Ik ga voortaan energiezuinige apparaten bestellen bij AliExpressquote:Op donderdag 26 september 2019 15:29 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, lastig.. maar ik vind nieuwe spullen aanschaffen voor deze overweging, wel een goede reden. stel dat iedereen de stap maakt naar een nieuw apparaat dat energiezuiniger is, dan lijkt me dat de goede kant opgaan. en ook; ik denk dat je met de jaren die je zoiets gaat gebruiken, daar wel winst mee boekt. bovendien is stoppen met dingen kopen ook geen oplossing, want dan stopt de innovatie ook.
ik heb ook de indruk dat gas wel beter is, eigenlijk.
Ik denk dat het alleen geldt als niet alleen ieder nieuw apparaat energie zuiniger is maar ook als ieder apparaat energiezuiniger en milieubewuster geproduceerd wordt. En dat laatste is een stuk minder transparant...quote:Op donderdag 26 september 2019 15:29 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja, lastig.. maar ik vind nieuwe spullen aanschaffen voor deze overweging, wel een goede reden. stel dat iedereen de stap maakt naar een nieuw apparaat dat energiezuiniger is, dan lijkt me dat de goede kant opgaan. en ook; ik denk dat je met de jaren die je zoiets gaat gebruiken, daar wel winst mee boekt. bovendien is stoppen met dingen kopen ook geen oplossing, want dan stopt de innovatie ook.
Dat is het ook. De auto die op gas rijdt is onder de streep ook de groenste vergeleken met benzine/diesel of electric.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:29 schreef pokkerdepok het volgende:
ja. ook iets wat moet veranderen.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen geldt als niet alleen ieder nieuw apparaat energie zuiniger is maar ook als ieder apparaat energiezuiniger en milieubewuster geproduceerd wordt. En dat laatste is een stuk minder transparant...
we moeten dan ook kennelijk van kookgas af, omdat groningen sluit.....quote:Op donderdag 26 september 2019 15:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is het ook. De auto die op gas rijdt is onder de streep ook de groenste vergeleken met benzine/diesel of electric.
Laten we vooral eens apparaten produceren die langer meegaan. In de DDR maakten ze een staafmixer die nu nog probleemloos werkt. De gedachte achter dat apparaat destijds: het apparaat moet lang meegaan want het kopen van grondstoffen was duur voor de staat. Hedendaagse apparaten zijn zo ontworpen dat ze er na een paar jaar mee stoppen. Nergens voor nodig en een enorme verspilling.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat het alleen geldt als niet alleen ieder nieuw apparaat energie zuiniger is maar ook als ieder apparaat energiezuiniger en milieubewuster geproduceerd wordt. En dat laatste is een stuk minder transparant...
Dat ligt niet alleen aan de apparaat makers maar ook aan gebruikers. Ik doe gemiddeld per telefoon een jaar of 10 maar om mij heen zie ik iedereen om de 2 jaar een telefoon halen terwijl dat niet nodig is.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laten we vooral eens apparaten produceren die langer meegaan. In de DDR maakten ze een staafmixer die nu nog probleemloos werkt. De gedachte achter dat apparaat destijds: het apparaat moet lang meegaan want het kopen van grondstoffen was duur voor de staat. Hedendaagse apparaten zijn zo ontworpen dat ze er na een paar jaar mee stoppen. Nergens voor nodig en een enorme verspilling.
twitter:markhumphries twitterde op donderdag 26-09-2019 om 13:10:39THE GRETA THUNBERG HELPLINE:For adults angry at a child. https://t.co/JAtIKyG4Va reageer retweet
Haha!quote:Op donderdag 26 september 2019 16:12 schreef Slayage het volgende:
Dit filmpje
twitter:markhumphries twitterde op donderdag 26-09-2019 om 13:10:39THE GRETA THUNBERG HELPLINE:For adults angry at a child. https://t.co/JAtIKyG4Va reageer retweet
Die fietst toch zelf?quote:Op donderdag 26 september 2019 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat ene uur en een kwartier wandelen wordt wat lastig als je je kind eerst naar school moet brengen.
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:12 schreef Slayage het volgende:
Dit filmpje
Hear, hear.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:01 schreef IShootPeople het volgende:
DIT gaat niet meer over "links" of "rechts"...
Volgens mij kan een VVD-er net zo hard verzuipen als een groen-links-er of SP-er...
Tja maar waarom zouden we verzuipen hé?quote:Op donderdag 26 september 2019 17:01 schreef IShootPeople het volgende:
DIT gaat niet meer over "links" of "rechts"...
Volgens mij kan een VVD-er net zo hard verzuipen als een groen-links-er of SP-er...
Interessant. Benieuwd hoelang Greta het vol gaat houden.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:55 schreef Slayage het volgende:
Voordelen en nadelen van stijl Greta
Waarom Greta Thunberg irritatie oproept (maar toch door moet gaan)
Las gisteren artikel in trouw waarin de columnist aangeeft dat ze zich zorgen maakt dat ze binnenkort een burnout zal krijgen. Ze heeft in het verleden overigens ook te maken gehad met een depressie. Weet niet of data je ontvankelijker maakt voor een burnout. Weet wel dat wanneer je een depressie hebt gehad je makkelijker een nieuwe depressie kan krijgen.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Interessant. Benieuwd hoelang Greta het vol gaat houden.
Ben benieuwd hoe ze zal reageren als ze merkt dat het allemaal niet zo (snel) gaat als zij wil. Ze mag dan veel weten over klimaatverandering, haar wereldbeeld is ernstig simplistisch. Komt ook naar voren in dat artikel in Trouwquote:Op donderdag 26 september 2019 17:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
Las gisteren artikel in trouw waarin de columnist aangeeft dat ze zich zorgen maakt dat ze binnenkort een burnout zal krijgen. Ze heeft in het verleden overigens ook te maken gehad met een depressie. Weet niet of data je ontvankelijker maakt voor een burnout. Weet wel dat wanneer je een depressie hebt gehad je makkelijker een nieuwe depressie kan krijgen.
Goed bezig Gretatwitter:GretaThunberg twitterde op woensdag 25-09-2019 om 20:44:43Here we go again...As you may have noticed, the haters are as active as ever - going after me, my looks, my clothes, my behaviour and my differences.They come up with every thinkable lie and conspiracy theory. (Thread->) https://t.co/5rS2VpZj00 reageer retweet
Ja, en mijn kind is uiteraard het enige kind ter wereld dus dat argument gaat nu voor niemand meer op.quote:
Een autistisch kind misbruiken om te trollen.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:18 schreef Klepper272 het volgende:
[ afbeelding ]Goed bezig Gretatwitter:GretaThunberg twitterde op woensdag 25-09-2019 om 20:44:43Here we go again...As you may have noticed, the haters are as active as ever - going after me, my looks, my clothes, my behaviour and my differences.They come up with every thinkable lie and conspiracy theory. (Thread->) https://t.co/5rS2VpZj00 reageer retweet
Hoe kom je daar dan weer bij?quote:Op donderdag 26 september 2019 17:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze mag dan veel weten over klimaatverandering
Dat staat in dat artikel van Trouw dus daar ga ik voor het gemak maar vanuitquote:Op donderdag 26 september 2019 17:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan weer bij?
Als ze geen tekst voor zich heeft om voor te lezen komt er schijnbaar maar weinig inhoudelijks uit. De gemiddelde middelbare schoolganger zal op een schriftelijke overhoring waarvoor ie niet geleerd heeft meer kunnen beantwoorden dan Greta te melden heeft over het onderwerp waar ze zoveel kennis van zou hebben en zo enorm mee bezig zou zijn.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat staat in dat artikel van Trouw dus daar ga ik voor het gemak maar vanuit
Mwa ik ga daar niet op af. Genoeg mensen die vol kennis zitten, maar het niet over kunnen brengen. Kan best dat Greta minder weet dan ze doet voorkomen, maar het enige dat ik met zekerheid kan zeggen is dat haar communicatieve vaardigheden nog wat moeten worden bijgeslepen, al vind ik het dan weer knap dat je als 16 jarige autist een speech geeft bij de VN.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als ze geen tekst voor zich heeft om voor te lezen komt er schijnbaar maar weinig inhoudelijks uit. De gemiddelde middelbare schoolganger zal op een schriftelijke overhoring waarvoor ie niet geleerd heeft meer kunnen beantwoorden dan Greta te melden heeft over het onderwerp waar ze zoveel kennis van zou hebben en zo enorm mee bezig zou zijn.
Heel opvallend.
In b4 leandra die dit op een enorm gezochte flauwe manier komt goedpraten.
Over twee jaar is ze legaal maar zou dr niet doen. Lijkt een kind van 12.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:18 schreef Klepper272 het volgende:
[ afbeelding ]Goed bezig Gretatwitter:GretaThunberg twitterde op woensdag 25-09-2019 om 20:44:43Here we go again...As you may have noticed, the haters are as active as ever - going after me, my looks, my clothes, my behaviour and my differences.They come up with every thinkable lie and conspiracy theory. (Thread->) https://t.co/5rS2VpZj00 reageer retweet
Eigenlijk vind ik het niet zo interresant met wie jij het wel of niet wil doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Over twee jaar is ze legaal maar zou dr niet doen. Lijkt een kind van 12.
Evenmin zal Greta jouw aan haar gerichte complimentjes hier ooit lezen dus post die in het vervolg lekker in het Engels op twitter en zet het op een duimen dat ze je engels begrijpt. (Kan volgens Leandra nog wel eens moeilijk zijn.)quote:Op donderdag 26 september 2019 18:02 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet zo interresant met wie jij het wel of niet wil doen.
Toch bedankt voor het melden, ik doe er verder niets mee.
quote:Op donderdag 26 september 2019 17:18 schreef Klepper272 het volgende:
Een stukje terug in dit topic heb ik nog uitgelegd dat naar je werk lopen slecht is voor het milieu. Je kunt beter fietsen...quote:Op donderdag 26 september 2019 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en mijn kind is uiteraard het enige kind ter wereld dus dat argument gaat nu voor niemand meer op.
Hij fietst niet alleen naar huis trouwens, dus ophalen moet nog wel gebeuren, maar in feite doet dat er niet toe hè, allemaal gewoon lopend naar het werk, iedereen heeft toch tijd zat.
Je lijkt wel een beetje boos vandaag, neem nog een glaasje azijnquote:Op donderdag 26 september 2019 18:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Evenmin zal Greta jouw aan haar gerichte complimentjes hier ooit lezen dus post die in het vervolg lekker in het Engels op twitter en zet het op een duimen dat ze je engels begrijpt. (Kan volgens Leandra nog wel eens moeilijk zijn.)
Verbaas me soms over dat Twitter.. het fenomeen 'hater' maar ook het opzichtige in de kont kruipen bij mensen als Greta. Zal wel een soort virtue signaling zijn..beetje aandacht creëeren voor jezelfquote:Op donderdag 26 september 2019 18:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Evenmin zal Greta jouw aan haar gerichte complimentjes hier ooit lezen dus post die in het vervolg lekker in het Engels op twitter en zet het op een duimen dat ze je engels begrijpt. (Kan volgens Leandra nog wel eens moeilijk zijn.)
Je vaart weken onderweg naar Het Evenement Van Het Jaar om daar niet eens normaal uit je woorden te kunnen komen voor een journalist terwijl dat je Levenswerk is geworden en je daar je boterham mee aan het verdienen bent?quote:Op donderdag 26 september 2019 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want het is uiteraard logisch dat een non-native speaker van 16 een persco wel even probleemloos doet.
Hear hear. Gewoon een stropop die hersenloos zinnetjes opdreunt met een geveinsde boosheid.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als ze geen tekst voor zich heeft om voor te lezen komt er schijnbaar maar weinig inhoudelijks uit. De gemiddelde middelbare schoolganger zal op een schriftelijke overhoring waarvoor ie niet geleerd heeft meer kunnen beantwoorden dan Greta te melden heeft over het onderwerp waar ze zoveel kennis van zou hebben en zo enorm mee bezig zou zijn.
Heel opvallend.
In b4 leandra die dit op een enorm gezochte flauwe manier komt goedpraten.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-aflopen~a3ab2b28/quote:Beroemde psycholoog waarschuwt ouders Greta Thunberg: 'Dit kan rampzalig voor haar aflopen’
Een vooraanstaande Australische psycholoog heeft zijn bezorgdheid geuit over het mentale welzijn van Greta Thunberg. Volgens Dr. Michael Carr-Gregg moet de jonge klimaatactiviste vanwege haar autistische stoornis tegen zichzelf in bescherming worden genomen. ,,Ik vrees dat ze gaat opbranden.”
Ja, daar is Greta nu net ook doodsbang voor.quote:,,Ik vrees dat ze gaat opbranden.”
We gaan toch verzuipen?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, daar is Greta nu net ook doodsbang voor.
Heb je nog andere verslaggeving hierover? Bij de Epoch Times past gezonde argwaan. Ze zeggen onafhankelijk te zijn, maar ze hebben wel een duidelijke bias.quote:
World’s leaders turn on Greta Thunberg after legal move over carbon emissionsquote:Op donderdag 26 september 2019 21:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Heb je nog andere verslaggeving hierover? Bij de Epoch Times past gezonde argwaan. Ze zeggen onafhankelijk te zijn, maar ze hebben wel een duidelijke bias.
Het is in dit geval de toon die de muziek maakt. Als je dat stuk van Epoch leest, krijg je het idee dat Macron dat kind volledig in de grond stampt. Maar in het artikel van Business Insider reageert hij juist kalm, beschaafd en vriendelijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
World’s leaders turn on Greta Thunberg after legal move over carbon emissions
Macron rebukes actions of Swedish climate activist Greta Thunberg at UN
World's leaders turn on Greta
French President Emmanuel Macron says Greta Thunberg will 'antagonize societies' after she filed a lawsuit accusing France of inaction on global warming
Whatever floats your boat.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is in dit geval de toon die de muziek maakt. Als je dat stuk van Epoch leest, krijg je het idee dat Macron dat kind volledig in de grond stampt. Maar in het artikel van Business Insider reageert hij juist kalm, beschaafd en vriendelijk.
