Die fietst toch zelf?quote:Op donderdag 26 september 2019 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat ene uur en een kwartier wandelen wordt wat lastig als je je kind eerst naar school moet brengen.
quote:Op donderdag 26 september 2019 16:12 schreef Slayage het volgende:
Dit filmpje
twitter:markhumphries twitterde op donderdag 26-09-2019 om 13:10:39THE GRETA THUNBERG HELPLINE:For adults angry at a child. https://t.co/JAtIKyG4Va reageer retweet
Hear, hear.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:01 schreef IShootPeople het volgende:
DIT gaat niet meer over "links" of "rechts"...
Volgens mij kan een VVD-er net zo hard verzuipen als een groen-links-er of SP-er...
Tja maar waarom zouden we verzuipen hé?quote:Op donderdag 26 september 2019 17:01 schreef IShootPeople het volgende:
DIT gaat niet meer over "links" of "rechts"...
Volgens mij kan een VVD-er net zo hard verzuipen als een groen-links-er of SP-er...
Interessant. Benieuwd hoelang Greta het vol gaat houden.quote:Op donderdag 26 september 2019 16:55 schreef Slayage het volgende:
Voordelen en nadelen van stijl Greta
Waarom Greta Thunberg irritatie oproept (maar toch door moet gaan)
Las gisteren artikel in trouw waarin de columnist aangeeft dat ze zich zorgen maakt dat ze binnenkort een burnout zal krijgen. Ze heeft in het verleden overigens ook te maken gehad met een depressie. Weet niet of data je ontvankelijker maakt voor een burnout. Weet wel dat wanneer je een depressie hebt gehad je makkelijker een nieuwe depressie kan krijgen.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Interessant. Benieuwd hoelang Greta het vol gaat houden.
Ben benieuwd hoe ze zal reageren als ze merkt dat het allemaal niet zo (snel) gaat als zij wil. Ze mag dan veel weten over klimaatverandering, haar wereldbeeld is ernstig simplistisch. Komt ook naar voren in dat artikel in Trouwquote:Op donderdag 26 september 2019 17:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
Las gisteren artikel in trouw waarin de columnist aangeeft dat ze zich zorgen maakt dat ze binnenkort een burnout zal krijgen. Ze heeft in het verleden overigens ook te maken gehad met een depressie. Weet niet of data je ontvankelijker maakt voor een burnout. Weet wel dat wanneer je een depressie hebt gehad je makkelijker een nieuwe depressie kan krijgen.
Goed bezig Gretatwitter:GretaThunberg twitterde op woensdag 25-09-2019 om 20:44:43Here we go again...As you may have noticed, the haters are as active as ever - going after me, my looks, my clothes, my behaviour and my differences.They come up with every thinkable lie and conspiracy theory. (Thread->) https://t.co/5rS2VpZj00 reageer retweet
Ja, en mijn kind is uiteraard het enige kind ter wereld dus dat argument gaat nu voor niemand meer op.quote:
Een autistisch kind misbruiken om te trollen.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:18 schreef Klepper272 het volgende:
[ afbeelding ]Goed bezig Gretatwitter:GretaThunberg twitterde op woensdag 25-09-2019 om 20:44:43Here we go again...As you may have noticed, the haters are as active as ever - going after me, my looks, my clothes, my behaviour and my differences.They come up with every thinkable lie and conspiracy theory. (Thread->) https://t.co/5rS2VpZj00 reageer retweet
Hoe kom je daar dan weer bij?quote:Op donderdag 26 september 2019 17:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Ze mag dan veel weten over klimaatverandering
Dat staat in dat artikel van Trouw dus daar ga ik voor het gemak maar vanuitquote:Op donderdag 26 september 2019 17:36 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan weer bij?
