Samen met Roy Donders, en wie is dat linksonderquote:Op donderdag 14 mei 2020 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje gemeenschapsgeld uitgeven om Greta Thunberg als een soort halfgod te vereeuwigen op een hogeschool
Mike Boddé toch?quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:54 schreef Selqae het volgende:
[..]
Samen met Roy Donders, en wie is dat linksonder
Bovendien was ze minder ziek dan haar laatste verkoudheidquote:Op vrijdag 27 maart 2020 01:01 schreef AchJa het volgende:
Ze was na 3 dagen toch alweer genezen van haar zelfverklaarde corona?
Het zou mij verbazen als ze uberhaupt een middelbaar schooldiploma heeft.quote:Op zondag 29 maart 2020 11:40 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er met die trekpop zou gebeuren als de mensen die de touwtjes in handen hebben wegvallen (bv. door Corona)
Volgens mij heeft ze niet echt een opleiding waar je wat aan hebt als je alleen in het leven staat.
quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:54 schreef Selqae het volgende:
[..]
Samen met Roy Donders, en wie is dat linksonder
Berta Cáceres en Vitály Safarov. Een vermoorde milieuactivist en een vermoorde mensenrechtenactivist. Blijkbaar vinden ze Greta in dat rijtje passen en het zijn alledrie heel typische keuzes van die hogeschool.quote:
Zouden ze meer weten bij die hogeschool?quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Een vermoorde milieuactivist en een vermoorde mensenrechtenactivist. Blijkbaar vinden ze Greta in dat rijtje passen
Op aanvraag van de hogeschool en betaald met gemeenschapsgeld van Den Haag.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En iedereen maar stug blijven volhouden dat scholen echt geen politieke kleur hebben hoorSpreekpop van George Soros als heldin.
Dat soort afbeeldingen komen me bekend voor. Zal wel toeval zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2020 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje gemeenschapsgeld uitgeven om Greta Thunberg als een soort halfgod te vereeuwigen op een hogeschool
Dit is nu precies de reden dat zo'n meisje (jong en Asperger) vakkundig naar voren wordt geschoven voor deze agenda. Reacties kunnen dan afgedaan worden als "wat een haat, het is maar een meisje dat voor haar mening uitkomt, kansloos, kun je wel als volwassen vent tegen een kind", etc. Het perfecte onschendbare middel.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:38 schreef manny het volgende:
Wat een haat zeg.
Ik luister naar een podcast serie over haar en precies dit, haar ouders, maar ook wie er achter de schermen dingen doen en de Soros-zooi, enzo komt uitgebreid aan bod.
Ik moet zeggen dat ik geen groot fan ben, maar man man man wat een haatreacties op een meisje dat gewoon voor haar mening uitkomt. In die podcast duikt die journalist ook daar even wat verder in, en als je dan de voorbeelden hoort van volwassenen die doodsbedreigen doen richting kinderen waar ze het niet mee eens zijn... kansloos.
Kritiek is uiteraard prima. En ja, ze doet zelf ook stevige uitspraken dus die kritiek mag ook stevig zijn. Of hij gerechtvaardigd is is een ander punt, maar we kunnen van mening verschillen.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit is nu precies de reden dat zo'n meisje (jong en Asperger) vakkundig naar voren wordt geschoven voor deze agenda. Reacties kunnen dan afgedaan worden als "wat een haat, het is maar een meisje dat voor haar mening uitkomt, kansloos, kun je wel als volwassen vent tegen een kind", etc. Het perfecte onschendbare middel.
Doodsbedreigingen zijn immens triest, maar kritiek terug is volledig gerechtvaardigd. Zeker als je op een volwassen manier wilt meepraten en met teksten komt als "we will never forgive you" en "right here, right now is where we draw the line". Dat is geen mening meer, dat is gewoon een dreigement en eis. Dan kun je ook een volwassen reactie terug verwachten zonder met fluwelen handschoenen te worden aangepakt.
Eens.quote:Op donderdag 14 mei 2020 21:42 schreef manny het volgende:
[..]
Kritiek is uiteraard prima. En ja, ze doet zelf ook stevige uitspraken dus die kritiek mag ook stevig zijn. Of hij gerechtvaardigd is is een ander punt, maar we kunnen van mening verschillen.
Je noemt een aantal zaken die niet aan elkaar gerelateerd zijn en in mijn ogen dus ook niet allemaal voorbeelden zijn van onheus bejegenen.quote:Maar dreigementen, doen alsof het een pion is zonder eigen wil, beledigingen, op de man spelen. Soros, Antifa en god weet wie erbij halen. Really?
quote:Greta Thunberg schenkt miljoen euro prijzengeld weg aan actiegroepen
Klimaatactiviste Greta Thunberg schenkt het miljoen euro dat ze won met de Gulbenkian-prijs voor de mensheid, weg aan milieu-organisaties. Dat kondigt ze aan op Twitter.
De Zweedse Greta Thunberg (17) kreeg maandag de Prijs voor de Mensheid van de Portugese Gulbenkian Stichting. Aan de award is een bedrag van 1 miljoen euro verbonden.
“Gevecht tegen klimaatverandering en ecologische crisis”
Ze kreeg de prijs voor haar gevecht tegen klimaatverandering en de ecologische crisis. Thunberg was geselecteerd uit 136 genomineerden uit 43 landen. Het hoofd van de jury, Jorge Sampaio, zei dat een grote meerderheid van de juryleden voor Thunberg stemde.
Thunberg laat nu weten het geld weg te schenken aan “organisaties en projecten die strijden voor een duurzame wereld, voor natuurbehoud, en voor steun aan mensen die nu al de grootste impact ondervinden van de klimaatcrisis, in het bijzonder in het zuiden”. De eerste 100.000 euro gaat naar SOS Amazonia, dat helpt in de aanpak van het coronavirus in Brazilië. Ook de Stop Ecocide Foundation krijgt 100.000 euro.
https://www.hln.be/nieuws(...)tiegroepen~abf5294d/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |