Het is maar wat je weldenkend noemt.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Pardon? Hij geeft gewoon aan wat gelukkig nog een hoop weldenkende mensen vinden
Laten we inderdaad heel weldenkend op basis van etniciteit en religie alleen mensen het staatsburgersschap ontnemen. Top idee. Heeft voorheen ook zo goed gewerkt.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is maar wat je weldenkend noemt.![]()
Islamisering en derde wereld import heeft voornamelijk voor problemen gezorgd in dit land.
Niet gek dat veel mensen willen dat het beleid aangepast moet worden. Niet zo zeer vanwege idealen maar vooral vanwege veiligheid.
We boffen, we kunnen in een zoektocht naar bewijs in dit topic blijven!quote:Op donderdag 26 september 2019 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt? Hoe 'nuanceer' ik, i.p.v. 'bekritiseren'?
quote:Op donderdag 26 september 2019 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
De vrouw komt er in zo ongeveer alle conservatieve ideologiën en religies bekaaid van af, dus ook in de islam, en zeker de conservatieve islam. Heb ik daar als linkse sociaal-democraat boodschap aan? Nee; opbokken met je neanderthalisme.
Conservatism... at a standstill since its beginning.
Dat Cubafetisjisme van jou is al jarenlang legendarisch op Fok!quote:Op donderdag 26 september 2019 19:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wel eist Cuba dat iedereen die wenst te emigreren naar Cuba een contract tekent en de normen en waarden van Cuba actief accepteert. Dit zouden zowel Fryslan als Nederland ook moeten doen. De Cubaanse staat ondersteunt je vervolgens volledig in het leren van de Spaanse taal, geheel op kosten van de staat, het verkrijgen van een baan of (gratis) studie, je hebt alle rechten en plichten die een Cubaan ook heeft.
Het is daar niet zo dat je wordt afgedaan als 'vieze blanke' of wordt weggezet als kansloze migrant, maar men staat je bij en voor zover mij bekend is er geen of nauwelijks sprake van discriminatie. Religie wordt daar zwaar ontmoedigd en terecht.
Waar nuanceer ik hier de islam?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
We boffen, we kunnen in een zoektocht naar bewijs in dit topic blijven!
[..]
Je nuanceert het centrale vraagstuk mbt de islam tav vrouwen door het te verbreden naar 'andere religies' en 'conservatism'.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar nuanceer ik hier de islam?
Dat ligt er natuurlijk aan welke historische voorbeelden je pakt.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laten we inderdaad heel weldenkend op basis van etniciteit en religie alleen mensen het staatsburgersschap ontnemen. Top idee. Heeft voorheen ook zo goed gewerkt.
Je hebt er overigens natuurlijk wel gelijk in dat je minder snel racist wordt genoemd als je de waarheid niet uitspreekt.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wellicht omdat ik in mijn argumentatie me richt op de pragmatische en logistieke problemen van immigratie en de aartsconservatieve inhoud van de islam, zonder daarbij te moeten verwijzen naar groezelige ras-en-IQ statistiekjes, gezwam over raszuiverheid en omvolking, of over een duister zionistisch complot dat 'de blanke man' wil uitroeien.
Mijn hemel...quote:Op donderdag 26 september 2019 20:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat Canada onder blackface Trudeau een beter uitkeringsperspectief biedt.
[..]
Je nuanceert een vraagstuk mbt islam tav vrouwen door het te verbeden naar 'andere religies' en 'conservatism'.
Dat er mensen zijn die pseudowetenschappelijke meuk als manna uit de hemel ervaren, is bekend. Ook Creationisten lusten er pap van. Even zo met 'ras-realisten'.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je hebt er overigens natuurlijk wel gelijk in dat je minder snel racist wordt genoemd als je de waarheid niet uitspreekt.
Dit bedoel ik dus. Prima verwoord.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die pseudowetenschappelijke meuk als manna uit de hemel ervaren, is bekend. Ook Creationisten lusten er pap van. Even zo met 'ras-realisten'.
Dat is ergens ook erg ironisch (maar ook logisch): men weet dat het wat al te bars is om zomaar te zeggen dat je een bloedhekel aan negers en joden hebt. Dus wordt de boel bedekt met zogenaamde harde wetenschappelijke feiten, zodat een ordinair racisme een schijn van respectabiliteit en zelfs waterdichtheid over zich heen krijgt. Een soort onbewuste deug-manouevre van menig huisracist die vanwege een ingebakken lafheid maar niet durft te zeggen dat hij inderdaad gewoon een schijthekel aan negers en joden heeft.
Ik heb ooit een poging gedaan de Qu'ran te lezen. Ik kwam er niet echt doorheen. Religie is gewoon fantasie, elke religie.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:26 schreef Tengano het volgende:
Als je moet kiezen in deze stelling is oorspronkelijke informatie vanuit de bron noodzakelijk.
Hier is een bron met de teksten waar deze stelling vandaan komt: http://westerse-beschaving.org/vrouwen-y/
Ik heb er eentje uitgepikt:
Tabari 1:280
Allah zei; Alle vrouwen menstrueren en zijn dom.
Deze is ook wel apart:
Ishaq:185
Mohammed zei; "In de hel zag ik vrouwen opgeknoopt, hangend aan hun borsten."