Als ze geen tekst voor zich heeft om voor te lezen komt er schijnbaar maar weinig inhoudelijks uit. De gemiddelde middelbare schoolganger zal op een schriftelijke overhoring waarvoor ie niet geleerd heeft meer kunnen beantwoorden dan Greta te melden heeft over het onderwerp waar ze zoveel kennis van zou hebben en zo enorm mee bezig zou zijn.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat staat in dat artikel van Trouw dus daar ga ik voor het gemak maar vanuit
Mwa ik ga daar niet op af. Genoeg mensen die vol kennis zitten, maar het niet over kunnen brengen. Kan best dat Greta minder weet dan ze doet voorkomen, maar het enige dat ik met zekerheid kan zeggen is dat haar communicatieve vaardigheden nog wat moeten worden bijgeslepen, al vind ik het dan weer knap dat je als 16 jarige autist een speech geeft bij de VN.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als ze geen tekst voor zich heeft om voor te lezen komt er schijnbaar maar weinig inhoudelijks uit. De gemiddelde middelbare schoolganger zal op een schriftelijke overhoring waarvoor ie niet geleerd heeft meer kunnen beantwoorden dan Greta te melden heeft over het onderwerp waar ze zoveel kennis van zou hebben en zo enorm mee bezig zou zijn.
Heel opvallend.
In b4 leandra die dit op een enorm gezochte flauwe manier komt goedpraten.
Over twee jaar is ze legaal maar zou dr niet doen. Lijkt een kind van 12.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:18 schreef Klepper272 het volgende:
[ afbeelding ]Goed bezig Gretatwitter:GretaThunberg twitterde op woensdag 25-09-2019 om 20:44:43Here we go again...As you may have noticed, the haters are as active as ever - going after me, my looks, my clothes, my behaviour and my differences.They come up with every thinkable lie and conspiracy theory. (Thread->) https://t.co/5rS2VpZj00 reageer retweet
Eigenlijk vind ik het niet zo interresant met wie jij het wel of niet wil doen.quote:Op donderdag 26 september 2019 17:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Over twee jaar is ze legaal maar zou dr niet doen. Lijkt een kind van 12.
Evenmin zal Greta jouw aan haar gerichte complimentjes hier ooit lezen dus post die in het vervolg lekker in het Engels op twitter en zet het op een duimen dat ze je engels begrijpt. (Kan volgens Leandra nog wel eens moeilijk zijn.)quote:Op donderdag 26 september 2019 18:02 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het niet zo interresant met wie jij het wel of niet wil doen.
Toch bedankt voor het melden, ik doe er verder niets mee.
quote:Op donderdag 26 september 2019 17:18 schreef Klepper272 het volgende:
Een stukje terug in dit topic heb ik nog uitgelegd dat naar je werk lopen slecht is voor het milieu. Je kunt beter fietsen...quote:Op donderdag 26 september 2019 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en mijn kind is uiteraard het enige kind ter wereld dus dat argument gaat nu voor niemand meer op.
Hij fietst niet alleen naar huis trouwens, dus ophalen moet nog wel gebeuren, maar in feite doet dat er niet toe hè, allemaal gewoon lopend naar het werk, iedereen heeft toch tijd zat.
Je lijkt wel een beetje boos vandaag, neem nog een glaasje azijnquote:Op donderdag 26 september 2019 18:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Evenmin zal Greta jouw aan haar gerichte complimentjes hier ooit lezen dus post die in het vervolg lekker in het Engels op twitter en zet het op een duimen dat ze je engels begrijpt. (Kan volgens Leandra nog wel eens moeilijk zijn.)
Verbaas me soms over dat Twitter.. het fenomeen 'hater' maar ook het opzichtige in de kont kruipen bij mensen als Greta. Zal wel een soort virtue signaling zijn..beetje aandacht creëeren voor jezelfquote:Op donderdag 26 september 2019 18:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Evenmin zal Greta jouw aan haar gerichte complimentjes hier ooit lezen dus post die in het vervolg lekker in het Engels op twitter en zet het op een duimen dat ze je engels begrijpt. (Kan volgens Leandra nog wel eens moeilijk zijn.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |