of zelfs het boeddhisme) staan bekend om hun vrouwvriendelijkheid.
Wederom begrijp je het (moedwillig) niet. Ook hier staat niet de stelling zelf maar 'de waarom' je het nodig achtte om het aan te kaarten ter discussie. M.a.w., welke intentie verraad de uitspraak in de context?

Ik zal het met een voorbeeld duidelijk maken

LK: Water is lelijk blauw.
Etto: De lucht is dat ook.
LK: Ja, lekker relevant. Ben je weer aan het nuanceren?
Etto: Het klopt gewoon dat de lucht blauw is.
LK: -_- Maar wrom kaart je het aan?

quote:
Maar kennelijk is dit benoemen een 'deug-manoeuvre' om maar niet slecht over de islam te hoeven spreken. Ik zou zeggen: zoek mijn geschiedenis op met moslims alhier, ben benieuwd wat er van die 'nuanceur' overblijft.
'deug-manoeuvre'! is daarvoor een leuke term maar ik zou het in dit geval liever een nuance-manoeuvre noemen.

quote:
Dat is ergens ook erg ironisch (maar ook logisch): men weet dat het wat al te bars is om zomaar te zeggen dat je een bloedhekel aan negers en joden hebt. Dus wordt de boel bedekt met zogenaamde harde wetenschappelijke feiten, zodat een ordinair racisme een schijn van respectabiliteit en zelfs waterdichtheid over zich heen krijgt. Een soort onbewuste deug-manouevre van menig huisracist die vanwege een ingebakken lafheid maar niet durft te zeggen dat hij inderdaad gewoon een schijthekel aan negers en joden heeft.
Over tunnelvisie gesproken. Ik zou dit classificeren als 'racisme paranoia'. Eenieder die niet bang is om het onwelgevallige aan te kaarten, die moet stiekem wel een opperracist in hart en nieren zijn. Anders zou ie dat toch nooit durven? Maar erkennen dat hij meer ballen heeft, dat kan je natuurlijk niet - en dus draai je het logischerwijze om: hij die mr waarheid aankaart is een laffaard omdat hij wel die maar niet zijn Echte Waarheid (jouw insinuatie-laster) uitspreekt. Slinksheid in optima forma. Kudos.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 21:06:06 ]
pi_189135267
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:34 schreef magmen het volgende:
Laatst, op 23 september, was er een draad op 4chan met deze poster op de universiteit van Groningen. Het draadje werd al heel snel geband.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2025: thanks for coming.

Het degenereren gaat in een rap tempo.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189135294
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Overigens vraag ik me af wanneer morgen elke moslim in Nederland zijn religie vaarwel zegt en als atheist door het leven gaat of alt-right tevreden is.
Of Geert en Thierry en aanhang dan wel tevreden zijn.

Ik ben bang dat het helemaal niet om islam gaat. Want ook ik zie graag een volledig atheistische samenleving, dus zonder christendom, zonder islam, zonder jodendom, zonder hindoeisme. Dan zou je zeggen dat ik het eens ben met Thierry (Geert wil alleen de islam aanpakken en andere religies ongemoeid laten, dus beetje slappe hap dus).

Echter weet ik nagenoeg zeker dat de gemiddelde PVV/FvD-er dan nog steeds niet tevreden is. Er was namelijk ook ooit een Polen-meldpunt. Sinds wanneer is Polen een islamitische staat? Hoeveel moskeen staan er precies in Katowice, Krakov, Klodzko en Warsawa?

Het gaat echt om de huidskleur en afkomst.

Dus ja, verbiedt islam maar. En christendom en alle andere religies. Helemaal eens. Maar treedt tezelfdertijd ook op tegen racisme, ook op internet.
Geert is een zionist dus die enkel gebaat bij verdeeldheid in het westen. Thierry kan mogelijk een kleur-voorkeur koesteren. Polen hekelen zou ie op basis daarvan weigeren. Bovendien is ie een Eurofiel (lees: niet EUrofiel).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2019 21:05:06 ]
pi_189135438
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik ken wel wat rechtsconservatieven die vinden dat abortus moord is, vrouwen teveel plek krijgen in onze samenleving en geen stemrecht verdienen. TS is er toevallig zo een.
Daar heb ik zo mijn meningen over ja, en nu?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189135582
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
De vrouw komt er in zo ongeveer alle conservatieve ideologin en religies bekaaid van af, dus ook in de islam, en zeker de conservatieve islam. Heb ik daar als linkse sociaal-democraat boodschap aan? Nee; opbokken met je neanderthalisme.

Conservatism... at a standstill since its beginning.
Ik durf wel te stellen ,dat gem gezien, de moslim vrouw gelukkiger is dan de westerse variant ( ondanks al haar rechten en ''vrijheden'')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189135601
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Daar heb ik zo mijn meningen over ja, en nu?
De stelling was dat rechtsconservatieven erg veel weg hebben van salafisten.
pi_189135619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat geloof ik; simpelweg de Grondwet zien als middel om onze maatschappij leefbaar te houden en/of uitgaan van de Westerse, verlichte waarde dat een individu nooit verantwoordelijk gehouden kan worden voor de daden van groepsgenoten, noch dat deze kan worden gekeurd op basis van vaststaande eigenschappen is kennelijk al een 'deug-reflex'.

Wat ik dan weer heel goed begrijp is waarm dat 'deugen' genoemd wordt door bepaalde lieden hier.
FUCK ''de verlichting'' :r :r
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189135630
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik durf wel te stellen ,dat gem gezien, de moslim vrouw gelukkiger is dan de westerse variant ( ondanks al haar rechten en ''vrijheden'')
Dat is gebaseerd op?
pi_189135666
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:26 schreef Tengano het volgende:
Als je moet kiezen in deze stelling is oorspronkelijke informatie vanuit de bron noodzakelijk.

Hier is een bron met de teksten waar deze stelling vandaan komt: http://westerse-beschaving.org/vrouwen-y/

Ik heb er eentje uitgepikt:

Tabari 1:280
Allah zei; Alle vrouwen menstrueren en zijn dom.

Deze is ook wel apart:

Ishaq:185
Mohammed zei; "In de hel zag ik vrouwen opgeknoopt, hangend aan hun borsten."
Vrouwen menstrueren niet wou je zeggen ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189135709
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:34 schreef magmen het volgende:
Laatst, op 23 september, was er een draad op 4chan met deze poster op de universiteit van Groningen. Het draadje werd al heel snel geband.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog een paar posters in Amsterdam en Rotterdam en we hebben een nationale rel met heel veel ophef
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 26 september 2019 @ 21:30:08 #103
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189135874
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Vrouwen menstrueren niet wou je zeggen ?
Dit is wat de bron zegt, dus ik begrijp niet zo goed waar je vraag vandaan komt.

Tabari 1:280
Allah zei; Alle vrouwen menstrueren en zijn dom.

Check het anders zelf even: http://westerse-beschaving.org/vrouwen-y/
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 21:37:46 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189136018
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wederom begrijp je het (moedwillig) niet. Ook hier staat niet de stelling zelf maar 'de waarom' je het nodig achtte om het aan te kaarten ter discussie. M.a.w., welke intentie verraad de uitspraak in de context?

Ik zal het met een voorbeeld duidelijk maken

LK: Water is lelijk blauw.
Etto: De lucht is dat ook.
LK: Ja, lekker relevant. Ben je weer aan het nuanceren?
Etto: Het klopt gewoon dat de lucht blauw is.
LK: -_- Maar wrom kaart je het aan?
[..]

'deug-manoeuvre'! is daarvoor een leuke term maar ik zou het in dit geval liever een nuance-manoeuvre noemen.
[..]

Over tunnelvisie gesproken. Ik zou dit classificeren als 'racisme paranoia'. Eenieder die niet bang is om het onwelgevallige aan te kaarten, die moet stiekem wel een opperracist in hart en nieren zijn. Anders zou ie dat toch nooit durven? Maar erkennen dat hij meer ballen heeft, dat kan je natuurlijk niet - en dus draai je het logischerwijze om: hij die mr waarheid aankaart is een laffaard omdat hij wel die maar niet zijn Echte Waarheid (jouw insinuatie-laster) uitspreekt. Slinksheid in optima forma. Kudos.
Zo klopt 'ie:

LK: Water is lelijk blauw.
Etto: Dat klopt, water is lelijk blauw. De lucht vind ik ook lelijk blauw. De Fiat van de buurman vind ik intens lelijk blauw. Blauw is in zichzelf lelijk.
LK: Ja, lekker relevant. Ben je weer aan het nuanceren?
Etto: Nou nee, voor mij is blauw per definitie lelijk, ongeacht de vorm waarin het verschijnt.
LK: -_- Maar wrom kaart je het aan?
Etto: Omdat het nogal onzinnig is enkel water lelijk te vinden omdat het blauw is wanneer ik blauw in zichzelf lelijk vind, en de lucht en de Fiat van de buurman 'minder lelijk blauw', of 'te tolereren blauw', of 'niet echt blauw' zou vinden.

Wat je 'ECHTE WAARHEID'-relaas betreft: medunkt dat onderhand wel duidelijk is dat je het niet moet hebben van peer-reviewed studies, of de academische wereld in diens geheel, wanneer je je ras en IQ-geneuzel tracht te verkopen als 'onwelgevallige waarheden'. Hetgeen verder niet wordt verfraaid door je constante hang naar complottheorien, die per definitie nooit te weerleggen zijn, omdat je als verstokt alu-hoedje altijd de mastercard "de echte waarheid wordt verzwegen" kunt inleggen, en een vinger kunt wijzen naar een verder onaantastbare, oppermachtige en alom aanwezige kracht "die echt de touwtjes in handen heeft".
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 21:38:35 #105
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189136040
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik durf wel te stellen ,dat gem gezien, de moslim vrouw gelukkiger is dan de westerse variant ( ondanks al haar rechten en ''vrijheden'')
Ik durf wel te stellen van niet.

Maar dat rechtse conservatieven eigenlijk best wel goed overweg zouden kunnen met moslims is mij al langer bekend.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 21:39:15 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189136052
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

FUCK ''de verlichting'' :r :r
De lokale imam is het met u eens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189136508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:30 schreef Tengano het volgende:

[..]

Dit is wat de bron zegt, dus ik begrijp niet zo goed waar je vraag vandaan komt.

Tabari 1:280
Allah zei; Alle vrouwen menstrueren en zijn dom.

Check het anders zelf even: http://westerse-beschaving.org/vrouwen-y/
Ik ben bekend met de vrouwonvriendelijke verzen uit de koran , neemt niet weg dat ze in grote lijnen gewoon gelijk heb
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189136871
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik durf wel te stellen van niet.

Fewer Sex Partners Means a Happier Marriage

Over at the Institute for Family Studies, Nicholas Wolfinger, a sociologist at the University of Utah, has found that Americans who have only ever slept with their spouses are most likely to report being in a “very happy” marriage. Meanwhile, the lowest odds of marital happiness—about 13 percentage points lower than the one-partner women—belong to women who have had six to 10 sexual partners in their lives. For men, there’s still a dip in marital satisfaction after one partner, but it’s never as low as it gets for women, as Wolfinger’s graph shows:



“Contrary to conventional wisdom, when it comes to sex, less experience is better, at least for the marriage,” said W. Bradford Wilcox, a sociologist and senior fellow at the Institute for Family Studies

Maw hoe meer partners , hoe kleiner de kans op de happily ever after

De islam leert de vrouwen om zichzelf te recepteren door zichzelf te bedekken en bewaren voor haar toekomstige man

Dat gezegd te hebben de marxisten van de MSM zijn het volledig met je eens. Ene na de andere '' expert'' die claimt dat vrouwen zonder man en kinderen juist het meest gelukkig zijn _O- .
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 donderdag 26 september 2019 @ 22:22:38 #109
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189136993
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Fewer Sex Partners Means a Happier Marriage

Over at the Institute for Family Studies, Nicholas Wolfinger, a sociologist at the University of Utah, has found that Americans who have only ever slept with their spouses are most likely to report being in a “very happy” marriage. Meanwhile, the lowest odds of marital happiness—about 13 percentage points lower than the one-partner women—belong to women who have had six to 10 sexual partners in their lives. For men, there’s still a dip in marital satisfaction after one partner, but it’s never as low as it gets for women, as Wolfinger’s graph shows:

[ afbeelding ]

“Contrary to conventional wisdom, when it comes to sex, less experience is better, at least for the marriage,” said W. Bradford Wilcox, a sociologist and senior fellow at the Institute for Family Studies

Maw hoe meer partners , hoe kleiner de kans op de happily ever after

De islam leert de vrouwen om zichzelf te recepteren door zichzelf te bedekken en bewaren voor haar toekomstige man

Dat gezegd te hebben de marxisten van de MSM zijn het volledig met je eens. Ene na de andere '' expert'' die claimt dat vrouwen zonder man en kinderen juist het meest gelukkig zijn _O- .
Ja, want niet-islamitische vrouwen, ofwel 'vrijgevochten vrouwen' zijn slettenbakken die continu van bil gaan.

:')

En ook: Ja, want jezelf niet inpakken als een object en drie meter achter je man aan hobbelen betekent dat je geen behoefte hebt aan een man en/of kinderen.

:')

Echt, de simpelheid...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189138108
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, want niet-islamitische vrouwen, ofwel 'vrijgevochten vrouwen' zijn slettenbakken die continu van bil gaan.

:')

Wil je zeggen van niet dan ?

Ze worden jong gehersenspoeld dat huwelijk niets anders is dan een gevangenis , waar de man de vrouw onderdrukt , je was geen baas over eigen lichaam . En de enige manier om jezelf los te maken van die onderdrukking is om ZELF te bepalen met wie je sex hebt . Hoe meer piemels je in je gehad heb hoe '' vrijer'' je bent


something something my body my choise

Wat ze er niet bijvertellen is dat ze dat losbandig gedrag met een prijs komt . Met hele vervelende gevolgen voor de lange termijn . Die je niet meer terug kan draaien

Als je echt zo voorstander bent van de welzijn van de vrouw dan raad je ze conservatieve waarden aan

Maar jij bent verlicht , staat boven alles en iedereen , en ziet het anders natuurlijk ;)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189138333
Gewoon een 4chan troll
  Beste debater 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 00:20:21 #112
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189138572
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wil je zeggen van niet dan ?

Ze worden jong gehersenspoeld dat huwelijk niets anders is dan een gevangenis , waar de man de vrouw onderdrukt , je was geen baas over eigen lichaam . En de enige manier om jezelf los te maken van die onderdrukking is om ZELF te bepalen met wie je sex hebt . Hoe meer piemels je in je gehad heb hoe '' vrijer'' je bent


something something my body my choise

Wat ze er niet bijvertellen is dat ze dat losbandig gedrag met een prijs komt . Met hele vervelende gevolgen voor de lange termijn . Die je niet meer terug kan draaien

Als je echt zo voorstander bent van de welzijn van de vrouw dan raad je ze conservatieve waarden aan

Maar jij bent verlicht , staat boven alles en iedereen , en ziet het anders natuurlijk ;)
Nee, ik ben iemand die niet zo debiel is om vanuit een holbewonersmentaliteit en kleine piemelsyndroom alle vrouwen weg te zetten als hoeren.

Incel ze verder.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 27 september 2019 @ 00:35:04 #113
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189138654
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wil je zeggen van niet dan ?

Ze worden jong gehersenspoeld dat huwelijk niets anders is dan een gevangenis , waar de man de vrouw onderdrukt , je was geen baas over eigen lichaam . En de enige manier om jezelf los te maken van die onderdrukking is om ZELF te bepalen met wie je sex hebt . Hoe meer piemels je in je gehad heb hoe '' vrijer'' je bent


something something my body my choise

Wat ze er niet bijvertellen is dat ze dat losbandig gedrag met een prijs komt . Met hele vervelende gevolgen voor de lange termijn . Die je niet meer terug kan draaien

Als je echt zo voorstander bent van de welzijn van de vrouw dan raad je ze conservatieve waarden aan

Maar jij bent verlicht , staat boven alles en iedereen , en ziet het anders natuurlijk ;)
Welke prijs?
  vrijdag 27 september 2019 @ 01:05:45 #114
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189138783
Eigenlijk is dit (alweer) een immigratiehuil topic? Doe maar een slotje.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 27 september 2019 @ 01:09:11 #115
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189138793
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 01:05 schreef Vis1980 het volgende:
Eigenlijk is dit (alweer) een immigratiehuil topic? Doe maar een slotje.
Dat bepaal jij niet en ik wil wel een antwoord op mijn vraag.
pi_189139553
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ik durf wel te stellen ,dat gem gezien, de moslim vrouw gelukkiger is dan de westerse variant ( ondanks al haar rechten en ''vrijheden'')
Op dezelfde manier dat de kindsoldaat gelukkiger is dan het schoolgaande kind. "vandaag niet doodgeschoten, en 1 handje rijst gehad, wat een geluk." In plaats van "school was stom en morgen een toets en ik hou niet van broccoli".
pi_189139961
Antwoord van de feministen.

mon citoyens vous serez unis.
pi_189141063
Het is behoorlijk 'links' om kritiek te hebben op religie, dus ik zie totaal niet in wat hier zo'n dilemma aan zou moeten zijn? :?
nee, jij dan!
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:35:04 #119
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189141788
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat er mensen zijn die pseudowetenschappelijke meuk als manna uit de hemel ervaren, is bekend. Ook Creationisten lusten er pap van. Even zo met 'ras-realisten'.

Dat is ergens ook erg ironisch (maar ook logisch): men weet dat het wat al te bars is om zomaar te zeggen dat je een bloedhekel aan negers en joden hebt. Dus wordt de boel bedekt met zogenaamde harde wetenschappelijke feiten, zodat een ordinair racisme een schijn van respectabiliteit en zelfs waterdichtheid over zich heen krijgt. Een soort onbewuste deug-manouevre van menig huisracist die vanwege een ingebakken lafheid maar niet durft te zeggen dat hij inderdaad gewoon een schijthekel aan negers en joden heeft.
_O_ _O_
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 27 september 2019 @ 11:47:03 #120
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189142012
Islam is ALT-RIGHT about women.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 27 september 2019 @ 12:03:39 #121
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189142325
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2019 20:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

"It's ok to be white", wat een sneu figuur ben je ook als je dat soort shit ophangt.
Dat reageren als door een wesp gestoken op doodnormale uitspraken is juist wat racisme in de kaart speelt. Wat is er mis met blank zijn dan? Het is van dezelfde strekking als ''Black lives matter''. Alsof je het daar oneens mee kan zijn. 8)7
pi_189142851
Islam is unironically right about women.
pi_189144354
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:35 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Welke prijs?
Ben blij dat je het vraagt

Natuurlijk zou je een case kunnen maken voor een verhoogd risico voor soa's en ongewenste zwangerschap( die je leven volledig op zijn kop kunnen gooien) maar ik denk dat je aardig bekend bent met de argumenten( al worden ze vaak gedownplayed) dus zal ik me op iets anders focussen

Casual sex impact on mental health

Let us take a look at how your mental health gets affected the moment you engage into casual sex:


- The thing with casual sex is that it cannot bring you the fulfillment that you desire. Sex is not just an act of procreation for social animals like human beings, but rather it demands for an emotional connection as well. This is something that one cannot get out of any casual sexual interaction. And this is bound to create mental dissatisfaction and a feeling of being incomplete at all times. This in can affect someone’s psyche in the long run.

- A lot depends on what kind of a position you are in your life when you engage in these interactions. Suppose you engage into casual sex during your student life, you never know but it might end up affecting your career, since you might get into an unwanted pregnancy or any other complication that you had not foreseen. When it comes to a work place situation and if you engage into a casual sexual interaction with a colleague you never know how it might come back to bite you later.

- There is not always the guarantee that a sexual interaction will be casual for you or the one involved. It just might be that you or the other person get involved into it so much that you want it to blossom into something more than that but the feeling does not get reciprocated. Thus, there remains a lot of room of complication in matters like this. You might be clear from your end that you are not interested in something serious and the other person might agree, but they might not always feel that way. So, it is best to always avoid situations like this which have the possibility to give rise to future complications.

- There is always the issue of trauma if a casual interaction goes wrong. If the one that you decide to engage with turns out to be a habitual or not sexual offender, then he or she might harm you in ways that you cannot possibly imagine. Not just the physical pain but interactions like these give rise to mental trauma as well for the rest of one’s life. This just might end up being a burden that you will have to bear for the rest of your life. Though it is very rare, pregnancy from casual intercourse is not impossible and that might result in something that you are unprepared for.

- A lot of people engage in casual sex because they see that other people are doing it do around them. But then this will have disastrous effects. We are brought up and live in a society that set certain ground rules for us amongst which casual sex is a big no-no. We know that casual sex is a big risk especially because of the occurrence of sexually transmitted diseases. Thus, we know that this is something that we should not do yet we end up doing it and that in turn leaves us with a moral dilemma that can last for a life time. This might end up affecting a lot of other decisions in your life as well.

- If one is already in a committed relationship and decides to go for a casual intercourse without the consent of their committed partner, then that too might result in a terrible moral dilemma that becomes very difficult to deal with. In fact, just one casual sexual encounter can ruin a relationship of many years and that, in turn, opens up a box of other mental issues and depressions that become really hard to deal with, with time.

Een andere studie komt met soortgelijke conclusies

Several studies have found a link between poor mental health and casual sex, but the nature of that association has been unclear,” said Sara Sandberg-Thoma, doctoral student and lead author of the study.

“There’s always been a question about which one is the cause and which is the effect. This study provides evidence that poor mental health can lead to casual sex, but also that casual sex leads to additional declines in mental health.”

The research has been published online in the Journal of Sex Research and will appear in a future print edition.

One surprising finding was that the link between casual sex and mental health was the same for both men and women.

“That was unexpected because there is still this sexual double standard in society that says it is OK for men to have casual sexual relationships, but it is not OK for women,” said Claire Kamp Dush, Ph.D., an assistant professor of human sciences.

“But these results suggest that poor mental health and casual sex are linked, whether you’re a man or a woman.”


Researcher analyzed data from the National Longitudinal Study of Adolescent Health.

Adolescents from 80 high schools and 52 middle schools were interviewed when they were in grades 7 through 12 and then again when they were aged 18 to 26.

In all, this study involved about 10,000 people who were surveyed about their romantic relationship experiences across time, as well as depressive symptoms and thoughts of suicide.

Overall, 29 percent of the respondents reported engaging in any casual sexual relationship.

These were defined as any relationship in which the participant reported he or she was “only having sex with partner” as opposed to dating. This included 33 percent of men and 24 percent of women.

The results showed that participants who reported serious thoughts of suicide or more depressive symptoms as teens were significantly more likely to report having casual sexual relationships when they were young adults.

Casual sex, in turn, was linked to further declines in mental health.

Specifically, those who had casual sex in their late teens and early 20s were significantly more likely to have serious thoughts of suicide as young adults, results showed.

In fact, each additional casual sex relationship increased the odds of suicidal thoughts by 18 percent.

https://psychcentral.com/(...)ong-teens/62291.html

https://www.psychologytod(...)ct-our-mental-health

https://en.wikipedia.org/wiki/Effects_of_human_sexual_promiscuity

https://www.medicinalplan(...)ysical-mental-health

Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben dan licht ik ze graag toe
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189144403
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 07:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Op dezelfde manier dat de kindsoldaat gelukkiger is dan het schoolgaande kind. "vandaag niet doodgeschoten, en 1 handje rijst gehad, wat een geluk." In plaats van "school was stom en morgen een toets en ik hou niet van broccoli".
Je denkt dat een cumdumpster beter af is dan iemand die thuis zit en haar kinderen opvoed ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 27 september 2019 @ 14:55:22 #125
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_189144506
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je denkt dat een cumdumpster beter af is dan iemand die thuis zit en haar kinderen opvoed ?
Ligt aan de cumdumpster en huisvrouw in kwestie.
  vrijdag 27 september 2019 @ 16:25:43 #126
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_189145733
Jaha, want bij de islam vinden ze alle Westerse vrouwen hoeren.
En daar hebben ze VOLKOMEN GELIJK in!
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 27 september 2019 @ 16:41:32 #127
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189145907
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat reageren als door een wesp gestoken op doodnormale uitspraken is juist wat racisme in de kaart speelt. Wat is er mis met blank zijn dan? Het is van dezelfde strekking als ''Black lives matter''. Alsof je het daar oneens mee kan zijn. 8)7
Hou je je altijd zo van de domme? Intrinsiek is er niks mis met de zin, maar context is belangrijk en de bron ook. Zoals je hier kan lezen: https://qz.com/1144783/th(...)-its-ok-to-be-white/

quote:
They latched on to the sentiment of “It’s ok to be white,” after flyers posted on the Boston College campus in October of this year, reading “Don’t apologize for being white,” were taken down by the university. A Facebook comment from Boston College referred to them as “offensive materials,” which the alt-right took as proof that America had it out for white people.

The phrase is what Aristotle called an “enthymeme.”
“This is simply another example of how American liberals want everyone to be inclusive and be proud of who they are… unless they are white,” wrote InfoWars, the conspiracy-peddling website run by Alex Jones.

On Halloween, 4chan laid out a “game plan” to turn this sentiment into a wider campaign focused around their simpler formulation, “It’s ok to be white.” As a political operation, it was crude—post flyers with the slogan across universities in the US, printed in black and white with a boring font. By provoking campus progressives with the phrase, the mainstream would “realize that leftists and journalists hate white people, so they turn on them,” said a 4chan post that introduced the idea.
Het is best een goede marketingtruc waar social justice warriors voor witte heteromannen zoals jij en andere alt-righters voor vallen en herhalen als een npc. Waarna iedereen schuilt achter het "met die zin is niks mis" en dat is het ook niet als je puur kijkt naar de woorden. De bron met bijbehorende agenda is echter niet onschuldig.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189146053
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ligt aan de cumdumpster en huisvrouw in kwestie.
En als we nu een grote samplesize zouden nemen van beide groepen?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 27 september 2019 @ 16:55:00 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_189146110
De islam heeft meer gelijk mbt vrouwen dan dat de huidige Westerse wereld heeft, die volledig gecorrumpeerd en verrot is tov vrouwen. Het beste voor vrouwen was nog de situatie in Nederland tussen 1930 en 1970 nog de beste.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_189146348
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee, ik ben iemand die niet zo debiel is om vanuit een holbewonersmentaliteit en kleine piemelsyndroom alle vrouwen weg te zetten als hoeren.

Incel ze verder.
Jij bent iemand die verslaafd is aan de stank van zijn eigen scheten

Als je zo begaan bent met de lot van de vrouw dan zou je geen destructieve gedrag aanmoedigen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189146386
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 16:55 schreef LXIV het volgende:
De islam heeft meer gelijk mbt vrouwen dan dat de huidige Westerse wereld heeft, die volledig gecorrumpeerd en verrot is tov vrouwen. Het beste voor vrouwen was nog de situatie in Nederland tussen 1930 en 1970 nog de beste.
Er is heel veel wijsheid terug te vinden in de heilige geschriften mbt de natuur van de vrouw
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 18:50:44 #132
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189147566
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Jij bent iemand die verslaafd is aan de stank van zijn eigen scheten

Als je zo begaan bent met de lot van de vrouw dan zou je geen destructieve gedrag aanmoedigen
Aangezien het glashelder is dat in jouw verknipte wereldbeeld niet-religieuze vrouwen per definitie hoeren zijn zonder enige terughoudendheid en zelfrespect, lijkt het me niet noodzakelijk al te lang stil te hoeven staan bij het feit dat de enige hier die geen enkele waarde hecht aan vrouwen als zelfstandige individuen jij zelf bent.

Vrouwen zijn voor jou wat dommige, labiele, emotionele poppen die twee dingen heel goed moeten onthouden: dat ze naar jou, als MAN, dienen te luisteren, en dat ze jouw lusten dienen te bevredigen. En omdat je ergens diep van binnen ook wel weet dat je gewaande superioriteit tegenover het vrouwelijk geslacht op geen enkele rationele wijze beargumenteerd kan worden, verschuil je je achter 'heilige boeken', zodat je in ieder geval wat goden achter de hand hebt die je vrouwonvriendelijke bagger een schijn van verhevenheid, moraliteit en zelfs heiligheid moet geven. In de kern ben je gewoon doodsbang voor vrouwen; die ingebeelde superioriteit is dan ook gebaseerd op een flinterdunne basis, die bij het zien van een vrouw in een broek al op losse schroeven komt te staan.

Kenmerkend ook dat je steeds de vinger wijst naar vrouwen; mannen kunnen kennelijk doen en laten wat ze willen; als die veelvuldig en met meerdere partners het bed delen, zal dat ongetwijfeld goedgepraat kunnen worden met een verwijzing naar de 'orde der dingen in de natuur', of, wanneer dat niet werkt, je standaard back-up, religie.

Vrouwen betekenen verder niets voor jou dan dit: ze zijn bedreigingen, verleiders, hoeren die enkel door noeste kastijding - door een man als jij - tot hun natuurlijke positie van huismoedertje teruggebracht, en stevig in het gareel gehouden moeten worden opdat hun kwaadaardige natuurlijke inborst geen desastreuze effecten heeft op de civilisatie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189147690
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 12:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat reageren als door een wesp gestoken op doodnormale uitspraken is juist wat racisme in de kaart speelt. Wat is er mis met blank zijn dan? Het is van dezelfde strekking als ''Black lives matter''. Alsof je het daar oneens mee kan zijn. 8)7
Strikt gezien is er niks mis met die zin, alsof er iets mis zou zijn met een huidskleur. Het gaat natuurlijk om de eeuwige slachtofferrol die daar achter zit van figuren die het leven oneerlijk vinden omdat er bewegingen zoals Black Lives Matter bestaan en zichzelf wijsmaken dat dat dan zou betekenen dat witte mensen achtergesteld raken op termijn omdat er aandacht is voor ongelijkheid. Zoals Taco's ook al verwoordde.
pi_189147737
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 17:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Jij bent iemand die verslaafd is aan de stank van zijn eigen scheten

Als je zo begaan bent met de lot van de vrouw dan zou je geen destructieve gedrag aanmoedigen
https://psmag.com/social-(...)ove-casual-sex-83847

quote:
In other words, the inconsistencies might mean that the true effect is context- and personality-dependent.
Maar goed om te zien dat FOK!'s eigen salafist meer en meer laat zien uit welk hout die gesneden is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Aangezien het glashelder is dat in jouw verknipte wereldbeeld niet-religieuze vrouwen per definitie hoeren zijn zonder enige terughoudendheid en zelfrespect, lijkt het me niet noodzakelijk al te lang stil te hoeven staan bij het feit dat de enige hier die geen enkele waarde hecht aan vrouwen als zelfstandige individuen jij zelf bent.

Vrouwen zijn voor jou wat dommige, labiele, emotionele poppen die twee dingen heel goed moeten onthouden: dat ze naar jou, als MAN, dienen te luisteren, en dat ze jouw lusten dienen te bevredigen. En omdat je ergens diep van binnen ook wel weet dat je gewaande superioriteit tegenover het vrouwelijk geslacht op geen enkele rationele wijze beargumenteerd kan worden, verschuil je je achter 'heilige boeken', zodat je in ieder geval wat goden achter de hand hebt die je vrouwonvriendelijke bagger een schijn van verhevenheid, moraliteit en zelfs heiligheid moet geven. In de kern ben je gewoon doodsbang voor vrouwen; die ingebeelde superioriteit is dan ook gebaseerd op een flinterdunne basis, die bij het zien van een vrouw in een broek al op losse schroeven komt te staan.

Kenmerkend ook dat je steeds de vinger wijst naar vrouwen; mannen kunnen kennelijk doen en laten wat ze willen; als die veelvuldig en met meerdere partners het bed delen, zal dat ongetwijfeld goedgepraat kunnen worden met een verwijzing naar de 'orde der dingen in de natuur', of, wanneer dat niet werkt, je standaard back-up, religie.

Vrouwen betekenen verder niets voor jou dan dit: ze zijn bedreigingen, verleiders, hoeren die enkel door noeste kastijding - door een man als jij - tot hun natuurlijke positie van huismoedertje teruggebracht, en stevig in het gareel gehouden moeten worden opdat hun kwaadaardige natuurlijke inborst geen desastreuze effecten heeft op de civilisatie.
_O_
pi_189147750
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo klopt 'ie:
LK: -_- Maar wrom kaart je het aan?
Etto: Omdat het nogal onzinnig is enkel water lelijk te vinden omdat het blauw is wanneer ik blauw in zichzelf lelijk vind, en de lucht en de Fiat van de buurman 'minder lelijk blauw', of 'te tolereren blauw', of 'niet echt blauw' zou vinden.
Dit is een opgeleukte whataboutism.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat je 'ECHTE WAARHEID'-relaas betreft: medunkt dat onderhand wel duidelijk is dat je het niet moet hebben van peer-reviewed studies, of de academische wereld in diens geheel, wanneer je je ras en IQ-geneuzel tracht te verkopen als 'onwelgevallige waarheden'. Hetgeen verder niet wordt verfraaid door je constante hang naar complottheorien, die per definitie nooit te weerleggen zijn, omdat je als verstokt alu-hoedje altijd de mastercard "de echte waarheid wordt verzwegen" kunt inleggen, en een vinger kunt wijzen naar een verder onaantastbare, oppermachtige en alom aanwezige kracht "die echt de touwtjes in handen heeft".
Je gehele repertoire bestaat uit stromannen. Daarom ben je uiteindelijk met een staart tussen je benen uit het 9/11-topic verdwenen. Daar kwam je er namelijk achter dat niet dat jij een complottheorie (de stroman) kon gaan ontmantelen, maar dat je er n moest verdedigen! Een die bovendien gebaseerd bleek op een wetenschappelijke fundering die zich qua onderbouwing laat vergelijken met de flat-earth-theorie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 19:09:50 ]
  Beste debater 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 19:07:36 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189147841
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dit is een opgeleukte whataboutism.
[..]

Je gehele repertoire bestaat uit stromannen. Daarom ben je uiteindelijk met een staart tussen je benen uit het 9/11-topic verdenen. Daar kwam je er namelijk achter dat niet dat jij een complottheorie (de stroman) kon gaan ontmantelen, maar dat je er n moest verdedigen! Een die bovendien gebaseerd bleek op een wetenschappelijke fundering die zich qua onderbouwing laat vergelijken met de flat-earth-theorie.
Nee, het is een feitelijke weergave van wat er in die post gezegd wordt. Dat wil er kennelijk maar niet in: het moet en zal een 'nuance' van de islam zijn.

Staart tussen de benen? Ik heb de verschillende reacties aldaar gelezen, en op de meest prangende vraag, waarom iets of iemand berhaupt een dergelijk complex, nauwelijks te verhullen, uiterst risicovol project zou opzetten om Irak (of Afghanistan, of de Islam als zodanig) te framen, wanneer een veel simpelere oplossing zou zijn geweest gebouwen te laten ontploffen en alsnog de schuld bij die partijen te leggen, komt geen antwoord. En, we mogen niet vergeten dat waar het in die casus om ging, nog altijd bij jou lag om aan te tonen dat een bepaalde manoeuvre per definitie onmogelijk zou zijn.

Oh wacht, en ik was dit vergeten: "Dat zijn allemaal heel interessante vragen voor wanneer we klaar zijn met het officile verhaal. Tot dan dienen ze enkel ter afleiding."

Ofwel, alleen al de vraag wat dan het Pentagon geraakt zou hebben en waarom brokstukken gevonden zijn, wordt gezien als iets wat we a posteriori pas gaan verklaren; we gaan eerst van alles speculeren wat er a priori wl geweest kan zijn, en gaan er vast vanuit dat wat er wel lag, irrelevant is. (Op zich ook al suspect, want ook daar heb ik geen antwoord op gekregen: wat dan wel?)

[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 27-09-2019 19:16:01 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189147858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 23:36 schreef Ali_boo het volgende:
Ze worden jong gehersenspoeld dat huwelijk niets anders is dan een gevangenis
De ironie is dat ze zich omwille de heilige carrire steeds vaker genoodzaakt achten om zich te hoereren: https://www.zerohedge.com(...)ng-soft-prostitution
pi_189147912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De ironie is dat ze zich omwille de heilige carrire steeds vaker genoodzaakt achten om zich te hoereren: https://www.zerohedge.com(...)ng-soft-prostitution
Wat is daar precies je bezwaar tegen?
pi_189148009
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, het is een feitelijke weergave van wat er in die post gezegd wordt. Dat wil er kennelijk maar niet in: het moet en zal een 'nuance' van de islam zijn.

Staart tussen de benen? Ik heb de verschillende reacties aldaar gelezen, en op de meest prangende vraag, waarom iets of iemand berhaupt een dergelijk complex, nauwelijks te verhullen, uiterst risicovol project zou opzetten om Irak (of Afghanistan, of de Islam als zodanig) te framen, wanneer een veel simpelere oplossing zou zijn geweest gebouwen te laten ontploffen en alsnog de schuld bij die partijen te leggen, komt geen antwoord. En, we mogen niet vergeten dat waar het in die casus om ging, nog altijd bij jou lag om aan te tonen dat een bepaalde manoeuvre per definitie onmogelijk zou zijn.
Je moet er alles aan doen om te ontkennen dat het precies dat was omdat de rest van je betoogjes er afhankelijk van zijn dat dat niet het geval is!

Jouw vraag behoeft geen toelichting omdat het een alternatieve theorie (die als stroman fungeert!) insinueert. De vraag stellen is m.a.w. het ontwijken van de verdediging van de conspiracy-theorie die je zelf aanhangt. Het bewijs voor een onmogelijkheid eisen is een laffe reactie op de conclusie dat jij noch ik deskundigen of piloten (lees: geen personen die flight simulator spelen) kan aanwijzen die de manoeuvre mogelijk achten.

Misschien vind je het daarnaast interessant om te weten dat het toen aangehaalde onderzoek m.b.t. WTC7 van de universiteit van Alaska eindelijk gepubliceerd is. Of heb je al een argument bedacht waarom je deze terzijde schuift?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 19:21:43 ]
pi_189148084
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is daar precies je bezwaar tegen?
Ik weet niet waarom het misschien een probleem is dat 1 op de 10 studentes tevens hoer is. Misschien kan een vrouw hier een licht op schijnen.
pi_189148133
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:20 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom het misschien een probleem is dat 1 op de 10 studentes tevens hoer is. Misschien kan een vrouw hier een licht op schijnen.
:')

Het antwoord laat zich wel raden dan.
  Beste debater 2022 vrijdag 27 september 2019 @ 19:33:14 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189148269
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je moet er alles aan doen om te ontkennen dat het precies dat was omdat de rest van je betoogjes er afhankelijk van zijn dat dat niet het geval is!

Jouw vraag behoeft geen toelichting omdat het een alternatieve theorie (die als stroman fungeert!) insinueert. De vraag stellen is m.a.w. het ontwijken van de verdediging van de conspiracy-theorie die je zelf aanhangt. Het bewijs voor een onmogelijkheid eisen is een laffe reactie op de conclusie dat jij noch ik deskundigen of piloten (lees: geen personen die flight simulator spelen) kan aanwijzen die de manoeuvre mogelijk achten.

Misschien vind je het daarnaast interessant om te weten dat het toen aangehaalde onderzoek m.b.t. WTC7 van de universiteit van Alaska eindelijk gepubliceerd is. Of heb je al een argument bedacht waarom je deze terzijde schuift?
Zie B&W; sterker nog, ben het nu aan het lezen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189148327
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zie B&W; sterker nog, ben het nu aan het lezen.
(Ik moet toegeven dat ik alleen de conclusie maar niets van de studie snap, dus ik hoop dat NIST het spoedig zal weerleggen). Op de eerste pagina in BNW-9/11 heb ik het e.e.a. gelieerd aan het onderzoek bij elkaar verzamelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2019 19:37:21 ]
pi_189148431
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je denkt dat een cumdumpster beter af is dan iemand die thuis zit en haar kinderen opvoed ?
Ik denk dat een vrouw die zich vrij voelt om te doen waar ze zich goed bij voelt zich beter voelt dan een vrouw die geen kut waard is en zonder doek om dr harses te verbergen een hoer is die kapotgeschoten moet worden ja.
مزيفة تعويذة الله

Maar goed, de islam is al net zo verweven door Europa als de kanker door jouw hippocampus.
  zaterdag 28 september 2019 @ 00:16:46 #145
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189154063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 14:41 schreef Ali_boo het volgende:

Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben dan licht ik ze graag toe
.
I am fine, thank you, met mijn hoerengedrag.
pi_189154276
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:16 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

.
I am fine, thank you, met mijn hoerengedrag.
  zaterdag 28 september 2019 @ 00:52:03 #147
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189154360
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:43 schreef Mariss94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_189175449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Aangezien het glashelder is dat in jouw verknipte wereldbeeld niet-religieuze vrouwen per definitie hoeren zijn zonder enige terughoudendheid en zelfrespect, lijkt het me niet noodzakelijk al te lang stil te hoeven staan bij het feit dat de enige hier die geen enkele waarde hecht aan vrouwen als zelfstandige individuen jij zelf bent.

Vrouwen zijn voor jou wat dommige, labiele, emotionele poppen die twee dingen heel goed moeten onthouden: dat ze naar jou, als MAN, dienen te luisteren, en dat ze jouw lusten dienen te bevredigen. En omdat je ergens diep van binnen ook wel weet dat je gewaande superioriteit tegenover het vrouwelijk geslacht op geen enkele rationele wijze beargumenteerd kan worden, verschuil je je achter 'heilige boeken', zodat je in ieder geval wat goden achter de hand hebt die je vrouwonvriendelijke bagger een schijn van verhevenheid, moraliteit en zelfs heiligheid moet geven. In de kern ben je gewoon doodsbang voor vrouwen; die ingebeelde superioriteit is dan ook gebaseerd op een flinterdunne basis, die bij het zien van een vrouw in een broek al op losse schroeven komt te staan.

Je bent een meester in het verdraaien van andermans woorden . Zie weinig inhoudelijke argumenten wel stikt het van de ad hominems

Typerend om te zien hoe je terugvalt in het zwart/wit denken. Als voorstander van de nucliaire familie acht ik mijzelf superieur puur om de reden dat ik met de juiste geslacht geboren ben , heb ik het recht om het vrouwelijke geslacht te domineren

Je weet als wanne be katholiek donders goed dat het anders in elkaar zit. Wil je kinderen het best mogelijke fundament geven om later gezonde en productieve leden van een samenleving te worden dan is wederzijdse onderwerping aan elkaar noodzakelijk . Geen slaaf/meester verhouding zoals jij het graag voorstelt

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Kenmerkend ook dat je steeds de vinger wijst naar vrouwen; mannen kunnen kennelijk doen en laten wat ze willen; als die veelvuldig en met meerdere partners het bed delen, zal dat ongetwijfeld goedgepraat kunnen worden met een verwijzing naar de 'orde der dingen in de natuur', of, wanneer dat niet werkt, je standaard back-up, religie.

Vrouwen betekenen verder niets voor jou dan dit: ze zijn bedreigingen, verleiders, hoeren die enkel door noeste kastijding - door een man als jij - tot hun natuurlijke positie van huismoedertje teruggebracht, en stevig in het gareel gehouden moeten worden opdat hun kwaadaardige natuurlijke inborst geen desastreuze effecten heeft op de civilisatie.
Hook up culture is schadelijk voor zowel mannen en vrouwen . Het klopt dat vrouwen en meer last van hebben maar het betekend niet dat mannen er ongeschonden van af komen

Sta je er ooit bij stil hoe schadelijk en vrouwonvriendelijk jou '' verlichte waarden'' zijn op de samenleving als geheel. Of is elke punt van kritiek automatisch seksistisch, achterlijk en prehistorisch . Gevolgd door de voorgekauwde standaard retoriek van de verlichte denkers van onze tijd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189175489
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De ironie is dat ze zich omwille de heilige carrire steeds vaker genoodzaakt achten om zich te hoereren: https://www.zerohedge.com(...)ng-soft-prostitution
Etto noemt dit progressie en voorruitgang
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189175589
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 september 2019 19:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

https://psmag.com/social-(...)ove-casual-sex-83847
[..]

Maar goed om te zien dat FOK!'s eigen salafist meer en meer laat zien uit welk hout die gesneden is.
[..]

_O_

Je artikel linkt naar Zhana Vrangalova. Weet je wie dit is?Weet je waarom ze veel kritiek krijgt op haar '' onderzoek''? Of dump je zomaar een link die overeenkomt met jouw geloofsovertuigingen

Salafist op zijn plek gezet, lets move on _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189175596
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 00:16 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

.
I am fine, thank you, met mijn hoerengedrag.
Ik wens je veel succes meid, je zal het nodig hebben :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189177819
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 14:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je artikel linkt naar Zhana Vrangalova. Weet je wie dit is?Weet je waarom ze veel kritiek krijgt op haar '' onderzoek''? Of dump je zomaar een link die overeenkomt met jouw geloofsovertuigingen

Salafist op zijn plek gezet, lets move on _O-
Er zijn genoeg resultaten te vinden die helemaal niet zo negatief zijn als je beweert. Feit is dat er over het algemeen niet heel veel zinnigs over te zeggen valt en dat het vooral een individuele aangelegenheid betreft. Voor sommige mensen heeft het een positieve impact en voor sommige iets minder.
pi_189178083
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 14:29 schreef Ali_boo het volgende:
Je weet als wanne be katholiek donders goed dat het anders in elkaar zit. Wil je kinderen het best mogelijke fundament geven om later gezonde en productieve leden van een samenleving te worden dan is wederzijdse onderwerping aan elkaar noodzakelijk . Geen slaaf/meester verhouding zoals jij het graag voorstelt
_O-

Wederzijdse onderwerping. Zoals onzekere gelovige mannetjes graag iets zeggen in de trant van 'de man het hoofd, de vrouw het hals'. Jij als vrouw onderwerpt je net een beetje meer dan ik als man.
  Beste debater 2022 zondag 29 september 2019 @ 17:31:10 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189179577
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 14:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je bent een meester in het verdraaien van andermans woorden . Zie weinig inhoudelijke argumenten wel stikt het van de ad hominems

Typerend om te zien hoe je terugvalt in het zwart/wit denken. Als voorstander van de nucliaire familie acht ik mijzelf superieur puur om de reden dat ik met de juiste geslacht geboren ben , heb ik het recht om het vrouwelijke geslacht te domineren

Je weet als wanne be katholiek donders goed dat het anders in elkaar zit. Wil je kinderen het best mogelijke fundament geven om later gezonde en productieve leden van een samenleving te worden dan is wederzijdse onderwerping aan elkaar noodzakelijk . Geen slaaf/meester verhouding zoals jij het graag voorstelt
[..]

Hook up culture is schadelijk voor zowel mannen en vrouwen . Het klopt dat vrouwen en meer last van hebben maar het betekend niet dat mannen er ongeschonden van af komen

Sta je er ooit bij stil hoe schadelijk en vrouwonvriendelijk jou '' verlichte waarden'' zijn op de samenleving als geheel. Of is elke punt van kritiek automatisch seksistisch, achterlijk en prehistorisch . Gevolgd door de voorgekauwde standaard retoriek van de verlichte denkers van onze tijd
Conservatieven en logica, het blijft moeilijk.

Ondanks je ineens erg genuanceerde en inclusieve ("ik ben als man ook onderhorig aan de vrouw, hoor!") benadering, blijft staan dat je wel degelijk een achterlijk zwart-wit wereldbeeld hebt, hetgeen ook nu weer blijkt uit het feit dat er voor jou maar twee categorien vrouwen bestaan:

1. Conservatieve en/of religieuze vrouwen, die 'weten hoe het heurt';
2. Niet-conservatieve en/of niet-religieuze vrouwen, die allemaal, maar dan ook echt allemaal, slempen, hoereren en busladingen mannen tegelijk het bezoedelde bed inslepen.

Dat er in dat brein van jou geen ruimte is voor het besef dat de meeste Nederlandse vrouwen tegenwoordig n niet religieus zijn, n alsnog niet allemaal een losbandig leven leiden, en het wel prettig vinden dat zij zelf keuzes kunnen maken inzake kleding die zij dragen, werk dat ze verrichten, en of ze wel of geen kinderen willen krijgen, toont je morele failliet in deze trieste discussie glashelder aan.

Dat je sowieso nu pas op de proppen komt met de man, die ook bepaalde taken en plichten heeft, geeft aan dat het jou allereerst nog steeds gaat om die hoerige, slempende, bedrieglijke vrouwmensen. Dat hebben je boekjes je namelijk geleerd: dat is hun natuur.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 29 september 2019 @ 17:32:27 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189179601
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 14:30 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Etto noemt dit progressie en voorruitgang
Ja, want het tegengaan van dit soort problematiek is het verpakken van vrouwen in een nikaab en het parkeren van dat wezen in de keuken. Echt, enige schappelijke oplossing.

Conservatisme en logica. Water en vuur.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189182255
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Conservatieven en logica, het blijft moeilijk.

Over logica gesproken , er zijn bepaalde terugkerende patronen die me steeds meer beginnen op te vallen in je manier van posten

Zodra een taboe onderwerp ter sprake komt , gooi je alle feiten en logica overboord en kom je met verwijten die nergens op slaan , verdraai je bewust de woorden van de ander en strooi je ad homs

Je hele denkvermogen wordt uitgeschakeld en wat er dan overblijft is een emotionele reflex . Breng de ander in diskrediet en ik hoef hem dan niet meer serieus te nemen

Laat ik paar voorbeelden noemen

- Iemand beweert dat groep X oververtegenwoordigd is in misdaad
Etto's antwoord hierop: Jij wilt ALLE leden van groep X het land uit zetten. Je verschuilt je hierbij achter psuedo intellectuele IQ statistieken die niemand serieus neemt. Kan me ogen niet geloven Ben ook tegen massa immigratie maar betekend niet dat ik een heel groep mensen over een kant scheert. Je moet het op individuele basis beoordelen ect ect

- Iemand beweert dat de officile verhaal van 9/11 nooit kan kloppen, komt vervolgens met vrij heldere en overtuigende argumenten
Etto: Blijft de officile verhaal met hand en tand verdedigen , ondanks dat er meer gaten zitten in het verhaal dan Zwitsers kaas. Zelfs iemand met minimale kritische denkvermogen is in staat om in te zien dat het verhaal wat ons verteld is nooit kan kloppen. Verschuilt zich achter ''peer reviewed research'' zodat die zelf niet hoeft na te denken .. Maar dat is wat alle intellectuelen doen, het denken aan andere overlaten

- Ik verdedig conservatieve waarden op het forum
Etto: Jij wilt dat ALLE vrouwen jouw aanbidden en plezieren puur omdat je een man bent . Jij bent achterlijk, prehistorisch vrouwonvriendelijk omdat je vasthoud aan christelijke waarden . Niet verlicht zoals ik , ik ga met de tijd mee, ben voor rechten en vrijheden itt jouw wereldbeeld die vrij van logica is ( projecting much ?)

Ik verdedig hier christelijke waarden ja , jij de waarden van de vrijmetselaars met je achterlijke verlichting .

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ondanks je ineens erg genuanceerde en inclusieve ("ik ben als man ook onderhorig aan de vrouw, hoor!") benadering, blijft staan dat je wel degelijk een achterlijk zwart-wit wereldbeeld hebt, hetgeen ook nu weer blijkt uit het feit dat er voor jou maar twee categorien vrouwen bestaan:

1. Conservatieve en/of religieuze vrouwen, die 'weten hoe het heurt';
2. Niet-conservatieve en/of niet-religieuze vrouwen, die allemaal, maar dan ook echt allemaal, slempen, hoereren en busladingen mannen tegelijk het bezoedelde bed inslepen.

Dat er in dat brein van jou geen ruimte is voor het besef dat de meeste Nederlandse vrouwen tegenwoordig n niet religieus zijn, n alsnog niet allemaal een losbandig leven leiden, en het wel prettig vinden dat zij zelf keuzes kunnen maken inzake kleding die zij dragen, werk dat ze verrichten, en of ze wel of geen kinderen willen krijgen, toont je morele failliet in deze trieste discussie glashelder aan.
En hier doe je het weer . Nergens heb ik gezegd dat ALLE niet religieuze vrouwen hoeren . Je toont hier de onvermogen om een normaal gesprek aan te gaan zonder hysterisch en emotioneel te worden

En de hedendaagse vrouwen en mannen die naar de kerk gaan zijn niet veel beter dan de ongelovigen. Het enige verschil is dat ze hun zonden veel beter weten te verbergen en niet mee te koop lopen dat ze een fout hebben begaan

Weer sla je de plank volledig mis maar dat zal je niet verhouden om op dezelfde voet verder te gaan

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat je sowieso nu pas op de proppen komt met de man, die ook bepaalde taken en plichten heeft, geeft aan dat het jou allereerst nog steeds gaat om die hoerige, slempende, bedrieglijke vrouwmensen. Dat hebben je boekjes je namelijk geleerd: dat is hun natuur.
En waar gaat het onderwerp over? Islam is RIGHT about women . Best wel logisch dat de vrouw hier dan ook vaker aan bod komt of vind je niet ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 29 september 2019 @ 20:27:09 #157
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189182408
Irrelevant topic want binnen 5 jaar zijn van die hele Islam af. Dan zijn ze immers teruggestuurd naar de zandbak. De 21e eeuw wordt de eeuw van de remigratie. Dat elk volk gaat wonen in het land waar het thuis hoort.
_O_ *O*
pi_189182583
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2019 16:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er zijn genoeg resultaten te vinden die helemaal niet zo negatief zijn als je beweert
Je komt zelf aanzetten met een wetenschapper die niemand serieus neemt
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2019 16:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Feit is dat er over het algemeen niet heel veel zinnigs over te zeggen valt en dat het vooral een individuele aangelegenheid betreft. Voor sommige mensen heeft het een positieve impact en voor sommige iets minder.
Dit is vals, dat je er door negatief benvloed word , dat staat vast. Het enige waar je over zou kunnen discussiren is de manier waarop
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_189182799
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:21 schreef Ali_boo het volgende:
Laat ik paar voorbeelden noemen
Goede post.

Nog ntje:

- Iemand beweert dat het IQ in Afrika x punten lager ligt dan in Europa.
Etto: Racistisch geleuter! Jij volgt pseudowetenschappelijke rassentheorien uit de jaren 30 en denkt dat negers dommer worden geboren! En stiekem haat je ze gewoon!

Zoals ik al zei: z'n hele repertoire bestaat uit stromannen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2019 20:55:03 ]
  Beste debater 2022 zondag 29 september 2019 @ 21:28:12 #160
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189183771
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:21 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Over logica gesproken , er zijn bepaalde terugkerende patronen die me steeds meer beginnen op te vallen in je manier van posten

Zodra een taboe onderwerp ter sprake komt , gooi je alle feiten en logica overboord en kom je met verwijten die nergens op slaan , verdraai je bewust de woorden van de ander en strooi je ad homs

Je hele denkvermogen wordt uitgeschakeld en wat er dan overblijft is een emotionele reflex . Breng de ander in diskrediet en ik hoef hem dan niet meer serieus te nemen

Laat ik paar voorbeelden noemen

- Iemand beweert dat groep X oververtegenwoordigd is in misdaad
Etto's antwoord hierop: Jij wilt ALLE leden van groep X het land uit zetten. Je verschuilt je hierbij achter psuedo intellectuele IQ statistieken die niemand serieus neemt. Kan me ogen niet geloven Ben ook tegen massa immigratie maar betekend niet dat ik een heel groep mensen over een kant scheert. Je moet het op individuele basis beoordelen ect ect

- Iemand beweert dat de officile verhaal van 9/11 nooit kan kloppen, komt vervolgens met vrij heldere en overtuigende argumenten
Etto: Blijft de officile verhaal met hand en tand verdedigen , ondanks dat er meer gaten zitten in het verhaal dan Zwitsers kaas. Zelfs iemand met minimale kritische denkvermogen is in staat om in te zien dat het verhaal wat ons verteld is nooit kan kloppen. Verschuilt zich achter ''peer reviewed research'' zodat die zelf niet hoeft na te denken .. Maar dat is wat alle intellectuelen doen, het denken aan andere overlaten

- Ik verdedig conservatieve waarden op het forum
Etto: Jij wilt dat ALLE vrouwen jouw aanbidden en plezieren puur omdat je een man bent . Jij bent achterlijk, prehistorisch vrouwonvriendelijk omdat je vasthoud aan christelijke waarden . Niet verlicht zoals ik , ik ga met de tijd mee, ben voor rechten en vrijheden itt jouw wereldbeeld die vrij van logica is ( projecting much ?)

Ik verdedig hier christelijke waarden ja , jij de waarden van de vrijmetselaars met je achterlijke verlichting .
[..]

En hier doe je het weer . Nergens heb ik gezegd dat ALLE niet religieuze vrouwen hoeren . Je toont hier de onvermogen om een normaal gesprek aan te gaan zonder hysterisch en emotioneel te worden

En de hedendaagse vrouwen en mannen die naar de kerk gaan zijn niet veel beter dan de ongelovigen. Het enige verschil is dat ze hun zonden veel beter weten te verbergen en niet mee te koop lopen dat ze een fout hebben begaan

Weer sla je de plank volledig mis maar dat zal je niet verhouden om op dezelfde voet verder te gaan
[..]

En waar gaat het onderwerp over? Islam is RIGHT about women . Best wel logisch dat de vrouw hier dan ook vaker aan bod komt of vind je niet ?
Taboe-onderwerpen zijn het allang niet meer, zeker niet hier.

Maar laten we dit lijstje eens afgaan.

- Oververtegenwoordiging bevolkingsgroepen in bepaalde statistieken: volgens jouw lezing betekent dat bij mij een auto-reflex. Dat is bijzonder merkwaardig, aangezien die statistieken er gewoon zijn. Daar van gaan steigeren is weinig zinnig. De interpretatie en totstandkoming van statistieken is vers twee. Wanneer, echter, bepaalde figuren - zelfs 'remigratie-activisten' - duidelijk maken in hun eigen woorden dat dit een goed houvast is om grosso modo bevolkingsgroepen weg te zetten als crimineel en ongewenst - uiteraard gelardeerd met ras en IQ-geneuzel -, of willen gaan tornen aan de grondwet, dan heeft het weinig met emotie te maken daar op te wijzen (zie 54); het vloeit logisch voort uit hun eigen gedachtegang. Iets wordt als probleem gesignaleerd; een bepaalde groep is daarin oververtegenwoordigd; daar worden al dan niet oorzakelijke verbanden voor gezocht en er wordt geindigd met het riedeltje 'minder, minder, minder'. Maar ik ben benieuwd: laten we die statistieken aanhouden, en het probleem ter tafel brengen. Wat is volgens jou a) de oorzaak en b) de oplossing?

- 9/11 en andere complotten. Uiteraard zitten er dan weer geen gaten in zo ongeveer al die theorien (som ze maar op, van JFK tot de maanlanding en weer terug) en wordt de bij uitstek relevante vraag hoe dergelijke gigantische, risicovolle operaties waarbij honderden zo niet duizenden getuigen bij betrokken zijn die allemaal hun mond dienen te houden, nooit beantwoord. Graaft men ook wat dieper, stuit men negen van de tien keer op de eigenlijke agenda: het aanwijzen van een duistere elite die 'de touwtjes in handen heeft'. Mij om het even welke, maar zowel zionisten als Illuminatie en ja, vrijmetselaars (en Jezueten!) doen het erg goed in die hoek. Dat je mij vrijmetselaar verwijt te zijn is ergens heel humoristisch, maar ook oh zo veelzeggend.

- Die conservatieve waarden van je. Leuk dat je de rollen omdraait. Jij hebt het over de 'vrouwelijke natuur', jij maakt steevast de dichotomie tussen conservatief en niet-conservatief, dan wel religies en niet-religieus, dan wel pre- dan wel post-Verlichtingsdenken. Lees gewoon rustig je eigen posts even terug: nergens maak jij die nuance, je gaat er met gestrekt been in en hebt het over d vrijgevochten vrouw en hun 'natuur'. Tenzij natuurlijk bepaalde vrouwen dan weer niet diezelfde ''natuur' delen, of minder.

Ook erg opvallend: als je niet op alle 'verlichte vrouwen' doelt, niet eens op 'de meeste', dan is de vraag natuurlijk waar je je uberhaupt druk om maakt, want dan heeft de 'cultuur-marxistische agenda' kennelijk dus totaal geen, tot nauwelijks effect op de 'verlichte vrouw', die volgens je eigen woorden dus helemaal niet 'automatisch' tot hoererij vervalt, en al helemaal niet in grote getallen. Vraag twee is dan waarom deze vrouwen conservatieve waarden zouden moeten worden bijgebracht als ze nu al niet doen waar jij bang voor bent dat ze doen. Kennelijk hebben ze een andere manier gevonden om zowel verlicht als geen hoer te zijn. (Tenzij, natuurlijk, hun 'natuur' hun ontvankelijk zou maken voor de perfide agenda van de cultuur-marxistische, verlichte elite! Dat vrouwen ook zelfstandig na kunnen denken is kennelijk geen onderdeel van die 'natuur'); is je probleem niet eens hoererij maar het feit dat vrouwen werken, zou je eens naar het rechtse, neoliberale model van de heilige vrije markt moeten kijken die nu al decennia de samenleving domineert.

Christelijke waarden... heel mooi. Onlangs nog het ritueel van de voetwassing volbracht? Of is het meer een pick and choose christendom?

[ Bericht 3% gewijzigd door EttovanBelgie op 29-09-2019 22:08:52 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 29 september 2019 @ 21:29:16 #161
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189183795
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Goede post.

Nog ntje:

- Iemand beweert dat het IQ in Afrika x punten lager ligt dan in Europa.
Etto: Racistisch geleuter! Jij volgt pseudowetenschappelijke rassentheorien uit de jaren 30 en denkt dat negers dommer worden geboren! En stiekem haat je ze gewoon!

Zoals ik al zei: z'n hele repertoire bestaat uit stromannen.
Goed dat we dan ontwikkelingshulp blijven zenden om zo de door nurture ontstane verschillen recht te trekken. Kunnen we elkaar toch ergens vinden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 29 september 2019 @ 21:30:41 #162
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189183821
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:21 schreef Ali_boo het volgende:
Vergeet ik nog de belangrijkste vraag...

Wat s precies de natuur van de vrouw volgens jou, beschermer der christelijke waarden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189188561
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:33 schreef Ali_boo het volgende:
Dit is vals, dat je er door negatief benvloed word , dat staat vast. Het enige waar je over zou kunnen discussiren is de manier waarop
Er zijn verschillende resultaten met wisselende conclusies. Zo zwart-wit als jij het stelt is het niet. Casual seks kan inderdaad negatieve uitwerkingen hebben, maar evengoed ook positieve. Het enige zinnige wat je er over kunt melden is dat dat nogal persoonsafhankelijk is.
  maandag 30 september 2019 @ 11:11:15 #164
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_189188648
De enige reden dat losbandige vrouwen depressief worden is vanwege de veroordelende houding van religieuze en conservatieve mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Papierversnipperaar op 30-09-2019 11:21:08 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:12:41 #165
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189205390
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2019 19:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Zet alle hekken wagenwijd open, geen grenscontroles meer, iedereen binnenlaten. _O_

Grapje. :P
Ik ben helemaal geen voorstander van ongebreidelde migratie. Ook een zeer links land als Cuba kent een zeer strenge migratie-wetgeving. Migratie dient zeer goed gereguleerd te worden.
Dat wil alleen niet zeggen dat je de mensen die hier wonen moet aanspreken op feiten waar zij niets aan kunnen doen en moet benadelen of uitschelden op basis van huidskleur of afkomst.
Hier ben ik het zeker mee eens, daarom beoordeel ik mensen ook op hun gedragingen en overtuigingen en die bevallen mij bij (streng) religieuze moslims n christenen niet zo. Maar veel mensen vinden dat je ze daar niet op mag wijzen, want dat is discriminatie/racisme ofzo. :?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 01:45:00 #166
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189221147
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 11:12 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Hier ben ik het zeker mee eens, daarom beoordeel ik mensen ook op hun gedragingen en overtuigingen en die bevallen mij bij (streng) religieuze moslims n christenen niet zo. Maar veel mensen vinden dat je ze daar niet op mag wijzen, want dat is discriminatie/racisme ofzo. :?
Helemaal eens.
Religie is een keuze. Afkomst en huidskleur is dit niet.

Religie mag wat mij betreft wereldwijd verboden worden. Het levert alleen maar narigheid op.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 01:49:30 #167
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189221160
quote:
6s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 01:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Helemaal eens.
Religie is een keuze. Afkomst en huidskleur is dit niet.

Religie mag wat mij betreft wereldwijd verboden worden. Het levert alleen maar narigheid op.
Verboden nog wel, 1 van de vele verboden? Religie zou iets achter de voordeur moeten zijn, persoonlijk.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 01:50:12 #168
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189221163
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 01:49 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Verboden nog wel, 1 van de vele verboden? Religie zou iets achter de voordeur moeten zijn, persoonlijk.
Kan ik ook mee leven.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 01:53:49 #169
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189221174
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 01:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Kan ik ook mee leven.
Gaat nooit gebeuren, men wil tot een groep behoren. Ik niet, maar die behoefte is er wel. En nu?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 01:55:30 #170
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189221183
quote:
5s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 01:53 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Gaat nooit gebeuren, men wil tot een groep behoren. Ik niet, maar die behoefte is er wel. En nu?
Niets.

Religie gaat sowieso op termijn verdwijnen.
China is de nieuwe wereldmacht en Beijing heeft niet zo veel op met religie, en terecht overigens.

Alles sal reg kom dus. O+
  woensdag 2 oktober 2019 @ 01:57:45 #171
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_189221190
quote:
17s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 01:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Niets.

Religie gaat sowieso op termijn verdwijnen.
China is de nieuwe wereldmacht en Beijing heeft niet zo veel op met religie, en terecht overigens.

Alles sal reg kom dus. O+
Smells like irony
  woensdag 2 oktober 2019 @ 16:34:18 #172
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189228803
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 17:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee.

Ziek trouwens dat ze die posters laten hangen.
Religieuze waanzinteksten zou je als overheid meteen moeten verwijderen.
Dan ook al die anti global warming waanzin waar 0 substantieel bewijs voor is verbieden. Want het blijft niets meer dan geloof.

[ Bericht 2% gewijzigd door Special-Tee op 02-10-2019 18:35:01 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')