"It's ok to be white", wat een sneu figuur ben je ook als je dat soort shit ophangt.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:34 schreef magmen het volgende:
Laatst, op 23 september, was er een draad op 4chan met deze poster op de universiteit van Groningen. Het draadje werd al heel snel geband.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wederom begrijp je het (moedwillig) niet. Ook hier staat niet de stelling zelf maar 'de waarom' je het nodig achtte om het aan te kaarten ter discussie. M.a.w., welke intentie verraad de uitspraak in de context?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn hemel...
Nee, inderdaad, de overige abrahamitische religies (of zelfs het boeddhisme) staan bekend om hun vrouwvriendelijkheid.
'deug-manoeuvre'! is daarvoor een leuke term maar ik zou het in dit geval liever een nuance-manoeuvre noemen.quote:Maar kennelijk is dit benoemen een 'deug-manoeuvre' om maar niet slecht over de islam te hoeven spreken. Ik zou zeggen: zoek mijn geschiedenis op met moslims alhier, ben benieuwd wat er van die 'nuanceur' overblijft.
Over tunnelvisie gesproken. Ik zou dit classificeren als 'racisme paranoia'. Eenieder die niet bang is om het onwelgevallige aan te kaarten, die moet stiekem wel een opperracist in hart en nieren zijn. Anders zou ie dat toch nooit durven? Maar erkennen dat hij meer ballen heeft, dat kan je natuurlijk niet - en dus draai je het logischerwijze om: hij die méér waarheid aankaart is een laffaard omdat hij wel die maar niet zijn Echte Waarheid (jouw insinuatie-laster) uitspreekt. Slinksheid in optima forma. Kudos.quote:Dat is ergens ook erg ironisch (maar ook logisch): men weet dat het wat al te bars is om zomaar te zeggen dat je een bloedhekel aan negers en joden hebt. Dus wordt de boel bedekt met zogenaamde harde wetenschappelijke feiten, zodat een ordinair racisme een schijn van respectabiliteit en zelfs waterdichtheid over zich heen krijgt. Een soort onbewuste deug-manouevre van menig huisracist die vanwege een ingebakken lafheid maar niet durft te zeggen dat hij inderdaad gewoon een schijthekel aan negers en joden heeft.
2025: thanks for coming.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:34 schreef magmen het volgende:
Laatst, op 23 september, was er een draad op 4chan met deze poster op de universiteit van Groningen. Het draadje werd al heel snel geband.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geert is een zionist dus die enkel gebaat bij verdeeldheid in het westen. Thierry kan mogelijk een kleur-voorkeur koesteren. Polen hekelen zou ie op basis daarvan weigeren. Bovendien is ie een Eurofiel (lees: niet EUrofiel).quote:Op donderdag 26 september 2019 20:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Overigens vraag ik me af wanneer morgen elke moslim in Nederland zijn religie vaarwel zegt en als atheist door het leven gaat of alt-right tevreden is.
Of Geert en Thierry en aanhang dan wel tevreden zijn.
Ik ben bang dat het helemaal niet om islam gaat. Want ook ik zie graag een volledig atheistische samenleving, dus zonder christendom, zonder islam, zonder jodendom, zonder hindoeisme. Dan zou je zeggen dat ik het eens ben met Thierry (Geert wil alleen de islam aanpakken en andere religies ongemoeid laten, dus beetje slappe hap dus).
Echter weet ik nagenoeg zeker dat de gemiddelde PVV/FvD-er dan nog steeds niet tevreden is. Er was namelijk ook ooit een Polen-meldpunt. Sinds wanneer is Polen een islamitische staat? Hoeveel moskeen staan er precies in Katowice, Krakov, Klodzko en Warsawa?
Het gaat echt om de huidskleur en afkomst.
Dus ja, verbiedt islam maar. En christendom en alle andere religies. Helemaal eens. Maar treedt tezelfdertijd ook op tegen racisme, ook op internet.
Daar heb ik zo mijn meningen over ja, en nu?quote:Op donderdag 26 september 2019 19:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ken wel wat rechtsconservatieven die vinden dat abortus moord is, vrouwen teveel plek krijgen in onze samenleving en geen stemrecht verdienen. TS is er toevallig zo een.
Ik durf wel te stellen ,dat gem gezien, de moslim vrouw gelukkiger is dan de westerse variant ( ondanks al haar rechten en ''vrijheden'')quote:Op donderdag 26 september 2019 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
De vrouw komt er in zo ongeveer alle conservatieve ideologiën en religies bekaaid van af, dus ook in de islam, en zeker de conservatieve islam. Heb ik daar als linkse sociaal-democraat boodschap aan? Nee; opbokken met je neanderthalisme.
Conservatism... at a standstill since its beginning.
De stelling was dat rechtsconservatieven erg veel weg hebben van salafisten.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn meningen over ja, en nu?
FUCK ''de verlichting''quote:Op donderdag 26 september 2019 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat geloof ik; simpelweg de Grondwet zien als middel om onze maatschappij leefbaar te houden en/of uitgaan van de Westerse, verlichte waarde dat een individu nooit verantwoordelijk gehouden kan worden voor de daden van groepsgenoten, noch dat deze kan worden gekeurd op basis van vaststaande eigenschappen is kennelijk al een 'deug-reflex'.
Wat ik dan weer heel goed begrijp is waaróm dat 'deugen' genoemd wordt door bepaalde lieden hier.
Dat is gebaseerd op?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik durf wel te stellen ,dat gem gezien, de moslim vrouw gelukkiger is dan de westerse variant ( ondanks al haar rechten en ''vrijheden'')
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |