abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193128011
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een beetje gemeenschapsgeld uitgeven om Greta Thunberg als een soort halfgod te vereeuwigen op een hogeschool :r
Samen met Roy Donders, en wie is dat linksonder :?
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_193128055
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 18:54 schreef Selqae het volgende:

[..]

Mike Boddé toch?
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_193128075
Nu
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 01:01 schreef AchJa het volgende:
Ze was na 3 dagen toch alweer genezen van haar zelfverklaarde corona? :')
Bovendien was ze minder ziek dan haar laatste verkoudheid _O-
pi_193128107
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:40 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat er met die trekpop zou gebeuren als de mensen die de touwtjes in handen hebben wegvallen (bv. door Corona)

Volgens mij heeft ze niet echt een opleiding waar je wat aan hebt als je alleen in het leven staat.
Het zou mij verbazen als ze uberhaupt een middelbaar schooldiploma heeft.
pi_193128189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 18:54 schreef Selqae het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 18:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Mike Boddé toch?
Berta Cáceres en Vitály Safarov. Een vermoorde milieuactivist en een vermoorde mensenrechtenactivist. Blijkbaar vinden ze Greta in dat rijtje passen en het zijn alledrie heel typische keuzes van die hogeschool.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193128209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[..]

Een vermoorde milieuactivist en een vermoorde mensenrechtenactivist. Blijkbaar vinden ze Greta in dat rijtje passen
Zouden ze meer weten bij die hogeschool?
pi_193128211
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 18:54 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

En iedereen maar stug blijven volhouden dat scholen echt geen politieke kleur hebben hoor :') Spreekpop van George Soros als heldin.
Op aanvraag van de hogeschool en betaald met gemeenschapsgeld van Den Haag.
Het is trouwens geschilderd door 2 duurbetaalde kunstenaars.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_193128224
Waarom niet Ed Nijpels, de uitvinder van de warmtepomp?
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:35:08 #84
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193128896
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Een beetje gemeenschapsgeld uitgeven om Greta Thunberg als een soort halfgod te vereeuwigen op een hogeschool :r
Dat soort afbeeldingen komen me bekend voor. Zal wel toeval zijn. :')

[ afbeelding ]
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:38:10 #85
80382 manny
30 is best veel
pi_193128991
Wat een haat zeg.

Ik luister naar een podcast serie over haar en precies dit, haar ouders, maar ook wie er achter de schermen dingen doen en de Soros-zooi, enzo komt uitgebreid aan bod.

Ik moet zeggen dat ik geen groot fan ben, maar man man man wat een haatreacties op een meisje dat gewoon voor haar mening uitkomt. In die podcast duikt die journalist ook daar even wat verder in, en als je dan de voorbeelden hoort van volwassenen die doodsbedreigen doen richting kinderen waar ze het niet mee eens zijn... kansloos.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 14 mei 2020 @ 19:52:25 #86
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193129463
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:38 schreef manny het volgende:
Wat een haat zeg.

Ik luister naar een podcast serie over haar en precies dit, haar ouders, maar ook wie er achter de schermen dingen doen en de Soros-zooi, enzo komt uitgebreid aan bod.

Ik moet zeggen dat ik geen groot fan ben, maar man man man wat een haatreacties op een meisje dat gewoon voor haar mening uitkomt. In die podcast duikt die journalist ook daar even wat verder in, en als je dan de voorbeelden hoort van volwassenen die doodsbedreigen doen richting kinderen waar ze het niet mee eens zijn... kansloos.
Dit is nu precies de reden dat zo'n meisje (jong en Asperger) vakkundig naar voren wordt geschoven voor deze agenda. Reacties kunnen dan afgedaan worden als "wat een haat, het is maar een meisje dat voor haar mening uitkomt, kansloos, kun je wel als volwassen vent tegen een kind", etc. Het perfecte onschendbare middel.

Doodsbedreigingen zijn immens triest, maar kritiek terug is volledig gerechtvaardigd. Zeker als je op een volwassen manier wilt meepraten en met teksten komt als "we will never forgive you" en "right here, right now is where we draw the line". Dat is geen mening meer, dat is gewoon een dreigement en eis. Dan kun je ook een volwassen reactie terug verwachten zonder met fluwelen handschoenen te worden aangepakt.
  donderdag 14 mei 2020 @ 21:42:07 #87
80382 manny
30 is best veel
pi_193132356
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 19:52 schreef Repentless het volgende:

[..]

Dit is nu precies de reden dat zo'n meisje (jong en Asperger) vakkundig naar voren wordt geschoven voor deze agenda. Reacties kunnen dan afgedaan worden als "wat een haat, het is maar een meisje dat voor haar mening uitkomt, kansloos, kun je wel als volwassen vent tegen een kind", etc. Het perfecte onschendbare middel.

Doodsbedreigingen zijn immens triest, maar kritiek terug is volledig gerechtvaardigd. Zeker als je op een volwassen manier wilt meepraten en met teksten komt als "we will never forgive you" en "right here, right now is where we draw the line". Dat is geen mening meer, dat is gewoon een dreigement en eis. Dan kun je ook een volwassen reactie terug verwachten zonder met fluwelen handschoenen te worden aangepakt.
Kritiek is uiteraard prima. En ja, ze doet zelf ook stevige uitspraken dus die kritiek mag ook stevig zijn. Of hij gerechtvaardigd is is een ander punt, maar we kunnen van mening verschillen.

Maar dreigementen, doen alsof het een pion is zonder eigen wil, beledigingen, op de man spelen. Soros, Antifa en god weet wie erbij halen. Really?

Ze heeft een stevige mening en steekt die niet onder stoelen of banken. Ze ontduikt hooguit de leerplicht, and that's it. Waarom die haat.
pi_193133390
Laten we ons even verplaatsen in het gezin van de familie Thunberg.

Moeder operazangeres, vader in de media actief. Hun dochter Greta werd op een gegeven moment depressief. Ze stopte met praten, stopte met ‘meedoen’ aan het leven. Op een bepaald moment at ze zelfs niet meer.
Ze is pas begonnen met praten toen ze over het klimaat kon beginnen. Pas toen Greta’s ouders actief mee gingen praten, begon Greta weer mee te doen. De vraag is natuurlijk wel in hoeverre je dan moet meegaan.

Wat Greta zelf toegeeft, is dat ze haar familie een schuldgevoel heeft aangepraat als het gaat om vliegen, vlees eten en de auto laten rijden op benzine. Ouders zijn gestopt met werken en steunen nu hun dochter op haar missie.

Mijn punt: hoewel er in haar boodschap een terechte kern zit (al was het alleen maar dat het klimaat constant verandert) wekt de verpakking van die boodschap veel wrevel op. Jammer dat sommige toetsenbordhelden haar dan moeten beledigen, bedreigen, omdat ze iets zegt waar die helden anders over denken. En wat het de waarheid betreft, die zal wel ergens in het midden liggen.
  donderdag 14 mei 2020 @ 23:50:19 #89
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193135046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 21:42 schreef manny het volgende:

[..]

Kritiek is uiteraard prima. En ja, ze doet zelf ook stevige uitspraken dus die kritiek mag ook stevig zijn. Of hij gerechtvaardigd is is een ander punt, maar we kunnen van mening verschillen.

Eens.

quote:
Maar dreigementen, doen alsof het een pion is zonder eigen wil, beledigingen, op de man spelen. Soros, Antifa en god weet wie erbij halen. Really?

Je noemt een aantal zaken die niet aan elkaar gerelateerd zijn en in mijn ogen dus ook niet allemaal voorbeelden zijn van onheus bejegenen.

Dreigementen: altijd verkeerd, vooral als het om fysiek geweld gaat. Daarbij is wel de vraag wat de definitie van een dreigement is. Als iemand bijvoorbeeld aangeeft te onthullen dat deze act een vooropgezet plan is van een grotere organisatie, kun je dat ook als dreigement beschouwen. Maar als het bewijs er is, vind ik dat in dezelfde categorie vallen als "we will never forgive you".

Pion zonder eigen wil: er zijn mijns inziens behoorlijk wat aanwijzingen in die richting. Dus als je dat uit, vind ik daar niks mis mee en zie ook echt niet in waarom dat onder de noemer 'haat' zou vallen.

Beledigingen/op de man spelen: slaat inderdaad nergens op, heeft geen enkele waarde.

Soros/antifa/etc.: als iemand kan bewijzen dat die banden er zijn, waarom zou je die link dan niet leggen?

[/quote]

Ze heeft een stevige mening en steekt die niet onder stoelen of banken. Ze ontduikt hooguit de leerplicht, and that's it. Waarom die haat.
[/quote]

Een stevige mening is prima. Je kunt je echter afvragen of dit allemaal spontaan is, of dat er een hele groep achter zit met een bepaalde agenda. Het laatste vind ik waarschijnlijker. Wat is de kans dat een 16-jarig meisje uit Zweden dat 'toevallig' is gefotografeerd met een kartonnen bordje op een plein, een paar maanden later met wereldleiders praat en speecht bij de VN?

En dan is het een speech die enorm theatraal is, vol wetenschappelijke theorieën zit en er flitsend uit komt zonder haperen. Maar bij de eerste de beste vraag op een persconferentie na die speech, waarbij er dus even geen script is, komt er helemaal niets. Stilte, en het verzoek of iemand anders de vraag kan beantwoorden.

Als je daar kritisch over bent, is dat dan 'haat'?
  vrijdag 15 mei 2020 @ 06:14:37 #90
80382 manny
30 is best veel
pi_193136724
Zelfs al zou ze een pion zijn. Dan is het des te lomper om haar zo aan te pakken. Dan is ze een misbruikt kind met asperger en verdient ze al die memes en online (ook voor haar gewoon te vinden) agressie niet.

Daarnaast is continue zeggen dat iemand alleen een pion is van iemand, niets spontaan is, niets zelf bedacht heeft wel degelijk beledigend.

Ik denk echter dat ze geen pion is. Maar dat er wel allerlei mensen opgedoken zijn die in haar de perfecte boodschapper zien. Er is ook een bekende zweedse spinndokter (hoe schrijf je dat?) die heel actief is rond haar. Dus, uiteraard, wordt ze ingezet door mensen die haar agenda delen.
  dinsdag 21 juli 2020 @ 14:42:02 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194191781
quote:
Greta Thunberg schenkt miljoen euro prijzengeld weg aan actiegroepen

Klimaatactiviste Greta Thunberg schenkt het miljoen euro dat ze won met de Gulbenkian-prijs voor de mensheid, weg aan milieu-organisaties. Dat kondigt ze aan op Twitter.
De Zweedse Greta Thunberg (17) kreeg maandag de Prijs voor de Mensheid van de Portugese Gulbenkian Stichting. Aan de award is een bedrag van 1 miljoen euro verbonden.

“Gevecht tegen klimaatverandering en ecologische crisis”
Ze kreeg de prijs voor haar gevecht tegen klimaatverandering en de ecologische crisis. Thunberg was geselecteerd uit 136 genomineerden uit 43 landen. Het hoofd van de jury, Jorge Sampaio, zei dat een grote meerderheid van de juryleden voor Thunberg stemde.

Thunberg laat nu weten het geld weg te schenken aan “organisaties en projecten die strijden voor een duurzame wereld, voor natuurbehoud, en voor steun aan mensen die nu al de grootste impact ondervinden van de klimaatcrisis, in het bijzonder in het zuiden”. De eerste 100.000 euro gaat naar SOS Amazonia, dat helpt in de aanpak van het coronavirus in Brazilië. Ook de Stop Ecocide Foundation krijgt 100.000 euro.

https://www.hln.be/nieuws(...)tiegroepen~abf5294d/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 juli 2020 @ 15:25:12 #92
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_194192434
Ze is wel de perfecte reclame voor het eten van vlees he? 17 jaar oud en ziet er uit als een onderontwikkelde 11-jarige.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')