Epoch liegt niet, maar gebruikt bewuste sterke woorden om de indruk te wekken dat zelfs 'beschaafde' westerse leiders zoals Macron en Merkel haar keihard laten vallen.
Een doorzichtige truc. En dat is nou precies wat media zoals Epoch zo vreselijk onbetrouwbaar maakt.
Betreurenswaardige dat je stemmingmakerij niet als zodanig kunt herkennen.quote:
Geen enkele journalist is te vertrouwen iddquote:Op donderdag 26 september 2019 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is in dit geval de toon die de muziek maakt. Als je dat stuk van Epoch leest, krijg je het idee dat Macron dat kind volledig in de grond stampt. Maar in het artikel van Business Insider reageert hij juist kalm, beschaafd en vriendelijk.
Epoch liegt niet, maar gebruikt bewuste sterke woorden om de indruk te wekken dat zelfs 'beschaafde' westerse leiders zoals Macron en Merkel haar keihard laten vallen.
Een doorzichtige truc. En dat is nou precies wat media zoals Epoch zo vreselijk onbetrouwbaar maakt.
Zo zie je dat wat hier al langer gezegd wordt ondersteund wordt door professionalsquote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-aflopen~a3ab2b28/
quote:Beroemde psycholoog waarschuwt ouders Greta Thunberg: 'Dit kan rampzalig voor haar aflopen’
Een vooraanstaande Australische psycholoog heeft zijn bezorgdheid geuit over het mentale welzijn van Greta Thunberg. Volgens Dr. Michael Carr-Gregg moet de jonge klimaatactiviste vanwege haar autistische stoornis tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
God ja, ga even over "stemmingmakerij" beginnen in dit topic... De hele reden van deze topicreeks is de stemmingmakerij van een minderjarig kind.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
Betreurenswaardige dat je stemmingmakerij niet als zodanig kunt herkennen.
Maar kinderen bang maken om klimaat idealen er doorheen te krijgen is dan wel weer helemaal prima zeker?quote:Op donderdag 26 september 2019 22:44 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ben je toch wel heel zielig, als je dit als argument gaat gebruiken. schaam je.
Jij bent ook een minderjarige snotaap?quote:Op donderdag 26 september 2019 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
God ja, ga even over "stemmingmakerij" beginnen in dit topic... De hele reden van deze topicreeks is de stemmingmakerij van een minderjarig kind.
Blijf toch lekker cherrypicken joh. Ik heb je meerdere links/ bronnen gegeven wat je er verder mee doet moet je zelf maar weten maar val mij er verder niet mee lastig. Ik heb aan de vraag voldaan.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
Jij bent ook een minderjarige snotaap?
lol... iemand die op de middelbare school zit, krijgt gewoon informatie hoor.quote:Op donderdag 26 september 2019 22:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maar kinderen bang maken om klimaat idealen er doorheen te krijgen is dan wel weer helemaal prima zeker?
Ach het oude liedje.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)ar-aflopen~a3ab2b28/
Ja gekleurde informatie van linkse leraren die er nog een schepje bovenop doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:05 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lol... iemand die op de middelbare school zit, krijgt gewoon informatie hoor.
Dat is een truukje van je linkse vrienden. In dit geval heeft het kind al jaren geleden de diagnoses gekregen hoorquote:Op donderdag 26 september 2019 23:08 schreef IShootPeople het volgende:
[..]
Ach het oude liedje.
Als iemand iets verkondigd wat je niet horen wil of wat je niet kan weerleggen, dan verklaar je iemand toch voor gek ?
Deden ze in de middeleeuwen al...
https://heavy.com/news/20(...)eta-thunberg-mother/quote:Op donderdag 26 september 2019 23:05 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lol... iemand die op de middelbare school zit, krijgt gewoon informatie hoor.
Het is gewoon een gestoorde familie, is niet toevallig dat greta FAS syndrome heeft en beide kinderen autisme hebben. De ouders zijn gewoon linkse hippies die te veel drugs hebben gebruikt tijdens het maken van kinderen, en tijdens zwangerschap waarschijnlijk.quote:On NoFlyClimateSci.org, Ernman mentions the book in her bio, describing it as “autobiography that is really a climate novel in disguise… It focuses on the wider ongoing sustainability crises.”
Malena, her husband, and her two daughters wrote a second book together, entitled Our House Is on Fire; according to Penguin Books, it will be released on May 3, 2020. In their description of the upcoming novel, they reveal “This is the story of a family led to confront a crisis they had never foreseen. Of a happy life with two young daughters which suddenly falters, never to be the same again. Aged eleven, the eldest stops eating and speaking, and her younger sister struggles to cope. Slowly, alongside diagnoses of autism and selective mutism, their desperate parents become aware of another source for their firstborn daughter’s distress: her imperilled future on a rapidly heating planet.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |